Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
traveldrive
4
Sakriš však to sme robili za socíku, keď sa rozšírila fáma, že to alebo ono nebude alebo rapídne zdražie... Potom všetci stáli v stometrových radoch na toaleťák, ej keď doma mali zásoby pre súčasnú aj budúcu generáciu...
xxc
1
Myslím, že čoskoro príde doba, keď budeme vyberať, ktoré spaľovacie motory sú ešte vhodné a ktoré už budú kvôli regulácii dosť mimo. Tak isto lacné autá pomaly končia (aspoň sa tak zdá).
lamal
0
Keby si trochu lepsie chapal kontexty, tak ti dojde ze fakt nebudu.
Anonym
Nekoupíme, je nám to u p r de le.
Souhlas...kdyby tam byl 6 válec, stálo by t za úvahu. Když tam je motor z nižších tříd a ještě povyšovaný za vrchol, tak to ať si nechají. Ale jako základ dobré.
Tuším, že jej s šestiválcem dodávali do Austrálie jako Holden..... :-!
Jo tam a v USA je to ještě normální. V Evropě to nevím proč nejde. Nemáš na prémii, tak končíš na objemu menším než tvůj motocykl ..a auto dlouhé jak kráva.
kari.laz
Sakra, proč tahle kombinace není i v 508. 1,6l, 200 koní a manuál. Tam by to sedělo jak pr.. na hrnec.
Za prvé - je to jiný motor. Tohle je oplí 1.6, původem z Astry, 508 má svou THP.
Za druhé - klasika dneška - nechce se jim to homologovat a automat asi vykazuje nižší papírovou spotřebu
Za třetí - aspoň se bude líp prodávat Insi :-)
Za druhé - klasika dneška - nechce se jim to homologovat a automat asi vykazuje nižší papírovou spotřebu
Za třetí - aspoň se bude líp prodávat Insi :-)
Bod dva je hlavne o predajoch a s tym moze suvisiet aj rentabilita a neochota homologovat - bavili sme sa pri tom spolu o 3008 a 5008. Jednoducho manual by mal predajnost ~ 10%.
Zužování variant a ukončení prodejů okrajových konfigurací je důsledek obrovských investic do elektroaut, kdy automobilky musí vydělat co nejvíc za jakoukoli cenu.
Emel
1.6 do Insignie přišla už nejméně před půl rokem, 1.5 dál v nabídce zůstává... čili ano, je to primárně náhrada dvoulitru, ne že by se "místo patnáctistovky pod kapotu dostal o decku větší a nový motor", což nakonec sami píšete v testu z října:
https://www.auto.cz/…icka-data-125207
PS: 508 ani Insi nejsou sedan, to je ale v kontextu celého testu asi maličkost.
https://www.auto.cz/…icka-data-125207
PS: 508 ani Insi nejsou sedan, to je ale v kontextu celého testu asi maličkost.
hugino
Za mna v tejto triede najkrajší liftback.Pred pol rokom bol u nás v slušnom základe 1.5 t 140 k za 19 700 Eur.Asi som zaváhal ale ináč super auto. :yes:
Podla mna je zvonku krajsia 508ka, ale to moze byt rozne, dle vkusu kazdeho soudruha! Na druhej strane, vela liftbackov v strednej triede nezostalo. Insignia, 508, Mondeo, Superb... a to je v podstate vsetko.
Inak podla mna Insignia trochu trpi na povest, ktoru mala v predoslej generacii. Mal som ho par mesiacov v praci a nemozem povedat skoro nic dobre. To auto bolo tazke (a nie len opticky), lenive, vnutri ako o triedu mensie, maly kufor s malym nakladacim otvorom, veko s ostrymi hranami, atd, atd. Druha generacia je "nebe a dudy", bohuzial skoda sa uz stala. Okrem toho, Opel sa z "nemeckeho" auta stal "francuzskym", a to mu tiez nepridalo.
