Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N Performance – Velká a ještě větší radost

Po delší době jsem si udělal radost. Nejenom v Mostě jsem se svezl s Hyundaiem i30 N Performance a Hondou Civic Type R.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 08:28
Kde udělali soudruzi chybu?
Takže jednoznačně lepší auto = vyhrálo o 0,03

Porovnáváno na okruhu = jeden je jízdně jasně lepší = nemá na celkový výsledek vliv

Porovnáváno na okruhu II = rozdíl v naměřeném čase 3 sekundy = nemá na celkový výsledek vliv
VTIPNÝ BLOKOVÁNÍ ŽE na webu o autech NEJDE NAPSAT o 3 vteřiny :yes: :D
To fakt nerozeznáte = dámské pohlavní orgány od vteřin? :-)

Fenomenální dokonalé řazení kde maximální hodnocení dle autora nestačí = nemá na celkový výsledek vliv

Pomalejší HH s nižšim výkonem ale naopak výrazně vyšší spotřebu = nemá na celkový výsledek vliv

Hodnocení jízdních vlastností je jednoznačné = pomalejší s nižším výkonem je logicky trochu komfortnější = lepší jízdní vlastnosti = ale nemají na celkový výsledek vliv

Lepší motor lepší zrychlení lepší pružnost přitom lepší spotřeba = nemají na celkový výsledek vliv

Jedno z aut je tak neuvěřitelně rychlé a efektivní, že až svádí k srovnávání se závodním speciálem = to byl citát = ale plně se mu ve výsledku vyrovná okresková hračka = to byl taky citát

Někde bude VELKÁ chyba
5. 7. 2019 11:36
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
No, tak s touhle slátaninou můžeš Googelitovi max lízat ztvrdlou kůži na patách.
5. 7. 2019 09:46
Re: Kde udělali soudruzi chybu?
Upřímně, HH by měl být i daily car. V tomhle problém není. Jeden je lepší na okruhu, duhý na cestování. Každý je vlastně jiný.
Avatar - Googelit
5. 7. 2019 10:22
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Svěží Civic řeže na okruhu cestu,
rozdrtila křápa rudou Ladu Vestu.
Za volantem Hjůndaj jak husopas,
Enko zůstane odstrašující kostitřas.

Oslavný článek na tom nic nezmění,
když červená úsměv v slzy promění.
Kdo si koupí pofidérního Hnůjdaje,
ostatním pro smích zas a znova je.

Pravil už to vůdce dr. Kim Čong il,
když tretí trenky dneska propotil.
Civic tak nemusí ani ukazovat svaly,
i30 se totiž bojí hlavně nové Scaly.
5. 7. 2019 12:46
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Mám Megane Rs Trophy 2019. Tohle porovnavejte s type R. Oba vozy jsou dotažené na maximum a oba tak trochu ultimativní. Nevím kolik vám kluci od Hyundai dali za tento článek, ale vzhledem k tomu , že je Hyundai, co se týče prodeje , v prd...,tak napíšete cokoli. Proto se jen směju, když čtu vaše recenze.
5. 7. 2019 16:34
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
S Čabákem jsem měl tolik natolik odlišné názors, že pro mě není měřítkem. CTR prostě nedosahuje běžného jízdního komfortu rozteklého H. No a co? Každé auto je jiné...nevím, co se tady z toho dělají dramata.
5. 7. 2019 11:29
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
A kolik za to samozřejmě navíc zaplatíš. Nezpochybňuju, že je CTR lepším ostrým autem, ale zase horším cesťákem, takže tomu hodnocení rozumím.
5. 7. 2019 11:01
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Tahle Honda je lepším autem..na okruhu.Ale řekl bych,že hodnocení těhle aut by se nemělo posuzovat jen podle výkonu na okruhu.Vždyť kolik lidí tam pravidelně pojede?Daleko víc s tímhle autem pojedeš právě po těch okrscích a běžných méně kvalitních cestách.A tam by měl mít navrch právě tento Hyundai..Takže to chápu tak,že Type R je na okruhu snad po všech stránkách lepší,ale pro normální ježdění už tolik ne..no a ta cena, samozřejmě.
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 10:06
Re: Kde udělali soudruzi chybu?
Upřímně = cituješ machi(avelli)ho = jedno z těch aut je úmyslně technicky daleko dál = od náprav s oddělenými těhlicemi, Bremba = no a to co sem vyjmenoval v úvodu
A abych zase citoval = Type R není nekompromisní když trefíte díru neozve se tupá rána i tady odpružení díru nečekaně ochotně schlamstne

Sorry viz úvodní příspěvek = tohle je HODNĚ špatně = když je rozdíl 0,03 = což Hyundai nahnal jen cenou. To ti pak vychází že technicky i celkově lepší a s tim souvisí dražší = je vlastně nesmysl. Type R je nejrychlejší předokolkovej hatchback s maximálkou 272 km/h což eště tuhle dělaly málem jen supersporty = a tady ho smáznul levnej i když povedenej Hyundai. S timhle pojetim = může porazit kdykoli kdokoli kohokoli

To je špatně = někde bude v pojetí ACZ hodně velká chyba = tohle je prostě lepší a dražší vs horší a levnější HH. S nesmyslnym závěrem = rozdíl 0,03
6. 7. 2019 13:41
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Ty musis mat fakt obrovsky problem s touto znackou pretoze inak si tieto tvoje vyplody neviem vysvetlit. Ja niesom ziaden Hyundai fan ale tak toto je ine psycho.
6. 7. 2019 10:42
Cena
Nechápu, proč tady pořád někdo vytahuje cenu a porovnává. Odjakživa platí,že vše má svou cenu a v případě Type R nejde o nic dramatického, vzhledem ke skutečnosti, že jde o nejpovedenější a nejrychlejší předokolku vůbec,která drží rekordy na všech evropských okruzích, takže cena je ještě hodně ale hodně přijatelná, v porovnání s tím, co si za onen milion koupím....třeba trojkového SUpa nebo obludnou krabici KOdiaqa. Třeba STI stojí 1.3 mil a taky nikdo nebrečí.
Jdeme dál, až se zdejší pisálkové svezou opravdu s Type R tak přestanou opavkovat otřepané fráze, že je eRKo méně komfortní či méně vhodné na daily. Jednoznačně...v režimu Comfort je natolik komfortní, že si v něm dokážete představit každodenní cestu kamkoliv a jakkoliv dlouhou. A na závěr, Hundai je jen chudý příbuzný proti Type R, nesahá mu ani po kotníky!
Avatar - Emel
5. 7. 2019 23:23
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Podívej se do tabulky, kde i30 ty body vzala - je to kategorie pořizovací náklady, resp. cena. Kdybys udělal hodnocení aut bez ohledu na cenu, je tam rozdíl jak hrom. A možná by tohle stačilo, abyste byli spokojení - udělat nejdřív hodnocení bez ohledu na cenu a pak se zohledněním ceny, jak to kdysi dělal nějaký německý plátek (teď nevím který)?

