Ve chvili kdy temer vsechna auta dostavaji 4 nebo 5 hvezd je nacase posunout latku vyse. Treba zvysit rychlost narazu nebo zacit testovat zadni naraz ci small overlap.
Mimochodem vybornych vysledku dosahla i Tesla Model 3 a narozdil od Skodovky neurvala chodci nohu :-)
Já ty hloupé "hospodské kecy" viděl u kolegy z práce, když mu šel motor po roce na opravu za 30 000. Obsah ničím nenahradíš i kdyby si se zbláznil. Vždy je to na úkor životnosti. Ale nikdo vám nebrání ty skvělé tříválce s mizerným obsahem kupovat. :D
Proč tedy do toho auta nedávají normální atmosferický čtyřválec. Tyhle litrové plechovky nikdy nevydrží tolik, co vydržel motor 1,3 MPi od Felicie. Raději jakékoliv jiné auto než tyhle vysavače.
2020 mají přijít zase zpřísněné testy. O co se přesně bude jednat to nevím. Ale vím, že to zase prodraží základní výbavu. Golf a Octavia měli původně stihnout ještě tento test.
Laťka se posouvá průběžně... za cenu omezené porovnatelnosti výsledků. Já nemám problém s tím, že většina aut má 5* - pořád je tu třeba ta Dacia. Jo, nové nárazové testy... proč ne, bylo by to lepší, než klást důraz na asistenční systémy.