Inak podla mna Insignia trochu trpi na povest, ktoru mala v predoslej generacii. Mal som ho par mesiacov v praci a nemozem povedat skoro nic dobre. To auto bolo tazke (a nie len opticky), lenive, vnutri ako o triedu mensie, maly kufor s malym nakladacim otvorom, veko s ostrymi hranami, atd, atd. Druha generacia je "nebe a dudy", bohuzial skoda sa uz stala. Okrem toho, Opel sa z "nemeckeho" auta stal "francuzskym", a to mu tiez nepridalo.
Ještě Arteon je lift.
Mezi sedany a liftbacky se to tak přelívá - Insi byla oboje a je jen lift, Mondeo mělo oboje a má myslím už taky jen lift (sedan byl v hybridu, ale už není), 508 byla sedan a je lift. Opačným směrem šel Talisman... Mazda byla taky oboje a je jen sedan. Superb byl sedan kdysi.
Mezi sedany a liftbacky se to tak přelívá - Insi byla oboje a je jen lift, Mondeo mělo oboje a má myslím už taky jen lift (sedan byl v hybridu, ale už není), 508 byla sedan a je lift. Opačným směrem šel Talisman... Mazda byla taky oboje a je jen sedan. Superb byl sedan kdysi.
Hodnotit auta stylem "německé" je lepší než "francouzské" je dost arogantní a omezené. Např. megaprůser dieselgate byl způsoben primárně německou automobilkou. A VW piplané PD bylo velmi tychle nahrazenou progresivnějším CR, které Němci nevynalezli.
Mne liftbacky moc oku nelahodia,ale vyberať momentálne nejaké podobné auto tak BY som asi išiel do kombíka Insi Coutry Tourer BiTurbo.To auto sa mi hodne páči.
ja u toho kombika proste nezkousnul tu stribrnou linku tahnouci se az k zadku auta. to je tak osklive samoucelne ci spise nepochopitelne jak kdyby designerovi ujela omylem ruka a uz se mu to nechtelo predelavat. jinak proti kombiku nic nemam, ale ta linka.... ouvej, z toho boli oci. ale v posledni dobe je moda takovychto hnusnych designerksych uletu - mroží kly u Peugeotu, plastve u Civica, chybejici jakoby nedodelana chromova linka u Levorgu... Takze ten liftback od Opelu mi nakonec vychazi jako velmi povedey, tam zadny takovyto samoucelny ulet neni.
Anonym
Insignia je navoněná bída.
Omega byla poslední fakt dobrej Opel.
Současná Astra je únosná.
Zbytek je šrot.
Omega byla poslední fakt dobrej Opel.
Současná Astra je únosná.
Zbytek je šrot.
Tom24
Tento článek je názorný příklad toho, jak zásadně protichůdné jsou novináři podávané informace. V současném autotipu (str. 45), se autor testu Insignie s tímto motorem, rozplývá nad skvělou spotřebou, kdy na cestě do Chorvatska a zpět v pěti lidech (cca 2500 km), při nijak lehké noze na plynu, dosáhl spotřeby 7,5 l/100. Pro mě jasný příklad toho, jak kvalitní je autonovinařina v našich luzích a hájích.
Čo je to nijak ľahká noha? Ze dal sem tam na diaľnici aj 130? :-) Inak tempomat na 110, to by sedelo.
Čo si pamätám z Astry, tak tento motor dokáže byť úsporný. S Insi určite nebude problém jazdiť svižne za 7,5 v priemere
miromen
Byt zajemcem o středni třidu tak je insignia prvnim kandidatem na seznamu a vlastně i přimo v teto konfiguraci, tzn motor 1.6T v manualu. Kdyby měla M6 k 2.5l manual tak si hodim minci,ktery salon navštivim jako prvni. Jestli se oplu nějaky model povedl tak podle všeho pravě tato insignia a i když vzhledově mě v reale trochu zklamala tak pořad je to velice pěkny vuz.