Že jsi to ty - 8,41 vs. 7,94 pokud z toho cenu vyhodíš. Honda je o dost lepší a o dost dražší. Výsledek testu, se kterým by myslím nikdo neměl mít problém.

Můžeme škrtat dál - někdo by škrtnul kufr, někdo design... podle mě ale nemá smysl snažit se o nějakou univerzální shodu, to ať si udělá každý sám pro sebe.
Avatar - CHerokee
5. 7. 2019 13:16
Re: Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
Určitě ano. Mustang je velké pohodlné GT. To neznamená, že jezdí blbě. Na okruhy je pak verze Shelby GT350 a 350R.
Avatar - CHerokee
5. 7. 2019 13:36
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Myslím, že ten test není moc objektivní a vycházím ze zkušenosti s CTR. U Hyundaie se apeluje na denní použití jako argument, jenže i tam je Honda na tom minimálně stejně - je větší a má větší kufr. A v komfortním nastavení je srovnatelná. Hyundai je levnější, ale z něj nedělá srovnatelné auto, jak test ve výsledku napovídá.

CTR je asi nejlepší ve své třídě, jenže je to Honda... takže se pomáhá Hujdaji. Stejně jako se u nás nesmyslně glorifikuje cokoliv od Škody....nic proti ní nemám.
Avatar - Emel
5. 7. 2019 13:29
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Prostě - jsou body za cenu, jsou body za jízdu, jsou body za prostor. Pokud tě zajímá jízda, tak si přečteš kapitolu jízda a podíváš se na bodování v jízdních disciplínách - to snad není problém. Ty prostě chceš jen víc bodů pro svého oblíbence na konci, jako by na tom nějak záleželo...
Avatar - CHerokee
5. 7. 2019 12:26
Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Test dobrý, dobře se čte. Jen novinář se hodně snažil, aby Hyundai z toho nevyšel moc poražený....
je pomalejší, víc žere, hůř řadí, horší jízdní vlastnosti, je menší a těžší o 50 kg, vevnitř menší, menší kufr.....ale jinak je to v závěru těsné :-)
5. 7. 2019 11:37
Re: Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
No ja jsem fanousek Hondy.
Type R je uzasnej.
Ale N proste taky nebude spatny. Je to o prioritach.

Kdyz das milion za Type R GT, tak uz si muzes koupit Mustanga :-)
A pak nasleduje M2, Giulia, NSX.. MacLaren, Ferrari, Koenigseg...
Avatar - CHerokee
5. 7. 2019 12:51
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Jenže ono to tak není. jel jsem CTR IX. i X. generace. V komfortu je to skoro běžné pohodlné auto..X. Navíc je větší, lehčí a má větší kufr. Pěkně o CTR informuje M. Čabák. Tady si myslím, že redakce si to nechce s "domácím" gigantem rozházet.
5. 7. 2019 10:51
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
No hele, treba autobild ma jiny meritka pro porovnavani sportovnich aut a normalnich.
Tady byly ty meritka uplne stejny jako v jinych testech..

Takze ten vysledek chapu a vlastne ani neni uplne dulezitej.
Rozdil 200 tis v cenovce je rozdil tridy. A podle toho ty auta taky jezdi na okruhu.

Pro me je dulezita value for money.
A tady ty auta zas tak rozdilny nejsou. Obe ti daji za minimalni penize maximum rychlosti.
5. 7. 2019 11:32
Re: Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
Když máš 800, tak máš milion? Hmmmm...základní ekonomika ti moc nejde. Jak pak věřit ostatnímu? Asi moc ne. ;-)
Avatar - CHerokee
5. 7. 2019 21:43
Re: Duel
je dobře, že je výběr. Proti gustu žádný dišputát. Ale proč brát polodrahokam, když můžu mít vybroušený diamant?
Avatar - CHerokee
5. 7. 2019 12:27
Re: Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
V čem jezdí Mustang blbě?
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 12:37
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Hodně mě redakce nas.ala zrušením asi nejlepší diskuzní platformy v česku. Ale neochota řešit tyhle reklamy = začíná bejt asi poslední hřebík = autoforum blokovat roky šlo = oni to snad nechávaj schválně
5. 7. 2019 16:39
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Ale prdlačky, nahoře píšeš o tom, že většina lidí nevyužije ani auto s polovičním výkonem a tady šermuješ nesmysly vycházejíc ze 100%.
A cena je samosebou faktor. Kdo má 750k nedá milion.
5. 7. 2019 11:25
Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
Máte tady celkem odvahu psát své domněnky , ale pokud ty dvě auta nebudete vlastnit aspoň půl roku tak bych se do recenzí moc netlačil , co se dá napsat je třeba účinek brzd na okruhu tam mám jasno ověřená kvalita motoru, to samé, tuhost karosérie , tam kde je hyundai tam byla Honda v C7G atd. když mám 800K na auto tak mám i milion a neřeším kraviny ve výbavě ...
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 13:06
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Co na tom nechápeš? Hodnocení na ACZ je nastavený tak nesmyslně = že drtivě rychlejší HH s lepšim motorem podvozkem i brzdama = a tim logicky dražší = dostane na frak PROTOŽE je díky lepšim komponentum = dražší

Podobně to je v dalších testech = kde ve většině věcí horší auto = se dotáhlo na to ve všem lepší = protože krom toho že je ve všem horší = má větší kufrt = a to ho v nesmyslně nastavenym hodnocení ACZ = vynáší nad to ve všem ostatnim lepší..

