Bohužel za mě, použití falešných budíků ( display ) místo kvalitních analogových přístrojů je asi stejně trapné jako falešné nasávání do motoru, nebo prázdné koncovky výfuku. :no: Když už to tam dají, proč se stejně potom snaží napodobit ty původní přístroje ??? že by snaha o snížení výdajů ;-)
vzdy slo o prachy... ale paradoxne dnes najviac setria tie znacky ktore sa snazia tvarit ze su najmodernejsie a najvyspelejsie a ktore su aj najbohatsie... este ze stale sa da vyberat z normalnych paluboviek... a som rad ze aj taka povedzme scala ma v nejakej aj tej uz slusnejsej vybave stale normalne budiky ( a za debiliny ktore su stejne k nicomu si musis pekne priplatit .. tak to ma byt ) :yes:
Digitalna pristrojovka ma svoje nesmierne vyhody - personalizacia. Pre zakaznikov, ktori nie su schopni sa prispobit 21.storociu tam ponechali aj moznost klasickych budikov. Za mna su tie moznosti stale biedne a ocenil by som sirsie moznosti nastaveni ci uz zobrazeni, alebo aj zmeny samotnej grafiky a podsvieteni. Nie je to ani o setreni, pretoze obe varianty stoja +/- rovnako, akurat displejova ponuka za rovnaku cenu viac moznosti. Takze vyhoda aj pre samotneho zakaznika a nie naopak.
to mas jak s hodinkami... digitalky kupis za par supov a su gycove az to boli.... ale kvalitne rucickove nechanicke dnes stoja majland a aj vyzdrzia vecnost... :yes:
v autrach zacina doba setrenia.. po dobe rozmarov a dizlovej manii mame dobu setrenia...nenazranost konci...
Lebo klasicke hodinky za par supov vobec nie su gycove. Akurat ty to davas do jedneho vreca s luxusnymi hodinkami, kde platis brutalne prachy za strojcek, potom brutalne prachy za dizajn a nasledne brutalne prachy za materialy. Lenze dokazes kupit aj lacne cinske rucickove smejdy a na tom nie je nic luxusne, ani trvacne a ani stylove.
Nevěřil bys, jak to lidi fascinuje. Je to trfa do černého. Připlácejí za to jako zjednaný. A ve výrobě to stojí stejně jako budíky.
Ale opravdu, je to úplná posedlost tím digitálním přístrojovým štítem. Holt českej vidlák je českej vidlák.
maju zhodne po 110 a teda 6 miesto z celkovych 16 minivozov co je viac nez slusne ak zvazime ze dnes uz v cz porazaju aj pandu ci F500 alebo aj UP ... a ja sa kludne vsadim ze aspon jedno z nich teda bud picanto alebo spacestar uz coskoro pojde aj cez P108 na 5 miesto... :yes:
inak najpredavanejsi neznamena najlepsi.... vid nazov clanku ;-) ... / chuda rolls royce /
PS: moj odhad na jesen minuleho roku bol 50-60 kusov spacestaru v cz za cely rok 2019 ... a ono je ich uz 110 za prvy polrok ... ale zase kto mohol tusit ze svojim prichodom takto vymaze pandu alebo C1 ci UP :yes:
Jakou zkušeností?
Zeptej se někoho, kdo hledá nový auto a říká ti, jak byl u škodovky, hyundaie i Kie proč nezašel k Fiatu...
"k Fiatu? To mě ani nenapadlo"...
Nejsou.
Fiat byl naprosto cool automobilka. A já ho mám rád.
Pravda ale je, že si to podělal sám. Ne, není to v Česku. Fiat nechce nikdo nikde. Bohužel.
A co bych si od nich měl koupit? 3x převlečenej Japonec.
Milion derivátů 500. Předražená.
A Tipo. OK lowcost. Jasně, ne tuctovej. Konkurence tak pro Dacii.
Je mi to líto.
No - a fakt jsi to zkoušel?
Jel jsi v malé Pandě? S 1.2...
