Srovnávací testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N Performance – Velká a ještě větší radost
130 komentářů
DonVito
Dulezity je, ze ten obdiv ke gripu neplati jen pro Type R.
Obdobny pocit jsem mel i s Civic 1.0 turbo. :yes: Clovek sedi tak nejak uprostred, auto posloucha a limity jsou opravdu daleko.
Jinak nekdo si sice stezuje, ze je kladenej moc velkej duraz na digitalizaci, ale pak hned v uvodnim videu mluvi grafice navigace a ovladani palubniho pocitace. 😄 Zdravim Machi.. Pro me jsou to naprosto nepodstatny veci. Auto jezdi uzasne.
Proste ten podvozek je neuveritelne povedenej a pusobi, jak kdyby nebyl motor nad napravou, ale az za ni.
PS Honda ma sice mozna nepovedenou grafiku map, ale zase ma Sensing v zakladu. Tzn. mj. adaptivni tempomat.
Obdobny pocit jsem mel i s Civic 1.0 turbo. :yes: Clovek sedi tak nejak uprostred, auto posloucha a limity jsou opravdu daleko.
Jinak nekdo si sice stezuje, ze je kladenej moc velkej duraz na digitalizaci, ale pak hned v uvodnim videu mluvi grafice navigace a ovladani palubniho pocitace. 😄 Zdravim Machi.. Pro me jsou to naprosto nepodstatny veci. Auto jezdi uzasne.
Proste ten podvozek je neuveritelne povedenej a pusobi, jak kdyby nebyl motor nad napravou, ale az za ni.
PS Honda ma sice mozna nepovedenou grafiku map, ale zase ma Sensing v zakladu. Tzn. mj. adaptivni tempomat.
Tak ať tam žádný mapy nedávaj když to neuměj udělat, jedný půlce národa stačí android auto a druhý car play. Ale když už za ty věci platím, tak ať k něčemu jsou, tudíž má cenu se o nich zmínit.
Tempomat? No to tě taky můžu chytat za slovo a říkat, že nevím proč ho vůbec zmiňuješ, a že tempmat je u takovýhodle auta super nedůelžitej, obzvlášť když je tam manuál, že?
Tempomat? No to tě taky můžu chytat za slovo a říkat, že nevím proč ho vůbec zmiňuješ, a že tempmat je u takovýhodle auta super nedůelžitej, obzvlášť když je tam manuál, že?
Na dalnici funguje ten acc dobre i s manualem - mas tam porad sestku..
Jinak jako s kazdym novym tempomatem muzes samozrejme radit 😉
Tim nepopiram ze je acc lepsi s automatem.
Jinak jako s kazdym novym tempomatem muzes samozrejme radit 😉
Tim nepopiram ze je acc lepsi s automatem.
S mapami v Civicu nemám vôbec žiaden problém, vždy ma doviedli spoľahlivo do cieľa.
A ten tempomat je skvelý.
A ten tempomat je skvelý.
Souhlas. Je to klasický Garmin. Funkční, nic více, nic méně. Je fajn, že se pokyny promítají i do digi štítu před řidičem. Bonusem je tuším 5 let aktualizací zdarma.
renda4
Máte tady celkem odvahu psát své domněnky , ale pokud ty dvě auta nebudete vlastnit aspoň půl roku tak bych se do recenzí moc netlačil , co se dá napsat je třeba účinek brzd na okruhu tam mám jasno ověřená kvalita motoru, to samé, tuhost karosérie , tam kde je hyundai tam byla Honda v C7G atd. když mám 800K na auto tak mám i milion a neřeším kraviny ve výbavě ...
Když máš 800, tak máš milion? Hmmmm...základní ekonomika ti moc nejde. Jak pak věřit ostatnímu? Asi moc ne. 😉
No ja jsem fanousek Hondy.
Type R je uzasnej.
Ale N proste taky nebude spatny. Je to o prioritach.
Kdyz das milion za Type R GT, tak uz si muzes koupit Mustanga 😄
A pak nasleduje M2, Giulia, NSX.. MacLaren, Ferrari, Koenigseg...
Type R je uzasnej.
Ale N proste taky nebude spatny. Je to o prioritach.
Kdyz das milion za Type R GT, tak uz si muzes koupit Mustanga 😄
A pak nasleduje M2, Giulia, NSX.. MacLaren, Ferrari, Koenigseg...
Mustang je cool za ty prachy, ale jezdí blbě.
Tipnul bych si, že TypeR je v real word o dost rychlejší než ´tang V8. A to TypeR nesnáším.
Tipnul bych si, že TypeR je v real word o dost rychlejší než ´tang V8. A to TypeR nesnáším.