A když zmiňuješ tachometr = Type R je vždycky rychlejší = ať v zatáčce nebo v maximálce. Prostě výrazně lepší auto z lepších komponentů vs horší a z levnějších i když samo o sobě ne špatný = rozdíl 0,03 bodu :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 12:52
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Tahle Honda je lepšim autem = ve všem čim se definuje auto = motor, podvozek, brzdy. No a to samozřejmě když má všechny díly lepší a to znamená dražší = je cena vyšší

Ale furt to je auto technicky dál = používající to nejlepší a díky tomu místy až drtivě rychlejší = ať ty víc jak 3 sekundy vteřiny na okruhu nebo ve stejný zatáčce 210 vs 230 km/h = prostě technicky dál nebo spíš nejdál vs dobře naladěnej HH = ve všem měřitelnym horší

Proto je výsledek s rozdílem 0,03 bodu = špatně. To je jako bejt ve všem lepší a vítězství soupeře = kvůli většímu kufru :no:
Avatar - CHerokee
7. 7. 2019 21:13
Re: Cena
Kdyby Češi vybírali cena/výkon...ale ono jeto spíše cena/velikost kufru / spotřeba u našinců...
6. 7. 2019 09:41
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
No pokud by to vyhral N30 pak jsou testy aut na ACZ tuplem naprosto bezcenny smesny. Nemohli ho nechat vyhrat ani omylem tak to zpytlikovali aspon takhle
6. 7. 2019 09:33
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Vtip je v tom ze TypeR umi byt uplne normalni daily car bez kompromisu ale zaroven okruhovy special. Proste technicky dokonaly a propracovany auto.
6. 7. 2019 06:19
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
911 je zcela jiná kategorie, nejde jen o cenu, ale i o ni. Je ti univerzál, blížící se spíš GTI a proti němu technicky i cenově nabušenější konkurent, který chce už něco navíc. Ten vyhrál, vyhrál navzdory univerzální a místy hloupé tabulce.

Já už bych např za cenu CTR lovil někde v RWD vodách. Pro mě už je to dotažená FWD za cenu, kdy je pro mě nezajímavá. Tuudíž hopdnocení chápu.
Avatar - CHerokee
5. 7. 2019 15:22
Re: Grip Hondy
Souhlas. Je to klasický Garmin. Funkční, nic více, nic méně. Je fajn, že se pokyny promítají i do digi štítu před řidičem. Bonusem je tuším 5 let aktualizací zdarma.
Avatar - ZaklinacTristan
5. 7. 2019 14:07
Re: Grip Hondy
S mapami v Civicu nemám vôbec žiaden problém, vždy ma doviedli spoľahlivo do cieľa.
A ten tempomat je skvelý.
Avatar - Emel
5. 7. 2019 13:21
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
A nebo takhle - Civic vyhrál test jen díky většímu kufru, kdyby byla i30 v liftu, bylo by to její. Spokojen?
Avatar - Emel
5. 7. 2019 12:59
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Co máte pořád s tím kufrem? Za kufr získal Civic 9b a i30 8b, takže ne, kvůli kufru to fakt není... je to kvůli ceně, což nakonec závěrečná tabulka ukazuje jasně, +30% je obrovský rozdíl.

PS: až zase někdo bude mrmlat o přeměřujících tachometrech, tak TypeR je ukázkový případ, 122 při 130 je dost.
5. 7. 2019 12:48
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Mám Megane Rs Trophy 2019. Tohle porovnavejte s type R. Oba vozy jsou dotažené na maximum a oba tak trochu ultimativní. Nevím kolik vám kluci od Hyundai dali za tento článek, ale vzhledem k tomu , že je Hyundai, co se týče prodeje , v prd...,tak napíšete cokoli. Proto se jen směju, když čtu to vaše "objektivní" hodnocení.
Avatar - Emel
5. 7. 2019 12:40
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Ne, nevyšel, protože i cena je součástí bodování a i30 tam spoustu bodů nabrala (9,25 vs. 7,50). Bez ohledu na cenu má víc bodů Civic, se zohledněním ceny je to těsně pro Hyundai... což je vždycky taková ošemetná metrika, ale nakonec to celkem odpovídá tomu, co si myslím (Honda je lepší auto, Hyu má mírně lepší value for money).
Avatar - Emel
5. 7. 2019 13:56
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Pochopil, ale nesouhlasím s tím. auto.cz je mainstream, není to závodnickej web... a podle mě mají to bodování nastavený vesměs dobře... chápu, že většina lidí užije daleko víc 100l v kufru než 30k pod kapotou.

Co se ceny týče, podle mě by měla mít spíš větší váhu než má tady... v principu jsou pro mě veškeré kvality auta na jedné misce vah a cena je na té druhé. Ale nesnažím se o tom nikoho přesvědčit, tohle si může každý vyhodnotit po svém. Civic je jistě lepší, ale o 37% lepší není.
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 12:34
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Hyundai z toho vyšel spíš = jako drtivej vítěz = přestože je ve všem horší

Rozdíl 0,03 je plichta = a je levnější = na místama až drtivě lepším Type R = rozdíl 3 vteřiny na kolo a rozdíl v zatáčce 210 nebo 230 km/h je setsakra rozdíl = tak na místama až drtivě lepší Type R ztratil nula nula 3 = jednoznačný vítězství levnější Hyundai

