Porovnáváno na okruhu = jeden je jízdně jasně lepší = nemá na celkový výsledek vliv
Porovnáváno na okruhu II = rozdíl v naměřeném čase 3 sekundy = nemá na celkový výsledek vliv
VTIPNÝ BLOKOVÁNÍ ŽE na webu o autech NEJDE NAPSAT o 3 vteřiny :yes::D
To fakt nerozeznáte = dámské pohlavní orgány od vteřin? :-)
Fenomenální dokonalé řazení kde maximální hodnocení dle autora nestačí = nemá na celkový výsledek vliv
Pomalejší HH s nižšim výkonem ale naopak výrazně vyšší spotřebu = nemá na celkový výsledek vliv
Hodnocení jízdních vlastností je jednoznačné = pomalejší s nižším výkonem je logicky trochu komfortnější = lepší jízdní vlastnosti = ale nemají na celkový výsledek vliv
Lepší motor lepší zrychlení lepší pružnost přitom lepší spotřeba = nemají na celkový výsledek vliv
Jedno z aut je tak neuvěřitelně rychlé a efektivní, že až svádí k srovnávání se závodním speciálem = to byl citát = ale plně se mu ve výsledku vyrovná okresková hračka = to byl taky citát
Upřímně = cituješ machi(avelli)ho = jedno z těch aut je úmyslně technicky daleko dál = od náprav s oddělenými těhlicemi, Bremba = no a to co sem vyjmenoval v úvodu
A abych zase citoval = Type R není nekompromisní když trefíte díru neozve se tupá rána i tady odpružení díru nečekaně ochotně schlamstne
Sorry viz úvodní příspěvek = tohle je HODNĚ špatně = když je rozdíl 0,03 = což Hyundai nahnal jen cenou. To ti pak vychází že technicky i celkově lepší a s tim souvisí dražší = je vlastně nesmysl. Type R je nejrychlejší předokolkovej hatchback s maximálkou 272 km/h což eště tuhle dělaly málem jen supersporty = a tady ho smáznul levnej i když povedenej Hyundai. S timhle pojetim = může porazit kdykoli kdokoli kohokoli
To je špatně = někde bude v pojetí ACZ hodně velká chyba = tohle je prostě lepší a dražší vs horší a levnější HH. S nesmyslnym závěrem = rozdíl 0,03
Ty musis mat fakt obrovsky problem s touto znackou pretoze inak si tieto tvoje vyplody neviem vysvetlit. Ja niesom ziaden Hyundai fan ale tak toto je ine psycho.
Jenže ono to tak není. jel jsem CTR IX. i X. generace. V komfortu je to skoro běžné pohodlné auto..X. Navíc je větší, lehčí a má větší kufr. Pěkně o CTR informuje M. Čabák. Tady si myslím, že redakce si to nechce s "domácím" gigantem rozházet.
S Čabákem jsem měl tolik natolik odlišné názors, že pro mě není měřítkem. CTR prostě nedosahuje běžného jízdního komfortu rozteklého H. No a co? Každé auto je jiné...nevím, co se tady z toho dělají dramata.
Netvrdím, že je měkké, ale není to v tom komfortním nastavení (standardně po nastartování je Sport) nijak tvrdé, ultimativní ucukané auto. Tak to bylo u předchůdce, to má známý, jel jsem a je tvrdé jak deska.
U brzd sem zapomněl kotouče Type R sou vrtaný = je to auto dotažený do všech detailů = a sakra dál než jinak příjemný překvapení povedeně odladěnej Hyundai i30N
Hyundai se napoprvé povedlo naladit auto na výbornou = Honda v pátý generaci je mnohem dál. Pochválil bych oba = ale rozdíl by rozhodně neměl bejt 0,03 bodíku = to je nesmysl kterej kritizuju
Ve stejnym místě v jinym srovnávacím testu zvládne Type R 230 km/h Hyundai 210 km/h = nebo machi(avelli)ho víc jak vyhvězdičkovaný 3 sekundy takže ve verzi co ACZ povoluje: "víc jak 3 vteřiny"
To sou velký rozdíly = aneb rozdíly za 0,03 bodu :-!