Vzhladu velmi pomozu velke kolesa - 18" su take minimum. Skoda, ze nasledne su az 20" tam uz je dost malo gumy na moj vkus (z praktickeho hladiska).
Vcelku pomoze aj OPC Line a tmave listy s 20" kolesami je to ine auto ako klasicka Innovation :-)
Jedina skoda je farby. Tato cervena ma nazivo vobec nenadchla a celkovo pekne vyrazne farby su az v exclusive palete za tucny priplatok.
Vcelku pomoze aj OPC Line a tmave listy s 20" kolesami je to ine auto ako klasicka Innovation :-)
Jedina skoda je farby. Tato cervena ma nazivo vobec nenadchla a celkovo pekne vyrazne farby su az v exclusive palete za tucny priplatok.
Insi na těch 20" jezdí pořád příjemně... ale ty 18" vcelku stačí.
Jo, v běžných barvách nic moc není, klasická pastelová červená není úplně ono a ta běžná metalická Rioja je spíš hnědá než červená. A modrostříbrná Magnetic co se nakonec líbila mě už taky v nabídce není.
Jo, v běžných barvách nic moc není, klasická pastelová červená není úplně ono a ta běžná metalická Rioja je spíš hnědá než červená. A modrostříbrná Magnetic co se nakonec líbila mě už taky v nabídce není.
Nam sa nakoniec najviac pacila tmavo modra metaliza (Deep Blue myslim). Na slnku je velmi pekna, len skoda, ze ked je menej svetla je skoro cierna. A samozrejme je ju nutne neustale umyvat.
Tu jsem měl shodou okolností půjčenou na dva dny... jsou v ní takový hvězdičky, to jo, ale fakt je spíš černá než modrá. Možná měl pravdu Shr3k... při slevách přes 20% je z 65t už jen 50 :-D
jakarte
Vlastnil jsem Insu předchozí generace s motorem 2.0 Turbo 162 kW. Bajecne auto co jelo jak po kolejích. Take ,ale vazilo dve tuny. 2.0 motor byl takove minimum pro tuto vahu. Moc jsem se tesil na novou generaci a novy dvoulitr ( vedel jsem, ze o sestivalci si mohu nechat jen zdat) se 191 kW.
A oni ten motor zarizli ani ne po pul roce. Dali tam ctyri veverky v kruhu a udelali v podstate slapaci auticko. Takhle motorizovany by vuz stredni tridy byt nemel.
Jo a vrcholem uzasnosti je vrcholna verze Gsi s dieselem.
To je fakt uzasne.
A oni ten motor zarizli ani ne po pul roce. Dali tam ctyri veverky v kruhu a udelali v podstate slapaci auticko. Takhle motorizovany by vuz stredni tridy byt nemel.
Jo a vrcholem uzasnosti je vrcholna verze Gsi s dieselem.
To je fakt uzasne.
Tvoje stesky ohledně zaříznutí 191 kW dvoulitru jsou liché - motor byl jen s automatem, který byl k ničemu, a jízdní projev papírovému výkonu vůbec neodpovídal, spotřeba však více než ano (zrychlení přes 7 sekund a spotřeba kolem 12 litrů). Právě 200 koní je to, co bych dvoulitru tipoval - a ejhle, tady to máš v jednašestce za 8 litrů průměr a 7,7 s na 100. Téměř identické jízdní výkony s dvoutřetinovou spotřebou.
Tvoje řeči o šlapacím autíčku jsou tedy blábol, ta auta jsi zjevně nejel...ani bys nemusel, i papírové údaje ti to spolehlivě vyvrací. Tobě se jen chtělo na něco plivnout...bohužel ti to přistálo mezi očima.
Tvoje řeči o šlapacím autíčku jsou tedy blábol, ta auta jsi zjevně nejel...ani bys nemusel, i papírové údaje ti to spolehlivě vyvrací. Tobě se jen chtělo na něco plivnout...bohužel ti to přistálo mezi očima.