Na ACZ se holt vítězí většim kufrem nebo nižší cenou = web pro fandy aut jak řemen :-!
5. 7. 2019 11:38
Re: Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
:yes: Přesně, snad pochopí ;-)
5. 7. 2019 11:35
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
No nevím..na běžných okrskách/cestách při plným/běžným provozu plnej výkon žádnýho HH stejně nevyužijeme..teda pokud ten dotyčný není totální ma.gor.
Avatar - CHerokee
8. 7. 2019 11:03
Re: Duel
:yes: myslím mezi předokolkama. Osobně se přiznám, že bych rád Type R vyzkoušel na uzavřené trati. To bych ho ale asi musel nejdříve koupit :D ...a myslím, že manželce, na nákupy a na kočárek ta 1,5 stačí... zatím se s tím jezdí příjemně a klid (8 let záruka), jen bych tam dal lepší gumy, Michelin Primacy jsou daleko za možnostmi podvozku, ale zas efektně pískají.
Avatar - iudex
8. 7. 2019 10:54
Re: Komfort CTR
Asi nik nepochybuje, že jazdne je CtR špička medzi HH (a neobmedzoval by som to len na predokolky, na okruhu si poradí aj so silnejšími štvorkolkami).
A ani tú cenu by som nevidel tak tragicky, dovybav si TCR a si na väčšej sume. Ale to jediné zostávajúce mínus - tuzingový vzhľad je pre mňa tak veľkou prekážkou, že cez to by nešiel vlak. V kolekcii Hot wheels dobrý, v Need for Speed tiež, ale ako auto do dennej prevádzky pre dospelého človeka, to už je príliš.
Avatar - iudex
8. 7. 2019 10:49
Re: Komfort CTR
Presne tak, na krátkej trati bez rýchlejšej rovinky to zrejme CtR nestihlo naplno rozbaliť a RS asi využilo agilitu natáčacej zadnej nápravy. A ešte prekvapila i30, že predčila Golf.
Avatar - iudex
8. 7. 2019 10:21
Re: Komfort CTR
Bude to ako píšeš, ostatne všetky testy CtR zdôrazňujú vyšší komfort oproti minulej, prehnane tvrdej generácii. Je zrejmé, že GTI to z hľadiska komfortu nebude, ale tiež nemyslím, že by sa na CtR nedalo normálne jazdiť.
Mimochodom teraz som pozrel tú Rasťovu porovnávačku a som celkom prekvapený, že RS Trophy dalo najlepší čas a dokonca porazilo CtR.
8. 7. 2019 08:33
Re: Cena
Jistě, CTR do každé rodiny. Bylo vtipné počkat na nástup Hondařů, co vytáhnou Supa nebo Kaďáka.
A ano, Hyundai je o čtvrt milionu chudší příbuzný, tedy přesně o částku, kterou na CTR technicky ztrácí. Jsemupřímně rád, že máte v Honda klubu alespoň CTR, určitě top předokolka. A Civic je pak v zásadě největší Hondou mezi klasickými auty.
Věřím, že se jednou nabídka rozšíří a nebude nutné vzpomínat na 90-tá léta.
Avatar - CHerokee
6. 7. 2019 12:47
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
To jsme se tu taky snažil naznačit, ale autor v testu tvrdí něco jiného. U X. generace to tak fakt může být.
6. 7. 2019 09:38
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
V tom pripade sem totalni magor :D :D Taky jsem si myslel ze tech 310 kobyl je zbytecne moc a pak zjistis ze i na klikaty okresce zejmena v kopci drzis plyn na podlaze a tocis motor do bezvedomi. Btw ty signalizacni diody max otacek ala f1 jsou genialni pocin :yes:
Avatar - Hammunasakra
6. 7. 2019 08:23
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
For Ozzy = sakra tady v tý pa-diskuzní nepřehledný platformě = to byla reakce na mě? :-)

No proč mě 0,03 dostalo sem ze sebe už dostal = a na ACZ se stejně nic nezmění = stejnej metr se bude dál používat na rodinný kombíky i na HH a klidně supersporty. Takže supersport typu https://www.autoweb.cz/…brovskym-kufrem/ s objemem kufru ála Okta = je dopředu jasnej vítěz = nejlepší supersport historie :-!
Jo a výborně si stojí i https://www.autohled.cz/…c4lusso/6-3/3703 ;-)
Avatar - Stewee
6. 7. 2019 07:55
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
plný súhlas, idú porovnať auta na okruh, a keď ziatia, že i30N nie je porovnateľné až tak, tak napíšu že je to o hravosti. Tak sa vyberte hrať na okresky, kde by podľa autora článku mal byť i30N ako doma. Honda by ho zotrela aj tam! Odporne prifarbený článok a hodnotenie - grc!!!
5. 7. 2019 20:59
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
DonVito..jako fakt i s polovičním výkonem jo..božínku..kdo by to byl řekl, že?😶
Avatar - Ozzman
5. 7. 2019 19:57
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Tady logikou nevyhrajes ;) A mne se vlastně ten sci-fi Civis fakt líbí :D
Avatar - Hammunasakra
6. 7. 2019 08:19
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Nejde mi o nějaký konkrétní 911. Prostě cenu je vhodný zmínit třeba v závěru = to určitě, ale do hodnocení nebrat. Než sme začali problematice sme se docela intenzivně věnovali = byla by fakt náhoda kdyby takhle okrajový věci tady někdo věnoval tolik času jako já před pár lety. Jednak nejde vymyslet univerzální bodový hodnocení = a už vůbec ne v souvislosti s cenou. Prostě to nevychází
Respektive když to vychází jakžtakž u nějakejch aut vyjde ti pak blbost jako tady u HH. Proto sme my zvolili styl https://www.stereophile.com/…onomy/term-p/188 to je docela pojem v našem oboru. Že tobě přijde Type R už dotažená moc = je naprosto irelevantní = prostě je to drtivě lepší = a holt dražší. A tuhle se tomu podivoval ryccardo = cena prostě roste exponenciálně

Takže mě pak = logicky = uráží výplod špatně natavenýho systému = 0,03

Části lidí bohužel to převedení do čísel vyhovuje = v takovym případě aspoň bez započítávání ceny = protože jinak každá 5er dostane napráskáno od Superbu = a to já fakt nepřekousnu ;-)
Avatar - CHerokee
5. 7. 2019 17:08
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Netvrdím, že je měkké, ale není to v tom komfortním nastavení (standardně po nastartování je Sport) nijak tvrdé, ultimativní ucukané auto. Tak to bylo u předchůdce, to má známý, jel jsem a je tvrdé jak deska.
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Vyhazujeme, rušíme nicky, ale vždycky zas prilezou pod novym Nickem. Dost sisifofskaprace,
Martin
5. 7. 2019 12:36
Re: Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
Myslim, ze novej mustang blbe nejezdi.
Ale Type R by mu na okruhu dal :-)
Zakladnimu 4-valci urcite, V8 tesneji.
5. 7. 2019 13:08
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
No kdyz uz si koupis takovy auto, tak "totalni magor" je pro tebe lichotka :-)

Vetsina lidi nevyuzije naplno (krome nemecky dalnice) ani auto s polovicnim vykonem..
5. 7. 2019 11:22
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Nemyslim, ze Hyu bude mit na okreskach navrch ;-)

Predchozi Type R byl fakt trvrdej a v R+ jeste tvrdsi, tenhle ne.
Kdyz nebudes mit podvozek v R+, bude i na okresce Type R rychlejsi.
Uz kvuli vykonu..

