Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v pololetí 2019: Tohle jsou nejlepší auta v jednotlivých segmentech

Na čelních příčkách jednotlivých segmentů jsou vedle modelů Škoda také Dacia, Peugeot nebo hned dva Mercedesy.
Zpět na článek
7. 7. 2019 09:15
7. 7. 2019 15:38
7. 7. 2019 15:47
7. 7. 2019 21:16
7. 7. 2019 21:45
7. 7. 2019 22:03
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 09:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2019 10:06
palubní přístroje
Bohužel za mě, použití falešných budíků ( display ) místo kvalitních analogových přístrojů je asi stejně trapné jako falešné nasávání do motoru, nebo prázdné koncovky výfuku. :no: Když už to tam dají, proč se stejně potom snaží napodobit ty původní přístroje ??? že by snaha o snížení výdajů ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 10:34
Re: palubní přístroje
vzdy slo o prachy... ale paradoxne dnes najviac setria tie znacky ktore sa snazia tvarit ze su najmodernejsie a najvyspelejsie a ktore su aj najbohatsie... este ze stale sa da vyberat z normalnych paluboviek... a som rad ze aj taka povedzme scala ma v nejakej aj tej uz slusnejsej vybave stale normalne budiky ( a za debiliny ktore su stejne k nicomu si musis pekne priplatit .. tak to ma byt ) :yes:
7. 7. 2019 13:19
Re: palubní přístroje
Digitalna pristrojovka ma svoje nesmierne vyhody - personalizacia. Pre zakaznikov, ktori nie su schopni sa prispobit 21.storociu tam ponechali aj moznost klasickych budikov. Za mna su tie moznosti stale biedne a ocenil by som sirsie moznosti nastaveni ci uz zobrazeni, alebo aj zmeny samotnej grafiky a podsvieteni. Nie je to ani o setreni, pretoze obe varianty stoja +/- rovnako, akurat displejova ponuka za rovnaku cenu viac moznosti. Takze vyhoda aj pre samotneho zakaznika a nie naopak.
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 10:40
Re: palubní přístroje
to mas jak s hodinkami... digitalky kupis za par supov a su gycove az to boli.... ale kvalitne rucickove nechanicke dnes stoja majland a aj vyzdrzia vecnost... :yes:

v autrach zacina doba setrenia.. po dobe rozmarov a dizlovej manii mame dobu setrenia...nenazranost konci...
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2019 13:22
Re: palubní přístroje
Lebo klasicke hodinky za par supov vobec nie su gycove. Akurat ty to davas do jedneho vreca s luxusnymi hodinkami, kde platis brutalne prachy za strojcek, potom brutalne prachy za dizajn a nasledne brutalne prachy za materialy. Lenze dokazes kupit aj lacne cinske rucickove smejdy a na tom nie je nic luxusne, ani trvacne a ani stylove.
7. 7. 2019 11:33
Re: palubní přístroje
Nevěřil bys, jak to lidi fascinuje. Je to trfa do černého. Připlácejí za to jako zjednaný. A ve výrobě to stojí stejně jako budíky.
Ale opravdu, je to úplná posedlost tím digitálním přístrojovým štítem. Holt českej vidlák je českej vidlák.
Avatar - Cenda22
7. 7. 2019 21:01
Re: palubní přístroje
Tak to Vam přijde asi trapna i klávesnice na dnešních smartphonech, ne?
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 10:24
picanto a spacestar
maju zhodne po 110 a teda 6 miesto z celkovych 16 minivozov co je viac nez slusne ak zvazime ze dnes uz v cz porazaju aj pandu ci F500 alebo aj UP ... a ja sa kludne vsadim ze aspon jedno z nich teda bud picanto alebo spacestar uz coskoro pojde aj cez P108 na 5 miesto... :yes:

inak najpredavanejsi neznamena najlepsi.... vid nazov clanku ;-) ... / chuda rolls royce /

