Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - traveldrive
Kupujte za tolar?
| 26. 6. 2019 13:11
Sakriš však to sme robili za socíku, keď sa rozšírila fáma, že to alebo ono nebude alebo rapídne zdražie... Potom všetci stáli v stometrových radoch na toaleťák, ej keď doma mali zásoby pre súčasnú aj budúcu generáciu...
Avatar - xxc
Re: Kupujte za tolar?
| 26. 6. 2019 14:38
Myslím, že čoskoro príde doba, keď budeme vyberať, ktoré spaľovacie motory sú ešte vhodné a ktoré už budú kvôli regulácii dosť mimo. Tak isto lacné autá pomaly končia (aspoň sa tak zdá).
Avatar - lamal
Re: Kupujte za tolar?
| 27. 6. 2019 09:36
Keby si trochu lepsie chapal kontexty, tak ti dojde ze fakt nebudu.
Avatar - fostek
Kupujte, nebudou!
| 26. 6. 2019 13:12
Nekoupíme, je nám to u p r de le.
Avatar - CHerokee
Re: Kupujte, nebudou!
| 26. 6. 2019 15:08
Souhlas...kdyby tam byl 6 válec, stálo by t za úvahu. Když tam je motor z nižších tříd a ještě povyšovaný za vrchol, tak to ať si nechají. Ale jako základ dobré.
Re: Re: Kupujte, nebudou!
| 26. 6. 2019 15:17
Řešeni? Buick Regal GS
Avatar - pradeda777
Re: Re: Kupujte, nebudou!
| 26. 6. 2019 15:46
Tuším, že jej s šestiválcem dodávali do Austrálie jako Holden..... :-!
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Kupujte, nebudou!
| 26. 6. 2019 21:38
Jo tam a v USA je to ještě normální. V Evropě to nevím proč nejde. Nemáš na prémii, tak končíš na objemu menším než tvůj motocykl ..a auto dlouhé jak kráva.
Avatar - sargis
Re: Re: Kupujte, nebudou!
| 26. 6. 2019 22:18
Hej? A kolko tých 2,8 V6 v Insignii A sa realne predalo?
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Kupujte, nebudou!
| 27. 6. 2019 09:37
Ono to nebol moc podareny motor... len 6valcov nestaci
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Kupujte, nebudou!
| 27. 6. 2019 10:08
To netuším. Ale i dnes ještě 6 válcové OPC občas člověk potká.
Avatar - kari.laz
508
| 26. 6. 2019 13:16
Sakra, proč tahle kombinace není i v 508. 1,6l, 200 koní a manuál. Tam by to sedělo jak pr.. na hrnec.
Avatar - Emel
Re: 508
| 26. 6. 2019 13:41
Za prvé - je to jiný motor. Tohle je oplí 1.6, původem z Astry, 508 má svou THP.
Za druhé - klasika dneška - nechce se jim to homologovat a automat asi vykazuje nižší papírovou spotřebu
Za třetí - aspoň se bude líp prodávat Insi :-)
Re: Re: 508
| 26. 6. 2019 14:28
Bod dva je hlavne o predajoch a s tym moze suvisiet aj rentabilita a neochota homologovat - bavili sme sa pri tom spolu o 3008 a 5008. Jednoducho manual by mal predajnost ~ 10%.
Re: Re: Re: 508
| 26. 6. 2019 17:07
Zužování variant a ukončení prodejů okrajových konfigurací je důsledek obrovských investic do elektroaut, kdy automobilky musí vydělat co nejvíc za jakoukoli cenu.
Re: 508
| 27. 6. 2019 02:00
Nechápu, kdo by dneska chtěl ve střední třídě manuál. Na co?
Když chci řídit, koupím si BRZ...
Avatar - lamal
Re: Re: 508
| 27. 6. 2019 09:40
jasne a ked budes chciet komfort kupis si rolls...
kedysi bolo uplne samozrejme, ze sa dalo dobre pobavit a zakvaltovat si aj v kombajne...
Avatar - Emel
Motory
| 26. 6. 2019 13:39
1.6 do Insignie přišla už nejméně před půl rokem, 1.5 dál v nabídce zůstává... čili ano, je to primárně náhrada dvoulitru, ne že by se "místo patnáctistovky pod kapotu dostal o decku větší a nový motor", což nakonec sami píšete v testu z října:
https://www.auto.cz/…icka-data-125207