Jen ten rozdil nebude tak markantni.
Avatar - CICERO
5. 7. 2019 10:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 10:28
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
U brzd sem zapomněl kotouče Type R sou vrtaný = je to auto dotažený do všech detailů = a sakra dál než jinak příjemný překvapení povedeně odladěnej Hyundai i30N

Hyundai se napoprvé povedlo naladit auto na výbornou = Honda v pátý generaci je mnohem dál. Pochválil bych oba = ale rozdíl by rozhodně neměl bejt 0,03 bodíku = to je nesmysl kterej kritizuju

Ve stejnym místě v jinym srovnávacím testu zvládne Type R 230 km/h Hyundai 210 km/h = nebo machi(avelli)ho víc jak vyhvězdičkovaný 3 sekundy takže ve verzi co ACZ povoluje: "víc jak 3 vteřiny"
To sou velký rozdíly = aneb rozdíly za 0,03 bodu :-!
Avatar - CHerokee
8. 7. 2019 11:34
Re: Komfort CTR
V tmavých barvách (šedá a černá) je to umírněnější. neřve to více než takové A 45 AMG.
Avatar - CHerokee
8. 7. 2019 11:31
Re: Komfort CTR
Spíše se obávám, aby to taky nebyl i poslední HH Hyundaie. I30 se neprodávají vůbec dobře. To by byla škoda. Čím větší konkurence a výběr, tím lépe.
Avatar - Dany
8. 7. 2019 10:57
Re: Komfort CTR
Dokonca aj s tou cenou sa dá hýbať, čo je u Hondy prekvapivé
Avatar - Dany
8. 7. 2019 10:53
Re: Komfort CTR
Nemám vytetované nič, resp. najradšej by som mal všetko :D
Hyundai treba pochváliť za tento počin a dúfať, že sa budú ďalej zdokonalovať a pritom nebudú navyšovať cenu. Presne takto to má zmysel. Mne zostáva len chytiť sa za nos, lebo som ho nestihol vyskúšať, keď bol v okrese. Ale ešte neni všetkým dňom koniec.
Avatar - Dany
8. 7. 2019 10:40
Re: Komfort CTR
Aj ja som bol prekvapený, že s Trophy porazil CTR, ale trať majú postavenú pomerne členitú a CTR potrebuje zrejme väčšie rýchlosti aby zúžitkovala prítlak. Mne napr. na CTR ustrelil zadok na diaľničnom privádzači a na kruháčoch prešmykovalo vnútorné koleso. Z videa od Rasťa vyplýva, že Trophy má dosť agresívny samosvor a celkovú tuhosť. Niekde v podvozku a obratnosti by som hľadal dôvod. Motorom ho iste neporazil. A to ešte spomína, že by s Meganom mal jazdiť trochu inak.
Avatar - Stewee
8. 7. 2019 09:27
Re: Cena
Plný súhlas! Ak niekto tvrdí, že N-ko je vhodnejšie ako CTR na denné používanie, tak ten názor nemôže byť zo zdravého úsudku a už vôbec z vlastnej skúsenosti. CTR je na denné používanie = vnútorne väčšie, s väčším kufrom, s menšou spotrebou a komfortom dokonca lepším! Opačné drísty môže napísať len ten, čo nesedel ani v jednom aute, resp. neposadil zadok do CTR. Ak sa v ňom povozíte, potom píšte aké je CTR nevhodné a tvrdé na denné vozenie. Veľmi veľa drístov tu píšu ľudia bez osobnej skúsenosti, ktorí len prepisujú názory iných internetových pisalkov (tiež bez osobnej skúsenosti s týmito autami)... tak to je des! Úbožiaci... nevraviac o tom, kde je potom CTR jazdecky v porovnaní s N-kom... a posledná úbohosť, keď už sa nevedia čoho chytiť, tak sa spomenie strieľajúci výfuk a hravý (rozumej inak nestabilný) zadok. To už je fakt sila. Ak mate možnosť, pozrite sa na prednú nápravu oboch áut zospodu a porovnajte a potom pochopíte aj cenový rozdiel. N-ko je z papiera! Bude pekné sledovať tú trvácnosť (životnosť) a náklady na servis u oboch áut...
Avatar - Dany
8. 7. 2019 09:26
Komfort CTR
N-ko nepoznám (iba staticky) a možno je komfortom o kus ďalej ako CTR. Honda je ale, aj napriek extrémnym dvadsiatkam s gumami, ktoré sú paródiou na bočný profil, prekvapivo komfortná. Bolo by zaujímavé vedieť, či Martin skúšal aj komfortný režim, alebo to vzťahuje k východziemu Sportu. Sedačky vyzerajú ako škrupiny, ale sú tiež prekvapivo komfortné. Bočnice sedáku sú ďalej od seba ako u Megane a sedák je mäkší, sedí sa mierne vyššie. Nemal by som absolútny problém, používať TypeR denne. Čo ma prekvapilo, je lepšie hodnotené riadenie u N-ka. Budem ho musieť skúsiť.
Dnes sú špeciálne HH s komfortom na tom veľmi dobre a často lepšie ako obyčajné verzie. Sú tuhšie a napriek tomu komfortnejšie.
Ešte k poznámke vo videu, k Megane RS by ma zaujímalo, či Martin jazdil aj Trophy. Tie verzie sú natoľko odlišné, že ich nemožno zovšeobecňovať. Rasťo Chvála na ich trati zajazdil na Trophy lepší čas ako s CTR.
Inak pekný test, díky.
Avatar - Emel
8. 7. 2019 08:27
Re: Cena
Tak éčko není největší Mercedes...
Avatar - white label
7. 7. 2019 18:47
Re: Cena
To jako, že pokud by kupující nebyl omezený cenou skončil by automaticky u BMW?
Avatar - _beta
6. 7. 2019 22:26
Re: Cena
Každý vyberá pomer cena/výkon.
Keby nie, tak všetci jazdíme v BMW, ktoré má menej miesta ale je lepšie a na Škodovky kadí pes.
6. 7. 2019 09:31
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Zcela vyjimecne mas naprostou pravdu :yes:
Avatar - CHerokee
6. 7. 2019 08:06
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Souhlasím. Zepředu a zboku v pohodě. Zadek je slabší. Kupéčka jsou v USA. I verze Type-S či jak, co mají o něco více než u nás 1,5.
6. 7. 2019 06:22
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Nevím o okruhu vyjma Nardó, kde by byla zatáčka, kterou by tato auta mohla projet jedno 210 a druhé 230. To bude konec předlouhé cílovky někde.
Avatar - speedfred
5. 7. 2019 15:34
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Čo z toho keď zatrhnú ten web, ale nejaký omezenec tu bude spamovať nadalej s tými reklamnými príspevkami.
Verím tomu,že existuje nejaký spôsob ako to zatrhnúť aj keď niesom ajťák.
Avatar - white label
8. 7. 2019 10:22
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Tak příště postavme proti CTR třeba aktuální 911 CS.
Nějaký problém? "Cena (přece) samozřejmě NEMŮŽE být faktor..." ;-)
5. 7. 2019 12:16
Re: Grip Hondy
Tak ať tam žádný mapy nedávaj když to neuměj udělat, jedný půlce národa stačí android auto a druhý car play. Ale když už za ty věci platím, tak ať k něčemu jsou, tudíž má cenu se o nich zmínit.
Tempomat? No to tě taky můžu chytat za slovo a říkat, že nevím proč ho vůbec zmiňuješ, a že tempmat je u takovýhodle auta super nedůelžitej, obzvlášť když je tam manuál, že?
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 12:55
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Vzhledem k tomu že tohle redakce trvale nechává = je to asi placená reklama