Tahle Honda je lepším autem..na okruhu.Ale řekl bych,že hodnocení těhle aut by se nemělo posuzovat jen podle výkonu na okruhu.Vždyť kolik lidí tam pravidelně pojede?Daleko víc s tímhle autem pojedeš právě po těch okrscích a běžných méně kvalitních cestách.A tam by měl mít navrch právě tento Hyundai..Takže to chápu tak,že Type R je na okruhu snad po všech stránkách lepší,ale pro normální ježdění už tolik ne..no a ta cena, samozřejmě.
Predchozi Type R byl fakt trvrdej a v R+ jeste tvrdsi, tenhle ne.
Kdyz nebudes mit podvozek v R+, bude i na okresce Type R rychlejsi.
Uz kvuli vykonu..
V tom pripade sem totalni magor :D:D Taky jsem si myslel ze tech 310 kobyl je zbytecne moc a pak zjistis ze i na klikaty okresce zejmena v kopci drzis plyn na podlaze a tocis motor do bezvedomi. Btw ty signalizacni diody max otacek ala f1 jsou genialni pocin :yes:
Tahle Honda je lepšim autem = ve všem čim se definuje auto = motor, podvozek, brzdy. No a to samozřejmě když má všechny díly lepší a to znamená dražší = je cena vyšší
Ale furt to je auto technicky dál = používající to nejlepší a díky tomu místy až drtivě rychlejší = ať ty víc jak 3 sekundy vteřiny na okruhu nebo ve stejný zatáčce 210 vs 230 km/h = prostě technicky dál nebo spíš nejdál vs dobře naladěnej HH = ve všem měřitelnym horší
Proto je výsledek s rozdílem 0,03 bodu = špatně. To je jako bejt ve všem lepší a vítězství soupeře = kvůli většímu kufru :no:
Co máte pořád s tím kufrem? Za kufr získal Civic 9b a i30 8b, takže ne, kvůli kufru to fakt není... je to kvůli ceně, což nakonec závěrečná tabulka ukazuje jasně, +30% je obrovský rozdíl.
PS: až zase někdo bude mrmlat o přeměřujících tachometrech, tak TypeR je ukázkový případ, 122 při 130 je dost.
Co na tom nechápeš? Hodnocení na ACZ je nastavený tak nesmyslně = že drtivě rychlejší HH s lepšim motorem podvozkem i brzdama = a tim logicky dražší = dostane na frak PROTOŽE je díky lepšim komponentum = dražší
Podobně to je v dalších testech = kde ve většině věcí horší auto = se dotáhlo na to ve všem lepší = protože krom toho že je ve všem horší = má větší kufrt = a to ho v nesmyslně nastavenym hodnocení ACZ = vynáší nad to ve všem ostatnim lepší..
A když zmiňuješ tachometr = Type R je vždycky rychlejší = ať v zatáčce nebo v maximálce. Prostě výrazně lepší auto z lepších komponentů vs horší a z levnějších i když samo o sobě ne špatný = rozdíl 0,03 bodu :-)
Prostě - jsou body za cenu, jsou body za jízdu, jsou body za prostor. Pokud tě zajímá jízda, tak si přečteš kapitolu jízda a podíváš se na bodování v jízdních disciplínách - to snad není problém. Ty prostě chceš jen víc bodů pro svého oblíbence na konci, jako by na tom nějak záleželo...
Evidentě si absolutně totálně nepochopil = co tu od rána píšu. Je to ŠPATNĚ nastavenej systém = PROTO z toho vycházej takový kraviny. Jedno jestli dneska zrovna Honda kterou sem nikdy neměl a krom kdysi dávno v Legendu snad ani nejel nebo si teď nevybavuju = jedno jestli dneska nesmyslně skončil stejně úplně nadoraz postavenej HH nejrychlejší předokolka nebo jindy vyhraje nějaká plečka s velkym kufrem protože auto značky xyz který bylo jinak lepší = prohrálo jen a hlavně = díky tomu kufru
Už to chápeš? De mi o lepší = jedno jestli v hifi zesilovač nebo tady auto. Ty mi místo toho absurdně vysvětluješ že když nastavim body tak a tak = tak to tak prostě je a tečka. Tak si představ že můžou bejt nastavený jinak = líp. Víc za lepšim zvukem nebo lepšíma jízdníma vlastnostma. A jak píšeš ten koho takovýhle kraviny nezajímaj = se prostě podívá na velikost kufru = což snad neni problém
A pro nás ostatní co máme rádi kvalitu a vyspělejší techniku a tak = to je nastavený správně. A nevycházej tak absurdní nesmyslný výsledky = jako 0,03 bodu
Že ty hodně velký naměřený rozdíly dělaj hodně jiný komponenty = to určitě chápeš. Že ty nejlepší z nejlepších pak na ACZ vyjdou jako = vlastně stejně = teda vlastně dokonce nevýhodně = to fakt smutný. Už víš = o čem celou dobu mluvim?