PS: 508 ani Insi nejsou sedan, to je ale v kontextu celého testu asi maličkost.
Insi
| 26. 6. 2019 13:50
Za mna v tejto triede najkrajší liftback.Pred pol rokom bol u nás v slušnom základe 1.5 t 140 k za 19 700 Eur.Asi som zaváhal ale ináč super auto. :yes:
Re: Insi
| 26. 6. 2019 14:54
Podla mna je zvonku krajsia 508ka, ale to moze byt rozne, dle vkusu kazdeho soudruha! Na druhej strane, vela liftbackov v strednej triede nezostalo. Insignia, 508, Mondeo, Superb... a to je v podstate vsetko.

Inak podla mna Insignia trochu trpi na povest, ktoru mala v predoslej generacii. Mal som ho par mesiacov v praci a nemozem povedat skoro nic dobre. To auto bolo tazke (a nie len opticky), lenive, vnutri ako o triedu mensie, maly kufor s malym nakladacim otvorom, veko s ostrymi hranami, atd, atd. Druha generacia je "nebe a dudy", bohuzial skoda sa uz stala. Okrem toho, Opel sa z "nemeckeho" auta stal "francuzskym", a to mu tiez nepridalo.
Avatar - Emel
Re: Re: Insi
| 26. 6. 2019 16:25
Ještě Arteon je lift.

Mezi sedany a liftbacky se to tak přelívá - Insi byla oboje a je jen lift, Mondeo mělo oboje a má myslím už taky jen lift (sedan byl v hybridu, ale už není), 508 byla sedan a je lift. Opačným směrem šel Talisman... Mazda byla taky oboje a je jen sedan. Superb byl sedan kdysi.
Re: Re: Insi
| 26. 6. 2019 16:58
Hodnotit auta stylem "německé" je lepší než "francouzské" je dost arogantní a omezené. Např. megaprůser dieselgate byl způsoben primárně německou automobilkou. A VW piplané PD bylo velmi tychle nahrazenou progresivnějším CR, které Němci nevynalezli.
Re: Re: Insi
| 26. 6. 2019 19:32
Je to tak, PSA ma aktualne nejhezčí a nejlepe jezdící auta střední třídy (dobrá, jeste je tu mazda6).
Kdo by to pred dvema lety řekl..
Re: Re: Re: Insi
| 26. 6. 2019 21:25
Netvrdím že 508 jazdí zle ale na mna je až moc futuristický.
Avatar - speedfred
Re: Insi
| 27. 6. 2019 10:21
Mne liftbacky moc oku nelahodia,ale vyberať momentálne nejaké podobné auto tak BY som asi išiel do kombíka Insi Coutry Tourer BiTurbo.To auto sa mi hodne páči.
Re: Re: Insi
| 27. 6. 2019 11:57
ja u toho kombika proste nezkousnul tu stribrnou linku tahnouci se az k zadku auta. to je tak osklive samoucelne ci spise nepochopitelne jak kdyby designerovi ujela omylem ruka a uz se mu to nechtelo predelavat. jinak proti kombiku nic nemam, ale ta linka.... ouvej, z toho boli oci. ale v posledni dobe je moda takovychto hnusnych designerksych uletu - mroží kly u Peugeotu, plastve u Civica, chybejici jakoby nedodelana chromova linka u Levorgu... Takze ten liftback od Opelu mi nakonec vychazi jako velmi povedey, tam zadny takovyto samoucelny ulet neni.
Re: Re: Re: Insi
| 27. 6. 2019 15:09
Ta linka může být i lesklá černá. Já si zvyknul i na tu stříbrnou.
Avatar - fostek
Vy vohnouti, znáte to jen z vobrázků
| 26. 6. 2019 14:24
Insignia je navoněná bída.
Omega byla poslední fakt dobrej Opel.
Současná Astra je únosná.
Zbytek je šrot.
Re: Vy vohnouti, znáte to jen z vobrázků
| 26. 6. 2019 17:00
S tou Omegou souhlas.
Re: Vy vohnouti, znáte to jen z vobrázků
| 27. 6. 2019 00:12
Z kazdeho auta bude jednoho dne Opel (rozumej srot) :-!