Ať je to tak nebo onak = redakci za to rozhodně :no:
5. 7. 2019 12:35
Re: Grip Hondy
Na dalnici funguje ten acc dobre i s manualem - mas tam porad sestku..

Jinak jako s kazdym novym tempomatem muzes samozrejme radit ;-)
Tim nepopiram ze je acc lepsi s automatem.
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 16:56
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Z nějakýho myslim slovenskýho testu = ale víceméně to odpovídá rozdílu ve výkonu kterej zjistil machi(avelli) = přes 3 vteřiny v Mostě = to je trochu o parník

Hyundai se eNko zřejmě povedlo naladit fakt hodně příjemně = ale Type R mu prostě ujede. Brutálně ujede = nikdo zatim u předokolky nezašel dál = je neskutečně rychlý = a nejen díky motoru ale celku

4. místo nováčka i30N je fantastický. Ale první je https://www.whatcar.com/…-to-avoid/n17005 ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 13:06
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Co na tom nechápeš? Hodnocení na ACZ je nastavený tak nesmyslně = že drtivě rychlejší HH s lepšim motorem podvozkem i brzdama = a tim logicky dražší = dostane na frak PROTOŽE je díky lepšim komponentum = dražší

Podobně to je v dalších testech = kde ve většině věcí horší auto = se dotáhlo na to ve všem lepší = protože krom toho že je ve všem horší = má větší kufrt = a to ho v nesmyslně nastavenym hodnocení ACZ = vynáší nad to ve všem ostatnim lepší..

A když zmiňuješ tachometr = Type R je vždycky rychlejší = ať v zatáčce nebo v maximálce. Prostě výrazně lepší auto z lepších komponentů vs horší a z levnějších i když samo o sobě ne špatný = rozdíl 0,03 bodu

Je to asi jako kdybych srovnal zesilovače a ten s vyššim výkonem větší jistotou a lepšim zvukem řikejme mu třeba R by prohrál s podobnym slabšim s trochu horším zvukem řikejme mu N = protože ten N kterej sám o sobě neni špatnej = je na přenesení lehčí :-)

Vyznívá takhle ten nesmysl líp? ;-)
5. 7. 2019 11:16
Grip Hondy
Dulezity je, ze ten obdiv ke gripu neplati jen pro Type R.

Obdobny pocit jsem mel i s Civic 1.0 turbo. :yes: Clovek sedi tak nejak uprostred, auto posloucha a limity jsou opravdu daleko.

Jinak nekdo si sice stezuje, ze je kladenej moc velkej duraz na digitalizaci, ale pak hned v uvodnim videu mluvi grafice navigace a ovladani palubniho pocitace. :-) Zdravim Machi.. Pro me jsou to naprosto nepodstatny veci. Auto jezdi uzasne.

Proste ten podvozek je neuveritelne povedenej a pusobi, jak kdyby nebyl motor nad napravou, ale az za ni.

PS Honda ma sice mozna nepovedenou grafiku map, ale zase ma Sensing v zakladu. Tzn. mj. adaptivni tempomat.
Avatar - Emel
5. 7. 2019 11:05
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Vidím to stejně, Hyu má excelentní value for money, Civic je řidičsky lepší auto (ale nejspíš ne o tolik, o kolik je dražší).
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 17:07
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Ne brachu = tohle vyhodnocuješ blbě ty
Nestuj furt za tim machi(avelli)m = nevim jakej je člověk ale šéfredaktor = vyloženě mizernej

Cena samozřejmě NEMŮŽE bejt faktor = tvuj argumet je úplně o něčem jinym. Kdo chce dát 750 dá 750 a kdo mibl tak mibl = ale nemá a nesmí to mít žádnej vliv na hodnocení věci jako takový. To by ti pak všechny prémiovky = vyšly jako totální shit
Nemluvě o autech typu 911 a už vůbec ne čemkoli dražšim

Výkon potřebnej na jízdu maximální povolenou rychlostí = je v reálu výrazně nižší než si většina lidí představuje. Je to furt to samý jako zesilovače = žeru 8 tisíc Wattů výkonu https://analogdomain.eu/ který samozřejmě nevyužiješ = přesto to má smysl. Je to trochu jako V12 = ty sám se biješ za to že to je lepší

TAdy je to ale prostě lepší vs horší aut = výrazně lepší no dokonce ty vůbec nejlepší komponenty který přinášej neskutečně rychlý Type R = a tady de facto vítězství příjemně naladěnýho Hyundaie

Jakmile začneš započítávat způsobem jako ACZ cenu = vyjdou ti jen nesmysly. Třeba že Superb je lepší než 5er = s tim doufám nesouhlasíš :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 16:19
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Když píšeš o závodnickym webu = zjevně si dál nepochopil
Aspoň už nevymejšlíš že = chci víc bodů pro svýho oblíbence

Jde mi o PRINCIP! Že ty ani po nápovědě nevidíš že to hodnocení je špatně = neznamená že neni. Že ty hodnotíš větší kufr jako důležitější než větší výkon = neznamená že to je u HH nebo supersportu = správnej přístup. Chápeš?