PS: moj odhad na jesen minuleho roku bol 50-60 kusov spacestaru v cz za cely rok 2019 ... a ono je ich uz 110 za prvy polrok ... ale zase kto mohol tusit ze svojim prichodom takto vymaze pandu alebo C1 ci UP :yes:

malicke mitsu jede jak z praku :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ja Prvni 123
7. 7. 2019 11:47
Re: picanto a spacestar
Cesi jsou vychovani k odporu k Fiatu... ale vlastne mi to nevadi.
Obecne Fiat funguje, a aspon nemam tuctovy auto.
;-)
Avatar - xxc
7. 7. 2019 12:53
Re: picanto a spacestar
Lenze k odporu k Fiatu sa nejak dopracovali dlhodobou skusenostou :-)
Avatar - Ja Prvni 123
7. 7. 2019 15:53
Re: picanto a spacestar
Jakou zkušeností?
Zeptej se někoho, kdo hledá nový auto a říká ti, jak byl u škodovky, hyundaie i Kie proč nezašel k Fiatu...
"k Fiatu? To mě ani nenapadlo"...
Avatar - Ozzman
8. 7. 2019 06:27
Re: picanto a spacestar
Vždyť nemá co nabídnout pro většinu zákazníků. Jediný zajímavý auto je 124
7. 7. 2019 12:53
Re: picanto a spacestar
Nejsou.
Fiat byl naprosto cool automobilka. A já ho mám rád.
Pravda ale je, že si to podělal sám. Ne, není to v Česku. Fiat nechce nikdo nikde. Bohužel.
A co bych si od nich měl koupit? 3x převlečenej Japonec.
Milion derivátů 500. Předražená.
A Tipo. OK lowcost. Jasně, ne tuctovej. Konkurence tak pro Dacii.
Je mi to líto.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 7. 2019 16:05
Re: picanto a spacestar
No - a fakt jsi to zkoušel?
Jel jsi v malé Pandě? S 1.2...
Jel jsi v tom Tipu? Nejel, jinak bys nenapsal "low cost, konkurence tak pro Dacii".
Nesmíš zkoušet verzi "již od"... ale slušně vybavenou - to je dneska Mirror nebo Lounge.
Hezky zpracované, nic nevrže, jede v pohodě... víš, že je širší i než Oktávia? O Rapidu ani nemluvě, se kterým to místní novináři rádi srovnávají... a sedačky má lepší než Superb.

Že opustil všechny vyšší sektory? To je fakt. Chápu to, i když je mi to trochu líto. Výš je Alfa.

A je to až úsměvné: Fiat nikdo nechce... a v evropském měřítku prodává asi stejně aut, jako ta "naše" slavná škodovka - která je derivátem VW... a má na to dlooouhej seznam modelů...
A Fiat to dokáže s variacemi na 500 a Tipem. Protože toho Spidera si fakt moc lidí nekoupí...
Takže vlastně klobouk dolů!
;-)

Nevlastním akcie Fiata, dokonce nemám ani provize z prodejů... jen mi to vadí, že ta masírka došla tak daleko, že lidi davově kupují malé Korejce - v nic moc kvalitě, sice s dlouhou zárukou, ale draho zaplacenou... a Pandu ani nezkusí.
Akceptuju, že někomu se nemusí líbit ten styl interieru.
A už vůbec nechápu, kdo může kupovat to malý škodovácký neštěstí... i když možná zrovna citigo se prodává jen na rozvoz pizzy a soukromě ji nekoupí fakt nikdo - tyhle informace nemám.
8. 7. 2019 00:37
Re: picanto a spacestar
V evropském měřítku prodá Fiat zhruba polovicku aut ve srovnání se Škodou. Škoda má z evropských prodejů doma podíl zhruba 12% a zbytek (88%) prodá v Evropě. Fiat doma prodá cca. 45% a "jen" 55% prodá v Evropě.

A výběr u Fiatu? Končím na lowcostovem Tipu s 88kW z 1.4T. V dnešní době smutné. Jede v pohodě ... na úrovni základních trivalcu konkurence. Osobně mám zkušenost s pětistovkou. Jako stylovka ok, pri koupi value for money konci daleko na chvostu poražených.

Osobně patřím k těm, kteří neví, co by u Fiatu v salonu hledali. A ve svém širokém okolí znám jen jednoho člověka, který si nového Fiata (z rodinných nostalgických důvodů) koupil.
Avatar - Ozzman
8. 7. 2019 06:35
Re: picanto a spacestar
Vyzkoušel jsem Tipo v nejvyšší výbavě , kombi a 1.4 tjet. Ano, je to lepší Dácie. Podvozek měkký, ale komfortní i na kostkách... Ale chybí mu jistota , sedačky průměr, palubka docela vysoko, seděl jsem jak v tanku. Interiér dost rozporuplnny. Velké plochy ošklivých plastů, grafika přístrojů taky spíše průměr. Prostornost ok. Motor tak akorát, na to , že je to vrchol nabídky. Ecoboosty a TCE jsou o dost lepší ( a dnes bych řekl, že by mu ujeli o litrové TSI nebo nový 1.0EB). Vše bych autu odpustil, kdyby nestalo takto konfigurovane přes 500 tisíc. Nezajímavé ... Zkoušel jsem ještě 124 a to se mi naopak líbilo... Holt Mazda. Ostatní auta jsou specifická, Deriváty 500 se mi hnusí , taková auta by mne do autosalonu nenalakala a Panda taky není žádný krasavec .. Do Fiatu bych šel pouze pokud bych sháněl dostupný Roadster a takových kupců moc není...
Avatar - Ja Prvni 123
8. 7. 2019 11:52
Re: picanto a spacestar
Fakt?