Ale to jsou jen ty blby vtipky, treba Corsa mi prisla OK pokud chces levny postrkovadlo.
Avatar - lamal
Re: Vy vohnouti, znáte to jen z vobrázků
| 27. 6. 2019 09:45
:D prispevky z hospody
Spotřeba
| 26. 6. 2019 14:47
Tento článek je názorný příklad toho, jak zásadně protichůdné jsou novináři podávané informace. V současném autotipu (str. 45), se autor testu Insignie s tímto motorem, rozplývá nad skvělou spotřebou, kdy na cestě do Chorvatska a zpět v pěti lidech (cca 2500 km), při nijak lehké noze na plynu, dosáhl spotřeby 7,5 l/100. Pro mě jasný příklad toho, jak kvalitní je autonovinařina v našich luzích a hájích.
Avatar - xxc
Re: Spotřeba
| 26. 6. 2019 14:52
Čo je to nijak ľahká noha? Ze dal sem tam na diaľnici aj 130? :-) Inak tempomat na 110, to by sedelo.
Re: Re: Spotřeba
| 26. 6. 2019 19:04
Sorry jako. Nejel jsem s ním, tedy nemůžu hodnotit. A dost pochybuji, že ty ano.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Spotřeba
| 26. 6. 2019 20:56
Ale veď o tom sú novinári, že jednému je 8 veľa a druhému tesne pod 8 super spotreba. Je rozdiel ísť do chorvátska a jazdiť po meste prevažne studeným motorom.
Avatar - Dany
Re: Spotřeba
| 27. 6. 2019 14:43
Čo si pamätám z Astry, tak tento motor dokáže byť úsporný. S Insi určite nebude problém jazdiť svižne za 7,5 v priemere
Avatar - miromen
Prvni
| 26. 6. 2019 15:21
Byt zajemcem o středni třidu tak je insignia prvnim kandidatem na seznamu a vlastně i přimo v teto konfiguraci, tzn motor 1.6T v manualu. Kdyby měla M6 k 2.5l manual tak si hodim minci,ktery salon navštivim jako prvni. Jestli se oplu nějaky model povedl tak podle všeho pravě tato insignia a i když vzhledově mě v reale trochu zklamala tak pořad je to velice pěkny vuz.
Re: Prvni
| 1. 7. 2019 15:41
Vzhladu velmi pomozu velke kolesa - 18" su take minimum. Skoda, ze nasledne su az 20" tam uz je dost malo gumy na moj vkus (z praktickeho hladiska).
Vcelku pomoze aj OPC Line a tmave listy s 20" kolesami je to ine auto ako klasicka Innovation :-)

Jedina skoda je farby. Tato cervena ma nazivo vobec nenadchla a celkovo pekne vyrazne farby su az v exclusive palete za tucny priplatok.
Avatar - Emel
Re: Re: Prvni
| 1. 7. 2019 22:41
Insi na těch 20" jezdí pořád příjemně... ale ty 18" vcelku stačí.