CHerokee
Test dobrý, dobře se čte. Jen novinář se hodně snažil, aby Hyundai z toho nevyšel moc poražený....
je pomalejší, víc žere, hůř řadí, horší jízdní vlastnosti, je menší a těžší o 50 kg, vevnitř menší, menší kufr.....ale jinak je to v závěru těsné 😄
je pomalejší, víc žere, hůř řadí, horší jízdní vlastnosti, je menší a těžší o 50 kg, vevnitř menší, menší kufr.....ale jinak je to v závěru těsné 😄
Hyundai z toho vyšel spíš = jako drtivej vítěz = přestože je ve všem horší
Rozdíl 0,03 je plichta = a je levnější = na místama až drtivě lepším Type R = rozdíl 3 vteřiny na kolo a rozdíl v zatáčce 210 nebo 230 km/h je setsakra rozdíl = tak na místama až drtivě lepší Type R ztratil nula nula 3 = jednoznačný vítězství levnější Hyundai
Na ACZ se holt vítězí většim kufrem nebo nižší cenou = web pro fandy aut jak řemen :-!
Rozdíl 0,03 je plichta = a je levnější = na místama až drtivě lepším Type R = rozdíl 3 vteřiny na kolo a rozdíl v zatáčce 210 nebo 230 km/h je setsakra rozdíl = tak na místama až drtivě lepší Type R ztratil nula nula 3 = jednoznačný vítězství levnější Hyundai
Na ACZ se holt vítězí většim kufrem nebo nižší cenou = web pro fandy aut jak řemen :-!
Ne, nevyšel, protože i cena je součástí bodování a i30 tam spoustu bodů nabrala (9,25 vs. 7,50). Bez ohledu na cenu má víc bodů Civic, se zohledněním ceny je to těsně pro Hyundai... což je vždycky taková ošemetná metrika, ale nakonec to celkem odpovídá tomu, co si myslím (Honda je lepší auto, Hyu má mírně lepší value for money).
Myslím, že ten test není moc objektivní a vycházím ze zkušenosti s CTR. U Hyundaie se apeluje na denní použití jako argument, jenže i tam je Honda na tom minimálně stejně - je větší a má větší kufr. A v komfortním nastavení je srovnatelná. Hyundai je levnější, ale z něj nedělá srovnatelné auto, jak test ve výsledku napovídá.
CTR je asi nejlepší ve své třídě, jenže je to Honda... takže se pomáhá Hujdaji. Stejně jako se u nás nesmyslně glorifikuje cokoliv od Škody....nic proti ní nemám.
CTR je asi nejlepší ve své třídě, jenže je to Honda... takže se pomáhá Hujdaji. Stejně jako se u nás nesmyslně glorifikuje cokoliv od Škody....nic proti ní nemám.
Podívej se do tabulky, kde i30 ty body vzala - je to kategorie pořizovací náklady, resp. cena. Kdybys udělal hodnocení aut bez ohledu na cenu, je tam rozdíl jak hrom. A možná by tohle stačilo, abyste byli spokojení - udělat nejdřív hodnocení bez ohledu na cenu a pak se zohledněním ceny, jak to kdysi dělal nějaký německý plátek (teď nevím který)?
Že jsi to ty - 8,41 vs. 7,94 pokud z toho cenu vyhodíš. Honda je o dost lepší a o dost dražší. Výsledek testu, se kterým by myslím nikdo neměl mít problém.
Můžeme škrtat dál - někdo by škrtnul kufr, někdo design... podle mě ale nemá smysl snažit se o nějakou univerzální shodu, to ať si udělá každý sám pro sebe.
Že jsi to ty - 8,41 vs. 7,94 pokud z toho cenu vyhodíš. Honda je o dost lepší a o dost dražší. Výsledek testu, se kterým by myslím nikdo neměl mít problém.
Můžeme škrtat dál - někdo by škrtnul kufr, někdo design... podle mě ale nemá smysl snažit se o nějakou univerzální shodu, to ať si udělá každý sám pro sebe.
V zatáčce 210 a 230 máš odkud|?
Z nějakýho myslim slovenskýho testu = ale víceméně to odpovídá rozdílu ve výkonu kterej zjistil machi(avelli) = přes 3 vteřiny v Mostě = to je trochu o parník
Hyundai se eNko zřejmě povedlo naladit fakt hodně příjemně = ale Type R mu prostě ujede. Brutálně ujede = nikdo zatim u předokolky nezašel dál = je neskutečně rychlý = a nejen díky motoru ale celku
4. místo nováčka i30N je fantastický. Ale první je https😐/www.whatcar.com/…-to-avoid/n17005 😉
Hyundai se eNko zřejmě povedlo naladit fakt hodně příjemně = ale Type R mu prostě ujede. Brutálně ujede = nikdo zatim u předokolky nezašel dál = je neskutečně rychlý = a nejen díky motoru ale celku
4. místo nováčka i30N je fantastický. Ale první je https😐/www.whatcar.com/…-to-avoid/n17005 😉
Nevím o okruhu vyjma Nardó, kde by byla zatáčka, kterou by tato auta mohla projet jedno 210 a druhé 230. To bude konec předlouhé cílovky někde.