Pochopil, ale nesouhlasím s tím. auto.cz je mainstream, není to závodnickej web... a podle mě mají to bodování nastavený vesměs dobře... chápu, že většina lidí užije daleko víc 100l v kufru než 30k pod kapotou.
Co se ceny týče, podle mě by měla mít spíš větší váhu než má tady... v principu jsou pro mě veškeré kvality auta na jedné misce vah a cena je na té druhé. Ale nesnažím se o tom nikoho přesvědčit, tohle si může každý vyhodnotit po svém. Civic je jistě lepší, ale o 37% lepší není.
Když píšeš o závodnickym webu = zjevně si dál nepochopil
Aspoň už nevymejšlíš že = chci víc bodů pro svýho oblíbence
Jde mi o PRINCIP! Že ty ani po nápovědě nevidíš že to hodnocení je špatně = neznamená že neni. Že ty hodnotíš větší kufr jako důležitější než větší výkon = neznamená že to je u HH nebo supersportu = správnej přístup. Chápeš?
A co se cen týče = to je takový základní ekonomický pravidlo = o 100% dražší neznamená o 100% lepší = platí to obecně a sou to rozvírající se nůžky. Když někdo postaví eště lepší HH než je současný Type R = bude dražší eště o víc. Aneb cena narůstá rychlejš než kvalita
Téma jak hodnotit apod. jsem za víc jak desetiletí co se tomu věnuju profesionálně rozebíral s lidma z různejch magazínů a dopodrobna rozebíral s legendou našeho oboru https://www.stereovideo.cz/…el-jiri-burdych/
Asi i proto že o tom vim spíš maličko víc = se tolik rozčiliju = nad tim že ve všem lepší technika a řešení s důsledkem i výrazně jinejch časů a třeba ten rozdíl +20 km/h v zatáčce je pecka, no ono víc jak 3 sekundy na kolo je taky výmluvnejch prostě o level lepší dražší vyspělejší technický řešení = musej vést k jinýmu závěru než 0,03
Až budeš porovnávat kombíky = tam dej kufru klidně větší prostor = no měl by se dát. Unifikovat a podle stejnýho klíče hodnotit ostrej HH a hybridní kombík = je ptákovina
Která vede do blbostí typu 0,03
Téma ceny je zcela mimo = tu můžeš zmínit třeba v závěrečnym shrnutí. Podle tvýho = by si vyřadil ze hry všechny prémiový značky = podle tvýho stylu hodnocení by vůbec ale vůbec nedávaly smysl
Ale prdlačky, nahoře píšeš o tom, že většina lidí nevyužije ani auto s polovičním výkonem a tady šermuješ nesmysly vycházejíc ze 100%.
A cena je samosebou faktor. Kdo má 750k nedá milion.
Ne brachu = tohle vyhodnocuješ blbě ty
Nestuj furt za tim machi(avelli)m = nevim jakej je člověk ale šéfredaktor = vyloženě mizernej
Cena samozřejmě NEMŮŽE bejt faktor = tvuj argumet je úplně o něčem jinym. Kdo chce dát 750 dá 750 a kdo mibl tak mibl = ale nemá a nesmí to mít žádnej vliv na hodnocení věci jako takový. To by ti pak všechny prémiovky = vyšly jako totální shit
Nemluvě o autech typu 911 a už vůbec ne čemkoli dražšim
Výkon potřebnej na jízdu maximální povolenou rychlostí = je v reálu výrazně nižší než si většina lidí představuje. Je to furt to samý jako zesilovače = žeru 8 tisíc Wattů výkonu https://analogdomain.eu/ který samozřejmě nevyužiješ = přesto to má smysl. Je to trochu jako V12 = ty sám se biješ za to že to je lepší
TAdy je to ale prostě lepší vs horší aut = výrazně lepší no dokonce ty vůbec nejlepší komponenty který přinášej neskutečně rychlý Type R = a tady de facto vítězství příjemně naladěnýho Hyundaie
Jakmile začneš započítávat způsobem jako ACZ cenu = vyjdou ti jen nesmysly. Třeba že Superb je lepší než 5er = s tim doufám nesouhlasíš :-)
911 je zcela jiná kategorie, nejde jen o cenu, ale i o ni. Je ti univerzál, blížící se spíš GTI a proti němu technicky i cenově nabušenější konkurent, který chce už něco navíc. Ten vyhrál, vyhrál navzdory univerzální a místy hloupé tabulce.