Stačí upravit ŘJ motoru i automatu a auto je úplně jinde.
Jeee, no to je skvělá rada.
1. Volal jsi to do Oplu?
2. Zaráží mě, že takovou banalitu inženýři neaplikovali přímo v továrně.
3. Jak je tvoje informace relevantní při srovnávání dvou konfekčních motorizací v továrním nastavení? Stejně tak dobře se dá vyštelovat i ta jednašestka, ne?
1. Volal jsi to do Oplu?
2. Zaráží mě, že takovou banalitu inženýři neaplikovali přímo v továrně.
3. Jak je tvoje informace relevantní při srovnávání dvou konfekčních motorizací v továrním nastavení? Stejně tak dobře se dá vyštelovat i ta jednašestka, ne?
1. Ne. Proč, to je nějak potřeba? Chtěli dieselový průběh výkonu, tak si ho udělali, včetně naladění na chudou směs těsně na hranici klepání a regulace momentu skrz délku vstřiku místo předstih.
2. Ze by to byl tygl jménem NEDC?
3. Jednašestka jde vyštelovat furt o 60 koní a 110 Nm míň (240/350) než dvoulitr (300/460).
Ještě nějaké otázky?
2. Ze by to byl tygl jménem NEDC?
3. Jednašestka jde vyštelovat furt o 60 koní a 110 Nm míň (240/350) než dvoulitr (300/460).
Ještě nějaké otázky?
No jasně. Ten super dvoulitr v továrně udusili proto, aby prošel emisema. Tím ho dostali téměř na úroveň jednašestky, přítom spotřeba se nijak zásadně nepřiblížila.
Kdyby využili potenciál motoru s manuálem, tak maj normovanou spotřebu 10 litrů a reálnou 14, to by jim ale nikdo nekoupil.
No a informace o tom, že stačí upravit řídící jednotku, je pro obvyklého kupujícího insignie informace asi taková, jako pro majitele f32 340i možnost rozšířit si zavazadlový prostor zahrádkou na střeše, kolik lidí to v reálu využije?
Navíc jakýkoliv chiptuning pro dvoulitr nikde na netu k prodeji nenacházím...
Kdyby využili potenciál motoru s manuálem, tak maj normovanou spotřebu 10 litrů a reálnou 14, to by jim ale nikdo nekoupil.
No a informace o tom, že stačí upravit řídící jednotku, je pro obvyklého kupujícího insignie informace asi taková, jako pro majitele f32 340i možnost rozšířit si zavazadlový prostor zahrádkou na střeše, kolik lidí to v reálu využije?
Navíc jakýkoliv chiptuning pro dvoulitr nikde na netu k prodeji nenacházím...
Je třeba líp hledat, a ne v ČR.
Jasný, tak jsme se nakonec oklikou dostali k tomu, kde tohle vlákno začalo - aby se ten dvoulitr stal super motorem, po kterém se všem petrolheadum stýská, a z jednašestky udělal kolegou výše uvedené šlapací autíčko, musí majitel jet do Němec a nechat si to celý přečipovat...to udělá tak....nikdo?
Tak pokud opravdu verite, ze maly, preturbovany motor bude spokojeny s tahanim velikeho vozu, tak mate jiste pravdu. O spotrebe nebudu moc mluvit, pokud s téma veverkama bude auto jen trochu zatizene, tak tech dvanact litru vezme tez.
Jedinou emoci, kterou jsem vyjadril, byla litost na spatnou cestou (snizovani objemu).
Plivat opravdu nemam potrebu. Asi mne znate, jelikož vite kdo jsem a s cim jezdim. Nebo jste jasnovidec a v tom pripade doporucuji daleko perspektivnejsi uplatneni Vasich zázračných schopnosti.
Jedinou emoci, kterou jsem vyjadril, byla litost na spatnou cestou (snizovani objemu).