Jel jsi v tom Tipu? Nejel, jinak bys nenapsal "low cost, konkurence tak pro Dacii".
Nesmíš zkoušet verzi "již od"... ale slušně vybavenou - to je dneska Mirror nebo Lounge.
Hezky zpracované, nic nevrže, jede v pohodě... víš, že je širší i než Oktávia? O Rapidu ani nemluvě, se kterým to místní novináři rádi srovnávají... a sedačky má lepší než Superb.
Že opustil všechny vyšší sektory? To je fakt. Chápu to, i když je mi to trochu líto. Výš je Alfa.
A je to až úsměvné: Fiat nikdo nechce... a v evropském měřítku prodává asi stejně aut, jako ta "naše" slavná škodovka - která je derivátem VW... a má na to dlooouhej seznam modelů...
A Fiat to dokáže s variacemi na 500 a Tipem. Protože toho Spidera si fakt moc lidí nekoupí...
Takže vlastně klobouk dolů! ;-)
Nevlastním akcie Fiata, dokonce nemám ani provize z prodejů... jen mi to vadí, že ta masírka došla tak daleko, že lidi davově kupují malé Korejce - v nic moc kvalitě, sice s dlouhou zárukou, ale draho zaplacenou... a Pandu ani nezkusí.
Akceptuju, že někomu se nemusí líbit ten styl interieru.
A už vůbec nechápu, kdo může kupovat to malý škodovácký neštěstí... i když možná zrovna citigo se prodává jen na rozvoz pizzy a soukromě ji nekoupí fakt nikdo - tyhle informace nemám.
V evropském měřítku prodá Fiat zhruba polovicku aut ve srovnání se Škodou. Škoda má z evropských prodejů doma podíl zhruba 12% a zbytek (88%) prodá v Evropě. Fiat doma prodá cca. 45% a "jen" 55% prodá v Evropě.
A výběr u Fiatu? Končím na lowcostovem Tipu s 88kW z 1.4T. V dnešní době smutné. Jede v pohodě ... na úrovni základních trivalcu konkurence. Osobně mám zkušenost s pětistovkou. Jako stylovka ok, pri koupi value for money konci daleko na chvostu poražených.
Osobně patřím k těm, kteří neví, co by u Fiatu v salonu hledali. A ve svém širokém okolí znám jen jednoho člověka, který si nového Fiata (z rodinných nostalgických důvodů) koupil.
Vyzkoušel jsem Tipo v nejvyšší výbavě , kombi a 1.4 tjet. Ano, je to lepší Dácie. Podvozek měkký, ale komfortní i na kostkách... Ale chybí mu jistota , sedačky průměr, palubka docela vysoko, seděl jsem jak v tanku. Interiér dost rozporuplnny. Velké plochy ošklivých plastů, grafika přístrojů taky spíše průměr. Prostornost ok. Motor tak akorát, na to , že je to vrchol nabídky. Ecoboosty a TCE jsou o dost lepší ( a dnes bych řekl, že by mu ujeli o litrové TSI nebo nový 1.0EB). Vše bych autu odpustil, kdyby nestalo takto konfigurovane přes 500 tisíc. Nezajímavé ... Zkoušel jsem ještě 124 a to se mi naopak líbilo... Holt Mazda. Ostatní auta jsou specifická, Deriváty 500 se mi hnusí , taková auta by mne do autosalonu nenalakala a Panda taky není žádný krasavec .. Do Fiatu bych šel pouze pokud bych sháněl dostupný Roadster a takových kupců moc není...
Neviem ako v CZ ale v SK robí Fiat marketing v počte nula nula nič. Ale aby som nekrivdil, na Tipo mali spotov a bilboardov. V porovnaní s inými značkami nula bodov. A je to aj vidno. Toto ale ide skôr na vrub importéra ako na vrub značky samotnej.