Já už bych např za cenu CTR lovil někde v RWD vodách. Pro mě už je to dotažená FWD za cenu, kdy je pro mě nezajímavá. Tuudíž hopdnocení chápu.
Nejde mi o nějaký konkrétní 911. Prostě cenu je vhodný zmínit třeba v závěru = to určitě, ale do hodnocení nebrat. Než sme začali problematice sme se docela intenzivně věnovali = byla by fakt náhoda kdyby takhle okrajový věci tady někdo věnoval tolik času jako já před pár lety. Jednak nejde vymyslet univerzální bodový hodnocení = a už vůbec ne v souvislosti s cenou. Prostě to nevychází
Respektive když to vychází jakžtakž u nějakejch aut vyjde ti pak blbost jako tady u HH. Proto sme my zvolili styl https://www.stereophile.com/…onomy/term-p/188 to je docela pojem v našem oboru. Že tobě přijde Type R už dotažená moc = je naprosto irelevantní = prostě je to drtivě lepší = a holt dražší. A tuhle se tomu podivoval ryccardo = cena prostě roste exponenciálně
Takže mě pak = logicky = uráží výplod špatně natavenýho systému = 0,03
Části lidí bohužel to převedení do čísel vyhovuje = v takovym případě aspoň bez započítávání ceny = protože jinak každá 5er dostane napráskáno od Superbu = a to já fakt nepřekousnu ;-)
For Ozzy = sakra tady v tý pa-diskuzní nepřehledný platformě = to byla reakce na mě? :-)
No proč mě 0,03 dostalo sem ze sebe už dostal = a na ACZ se stejně nic nezmění = stejnej metr se bude dál používat na rodinný kombíky i na HH a klidně supersporty. Takže supersport typu https://www.autoweb.cz/…brovskym-kufrem/ s objemem kufru ála Okta = je dopředu jasnej vítěz = nejlepší supersport historie :-!
Jo a výborně si stojí i https://www.autohled.cz/…c4lusso/6-3/3703;-)
No pokud by to vyhral N30 pak jsou testy aut na ACZ tuplem naprosto bezcenny smesny. Nemohli ho nechat vyhrat ani omylem tak to zpytlikovali aspon takhle
Co na tom nechápeš? Hodnocení na ACZ je nastavený tak nesmyslně = že drtivě rychlejší HH s lepšim motorem podvozkem i brzdama = a tim logicky dražší = dostane na frak PROTOŽE je díky lepšim komponentum = dražší
Podobně to je v dalších testech = kde ve většině věcí horší auto = se dotáhlo na to ve všem lepší = protože krom toho že je ve všem horší = má větší kufrt = a to ho v nesmyslně nastavenym hodnocení ACZ = vynáší nad to ve všem ostatnim lepší..
A když zmiňuješ tachometr = Type R je vždycky rychlejší = ať v zatáčce nebo v maximálce. Prostě výrazně lepší auto z lepších komponentů vs horší a z levnějších i když samo o sobě ne špatný = rozdíl 0,03 bodu
Je to asi jako kdybych srovnal zesilovače a ten s vyššim výkonem větší jistotou a lepšim zvukem řikejme mu třeba R by prohrál s podobnym slabšim s trochu horším zvukem řikejme mu N = protože ten N kterej sám o sobě neni špatnej = je na přenesení lehčí :-)
Mám Megane Rs Trophy 2019. Tohle porovnavejte s type R. Oba vozy jsou dotažené na maximum a oba tak trochu ultimativní. Nevím kolik vám kluci od Hyundai dali za tento článek, ale vzhledem k tomu , že je Hyundai, co se týče prodeje , v prd...,tak napíšete cokoli. Proto se jen směju, když čtu vaše recenze.