Plivat opravdu nemam potrebu. Asi mne znate, jelikož vite kdo jsem a s cim jezdim. Nebo jste jasnovidec a v tom pripade doporucuji daleko perspektivnejsi uplatneni Vasich zázračných schopnosti.
Ad spotřeba - 12 litrů pro dvoulitr a 8 litru pro jednašestku je průměr, pokud řekneš, že jednašestka si při zatížení též vezme 12 litrů, tak bys měl taky napsat, že slovo "též" je tam zbytečně a dvoulitr si vezme 15.
Ad plivanec - hele, nazvat dvousetkoňový motor veverkama v kruhu a šlapacím autíčkem je prostě blbost, navíc v kontextu tebou adorovaného dvoulitru, který je pocitově maximálně srovnatelným autem. To jsou fakta, která jsi v příspěvku uvedl, a na základě čehož lze usoudit, že jsi ta auty nejspíš nejel. Nic ostatního jsem o tobě netvrdil, tak ze mě nedělej Nostradama.
Ad plivanec - hele, nazvat dvousetkoňový motor veverkama v kruhu a šlapacím autíčkem je prostě blbost, navíc v kontextu tebou adorovaného dvoulitru, který je pocitově maximálně srovnatelným autem. To jsou fakta, která jsi v příspěvku uvedl, a na základě čehož lze usoudit, že jsi ta auty nejspíš nejel. Nic ostatního jsem o tobě netvrdil, tak ze mě nedělej Nostradama.
S tím dvoulitrem to není tak hrozné. 200k by mu tipoval jen někdo, kdo zná 200k akorát ze sporťáku. Tady je ten motor ve velkém autě s 4x4, takže určitě jede na nějakých 240k... no a měl by mít 260, takže jo, nějaký deficit oproti papírovým očekáváním tam je, ale třeba tak těch 20k.
Jinak ale souhlas, že 1.6 má potenciál být lepší "value for money"
Jinak ale souhlas, že 1.6 má potenciál být lepší "value for money"
Na N95 měl ten motor na brzdě 210-220k, na N100 230-240k, přičemž regulaci momentu na první 4 a poslední 2 stupně nad 220 km/h od TCM jsme tu už probírali.
Výhoda 1.6 je ve volitelné převodovce (a ten levnejší 6kvalt Aisin na to stačí), nevýhoda, že nejde spojit s 4x4. Vůbec co se týče benzínu, je to mnohem lépe konstruovaný motor, než celohliník 1.5 (co vychází z 1.4).
Výhoda 1.6 je ve volitelné převodovce (a ten levnejší 6kvalt Aisin na to stačí), nevýhoda, že nejde spojit s 4x4. Vůbec co se týče benzínu, je to mnohem lépe konstruovaný motor, než celohliník 1.5 (co vychází z 1.4).
Skoda je, ze ten motor prave nema hlinikovy blok ako 1.5. Lahsia predna naprava je prave halvnou vyhodou oproti dieslu.
Tiez je uz automaticky s DPF a tiez trpi / moze trpiet na LSPI. Aj ked zjavne menej ako 1.5, tak to by som sa trochu bal chipu az ho pripravia na verziu s DPF.
Sam som riesil Insi 1.5 / 1.6 vs 2.0 diesel. Beznin jednoznacne manual k dieslu sa mi skor hodil automat.
Nakoniec to vyhral diesel s tym, ze Insi uz aj tak nie je radost drtit na okreske, to chce nutne mensie auto :-)
Dost sa tesim na chip od EDS co urobi s prevodovkou, kedze ten 8 kval je dost uduseny na najvyssie stupne, co je skoda na dialnici. Ale este som v zabehu...
Tiez je uz automaticky s DPF a tiez trpi / moze trpiet na LSPI. Aj ked zjavne menej ako 1.5, tak to by som sa trochu bal chipu az ho pripravia na verziu s DPF.
Sam som riesil Insi 1.5 / 1.6 vs 2.0 diesel. Beznin jednoznacne manual k dieslu sa mi skor hodil automat.