A co se cen týče = to je takový základní ekonomický pravidlo = o 100% dražší neznamená o 100% lepší = platí to obecně a sou to rozvírající se nůžky. Když někdo postaví eště lepší HH než je současný Type R = bude dražší eště o víc. Aneb cena narůstá rychlejš než kvalita

Téma jak hodnotit apod. jsem za víc jak desetiletí co se tomu věnuju profesionálně rozebíral s lidma z různejch magazínů a dopodrobna rozebíral s legendou našeho oboru https://www.stereovideo.cz/…el-jiri-burdych/

Asi i proto že o tom vim spíš maličko víc = se tolik rozčiliju = nad tim že ve všem lepší technika a řešení s důsledkem i výrazně jinejch časů a třeba ten rozdíl +20 km/h v zatáčce je pecka, no ono víc jak 3 sekundy na kolo je taky výmluvnejch prostě o level lepší dražší vyspělejší technický řešení = musej vést k jinýmu závěru než 0,03

Až budeš porovnávat kombíky = tam dej kufru klidně větší prostor = no měl by se dát. Unifikovat a podle stejnýho klíče hodnotit ostrej HH a hybridní kombík = je ptákovina
Která vede do blbostí typu 0,03

Téma ceny je zcela mimo = tu můžeš zmínit třeba v závěrečnym shrnutí. Podle tvýho = by si vyřadil ze hry všechny prémiový značky = podle tvýho stylu hodnocení by vůbec ale vůbec nedávaly smysl
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 13:35
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
NEVKLÁDEJ mi do pusy = co TY si vymyslíš = díky

Evidentě si absolutně totálně nepochopil = co tu od rána píšu. Je to ŠPATNĚ nastavenej systém = PROTO z toho vycházej takový kraviny. Jedno jestli dneska zrovna Honda kterou sem nikdy neměl a krom kdysi dávno v Legendu snad ani nejel nebo si teď nevybavuju = jedno jestli dneska nesmyslně skončil stejně úplně nadoraz postavenej HH nejrychlejší předokolka nebo jindy vyhraje nějaká plečka s velkym kufrem protože auto značky xyz který bylo jinak lepší = prohrálo jen a hlavně = díky tomu kufru

Už to chápeš? De mi o lepší = jedno jestli v hifi zesilovač nebo tady auto. Ty mi místo toho absurdně vysvětluješ že když nastavim body tak a tak = tak to tak prostě je a tečka. Tak si představ že můžou bejt nastavený jinak = líp. Víc za lepšim zvukem nebo lepšíma jízdníma vlastnostma. A jak píšeš ten koho takovýhle kraviny nezajímaj = se prostě podívá na velikost kufru = což snad neni problém

A pro nás ostatní co máme rádi kvalitu a vyspělejší techniku a tak = to je nastavený správně. A nevycházej tak absurdní nesmyslný výsledky = jako 0,03 bodu