Mám Megane Rs Trophy 2019. Tohle porovnavejte s type R. Oba vozy jsou dotažené na maximum a oba tak trochu ultimativní. Nevím kolik vám kluci od Hyundai dali za tento článek, ale vzhledem k tomu , že je Hyundai, co se týče prodeje , v prd...,tak napíšete cokoli. Proto se jen směju, když čtu to vaše "objektivní" hodnocení.
plný súhlas, idú porovnať auta na okruh, a keď ziatia, že i30N nie je porovnateľné až tak, tak napíšu že je to o hravosti. Tak sa vyberte hrať na okresky, kde by podľa autora článku mal byť i30N ako doma. Honda by ho zotrela aj tam! Odporne prifarbený článok a hodnotenie - grc!!!
Dulezity je, ze ten obdiv ke gripu neplati jen pro Type R.
Obdobny pocit jsem mel i s Civic 1.0 turbo. :yes: Clovek sedi tak nejak uprostred, auto posloucha a limity jsou opravdu daleko.
Jinak nekdo si sice stezuje, ze je kladenej moc velkej duraz na digitalizaci, ale pak hned v uvodnim videu mluvi grafice navigace a ovladani palubniho pocitace. :-) Zdravim Machi.. Pro me jsou to naprosto nepodstatny veci. Auto jezdi uzasne.
Proste ten podvozek je neuveritelne povedenej a pusobi, jak kdyby nebyl motor nad napravou, ale az za ni.
PS Honda ma sice mozna nepovedenou grafiku map, ale zase ma Sensing v zakladu. Tzn. mj. adaptivni tempomat.
Tak ať tam žádný mapy nedávaj když to neuměj udělat, jedný půlce národa stačí android auto a druhý car play. Ale když už za ty věci platím, tak ať k něčemu jsou, tudíž má cenu se o nich zmínit.
Tempomat? No to tě taky můžu chytat za slovo a říkat, že nevím proč ho vůbec zmiňuješ, a že tempmat je u takovýhodle auta super nedůelžitej, obzvlášť když je tam manuál, že?
Souhlas. Je to klasický Garmin. Funkční, nic více, nic méně. Je fajn, že se pokyny promítají i do digi štítu před řidičem. Bonusem je tuším 5 let aktualizací zdarma.
Máte tady celkem odvahu psát své domněnky , ale pokud ty dvě auta nebudete vlastnit aspoň půl roku tak bych se do recenzí moc netlačil , co se dá napsat je třeba účinek brzd na okruhu tam mám jasno ověřená kvalita motoru, to samé, tuhost karosérie , tam kde je hyundai tam byla Honda v C7G atd. když mám 800K na auto tak mám i milion a neřeším kraviny ve výbavě ...
Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Test dobrý, dobře se čte. Jen novinář se hodně snažil, aby Hyundai z toho nevyšel moc poražený....
je pomalejší, víc žere, hůř řadí, horší jízdní vlastnosti, je menší a těžší o 50 kg, vevnitř menší, menší kufr.....ale jinak je to v závěru těsné :-)
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Hyundai z toho vyšel spíš = jako drtivej vítěz = přestože je ve všem horší
Rozdíl 0,03 je plichta = a je levnější = na místama až drtivě lepším Type R = rozdíl 3 vteřiny na kolo a rozdíl v zatáčce 210 nebo 230 km/h je setsakra rozdíl = tak na místama až drtivě lepší Type R ztratil nula nula 3 = jednoznačný vítězství levnější Hyundai
Na ACZ se holt vítězí většim kufrem nebo nižší cenou = web pro fandy aut jak řemen :-!
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Ne, nevyšel, protože i cena je součástí bodování a i30 tam spoustu bodů nabrala (9,25 vs. 7,50). Bez ohledu na cenu má víc bodů Civic, se zohledněním ceny je to těsně pro Hyundai... což je vždycky taková ošemetná metrika, ale nakonec to celkem odpovídá tomu, co si myslím (Honda je lepší auto, Hyu má mírně lepší value for money).
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Myslím, že ten test není moc objektivní a vycházím ze zkušenosti s CTR. U Hyundaie se apeluje na denní použití jako argument, jenže i tam je Honda na tom minimálně stejně - je větší a má větší kufr. A v komfortním nastavení je srovnatelná. Hyundai je levnější, ale z něj nedělá srovnatelné auto, jak test ve výsledku napovídá.
CTR je asi nejlepší ve své třídě, jenže je to Honda... takže se pomáhá Hujdaji. Stejně jako se u nás nesmyslně glorifikuje cokoliv od Škody....nic proti ní nemám.