ilencar
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hodně mě redakce nas.ala zrušením asi nejlepší diskuzní platformy v česku. Ale neochota řešit tyhle reklamy = začíná bejt asi poslední hřebík = autoforum blokovat roky šlo = oni to snad nechávaj schválně
Vzhledem k tomu že tohle redakce trvale nechává = je to asi placená reklama
Ať je to tak nebo onak = redakci za to rozhodně :no:
Ať je to tak nebo onak = redakci za to rozhodně :no:
Vyhazujeme, rušíme nicky, ale vždycky zas prilezou pod novym Nickem. Dost sisifofskaprace,
Martin
Martin
Jak už sem x-krát pod tu blbou obtěžující reklamu napsal = konkurenční autoweb autoforum jste blokovali roky = co si takhle vzít vzít příklad sám ze sebe = a tentokrát zablokovat = to na co dávaj odkazy? :-!
Čo z toho keď zatrhnú ten web, ale nejaký omezenec tu bude spamovať nadalej s tými reklamnými príspevkami.
Verím tomu,že existuje nejaký spôsob ako to zatrhnúť aj keď niesom ajťák.
Verím tomu,že existuje nejaký spôsob ako to zatrhnúť aj keď niesom ajťák.
Čo z toho když ty odkazy NEBUDOU FUNGOVAT? NEBUDE VIDĚT na co je to odkaz? Jako fakt? :-!
Viz i tahle diskuze a pro tebe to napíšu znova = rozdíl na kolo víc jak 3 sekundy = teď víš že je to 3 vteřiny ale de to smazat celý = že tam prostě NIC NEVIDÍŠ = jasný? 😄
Viz i tahle diskuze a pro tebe to napíšu znova = rozdíl na kolo víc jak 3 sekundy = teď víš že je to 3 vteřiny ale de to smazat celý = že tam prostě NIC NEVIDÍŠ = jasný? 😄
miromen
Při realnem vyběru mezi HH bych koukal určitě na jine parametry a vlastnosti než na nějake časy zajete na okruzich a s tim spojenym jistym poměřovanim pindiku. Z těchle dvou bych šahl po nošovicich.
je dobře, že je výběr. Proti gustu žádný dišputát. Ale proč brát polodrahokam, když můžu mít vybroušený diamant?
Ať si to klidně je drahokam, ale ja bych šel prostě cestou civilnějši. Už jen např. 19" kola=8,225cm u N jsou až až, Type-R obouva dokonce 20"=7,35cm k tomu teměř sportovni posaz v ultimativnějšich teměř skořepinovych sedadlech. Takže někde na okruhu při nějakem srazu či akci šahnu raději po Type-R než po tom N, ale při vyběru si Type-R ani nevšimnu.
Jako Carreru? 😉
:yes: myslím mezi předokolkama. Osobně se přiznám, že bych rád Type R vyzkoušel na uzavřené trati. To bych ho ale asi musel nejdříve koupit 😁 ...a myslím, že manželce, na nákupy a na kočárek ta 1,5 stačí... zatím se s tím jezdí příjemně a klid (8 let záruka), jen bych tam dal lepší gumy, Michelin Primacy jsou daleko za možnostmi podvozku, ale zas efektně pískají.
i-Vtec
Nechápu, proč tady pořád někdo vytahuje cenu a porovnává. Odjakživa platí,že vše má svou cenu a v případě Type R nejde o nic dramatického, vzhledem ke skutečnosti, že jde o nejpovedenější a nejrychlejší předokolku vůbec,která drží rekordy na všech evropských okruzích, takže cena je ještě hodně ale hodně přijatelná, v porovnání s tím, co si za onen milion koupím....třeba trojkového SUpa nebo obludnou krabici KOdiaqa. Třeba STI stojí 1.3 mil a taky nikdo nebrečí.
Jdeme dál, až se zdejší pisálkové svezou opravdu s Type R tak přestanou opavkovat otřepané fráze, že je eRKo méně komfortní či méně vhodné na daily. Jednoznačně...v režimu Comfort je natolik komfortní, že si v něm dokážete představit každodenní cestu kamkoliv a jakkoliv dlouhou. A na závěr, Hundai je jen chudý příbuzný proti Type R, nesahá mu ani po kotníky!
Jdeme dál, až se zdejší pisálkové svezou opravdu s Type R tak přestanou opavkovat otřepané fráze, že je eRKo méně komfortní či méně vhodné na daily. Jednoznačně...v režimu Comfort je natolik komfortní, že si v něm dokážete představit každodenní cestu kamkoliv a jakkoliv dlouhou. A na závěr, Hundai je jen chudý příbuzný proti Type R, nesahá mu ani po kotníky!
Každý vyberá pomer cena/výkon.
Keby nie, tak všetci jazdíme v BMW, ktoré má menej miesta ale je lepšie a na Škodovky kadí pes.
Keby nie, tak všetci jazdíme v BMW, ktoré má menej miesta ale je lepšie a na Škodovky kadí pes.
To jako, že pokud by kupující nebyl omezený cenou skončil by automaticky u BMW?