Že ty hodně velký naměřený rozdíly dělaj hodně jiný komponenty = to určitě chápeš. Že ty nejlepší z nejlepších pak na ACZ vyjdou jako = vlastně stejně = teda vlastně dokonce nevýhodně = to fakt smutný. Už víš = o čem celou dobu mluvim?
Avatar - CICERO
5. 7. 2019 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 7. 2019 23:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
10. 7. 2019 09:56
Re: Komfort CTR
No počkej... 9t z 45t je 20% a ne 40%...
Avatar - white label
9. 7. 2019 13:16
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Můžeš je (vedle sebe) postavit kdekoli..., jen je pak třeba zavřít oči, "utěšovat" slušným časem na NS a hlavně zase tou výrazně nižší cenou.
Avatar - CHerokee
9. 7. 2019 11:22
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Sranda je, že na dráze klidně můžeš postavit CTR i proti 3x dražšímu Porsche...
Avatar - Dany
9. 7. 2019 10:02
Re: Komfort CTR
Áno, vyzerá to na celkom prijateľné náklady na prevádzku.
Aj na tú cenu sa pozerá trochu inak, keď je skoro 40% dole
Avatar - Emel
9. 7. 2019 09:44
Re: Komfort CTR
To mi přijde všechno celkem v pohodě.
Avatar - Dany
9. 7. 2019 08:12
Re: Komfort CTR
Cena bola kvôli karbónovým doplnkom, ktoré mala tá skladovka už namontované. Tie vraj išli časom s cenou dole. Takže zľava bola naozaj 20%, možno aj vďaka tým doplnkom a - DPH.
Akurát bol na olejovom servise a platil 130 €. Brzdy po 28t km sú na 50%. Predné gumy sú preč čo 10 - 12 t km. Ešte sme porovnali tie sedačky a Honda ich má pohodlnejšie ako Megane GT.
Avatar - Dany
8. 7. 2019 14:23
Re: Komfort CTR
Ja som tie ceny moc nesledoval, tak iba reprodukujem. Ešte ho večer vyspovedám.
Avatar - Emel
8. 7. 2019 14:03
Re: Komfort CTR
U nás jsou myslím ceny o kousek výš než tehdy... když jsem to poptával, tak bylo to GT těsně do milionu (nějakých 999990 nebo tak něco) a základ byl 930.
Avatar - Dany
8. 7. 2019 12:58
Re: Komfort CTR
Tak, že ceny išli časom dole. To bude jedno s druhým.
Na druhú stranu, teraz nedávajú také zľavy
Avatar - white label
8. 7. 2019 12:35
Re: Komfort CTR
V červené, nebo v šedé je to přijatelnější. A 45 AMG také není můj (designový) šálek čaje, ale proti CTR je to ještě pořád relativně "konzervativní".
Avatar - Dany
8. 7. 2019 12:29
Re: Komfort CTR
Sám neviem ako sa dostal na takú cenu. Farba určite a nejaké karbóny sú tam. Dnes príde na pivo, tak sa popýtam. ;-)
Teraz je cenníkovka za GT od 39 t €
Avatar - Emel
8. 7. 2019 12:17
Re: Komfort CTR
To je -20%... hodně dobrý. Z druhé strany - 45t€ vychází na 1.150, to je o dost víc než u nás... pokud tam nebyly nějaké extras, ale co si tak vzpomínám, tak toho krom barvy moc objednat nešlo.
Avatar - Dany
8. 7. 2019 12:08
Re: Komfort CTR
Čo kupoval kamarát, tak z cenníkovej 45t € sa dostal na 36t. Bola to nejaká skladovka a dobré vzťahy.
8. 7. 2019 11:45
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
NS ano, Slovakiaring ano, ale na konci rovinek, do zatáčky ani moc ne :-) Ale je pravda, že nemám Asii, tam to třeba možné je :-)
Avatar - Emel
8. 7. 2019 11:21
Re: Komfort CTR
Fakt? Já zkusil poptat TypeR při minulém výběru auta... ale nejen že sleva nebyla nic moc (už nevím přesně, ale určitě do 10%)... ale navíc tehdy (2017) nebyli schopní dodat tu základní verzi, ale jen tu GT (prý vyčerpaná kvóta či co). A jak říká webpaja... skoromega mi za takové auto přišlo dost, Cupra ST byla okolo 800.
Avatar - white label
8. 7. 2019 11:09
Re: Komfort CTR
Jo, pokud by byla srovnávačka CTR vs TCR pak by argument ceny prakticky padl, ale v tomto případě je tu podstatně levnější i30NP (navíc s bohatší výbavou), a to se v celkovém "Hondocení" nějak projevit musí.
S designem souhlas, nic pro dospělou vyrovnanou osobnost. ;-)
Avatar - white label
8. 7. 2019 10:13
Re: Cena
Mít neomezený rozpočet, tak dohlédnu dál, než do D3 a spol. ;-)
Avatar - _beta
8. 7. 2019 09:34
Re: Cena
Veď hej. Ale aspoň kombík má vzadu aj miesto na hlavu. Ale to už sme veľmi OT ...
Avatar - _beta
8. 7. 2019 07:37
Re: Cena
A pri Mercedese, samozrejme.
Len ja by som zasa musel jazdiť jak socka v Superbe, lebo mám aj s celou rodinou nadpriemernú výšku a aj v kombi triedy E máme málo miesta.
8. 7. 2019 02:40
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Upřímně bych se divil, kdyby tam HH dal na rovince výrazně přes 200. Jde spíš o to, kde teď. NS? Nevím...
6. 7. 2019 11:07
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
Most driv :-)
Avatar - speedfred
5. 7. 2019 20:45
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
CTR je vcelku pohľadné auto až na ten zadný nárazník. Kupéčko by bolo krásne.
Avatar - Emel
5. 7. 2019 19:51
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Naja... pravdu měl woody :-)
8. 7. 2019 10:36
Re: Komfort CTR
Skvěle Dany, bez krve a střízlivě. Asi nemáš "Háčko" ať už rovné nebo rozteklé, vytetováno na těle a uvažuješ hlavou, což se o některých nedá napsat. Asi mě těžko někdo označí za Hyundaistu, ale stát i30 o 200k víc, pak může mít stejně vyspělý podvozek jako CTR. Tady jde ale o první vstupenku korejců mezi HH a nebylo ani možná zkoušet trefit výš.
Asi to spousta handařů nechápe, ale technicky proti CTR nemám ani zbla až na jednu drobnou...FWD HH za mega je pro mě jednoduše přes čáru. A může být mezi nimi třeba i nejlepší.

To je kromě ultramango vzhledu jediné mínus...pořád je to "jen" předokolka.
Avatar - miromen
6. 7. 2019 08:50
Re: Duel
Ať si to klidně je drahokam, ale ja bych šel prostě cestou civilnějši. Už jen např. 19" kola=8,225cm u N jsou až až, Type-R obouva dokonce 20"=7,35cm k tomu teměř sportovni posaz v ultimativnějšich teměř skořepinovych sedadlech. Takže někde na okruhu při nějakem srazu či akci šahnu raději po Type-R než po tom N, ale při vyběru si Type-R ani nevšimnu.
5. 7. 2019 16:41
Re: Jka pomoci Hyundai, aby z toho vyšel s hlavou nahoře
V zatáčce 210 a 230 máš odkud|?
Avatar - speedfred
5. 7. 2019 16:26
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Póňal. :yes:
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 16:08
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Čo z toho když ty odkazy NEBUDOU FUNGOVAT? NEBUDE VIDĚT na co je to odkaz? Jako fakt? :-!

Viz i tahle diskuze a pro tebe to napíšu znova = rozdíl na kolo víc jak 3 sekundy = teď víš že je to 3 vteřiny ale de to smazat celý = že tam prostě NIC NEVIDÍŠ = jasný? :-)
Avatar - speedfred
5. 7. 2019 14:39
Re: Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
:yes: presne tak Don!
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 13:18
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
Jak už sem x-krát pod tu blbou obtěžující reklamu napsal = konkurenční autoweb autoforum jste blokovali roky = co si takhle vzít vzít příklad sám ze sebe = a tentokrát zablokovat = to na co dávaj odkazy? :-!
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 13:26
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Většina lidí nevyužije ani zdaleka naplno ani auta s víc než polovičnim výkonem :yes: ;-)
Avatar - miromen
5. 7. 2019 19:34
Duel
Při realnem vyběru mezi HH bych koukal určitě na jine parametry a vlastnosti než na nějake časy zajete na okruzich a s tim spojenym jistym poměřovanim pindiku. Z těchle dvou bych šahl po nošovicich.
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 13:23
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
Ne = fakt tě nechápu :-|

Zkus to eště jednou = viz já 13:06 = odpovědět můžeš pod nim
5. 7. 2019 11:37
Re: Civic - ostrý nůž jako správný muž
V plném provozu max na předjíždění, ale je stále dost okresek, kde se dá dostat k red line nejen na dvojku bez ohrožování ostatních.
5. 7. 2019 12:08
Re: Honda Civic Type R vs. Hyundai i30 N
Mustang je cool za ty prachy, ale jezdí blbě.
Tipnul bych si, že TypeR je v real word o dost rychlejší než ´tang V8. A to TypeR nesnáším.