Jo, v běžných barvách nic moc není, klasická pastelová červená není úplně ono a ta běžná metalická Rioja je spíš hnědá než červená. A modrostříbrná Magnetic co se nakonec líbila mě už taky v nabídce není.
Re: Re: Re: Prvni
| 2. 7. 2019 08:30
Nam sa nakoniec najviac pacila tmavo modra metaliza (Deep Blue myslim). Na slnku je velmi pekna, len skoda, ze ked je menej svetla je skoro cierna. A samozrejme je ju nutne neustale umyvat.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Prvni
| 2. 7. 2019 10:16
Tu jsem měl shodou okolností půjčenou na dva dny... jsou v ní takový hvězdičky, to jo, ale fakt je spíš černá než modrá. Možná měl pravdu Shr3k... při slevách přes 20% je z 65t už jen 50 :-D
Insignia
| 26. 6. 2019 15:25
Vlastnil jsem Insu předchozí generace s motorem 2.0 Turbo 162 kW. Bajecne auto co jelo jak po kolejích. Take ,ale vazilo dve tuny. 2.0 motor byl takove minimum pro tuto vahu. Moc jsem se tesil na novou generaci a novy dvoulitr ( vedel jsem, ze o sestivalci si mohu nechat jen zdat) se 191 kW.
A oni ten motor zarizli ani ne po pul roce. Dali tam ctyri veverky v kruhu a udelali v podstate slapaci auticko. Takhle motorizovany by vuz stredni tridy byt nemel.
Jo a vrcholem uzasnosti je vrcholna verze Gsi s dieselem.
To je fakt uzasne.
Avatar - honzaHK
Re: Insignia
| 27. 6. 2019 23:19
Tvoje stesky ohledně zaříznutí 191 kW dvoulitru jsou liché - motor byl jen s automatem, který byl k ničemu, a jízdní projev papírovému výkonu vůbec neodpovídal, spotřeba však více než ano (zrychlení přes 7 sekund a spotřeba kolem 12 litrů). Právě 200 koní je to, co bych dvoulitru tipoval - a ejhle, tady to máš v jednašestce za 8 litrů průměr a 7,7 s na 100. Téměř identické jízdní výkony s dvoutřetinovou spotřebou.

Tvoje řeči o šlapacím autíčku jsou tedy blábol, ta auta jsi zjevně nejel...ani bys nemusel, i papírové údaje ti to spolehlivě vyvrací. Tobě se jen chtělo na něco plivnout...bohužel ti to přistálo mezi očima.
Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 00:02
Stačí upravit ŘJ motoru i automatu a auto je úplně jinde.
Avatar - honzaHK
Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 12:26
Jeee, no to je skvělá rada.

1. Volal jsi to do Oplu?
2. Zaráží mě, že takovou banalitu inženýři neaplikovali přímo v továrně.
3. Jak je tvoje informace relevantní při srovnávání dvou konfekčních motorizací v továrním nastavení? Stejně tak dobře se dá vyštelovat i ta jednašestka, ne?
Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 15:40
1. Ne. Proč, to je nějak potřeba? Chtěli dieselový průběh výkonu, tak si ho udělali, včetně naladění na chudou směs těsně na hranici klepání a regulace momentu skrz délku vstřiku místo předstih.
2. Ze by to byl tygl jménem NEDC?
3. Jednašestka jde vyštelovat furt o 60 koní a 110 Nm míň (240/350) než dvoulitr (300/460).

Ještě nějaké otázky?
Avatar - honzaHK
Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 19:02
No jasně. Ten super dvoulitr v továrně udusili proto, aby prošel emisema. Tím ho dostali téměř na úroveň jednašestky, přítom spotřeba se nijak zásadně nepřiblížila.

Kdyby využili potenciál motoru s manuálem, tak maj normovanou spotřebu 10 litrů a reálnou 14, to by jim ale nikdo nekoupil.

No a informace o tom, že stačí upravit řídící jednotku, je pro obvyklého kupujícího insignie informace asi taková, jako pro majitele f32 340i možnost rozšířit si zavazadlový prostor zahrádkou na střeše, kolik lidí to v reálu využije?