A pri Mercedese, samozrejme.
Len ja by som zasa musel jazdiť jak socka v Superbe, lebo mám aj s celou rodinou nadpriemernú výšku a aj v kombi triedy E máme málo miesta.
Len ja by som zasa musel jazdiť jak socka v Superbe, lebo mám aj s celou rodinou nadpriemernú výšku a aj v kombi triedy E máme málo miesta.
Tak éčko není největší Mercedes...
Kdyby Češi vybírali cena/výkon...ale ono jeto spíše cena/velikost kufru / spotřeba u našinců...
Jistě, CTR do každé rodiny. Bylo vtipné počkat na nástup Hondařů, co vytáhnou Supa nebo Kaďáka.
A ano, Hyundai je o čtvrt milionu chudší příbuzný, tedy přesně o částku, kterou na CTR technicky ztrácí. Jsemupřímně rád, že máte v Honda klubu alespoň CTR, určitě top předokolka. A Civic je pak v zásadě největší Hondou mezi klasickými auty.
Věřím, že se jednou nabídka rozšíří a nebude nutné vzpomínat na 90-tá léta.
A ano, Hyundai je o čtvrt milionu chudší příbuzný, tedy přesně o částku, kterou na CTR technicky ztrácí. Jsemupřímně rád, že máte v Honda klubu alespoň CTR, určitě top předokolka. A Civic je pak v zásadě největší Hondou mezi klasickými auty.
Věřím, že se jednou nabídka rozšíří a nebude nutné vzpomínat na 90-tá léta.
Plný súhlas! Ak niekto tvrdí, že N-ko je vhodnejšie ako CTR na denné používanie, tak ten názor nemôže byť zo zdravého úsudku a už vôbec z vlastnej skúsenosti. CTR je na denné používanie = vnútorne väčšie, s väčším kufrom, s menšou spotrebou a komfortom dokonca lepším! Opačné drísty môže napísať len ten, čo nesedel ani v jednom aute, resp. neposadil zadok do CTR. Ak sa v ňom povozíte, potom píšte aké je CTR nevhodné a tvrdé na denné vozenie. Veľmi veľa drístov tu píšu ľudia bez osobnej skúsenosti, ktorí len prepisujú názory iných internetových pisalkov (tiež bez osobnej skúsenosti s týmito autami)... tak to je des! Úbožiaci... nevraviac o tom, kde je potom CTR jazdecky v porovnaní s N-kom... a posledná úbohosť, keď už sa nevedia čoho chytiť, tak sa spomenie strieľajúci výfuk a hravý (rozumej inak nestabilný) zadok. To už je fakt sila. Ak mate možnosť, pozrite sa na prednú nápravu oboch áut zospodu a porovnajte a potom pochopíte aj cenový rozdiel. N-ko je z papiera! Bude pekné sledovať tú trvácnosť (životnosť) a náklady na servis u oboch áut...
Dany
N-ko nepoznám (iba staticky) a možno je komfortom o kus ďalej ako CTR. Honda je ale, aj napriek extrémnym dvadsiatkam s gumami, ktoré sú paródiou na bočný profil, prekvapivo komfortná. Bolo by zaujímavé vedieť, či Martin skúšal aj komfortný režim, alebo to vzťahuje k východziemu Sportu. Sedačky vyzerajú ako škrupiny, ale sú tiež prekvapivo komfortné. Bočnice sedáku sú ďalej od seba ako u Megane a sedák je mäkší, sedí sa mierne vyššie. Nemal by som absolútny problém, používať TypeR denne. Čo ma prekvapilo, je lepšie hodnotené riadenie u N-ka. Budem ho musieť skúsiť.
Dnes sú špeciálne HH s komfortom na tom veľmi dobre a často lepšie ako obyčajné verzie. Sú tuhšie a napriek tomu komfortnejšie.
Ešte k poznámke vo videu, k Megane RS by ma zaujímalo, či Martin jazdil aj Trophy. Tie verzie sú natoľko odlišné, že ich nemožno zovšeobecňovať. Rasťo Chvála na ich trati zajazdil na Trophy lepší čas ako s CTR.
Inak pekný test, díky.
Dnes sú špeciálne HH s komfortom na tom veľmi dobre a často lepšie ako obyčajné verzie. Sú tuhšie a napriek tomu komfortnejšie.
Ešte k poznámke vo videu, k Megane RS by ma zaujímalo, či Martin jazdil aj Trophy. Tie verzie sú natoľko odlišné, že ich nemožno zovšeobecňovať. Rasťo Chvála na ich trati zajazdil na Trophy lepší čas ako s CTR.
Inak pekný test, díky.
Bude to ako píšeš, ostatne všetky testy CtR zdôrazňujú vyšší komfort oproti minulej, prehnane tvrdej generácii. Je zrejmé, že GTI to z hľadiska komfortu nebude, ale tiež nemyslím, že by sa na CtR nedalo normálne jazdiť.