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Podívej se do tabulky, kde i30 ty body vzala - je to kategorie pořizovací náklady, resp. cena. Kdybys udělal hodnocení aut bez ohledu na cenu, je tam rozdíl jak hrom. A možná by tohle stačilo, abyste byli spokojení - udělat nejdřív hodnocení bez ohledu na cenu a pak se zohledněním ceny, jak to kdysi dělal nějaký německý plátek (teď nevím který)?
Že jsi to ty - 8,41 vs. 7,94 pokud z toho cenu vyhodíš. Honda je o dost lepší a o dost dražší. Výsledek testu, se kterým by myslím nikdo neměl mít problém.
Můžeme škrtat dál - někdo by škrtnul kufr, někdo design... podle mě ale nemá smysl snažit se o nějakou univerzální shodu, to ať si udělá každý sám pro sebe.
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Z nějakýho myslim slovenskýho testu = ale víceméně to odpovídá rozdílu ve výkonu kterej zjistil machi(avelli) = přes 3 vteřiny v Mostě = to je trochu o parník
Hyundai se eNko zřejmě povedlo naladit fakt hodně příjemně = ale Type R mu prostě ujede. Brutálně ujede = nikdo zatim u předokolky nezašel dál = je neskutečně rychlý = a nejen díky motoru ale celku
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Hodně mě redakce nas.ala zrušením asi nejlepší diskuzní platformy v česku. Ale neochota řešit tyhle reklamy = začíná bejt asi poslední hřebík = autoforum blokovat roky šlo = oni to snad nechávaj schválně
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Jak už sem x-krát pod tu blbou obtěžující reklamu napsal = konkurenční autoweb autoforum jste blokovali roky = co si takhle vzít vzít příklad sám ze sebe = a tentokrát zablokovat = to na co dávaj odkazy? :-!
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Čo z toho keď zatrhnú ten web, ale nejaký omezenec tu bude spamovať nadalej s tými reklamnými príspevkami.
Verím tomu,že existuje nejaký spôsob ako to zatrhnúť aj keď niesom ajťák.
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Čo z toho když ty odkazy NEBUDOU FUNGOVAT? NEBUDE VIDĚT na co je to odkaz? Jako fakt? :-!
Viz i tahle diskuze a pro tebe to napíšu znova = rozdíl na kolo víc jak 3 sekundy = teď víš že je to 3 vteřiny ale de to smazat celý = že tam prostě NIC NEVIDÍŠ = jasný? :-)
Při realnem vyběru mezi HH bych koukal určitě na jine parametry a vlastnosti než na nějake časy zajete na okruzich a s tim spojenym jistym poměřovanim pindiku. Z těchle dvou bych šahl po nošovicich.
Ať si to klidně je drahokam, ale ja bych šel prostě cestou civilnějši. Už jen např. 19" kola=8,225cm u N jsou až až, Type-R obouva dokonce 20"=7,35cm k tomu teměř sportovni posaz v ultimativnějšich teměř skořepinovych sedadlech. Takže někde na okruhu při nějakem srazu či akci šahnu raději po Type-R než po tom N, ale při vyběru si Type-R ani nevšimnu.
:yes: myslím mezi předokolkama. Osobně se přiznám, že bych rád Type R vyzkoušel na uzavřené trati. To bych ho ale asi musel nejdříve koupit :D ...a myslím, že manželce, na nákupy a na kočárek ta 1,5 stačí... zatím se s tím jezdí příjemně a klid (8 let záruka), jen bych tam dal lepší gumy, Michelin Primacy jsou daleko za možnostmi podvozku, ale zas efektně pískají.
Nechápu, proč tady pořád někdo vytahuje cenu a porovnává. Odjakživa platí,že vše má svou cenu a v případě Type R nejde o nic dramatického, vzhledem ke skutečnosti, že jde o nejpovedenější a nejrychlejší předokolku vůbec,která drží rekordy na všech evropských okruzích, takže cena je ještě hodně ale hodně přijatelná, v porovnání s tím, co si za onen milion koupím....třeba trojkového SUpa nebo obludnou krabici KOdiaqa. Třeba STI stojí 1.3 mil a taky nikdo nebrečí.