Tohle jsou zajímavé tabulky. Nedaří se 3 válcovým fordům - ani Fiestě a ani Focusu. Mondeo už je za zenitem. Asi je to vysokými cenami a tříválci, jinak nevím.
ja u nas "novu" fiestu stale nikde nevidim a to sa predava a uz vyse roka .. za to stretnut nove rio alebo swifta ( ktore prisli na trh v podobnom case ako fiesta ) nie je problem .. su uz skoro vsade ...
ale obecne ford ma u nas aj neskutocne odvazne ceny... aj to moze byt problem.. navyse auta su uz dnes vsetky hodne podobne tak preco platit o tisic eur viac ked technicky defakto rovnaky konkurent vie byt dnes aj lacnejsi a krajsi... a povedzme ma uz aj lepsie zazemie a servis... ford podobne ako fiat z historie u nas uz dlho profitovat nebude... a uz vidiet ze tieto znacky padaju u nas coraz hlbsie...
kde su tie casy ked ford bol u vas jasna dvojka hned po skode... dnes? ledva olizuje prvu desiatku a aj dacia mu dava nakladacku ... na takehoto giganta je to ozaj nezavidenia hodny pokrok :-|
Jo, to bude tim... proc davat o tisic euro vic za forda, kdyz muzes dat o 1.500 vic za jeste horsi skodovko, no ne?
A to se vyplati.
Lidi proste ztraceji "sobestacnost"... a delaji to, co jim reknou na internetu.
No...podle tvých příspěvků za poslední dobu usuzuji, že jsi pomýlenec s tou šílenou vlastností některých pomýlenců...tj. ještě své jalové názory cpeš ostatním.
Ale jsi slabej, hele:
A fostek když něco usoudí, lze to považovat za objektivní pravdu. Protože fostek je ajatolláhem automobilismu. A výroky ajatolláha jsou něco jako výroky papeže ex catheda.
oba kusky by som neradil spolocne do jednej tabulky.... predsa len T-roc je o triedu mensi kusok ( velkostne asi ako etalon danej triedy cize ASX :D ) ... akoze T-roc spolocne v tabulke s monstroznou CX-5? to hadam nie.. opat tabulky take kusok . ehm.. o nicom .. 8-s ...
na polnacku staci aj duster... ale do skutocneho terenu tam uz treba patrol alebo gecko a par dalsich ako je v tom dalsom odkaze pod tym SUV dragrace-om :-[]
ci do toho ides vo volnom case ... pracovne alebo aj za inym cielom ( len predviest sa a ukazat sa na nete ) to je uz vec kazdeho aktera.. to asi riesime zbytocne ... fakt ale je ze taketo videa z terenu su proste jedny z najzaujimavejsich v celom auto-svete https://www.youtube.com/watch?… ... :yes:
Kdyz se tak divam na prodeje v90/xc90, lidi asi strasne malo ctou diskuze zdejsich znalcu. Jinak by ty cinsky smejdy bez motoru s podradnou technikou nemohly kupovat, kor, kdyz to stoji jak nemecka svata trojice.
Jo, to je pro ně docela katastrofa. Jediné, kde jsou v čele, jsou sportovní auta, díky importu z Ameriky (Mustang). To je hrozně málo. Jsou poměrně drazí a nabízejí méně muziky - samé zkriplené tříválce.
V USA Ford prodává přes 80% v pickupech a SUV.
Zbytek světa se snažili ošidit plechovkami osazenými 3-válci, které vyhrály všechny ceny ale lidi jim to prokoukli a tyto plechovky nechtějí.
Proč by také chtěly zrovna plechovky s 3-válcem od Fordu když je mohou mít od jiných značek. Sázka na stejnost a ošizení zákazníků (osekání nákladů) se nevyplatila.
Teď jsem jen zvědav jak se bude prodávat Astra bez 4-válců. jestli jim na to lidi taky neskočí.
PS - 3-válce se ale dají nahradit hybridem s 2-válcem. :-!
Jak jsem psal jinde, hospodskych tlučhubu je spousty, kterym pan buh, když rozdaval rozum misto něj do hlavy nalil kakao a pak sve "rozumy" rozkřikuji do světa.