Mimochodom teraz som pozrel tú Rasťovu porovnávačku a som celkom prekvapený, že RS Trophy dalo najlepší čas a dokonca porazilo CtR.
Mimochodom teraz som pozrel tú Rasťovu porovnávačku a som celkom prekvapený, že RS Trophy dalo najlepší čas a dokonca porazilo CtR.
Aj ja som bol prekvapený, že s Trophy porazil CTR, ale trať majú postavenú pomerne členitú a CTR potrebuje zrejme väčšie rýchlosti aby zúžitkovala prítlak. Mne napr. na CTR ustrelil zadok na diaľničnom privádzači a na kruháčoch prešmykovalo vnútorné koleso. Z videa od Rasťa vyplýva, že Trophy má dosť agresívny samosvor a celkovú tuhosť. Niekde v podvozku a obratnosti by som hľadal dôvod. Motorom ho iste neporazil. A to ešte spomína, že by s Meganom mal jazdiť trochu inak.
Presne tak, na krátkej trati bez rýchlejšej rovinky to zrejme CtR nestihlo naplno rozbaliť a RS asi využilo agilitu natáčacej zadnej nápravy. A ešte prekvapila i30, že predčila Golf.
Skvěle Dany, bez krve a střízlivě. Asi nemáš "Háčko" ať už rovné nebo rozteklé, vytetováno na těle a uvažuješ hlavou, což se o některých nedá napsat. Asi mě těžko někdo označí za Hyundaistu, ale stát i30 o 200k víc, pak může mít stejně vyspělý podvozek jako CTR. Tady jde ale o první vstupenku korejců mezi HH a nebylo ani možná zkoušet trefit výš.
Asi to spousta handařů nechápe, ale technicky proti CTR nemám ani zbla až na jednu drobnou...FWD HH za mega je pro mě jednoduše přes čáru. A může být mezi nimi třeba i nejlepší.
To je kromě ultramango vzhledu jediné mínus...pořád je to "jen" předokolka.
Asi to spousta handařů nechápe, ale technicky proti CTR nemám ani zbla až na jednu drobnou...FWD HH za mega je pro mě jednoduše přes čáru. A může být mezi nimi třeba i nejlepší.
To je kromě ultramango vzhledu jediné mínus...pořád je to "jen" předokolka.
Nemám vytetované nič, resp. najradšej by som mal všetko 😁
Hyundai treba pochváliť za tento počin a dúfať, že sa budú ďalej zdokonalovať a pritom nebudú navyšovať cenu. Presne takto to má zmysel. Mne zostáva len chytiť sa za nos, lebo som ho nestihol vyskúšať, keď bol v okrese. Ale ešte neni všetkým dňom koniec.
Hyundai treba pochváliť za tento počin a dúfať, že sa budú ďalej zdokonalovať a pritom nebudú navyšovať cenu. Presne takto to má zmysel. Mne zostáva len chytiť sa za nos, lebo som ho nestihol vyskúšať, keď bol v okrese. Ale ešte neni všetkým dňom koniec.
Asi nik nepochybuje, že jazdne je CtR špička medzi HH (a neobmedzoval by som to len na predokolky, na okruhu si poradí aj so silnejšími štvorkolkami).
A ani tú cenu by som nevidel tak tragicky, dovybav si TCR a si na väčšej sume. Ale to jediné zostávajúce mínus - tuzingový vzhľad je pre mňa tak veľkou prekážkou, že cez to by nešiel vlak. V kolekcii Hot wheels dobrý, v Need for Speed tiež, ale ako auto do dennej prevádzky pre dospelého človeka, to už je príliš.
A ani tú cenu by som nevidel tak tragicky, dovybav si TCR a si na väčšej sume. Ale to jediné zostávajúce mínus - tuzingový vzhľad je pre mňa tak veľkou prekážkou, že cez to by nešiel vlak. V kolekcii Hot wheels dobrý, v Need for Speed tiež, ale ako auto do dennej prevádzky pre dospelého človeka, to už je príliš.
Dokonca aj s tou cenou sa dá hýbať, čo je u Hondy prekvapivé
Fakt? Já zkusil poptat TypeR při minulém výběru auta... ale nejen že sleva nebyla nic moc (už nevím přesně, ale určitě do 10😖... ale navíc tehdy (2017) nebyli schopní dodat tu základní verzi, ale jen tu GT (prý vyčerpaná kvóta či co). A jak říká webpaja... skoromega mi za takové auto přišlo dost, Cupra ST byla okolo 800.
Čo kupoval kamarát, tak z cenníkovej 45t € sa dostal na 36t. Bola to nejaká skladovka a dobré vzťahy.
To je -20%... hodně dobrý. Z druhé strany - 45t€ vychází na 1.150, to je o dost víc než u nás... pokud tam nebyly nějaké extras, ale co si tak vzpomínám, tak toho krom barvy moc objednat nešlo.