Já vidím 443 tis.. za auto velikosti Oktávie...

Ale jak říkám, kupuje si každej, co chce. Jen nechápu tu atmosféru tady.
U novinářů už to jinak nebude, ale proč ti, co by měli / mohli být nezávislí?
Avatar - wakantanka
8. 7. 2019 09:56
Re: picanto a spacestar
Neviem ako v CZ ale v SK robí Fiat marketing v počte nula nula nič. Ale aby som nekrivdil, na Tipo mali spotov a bilboardov. V porovnaní s inými značkami nula bodov. A je to aj vidno. Toto ale ide skôr na vrub importéra ako na vrub značky samotnej.
Avatar - CHerokee
7. 7. 2019 10:37
Neúspěch fordu
Tohle jsou zajímavé tabulky. Nedaří se 3 válcovým fordům - ani Fiestě a ani Focusu. Mondeo už je za zenitem. Asi je to vysokými cenami a tříválci, jinak nevím.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 10:45
Re: Neúspěch fordu
ja u nas "novu" fiestu stale nikde nevidim a to sa predava a uz vyse roka .. za to stretnut nove rio alebo swifta ( ktore prisli na trh v podobnom case ako fiesta ) nie je problem .. su uz skoro vsade ...

ale obecne ford ma u nas aj neskutocne odvazne ceny... aj to moze byt problem.. navyse auta su uz dnes vsetky hodne podobne tak preco platit o tisic eur viac ked technicky defakto rovnaky konkurent vie byt dnes aj lacnejsi a krajsi... a povedzme ma uz aj lepsie zazemie a servis... ford podobne ako fiat z historie u nas uz dlho profitovat nebude... a uz vidiet ze tieto znacky padaju u nas coraz hlbsie...
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 10:58
Re: Neúspěch fordu
kde su tie casy ked ford bol u vas jasna dvojka hned po skode... dnes? ledva olizuje prvu desiatku a aj dacia mu dava nakladacku ... na takehoto giganta je to ozaj nezavidenia hodny pokrok :-|
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 11:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 7. 2019 11:53
Re: Neúspěch fordu
Jo, to bude tim... proc davat o tisic euro vic za forda, kdyz muzes dat o 1.500 vic za jeste horsi skodovko, no ne?
A to se vyplati.
Lidi proste ztraceji "sobestacnost"... a delaji to, co jim reknou na internetu.
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 12:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2019 12:57
Re: Neúspěch fordu
No...podle tvých příspěvků za poslední dobu usuzuji, že jsi pomýlenec s tou šílenou vlastností některých pomýlenců...tj. ještě své jalové názory cpeš ostatním.
Ale jsi slabej, hele:
A fostek když něco usoudí, lze to považovat za objektivní pravdu. Protože fostek je ajatolláhem automobilismu. A výroky ajatolláha jsou něco jako výroky papeže ex catheda.
Avatar - KANKUNEN
7. 7. 2019 13:22
Re: Neúspěch fordu
To jsou pomýlenosti. Nějaký tip na dobré auto?
7. 7. 2019 13:24
Re: Neúspěch fordu
Impreza wrc 2000
:-!
Avatar - KANKUNEN
7. 7. 2019 13:44
Re: Neúspěch fordu
Ale jedině s CVT :D
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 11:04
tigi a T-roc
oba kusky by som neradil spolocne do jednej tabulky.... predsa len T-roc je o triedu mensi kusok ( velkostne asi ako etalon danej triedy cize ASX :D ) ... akoze T-roc spolocne v tabulke s monstroznou CX-5? to hadam nie.. opat tabulky take kusok . ehm.. o nicom .. 8-s ...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 11:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 11:23
Re: tigi a T-roc
tento patrol bol dokonaly... neskutocne auto :yes:

mne by postacil aj outlander GT https://www.youtube.com/watch?… kdesi po polnacke a este by som aj usetril v tomto pripade :-[]