Navíc jakýkoliv chiptuning pro dvoulitr nikde na netu k prodeji nenacházím...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 22:36
Je třeba líp hledat, a ne v ČR.
Avatar - honzaHK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 29. 6. 2019 00:23
Jasný, tak jsme se nakonec oklikou dostali k tomu, kde tohle vlákno začalo - aby se ten dvoulitr stal super motorem, po kterém se všem petrolheadum stýská, a z jednašestky udělal kolegou výše uvedené šlapací autíčko, musí majitel jet do Němec a nechat si to celý přečipovat...to udělá tak....nikdo?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 30. 6. 2019 15:49
Nemusí, koupí si za 150 EUR flasher.
Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 06:33
Tak pokud opravdu verite, ze maly, preturbovany motor bude spokojeny s tahanim velikeho vozu, tak mate jiste pravdu. O spotrebe nebudu moc mluvit, pokud s téma veverkama bude auto jen trochu zatizene, tak tech dvanact litru vezme tez.

Jedinou emoci, kterou jsem vyjadril, byla litost na spatnou cestou (snizovani objemu).
Plivat opravdu nemam potrebu. Asi mne znate, jelikož vite kdo jsem a s cim jezdim. Nebo jste jasnovidec a v tom pripade doporucuji daleko perspektivnejsi uplatneni Vasich zázračných schopnosti.
Avatar - honzaHK
Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 12:34
Ad spotřeba - 12 litrů pro dvoulitr a 8 litru pro jednašestku je průměr, pokud řekneš, že jednašestka si při zatížení též vezme 12 litrů, tak bys měl taky napsat, že slovo "též" je tam zbytečně a dvoulitr si vezme 15.

Ad plivanec - hele, nazvat dvousetkoňový motor veverkama v kruhu a šlapacím autíčkem je prostě blbost, navíc v kontextu tebou adorovaného dvoulitru, který je pocitově maximálně srovnatelným autem. To jsou fakta, která jsi v příspěvku uvedl, a na základě čehož lze usoudit, že jsi ta auty nejspíš nejel. Nic ostatního jsem o tobě netvrdil, tak ze mě nedělej Nostradama.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 12:58
S tím dvoulitrem to není tak hrozné. 200k by mu tipoval jen někdo, kdo zná 200k akorát ze sporťáku. Tady je ten motor ve velkém autě s 4x4, takže určitě jede na nějakých 240k... no a měl by mít 260, takže jo, nějaký deficit oproti papírovým očekáváním tam je, ale třeba tak těch 20k.

Jinak ale souhlas, že 1.6 má potenciál být lepší "value for money"
Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 15:44
Na N95 měl ten motor na brzdě 210-220k, na N100 230-240k, přičemž regulaci momentu na první 4 a poslední 2 stupně nad 220 km/h od TCM jsme tu už probírali.

Výhoda 1.6 je ve volitelné převodovce (a ten levnejší 6kvalt Aisin na to stačí), nevýhoda, že nejde spojit s 4x4. Vůbec co se týče benzínu, je to mnohem lépe konstruovaný motor, než celohliník 1.5 (co vychází z 1.4).
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 29. 6. 2019 13:54
Asi budu muset ty čipy nastudovat.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 1. 7. 2019 15:51
Skoda je, ze ten motor prave nema hlinikovy blok ako 1.5. Lahsia predna naprava je prave halvnou vyhodou oproti dieslu.
Tiez je uz automaticky s DPF a tiez trpi / moze trpiet na LSPI. Aj ked zjavne menej ako 1.5, tak to by som sa trochu bal chipu az ho pripravia na verziu s DPF.