Sám neviem ako sa dostal na takú cenu. Farba určite a nejaké karbóny sú tam. Dnes príde na pivo, tak sa popýtam. 😉
Teraz je cenníkovka za GT od 39 t €
Teraz je cenníkovka za GT od 39 t €
Tak, že ceny išli časom dole. To bude jedno s druhým.
Na druhú stranu, teraz nedávajú také zľavy
Na druhú stranu, teraz nedávajú také zľavy
U nás jsou myslím ceny o kousek výš než tehdy... když jsem to poptával, tak bylo to GT těsně do milionu (nějakých 999990 nebo tak něco) a základ byl 930.
Cena bola kvôli karbónovým doplnkom, ktoré mala tá skladovka už namontované. Tie vraj išli časom s cenou dole. Takže zľava bola naozaj 20%, možno aj vďaka tým doplnkom a - DPH.
Akurát bol na olejovom servise a platil 130 €. Brzdy po 28t km sú na 50%. Predné gumy sú preč čo 10 - 12 t km. Ešte sme porovnali tie sedačky a Honda ich má pohodlnejšie ako Megane GT.
Akurát bol na olejovom servise a platil 130 €. Brzdy po 28t km sú na 50%. Predné gumy sú preč čo 10 - 12 t km. Ešte sme porovnali tie sedačky a Honda ich má pohodlnejšie ako Megane GT.
Jo, pokud by byla srovnávačka CTR vs TCR pak by argument ceny prakticky padl, ale v tomto případě je tu podstatně levnější i30NP (navíc s bohatší výbavou), a to se v celkovém "Hondocení" nějak projevit musí.
S designem souhlas, nic pro dospělou vyrovnanou osobnost. 😉
S designem souhlas, nic pro dospělou vyrovnanou osobnost. 😉
Spíše se obávám, aby to taky nebyl i poslední HH Hyundaie. I30 se neprodávají vůbec dobře. To by byla škoda. Čím větší konkurence a výběr, tím lépe.
arelrie
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Porovnáváno na okruhu = jeden je jízdně jasně lepší = nemá na celkový výsledek vliv
Porovnáváno na okruhu II = rozdíl v naměřeném čase 3 sekundy = nemá na celkový výsledek vliv
VTIPNÝ BLOKOVÁNÍ ŽE na webu o autech NEJDE NAPSAT o 3 vteřiny :yes: 😁
To fakt nerozeznáte = dámské pohlavní orgány od vteřin? 😄
Fenomenální dokonalé řazení kde maximální hodnocení dle autora nestačí = nemá na celkový výsledek vliv
Pomalejší HH s nižšim výkonem ale naopak výrazně vyšší spotřebu = nemá na celkový výsledek vliv
Hodnocení jízdních vlastností je jednoznačné = pomalejší s nižším výkonem je logicky trochu komfortnější = lepší jízdní vlastnosti = ale nemají na celkový výsledek vliv
Lepší motor lepší zrychlení lepší pružnost přitom lepší spotřeba = nemají na celkový výsledek vliv
Jedno z aut je tak neuvěřitelně rychlé a efektivní, že až svádí k srovnávání se závodním speciálem = to byl citát = ale plně se mu ve výsledku vyrovná okresková hračka = to byl taky citát
Někde bude VELKÁ chyba
A abych zase citoval = Type R není nekompromisní když trefíte díru neozve se tupá rána i tady odpružení díru nečekaně ochotně schlamstne
Sorry viz úvodní příspěvek = tohle je HODNĚ špatně = když je rozdíl 0,03 = což Hyundai nahnal jen cenou. To ti pak vychází že technicky i celkově lepší a s tim souvisí dražší = je vlastně nesmysl. Type R je nejrychlejší předokolkovej hatchback s maximálkou 272 km/h což eště tuhle dělaly málem jen supersporty = a tady ho smáznul levnej i když povedenej Hyundai. S timhle pojetim = může porazit kdykoli kdokoli kohokoli
To je špatně = někde bude v pojetí ACZ hodně velká chyba = tohle je prostě lepší a dražší vs horší a levnější HH. S nesmyslnym závěrem = rozdíl 0,03
rozdrtila křápa rudou Ladu Vestu.
Za volantem Hjůndaj jak husopas,
Enko zůstane odstrašující kostitřas.
Oslavný článek na tom nic nezmění,
když červená úsměv v slzy promění.
Kdo si koupí pofidérního Hnůjdaje,
ostatním pro smích zas a znova je.
Pravil už to vůdce dr. Kim Čong il,
když tretí trenky dneska propotil.
Civic tak nemusí ani ukazovat svaly,
i30 se totiž bojí hlavně nové Scaly.
Hyundai se napoprvé povedlo naladit auto na výbornou = Honda v pátý generaci je mnohem dál. Pochválil bych oba = ale rozdíl by rozhodně neměl bejt 0,03 bodíku = to je nesmysl kterej kritizuju
Ve stejnym místě v jinym srovnávacím testu zvládne Type R 230 km/h Hyundai 210 km/h = nebo machi(avelli)ho víc jak vyhvězdičkovaný 3 sekundy takže ve verzi co ACZ povoluje: "víc jak 3 vteřiny"
To sou velký rozdíly = aneb rozdíly za 0,03 bodu :-!