Nakoniec to vyhral diesel s tym, ze Insi uz aj tak nie je radost drtit na okreske, to chce nutne mensie auto :-)
Dost sa tesim na chip od EDS co urobi s prevodovkou, kedze ten 8 kval je dost uduseny na najvyssie stupne, co je skoda na dialnici. Ale este som v zabehu...
Ale jo mate paravdu 200 HP je uzasnych zvlaste u tak maleho motoru. Pruznost a dlouha zivotnost zarucena.
Maly motor ma byt v malem aute a ne tahat dve tuny.
Maly motor ma byt v malem aute a ne tahat dve tuny.
Zas jako mohli tam dát jako konkurence tříválec, tak aspoň ta 1.6. :-! https://www.auto.cz/…562-990-kc-87899
Aktuální Mondeo má taky už jen 1.5 EcoBoost benzín 165 k (121 kW) ...
Aktuální Mondeo má taky už jen 1.5 EcoBoost benzín 165 k (121 kW) ...
Samé předsudky. Pružnost té jednašestky je v pořádku. Životnost ukáže čas, ale pohledem do historie (ano, i moderní malobjemová turba už mají nalítáno stovky tisíc km) zjistíš, že motory odcházejí nezávisle na objemu či přeplňování. Prostě jsou někdy jen blbě postavené.
Pokud ja mam předsudky k nespolehlivosti pretubovanych motoru, tak Vy je mate tez, ale na jejich spolehlivost. Ostatne názory servisu take o necem vypovidaji.
Ale jinak mohu souhlasit , cas ukaze.
Preji Vam hezky vikend.
Ale jinak mohu souhlasit , cas ukaze.
Preji Vam hezky vikend.
specmisha
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
GeekStar
Ty ceny jsou neuvěřitelné. S trochou vyjednávání máš parádní skoro pětimetrový dělo s dvě stě kobylami pod kapotou za šest set bez daně. Nůžky mezi mainstreamem a prémií snad nikdy nebyly cenově tak rozevřené (a přitom kvalitou tak blízké, pokud odhlédneme v prémii od top motorizací).
Emel
"Cena lehce přesahující 940 tisíc korun podle mě odpovídá, jen bych si připlatil ještě za Matrix světlomety."
To je taky perla...
Výbava testované sestavy: Sada Snadné řízení 2 (adaptivní LED Matrix světlomety s technologií AFL, sada driver assistance 2, sada Park & Go Light, rozpoznávání dopravních značek)
Ten chlap vůbec neví co testuje :-O
To je taky perla...
Výbava testované sestavy: Sada Snadné řízení 2 (adaptivní LED Matrix světlomety s technologií AFL, sada driver assistance 2, sada Park & Go Light, rozpoznávání dopravních značek)
Ten chlap vůbec neví co testuje :-O
vladakraus
Auto jezdi super. Pohodlny podvozek, ktery ale vyborne drzi v zatackach. Spotreba od 6 a pul do 7, coz mi na benzin 121 kW prijde vemi dobre.
Mr.Murphy
.... na podzim hodlám něco ve střední třídě objednávat a Insignie je celkem horký kandidát... netušíte někdo jestli se tam chystá nějaký facelift nebo tak něco? díky....
Řekl bych, že na facelift je ještě celkem brzo, tipuju, že jen kosmetické změny... ale vlastně nevím.
FL už jezdí, má být dostupný 2020.
díky za info.... uvidíme.... chtěl bych to auto na jaře 2020... tak uvidíme jak to bude až začnu obcházet prodejce.... Raději to začínám řešit už teď, dodací lhůty jsou celkem dlouhé, ačkoliv zrovna u Insignie to asi problém nebude....
pantlinklev
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tennes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
dines
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
lygage
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
lygage
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
betosst
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ghanesov
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tradofig
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
repcape
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tiness
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
×
Sdílení komentáře
×