Jdeme dál, až se zdejší pisálkové svezou opravdu s Type R tak přestanou opavkovat otřepané fráze, že je eRKo méně komfortní či méně vhodné na daily. Jednoznačně...v režimu Comfort je natolik komfortní, že si v něm dokážete představit každodenní cestu kamkoliv a jakkoliv dlouhou. A na závěr, Hundai je jen chudý příbuzný proti Type R, nesahá mu ani po kotníky!
A pri Mercedese, samozrejme.
Len ja by som zasa musel jazdiť jak socka v Superbe, lebo mám aj s celou rodinou nadpriemernú výšku a aj v kombi triedy E máme málo miesta.
Jistě, CTR do každé rodiny. Bylo vtipné počkat na nástup Hondařů, co vytáhnou Supa nebo Kaďáka.
A ano, Hyundai je o čtvrt milionu chudší příbuzný, tedy přesně o částku, kterou na CTR technicky ztrácí. Jsemupřímně rád, že máte v Honda klubu alespoň CTR, určitě top předokolka. A Civic je pak v zásadě největší Hondou mezi klasickými auty.
Věřím, že se jednou nabídka rozšíří a nebude nutné vzpomínat na 90-tá léta.
Plný súhlas! Ak niekto tvrdí, že N-ko je vhodnejšie ako CTR na denné používanie, tak ten názor nemôže byť zo zdravého úsudku a už vôbec z vlastnej skúsenosti. CTR je na denné používanie = vnútorne väčšie, s väčším kufrom, s menšou spotrebou a komfortom dokonca lepším! Opačné drísty môže napísať len ten, čo nesedel ani v jednom aute, resp. neposadil zadok do CTR. Ak sa v ňom povozíte, potom píšte aké je CTR nevhodné a tvrdé na denné vozenie. Veľmi veľa drístov tu píšu ľudia bez osobnej skúsenosti, ktorí len prepisujú názory iných internetových pisalkov (tiež bez osobnej skúsenosti s týmito autami)... tak to je des! Úbožiaci... nevraviac o tom, kde je potom CTR jazdecky v porovnaní s N-kom... a posledná úbohosť, keď už sa nevedia čoho chytiť, tak sa spomenie strieľajúci výfuk a hravý (rozumej inak nestabilný) zadok. To už je fakt sila. Ak mate možnosť, pozrite sa na prednú nápravu oboch áut zospodu a porovnajte a potom pochopíte aj cenový rozdiel. N-ko je z papiera! Bude pekné sledovať tú trvácnosť (životnosť) a náklady na servis u oboch áut...
N-ko nepoznám (iba staticky) a možno je komfortom o kus ďalej ako CTR. Honda je ale, aj napriek extrémnym dvadsiatkam s gumami, ktoré sú paródiou na bočný profil, prekvapivo komfortná. Bolo by zaujímavé vedieť, či Martin skúšal aj komfortný režim, alebo to vzťahuje k východziemu Sportu. Sedačky vyzerajú ako škrupiny, ale sú tiež prekvapivo komfortné. Bočnice sedáku sú ďalej od seba ako u Megane a sedák je mäkší, sedí sa mierne vyššie. Nemal by som absolútny problém, používať TypeR denne. Čo ma prekvapilo, je lepšie hodnotené riadenie u N-ka. Budem ho musieť skúsiť.
Dnes sú špeciálne HH s komfortom na tom veľmi dobre a často lepšie ako obyčajné verzie. Sú tuhšie a napriek tomu komfortnejšie.
Ešte k poznámke vo videu, k Megane RS by ma zaujímalo, či Martin jazdil aj Trophy. Tie verzie sú natoľko odlišné, že ich nemožno zovšeobecňovať. Rasťo Chvála na ich trati zajazdil na Trophy lepší čas ako s CTR.
Inak pekný test, díky.
Bude to ako píšeš, ostatne všetky testy CtR zdôrazňujú vyšší komfort oproti minulej, prehnane tvrdej generácii. Je zrejmé, že GTI to z hľadiska komfortu nebude, ale tiež nemyslím, že by sa na CtR nedalo normálne jazdiť.
Mimochodom teraz som pozrel tú Rasťovu porovnávačku a som celkom prekvapený, že RS Trophy dalo najlepší čas a dokonca porazilo CtR.