ale aj tak najradsej mam taketo videa https://www.youtube.com/watch?… .. to Gecko je uzasne :yes:
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 11:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 11:44
Re: tigi a T-roc
na polnacku staci aj duster... ale do skutocneho terenu tam uz treba patrol alebo gecko a par dalsich ako je v tom dalsom odkaze pod tym SUV dragrace-om :-[]
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2019 15:21
Re: tigi a T-roc
ci do toho ides vo volnom case ... pracovne alebo aj za inym cielom ( len predviest sa a ukazat sa na nete ) to je uz vec kazdeho aktera.. to asi riesime zbytocne ... fakt ale je ze taketo videa z terenu su proste jedny z najzaujimavejsich v celom auto-svete https://www.youtube.com/watch?… ... :yes:
8. 7. 2019 08:24
Re: tigi a T-roc
ASX je vlastní třída...dnes zřejmě nejhorší malé SUV ;-) Tam je etalonem.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 7. 2019 11:48
Jeste jednou:
Nejprodavanejsi FAKT neznamena nejlepsi.
;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 12:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2019 15:38
Poplach
Kdyz se tak divam na prodeje v90/xc90, lidi asi strasne malo ctou diskuze zdejsich znalcu. Jinak by ty cinsky smejdy bez motoru s podradnou technikou nemohly kupovat, kor, kdyz to stoji jak nemecka svata trojice.
Rozbalit vlákno
2
7. 7. 2019 15:47
Re: Poplach
Peugeot rovnako, pricom icockpit predsa nikto nechce.
7. 7. 2019 16:00
Re: Poplach
Samozrejme "nemohli". Jsem se rozvasnil, az mi z toho ztvrdlo I
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2019 15:52
Váš soused z Boleslavi
https://youtu.be/JS49KAo4u5c

Nějak jsem si hned vybavil tohle... :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2019 16:01
Ford - game over
Ford zažívá (oprávněně) dost mizerné období.

Fiesta ... nikde

NOVÝ Focus ... dokonce pod Leonem

Mondeo ... Na chvostu, pod ním už jen Insignia a i40

SUV malá, střední velká ... nic, pusto a prázdno...

Tomu se říká čistá prohra.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
7. 7. 2019 21:16
Re: Ford - game over
Jo, to je pro ně docela katastrofa. Jediné, kde jsou v čele, jsou sportovní auta, díky importu z Ameriky (Mustang). To je hrozně málo. Jsou poměrně drazí a nabízejí méně muziky - samé zkriplené tříválce.
Avatar - miromen
7. 7. 2019 21:36
Re: Ford - game over
Ta moudrost a uvědomělost, pěkně vyvažene duo.
Avatar - WinDiesel
8. 7. 2019 03:58
Re: Ford - game over
V USA Ford prodává přes 80% v pickupech a SUV.
Zbytek světa se snažili ošidit plechovkami osazenými 3-válci, které vyhrály všechny ceny ale lidi jim to prokoukli a tyto plechovky nechtějí.
Proč by také chtěly zrovna plechovky s 3-válcem od Fordu když je mohou mít od jiných značek. Sázka na stejnost a ošizení zákazníků (osekání nákladů) se nevyplatila.
Teď jsem jen zvědav jak se bude prodávat Astra bez 4-válců. jestli jim na to lidi taky neskočí.

PS - 3-válce se ale dají nahradit hybridem s 2-válcem. :-!
Avatar - miromen
8. 7. 2019 17:24
Re: Ford - game over
Jak jsem psal jinde, hospodskych tlučhubu je spousty, kterym pan buh, když rozdaval rozum misto něj do hlavy nalil kakao a pak sve "rozumy" rozkřikuji do světa.
Avatar - Ozzman
8. 7. 2019 06:40
Re: Ford - game over
No vidíš a zrovna Insignie a Mondeo mají ve třídě nejlepší podvozky.
Avatar - miromen
7. 7. 2019 21:16
Burza
Naš ostudny trh připomina polskou burzu, levne a lacine produkty. Už jen nasmažit řizky a vyrazit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2019 21:45
Re: Burza
Jsi asi jediný člověk, který je schopný tvrdit že Škoda je u nás v rámci konkurence LEVNÁ.
7. 7. 2019 22:03
Bude hůř
Tak Peugeot,Renault,Dacia a Mercedes se zatím smějí,ostatním začínají pomalu téct slzy.
Rozbalit vlákno
0