Sam som riesil Insi 1.5 / 1.6 vs 2.0 diesel. Beznin jednoznacne manual k dieslu sa mi skor hodil automat.
Nakoniec to vyhral diesel s tym, ze Insi uz aj tak nie je radost drtit na okreske, to chce nutne mensie auto :-)
Dost sa tesim na chip od EDS co urobi s prevodovkou, kedze ten 8 kval je dost uduseny na najvyssie stupne, co je skoda na dialnici. Ale este som v zabehu...
Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 16:05
Ale jo mate paravdu 200 HP je uzasnych zvlaste u tak maleho motoru. Pruznost a dlouha zivotnost zarucena.
Maly motor ma byt v malem aute a ne tahat dve tuny.
Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 16:54
Zas jako mohli tam dát jako konkurence tříválec, tak aspoň ta 1.6. :-! https://www.auto.cz/…562-990-kc-87899
Aktuální Mondeo má taky už jen 1.5 EcoBoost benzín 165 k (121 kW) ...
Avatar - honzaHK
Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 18:47
Samé předsudky. Pružnost té jednašestky je v pořádku. Životnost ukáže čas, ale pohledem do historie (ano, i moderní malobjemová turba už mají nalítáno stovky tisíc km) zjistíš, že motory odcházejí nezávisle na objemu či přeplňování. Prostě jsou někdy jen blbě postavené.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 28. 6. 2019 22:06
Pokud ja mam předsudky k nespolehlivosti pretubovanych motoru, tak Vy je mate tez, ale na jejich spolehlivost. Ostatne názory servisu take o necem vypovidaji.
Ale jinak mohu souhlasit , cas ukaze.
Preji Vam hezky vikend.
Avatar - honzaHK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 29. 6. 2019 00:29
Taky přeju pěkný víkend.
Avatar - honzaHK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Insignia
| 29. 6. 2019 10:48
A ještě další věc...zpochybňuješ pružnost a dlouhou životnost foukané jednašestky s 200k a zjevně tě to nijak netrápí u foukaného dvoulitru s 260k. Kdybys to dával do příměru s atmosférou 3,5 litrů, tak pochopím, ale takhle je to skutečně úsměvné.
Tenis - kurzové sázení, velmi spolehlivé informace!..
| 26. 6. 2019 18:20
Tenis - ***, velmi spolehlivé informace
https://netese.blogspot.cz/
Přejít na SpFling
| 26. 6. 2019 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cenovka
| 27. 6. 2019 02:05
Ty ceny jsou neuvěřitelné. S trochou vyjednávání máš parádní skoro pětimetrový dělo s dvě stě kobylami pod kapotou za šest set bez daně. Nůžky mezi mainstreamem a prémií snad nikdy nebyly cenově tak rozevřené (a přitom kvalitou tak blízké, pokud odhlédneme v prémii od top motorizací).
Avatar - lamal
Re: Cenovka
| 27. 6. 2019 09:46
bohuzial ked skonci tato generacia na opel platforme tak sa zase rychlo zavru...
Re: Cenovka
| 27. 6. 2019 09:54
Ty nuzky byly takto rozevrene odjakziva.
Re: Re: Cenovka
| 28. 6. 2019 12:16
Nebyly. Já jsem koupil svého času A6ku za něco málo přes milion, a to Vectra v té době stála s použitelným motorem 750k.
Avatar - Emel
Ještě k testu
| 27. 6. 2019 09:01
"Cena lehce přesahující 940 tisíc korun podle mě odpovídá, jen bych si připlatil ještě za Matrix světlomety."

To je taky perla...
Výbava testované sestavy: Sada Snadné řízení 2 (adaptivní LED Matrix světlomety s technologií AFL, sada driver assistance 2, sada Park & Go Light, rozpoznávání dopravních značek)