Aj ja som bol prekvapený, že s Trophy porazil CTR, ale trať majú postavenú pomerne členitú a CTR potrebuje zrejme väčšie rýchlosti aby zúžitkovala prítlak. Mne napr. na CTR ustrelil zadok na diaľničnom privádzači a na kruháčoch prešmykovalo vnútorné koleso. Z videa od Rasťa vyplýva, že Trophy má dosť agresívny samosvor a celkovú tuhosť. Niekde v podvozku a obratnosti by som hľadal dôvod. Motorom ho iste neporazil. A to ešte spomína, že by s Meganom mal jazdiť trochu inak.
Presne tak, na krátkej trati bez rýchlejšej rovinky to zrejme CtR nestihlo naplno rozbaliť a RS asi využilo agilitu natáčacej zadnej nápravy. A ešte prekvapila i30, že predčila Golf.
Skvěle Dany, bez krve a střízlivě. Asi nemáš "Háčko" ať už rovné nebo rozteklé, vytetováno na těle a uvažuješ hlavou, což se o některých nedá napsat. Asi mě těžko někdo označí za Hyundaistu, ale stát i30 o 200k víc, pak může mít stejně vyspělý podvozek jako CTR. Tady jde ale o první vstupenku korejců mezi HH a nebylo ani možná zkoušet trefit výš.
Asi to spousta handařů nechápe, ale technicky proti CTR nemám ani zbla až na jednu drobnou...FWD HH za mega je pro mě jednoduše přes čáru. A může být mezi nimi třeba i nejlepší.
To je kromě ultramango vzhledu jediné mínus...pořád je to "jen" předokolka.
Nemám vytetované nič, resp. najradšej by som mal všetko :D
Hyundai treba pochváliť za tento počin a dúfať, že sa budú ďalej zdokonalovať a pritom nebudú navyšovať cenu. Presne takto to má zmysel. Mne zostáva len chytiť sa za nos, lebo som ho nestihol vyskúšať, keď bol v okrese. Ale ešte neni všetkým dňom koniec.
Asi nik nepochybuje, že jazdne je CtR špička medzi HH (a neobmedzoval by som to len na predokolky, na okruhu si poradí aj so silnejšími štvorkolkami).
A ani tú cenu by som nevidel tak tragicky, dovybav si TCR a si na väčšej sume. Ale to jediné zostávajúce mínus - tuzingový vzhľad je pre mňa tak veľkou prekážkou, že cez to by nešiel vlak. V kolekcii Hot wheels dobrý, v Need for Speed tiež, ale ako auto do dennej prevádzky pre dospelého človeka, to už je príliš.
Fakt? Já zkusil poptat TypeR při minulém výběru auta... ale nejen že sleva nebyla nic moc (už nevím přesně, ale určitě do 10%)... ale navíc tehdy (2017) nebyli schopní dodat tu základní verzi, ale jen tu GT (prý vyčerpaná kvóta či co). A jak říká webpaja... skoromega mi za takové auto přišlo dost, Cupra ST byla okolo 800.
To je -20%... hodně dobrý. Z druhé strany - 45t€ vychází na 1.150, to je o dost víc než u nás... pokud tam nebyly nějaké extras, ale co si tak vzpomínám, tak toho krom barvy moc objednat nešlo.
Sám neviem ako sa dostal na takú cenu. Farba určite a nejaké karbóny sú tam. Dnes príde na pivo, tak sa popýtam. ;-)
Teraz je cenníkovka za GT od 39 t €
U nás jsou myslím ceny o kousek výš než tehdy... když jsem to poptával, tak bylo to GT těsně do milionu (nějakých 999990 nebo tak něco) a základ byl 930.
Cena bola kvôli karbónovým doplnkom, ktoré mala tá skladovka už namontované. Tie vraj išli časom s cenou dole. Takže zľava bola naozaj 20%, možno aj vďaka tým doplnkom a - DPH.
Akurát bol na olejovom servise a platil 130 €. Brzdy po 28t km sú na 50%. Predné gumy sú preč čo 10 - 12 t km. Ešte sme porovnali tie sedačky a Honda ich má pohodlnejšie ako Megane GT.
Jo, pokud by byla srovnávačka CTR vs TCR pak by argument ceny prakticky padl, ale v tomto případě je tu podstatně levnější i30NP (navíc s bohatší výbavou), a to se v celkovém "Hondocení" nějak projevit musí.
S designem souhlas, nic pro dospělou vyrovnanou osobnost. ;-)