Tady byly ty meritka uplne stejny jako v jinych testech..
Takze ten vysledek chapu a vlastne ani neni uplne dulezitej.
Rozdil 200 tis v cenovce je rozdil tridy. A podle toho ty auta taky jezdi na okruhu.
Pro me je dulezita value for money.
A tady ty auta zas tak rozdilny nejsou. Obe ti daji za minimalni penize maximum rychlosti.
Predchozi Type R byl fakt trvrdej a v R+ jeste tvrdsi, tenhle ne.
Kdyz nebudes mit podvozek v R+, bude i na okresce Type R rychlejsi.
Uz kvuli vykonu..
Jen ten rozdil nebude tak markantni.
Vetsina lidi nevyuzije naplno (krome nemecky dalnice) ani auto s polovicnim vykonem..
Ale furt to je auto technicky dál = používající to nejlepší a díky tomu místy až drtivě rychlejší = ať ty víc jak 3 sekundy vteřiny na okruhu nebo ve stejný zatáčce 210 vs 230 km/h = prostě technicky dál nebo spíš nejdál vs dobře naladěnej HH = ve všem měřitelnym horší
Proto je výsledek s rozdílem 0,03 bodu = špatně. To je jako bejt ve všem lepší a vítězství soupeře = kvůli většímu kufru :no:
PS: až zase někdo bude mrmlat o přeměřujících tachometrech, tak TypeR je ukázkový případ, 122 při 130 je dost.
Podobně to je v dalších testech = kde ve většině věcí horší auto = se dotáhlo na to ve všem lepší = protože krom toho že je ve všem horší = má větší kufrt = a to ho v nesmyslně nastavenym hodnocení ACZ = vynáší nad to ve všem ostatnim lepší..
A když zmiňuješ tachometr = Type R je vždycky rychlejší = ať v zatáčce nebo v maximálce. Prostě výrazně lepší auto z lepších komponentů vs horší a z levnějších i když samo o sobě ne špatný = rozdíl 0,03 bodu 😄
Zkus to eště jednou = viz já 13:06 = odpovědět můžeš pod nim
Evidentě si absolutně totálně nepochopil = co tu od rána píšu. Je to ŠPATNĚ nastavenej systém = PROTO z toho vycházej takový kraviny. Jedno jestli dneska zrovna Honda kterou sem nikdy neměl a krom kdysi dávno v Legendu snad ani nejel nebo si teď nevybavuju = jedno jestli dneska nesmyslně skončil stejně úplně nadoraz postavenej HH nejrychlejší předokolka nebo jindy vyhraje nějaká plečka s velkym kufrem protože auto značky xyz který bylo jinak lepší = prohrálo jen a hlavně = díky tomu kufru
Už to chápeš? De mi o lepší = jedno jestli v hifi zesilovač nebo tady auto. Ty mi místo toho absurdně vysvětluješ že když nastavim body tak a tak = tak to tak prostě je a tečka. Tak si představ že můžou bejt nastavený jinak = líp. Víc za lepšim zvukem nebo lepšíma jízdníma vlastnostma. A jak píšeš ten koho takovýhle kraviny nezajímaj = se prostě podívá na velikost kufru = což snad neni problém
A pro nás ostatní co máme rádi kvalitu a vyspělejší techniku a tak = to je nastavený správně. A nevycházej tak absurdní nesmyslný výsledky = jako 0,03 bodu
Že ty hodně velký naměřený rozdíly dělaj hodně jiný komponenty = to určitě chápeš. Že ty nejlepší z nejlepších pak na ACZ vyjdou jako = vlastně stejně = teda vlastně dokonce nevýhodně = to fakt smutný. Už víš = o čem celou dobu mluvim?
Co se ceny týče, podle mě by měla mít spíš větší váhu než má tady... v principu jsou pro mě veškeré kvality auta na jedné misce vah a cena je na té druhé. Ale nesnažím se o tom nikoho přesvědčit, tohle si může každý vyhodnotit po svém. Civic je jistě lepší, ale o 37% lepší není.
Aspoň už nevymejšlíš že = chci víc bodů pro svýho oblíbence
Jde mi o PRINCIP! Že ty ani po nápovědě nevidíš že to hodnocení je špatně = neznamená že neni. Že ty hodnotíš větší kufr jako důležitější než větší výkon = neznamená že to je u HH nebo supersportu = správnej přístup. Chápeš?