Ten chlap vůbec neví co testuje :-O
Re: Ještě k testu
| 27. 6. 2019 12:00
Mam edici Innovation z roku 2017 (jen s motorem 1.5 turbo) a ta matrixove svetlomety ma v zakladu, bez priplatku.
Avatar - Emel
Re: Re: Ještě k testu
| 27. 6. 2019 12:29
Podle mě nemá... mám před sebou ceník s platností od 1.10.2017 a MatrixLED jsou v sadě Snadné řízení 1 nebo 2 za 35t resp. 80t...
Avatar - lordlord
sfg
| 27. 6. 2019 09:46
celkem dost krátký text na test
prihreju si polivcicku - zrovna podobny auto prodavam
| 27. 6. 2019 11:26
Ahoj, snad me neukamenujete, kdyz si udelam reklamu, ale zrovna se stejneho auta, jen s tim starsim motorem 1.5 turbo, 121 kW potrebuju "zbavit" (vymenou za penize, pochopitelne) :) . Ja jsem s nim nenajezdil moc, laicky bych ho ohodnotil jako celkem rychle a zaroven celkem usporne auto. Mam prumernou spotrebu 7.3 litru, jezdim tak nejak normalni kombinaci mesto-dalnice-okresky a asi i trosku svizneji, kdyz za posledni pul rok dve decentni pokuty za rychlost :( Jinak je to hlavne velike a pohodne auto s naprosto skvelym podvozkem, ktery krasne drzi v zatackach a zaroven je pohodlny. Vyborne jsou matrixove LED svetla, viditelnost v noci je paradni. Samozrejme jinak to je standardni auto stredni vyssi tridy, podle mne o neco hezci alternativa k Superbu, Opel si na nove Insignii dal proste hodne zalezet, protoze ta starsi Insignia byla tragedie. Zejmena v te cervene barve ma docela sportovni smrnc, ale spise nez sportovni je to proste limuzina na dlouhe cesty. Abych zminil i nedostatky, mne vadi 3 veci. Jsem dost konzervativni a drive jsem ridil hlavne starsi auta, takze jsem si stale nezvykl na elektronickou parkovaci brzdu, vadi mi o neco delsi drahy razeni nez jsem mel v starsi Mazde a muj designersky "jemnocit" u jinak pekneho auta urazi komabinace normalnich a digitalnich budiku, ktera podle mne vypada ne uplne pekne. Jinak jezdi uplne bez problemu a zatim zcela bez zavad, coz je ale u temer noveho auta samzrejmost. Vice info zde: https://auto.bazos.cz/…21-kW-benzin.php (prodavam ho proste proto, ze jsem ho koupil spise omylem, moc se mi na pohled i na svezeni libilo a neodolal jsem a casem zjistuju, ze proste ten kombik a 4x4 fakt potrebuju...)
Dotaz k Insignii
| 27. 6. 2019 13:15
.... na podzim hodlám něco ve střední třídě objednávat a Insignie je celkem horký kandidát... netušíte někdo jestli se tam chystá nějaký facelift nebo tak něco? díky....
Avatar - Emel
Re: Dotaz k Insignii
| 27. 6. 2019 13:41
Řekl bych, že na facelift je ještě celkem brzo, tipuju, že jen kosmetické změny... ale vlastně nevím.
Re: Dotaz k Insignii
| 27. 6. 2019 14:26
FL už jezdí, má být dostupný 2020.
Re: Re: Dotaz k Insignii
| 27. 6. 2019 20:57
díky za info.... uvidíme.... chtěl bych to auto na jaře 2020... tak uvidíme jak to bude až začnu obcházet prodejce.... Raději to začínám řešit už teď, dodací lhůty jsou celkem dlouhé, ačkoliv zrovna u Insignie to asi problém nebude....
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Dotaz k Insignii
| 27. 6. 2019 22:27
Bylo to asi 4-5 měsíců na auto z výroby (2017)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Dotaz k Insignii
| 28. 6. 2019 08:48
Zřejmě si to koupíš krátce před faceliftem https://www.motor1.com/…lift-new-photos/
Přejít na SpFling
| 28. 6. 2019 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kurzové sázení, spolehlivé informace.--
| 28. 6. 2019 10:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tenisové sázky , 100% spolehlivé
| 29. 6. 2019 11:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na Badoo.red
| 29. 6. 2019 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na Badoo.red
| 29. 6. 2019 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kurzové sázení, spolehlivé informace.
| 1. 7. 2019 00:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na Badoo.red
| 1. 7. 2019 10:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na Badoo.red
| 1. 7. 2019 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro sex
| 3. 7. 2019 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kurzové sázení, spolehlivé informace..
| 3. 7. 2019 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku