Sázka na 3hrnky, děsný design, na divné modely jako je ecosport či Ka. Uvnitř malá fiesta za vysokou cenu. Minulá generace Focusu pro rodinu nepoužitelná s mizerným vnitřním prostorem a ještě menším kufrem, současná větší, ale s příšerný designem. Můžeme pokračovat obtloustlým Mondeem dlouhou dobu bez důležité 4kolky a pak už zbývá skvělý Mustang, a poměrně slušná Kuga, dále samozřejmě řada Transit/Turneo :yes:
Tj půlka portfolia evidentně nefunguje... a s hybridem asi ani nezačne...
Kuga paradoxně není tak špatná, přesto se u nás zájmu nijak moc netěší. Ani nevím proč. Ono možná Ford optimalizoval až příliš a sportovní podvozky to nezachránily.
Jj, Kuga je celkem fajn, ale konkurence je veliká. Podle mě jí kompletně vytlačilo duo Tucson/Sportage, pak P3008, QQ atd ;-) Prostě marketing Fordu do toho moc nešlape...
Kuga vyzera ako klasicke SUV, cize dobre. Lenze nova verzia co ma prist uz vyzera skor ako taky nafuknuty Focus. Keby som chcel kupit SUV a konkretne Kugu, utekal by som rychlo kupit este jeden z poslednych kusov tejto generacie.
Bohuzial motoricky tam nie je vela na vyber. Dvojlitrovy diesel TDCi s posramotenou povestou, alebo jeden a pol litrovy EcoBoost (tusim 3-valec).
Díky, velmi výstižně řečeno, lépe bych to nenapsal. Ono by úplně stačilo, pokud by si Ford uvědomil, proč býval v Evropě tak populární a proč se v posledních letech dostal na starém kontinentu do takových sr.ček. Má to jeden hlavní důvod, před kterým jsem tady už v předstihu varoval: One Ford. Náročným Evropanům prostě globalizované fordovské modely k uspokojení jejich automobilových nároků nestačí, na to jsou příliš automobilově vybíraví a nároční!
P.S. To, co nyní Ford v Evropě hodlá udělat, rozhodně není cesta ven z krize, ale naopak definitivní přesun této značky v Evropě do druhé ligy. O hybridy žádný nadšený řidič nestojí! :-(:-(:-(:no:
Nojo ja nechci hajit Ford, ale zas:
- trivalce sice jedou ale jim funguji dobre
- soucasny Focus je OK a design je tak nejak prumer jako vzdy
- mondeo 4x4 uz davno je
- Mustang to je u nas jedno jestli se prodava, crash test pruser jak brno... :-)
Takže až na rozděleni do 3 sekci nic noveho.
Jinak prodeje vic než slušne a vic ani nemuže ford očekavat natož si stěžovat. Vždyť na tom "naročnem" trhu, kde jsou na vzestupu nizkonakladove a prakticke značky jako dačia a škodovka na ukor takovych značek jako je honda, mazda nebo alfa romeo je potřeba mit předvim pytel krabic. Vyborna fiesta a focus nestači, vždyť snad každy segment stagnuje nebo upada, krom gazikoidnich. Takže krom uklizeni interniho maglajzu, vrhnout vic krabic což je taky znamo, že to tak bohužel bude a je nutne a hotovo.