A co se cen týče = to je takový základní ekonomický pravidlo = o 100% dražší neznamená o 100% lepší = platí to obecně a sou to rozvírající se nůžky. Když někdo postaví eště lepší HH než je současný Type R = bude dražší eště o víc. Aneb cena narůstá rychlejš než kvalita
Téma jak hodnotit apod. jsem za víc jak desetiletí co se tomu věnuju profesionálně rozebíral s lidma z různejch magazínů a dopodrobna rozebíral s legendou našeho oboru https😐/www.stereovideo.cz/…el-jiri-burdych/
Asi i proto že o tom vim spíš maličko víc = se tolik rozčiliju = nad tim že ve všem lepší technika a řešení s důsledkem i výrazně jinejch časů a třeba ten rozdíl +20 km/h v zatáčce je pecka, no ono víc jak 3 sekundy na kolo je taky výmluvnejch prostě o level lepší dražší vyspělejší technický řešení = musej vést k jinýmu závěru než 0,03
Až budeš porovnávat kombíky = tam dej kufru klidně větší prostor = no měl by se dát. Unifikovat a podle stejnýho klíče hodnotit ostrej HH a hybridní kombík = je ptákovina
Která vede do blbostí typu 0,03
Téma ceny je zcela mimo = tu můžeš zmínit třeba v závěrečnym shrnutí. Podle tvýho = by si vyřadil ze hry všechny prémiový značky = podle tvýho stylu hodnocení by vůbec ale vůbec nedávaly smysl
A cena je samosebou faktor. Kdo má 750k nedá milion.
Nestuj furt za tim machi(avelli)m = nevim jakej je člověk ale šéfredaktor = vyloženě mizernej
Cena samozřejmě NEMŮŽE bejt faktor = tvuj argumet je úplně o něčem jinym. Kdo chce dát 750 dá 750 a kdo mibl tak mibl = ale nemá a nesmí to mít žádnej vliv na hodnocení věci jako takový. To by ti pak všechny prémiovky = vyšly jako totální shit
Nemluvě o autech typu 911 a už vůbec ne čemkoli dražšim
Výkon potřebnej na jízdu maximální povolenou rychlostí = je v reálu výrazně nižší než si většina lidí představuje. Je to furt to samý jako zesilovače = žeru 8 tisíc Wattů výkonu https😐/analogdomain.eu/ který samozřejmě nevyužiješ = přesto to má smysl. Je to trochu jako V12 = ty sám se biješ za to že to je lepší
TAdy je to ale prostě lepší vs horší aut = výrazně lepší no dokonce ty vůbec nejlepší komponenty který přinášej neskutečně rychlý Type R = a tady de facto vítězství příjemně naladěnýho Hyundaie
Jakmile začneš započítávat způsobem jako ACZ cenu = vyjdou ti jen nesmysly. Třeba že Superb je lepší než 5er = s tim doufám nesouhlasíš 😄
Já už bych např za cenu CTR lovil někde v RWD vodách. Pro mě už je to dotažená FWD za cenu, kdy je pro mě nezajímavá. Tuudíž hopdnocení chápu.
Respektive když to vychází jakžtakž u nějakejch aut vyjde ti pak blbost jako tady u HH. Proto sme my zvolili styl https😐/www.stereophile.com/…onomy/term-p/188 to je docela pojem v našem oboru. Že tobě přijde Type R už dotažená moc = je naprosto irelevantní = prostě je to drtivě lepší = a holt dražší. A tuhle se tomu podivoval ryccardo = cena prostě roste e😜onenciálně
Takže mě pak = logicky = uráží výplod špatně natavenýho systému = 0,03
Části lidí bohužel to převedení do čísel vyhovuje = v takovym případě aspoň bez započítávání ceny = protože jinak každá 5er dostane napráskáno od Superbu = a to já fakt nepřekousnu 😉
Nějaký problém? "Cena (přece) samozřejmě NEMŮŽE být faktor..." 😉
No proč mě 0,03 dostalo sem ze sebe už dostal = a na ACZ se stejně nic nezmění = stejnej metr se bude dál používat na rodinný kombíky i na HH a klidně supersporty. Takže supersport typu https😐/www.autoweb.cz/…brovskym-kufrem/ s objemem kufru ála Okta = je dopředu jasnej vítěz = nejlepší supersport historie :-!
Jo a výborně si stojí i https😐/www.autohled.cz/…c4luss👋6-3/3703 😉
Podobně to je v dalších testech = kde ve většině věcí horší auto = se dotáhlo na to ve všem lepší = protože krom toho že je ve všem horší = má větší kufrt = a to ho v nesmyslně nastavenym hodnocení ACZ = vynáší nad to ve všem ostatnim lepší..
A když zmiňuješ tachometr = Type R je vždycky rychlejší = ať v zatáčce nebo v maximálce. Prostě výrazně lepší auto z lepších komponentů vs horší a z levnějších i když samo o sobě ne špatný = rozdíl 0,03 bodu
Je to asi jako kdybych srovnal zesilovače a ten s vyššim výkonem větší jistotou a lepšim zvukem řikejme mu třeba R by prohrál s podobnym slabšim s trochu horším zvukem řikejme mu N = protože ten N kterej sám o sobě neni špatnej = je na přenesení lehčí 😄
Vyznívá takhle ten nesmysl líp? 😉