Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volkswagen Multivan 2.0 TDI 4Motion – Multifunkční nostalgie

40 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V plném obsazení je dynamika nic moc. Na dovču ale nic lepšího není než tyhle boudy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak né každý vláčí na dovču půl domu i se zahradou 😉 Já bych na dovču jel radši Passatem, když už by to muselo být od VW.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Prostor ti dává v tom autě svobodu , je to super. Lodní motor 15 koní už kus kufru zabere a v zimě nemáš lyže na střeše a po republice odvezeš kola kam chceš, na fesťáku se v tom vyspíš, jindy vezmeš celou partu do auta.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Tak tak. Pote co jsem jednu dovcu s dodavkou absolvoval, rodina v nicem jinym uz jezdit nechce.
Avatar - Emel
Emel
Tyjo... před nějakou dobou jsem stíhal jeden dvoubarevnej BiTDI na dálnici (služebním naftovým Superbem) a jelo mu to moc hezky, v kopcích a v provozu. Asi teda nebyl "v plném obsazení" 😄

Jo a včera se přesně tahle "žlutobílá" zapomněla podívat do zrcátka při předjíždění... tak doufám, že nebyla redakční.. ale měla na střeše rakev, tak asi ne 😄
_Teddy_
Pri aerodynamike stodoly s otvorenymi vratami to musi pri maximalke na dialnici zrat ako dva Superby...
Avatar - Emel
Emel
To určitě... ale fakt na mě udělalo dojem, jak rychle se to sbíralo po zpomalení na 100-130 a pokračovalo do rychlostí 180+.
Avatar - Dinar
Dinar
My máme Multivana T5 ještě s 2,5tdi a to je dle mého do toho auta ideál, plné auto, dvě rakve na střeše a drží 150 na dálnici kopec nekopec, spotřeba se motá kolem 10 litrů. Na dovolené nebo akce ve více lidech není lepší auto než osobní dodávka. 😉
Avatar - iudex
iudex
Tak nedávno som mal požičané podobné auto (tiež s usporiadaním 2+2+3) a dynamika nič moc aj s benzínovým V6. Ale praktické a pohodlné to je nesmierne, žiadne kombi či SUV sa tomu nemôže rovnať.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Franta111
Ale jo, bral bych to. Akorát bych musel najít využití. Přeci jen velkým autem za mego a půl je zbytečný jezdit na nákup nebo na chatu. Jediný, co jsem nepochopil, je páka aut. převodovky - proč je sakra tak velká, když je součástí palubky? To tam nemohli dát jen otočnej knoflík nebo tu páku udělat aspoň menší? Aby nepřekážela v přístupu k ovládání klimy a k dalším čudlíkům.
Takhle to tam trčí jak ztopořený péro ;-\
Avatar - speedfred
speedfred
Tak otočný čudlik namiesto “didla” má Toyota a jej sestry-je to celkom fajn.
A vedia spraviť aj slušnú cenu,neviem ako to majú teraz vo VW so zľavami.
Je ale pravda že 4x4 u nich nenájdeš ak by to niekto chcel silou-mocou.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Navim jak u Toyoty, ale v sourozencich od Peugeot a Citroen ctyrkolku mit muzes. Akorat ma kvedlacku, nevim proc to s automatem neumej. Tipuju ze do Zafiry casem pujde taky.
Avatar - speedfred
speedfred
Asi to bude od Dangla (4x4)? Toyota má aj slušnú záruku 5r./1 000 000km.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Jj je to Dangel. S tou zárukou je zajímavý, že PSA to nenabízí 😒
kalousek
Tipnul bych si že ten dangel bude nejmíň pětkrát dražší než 4Motion
traveldrive
Fakt majú záruku na milión km? 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Áno,preto sme vybrali Toyotu z tých trojičiek.
dr.Remorey
se to jeví jako ideální rodinný auto pro početnejsi rodiny, nebo rodiny, který potrebujou kybl bagáže. Napríklad my ve trech (dcera 4 roky) na letní dovolenou zaskládáme XC70tku i s rakví. Až prijde další člen, asi to pujdu omrknout 😁 Se starší generací jsme s kapelou objíždeli festáky a nedám na to auto dopustit. Motor 75 kw, ale po dálnici drzel 150. Trochu jako jarda jágr - vpredu byznys, vzadu party.
Avatar - _beta
_beta
Pozrite si Kia Sedona, Honda Odyssey.
Poriadne MPV sa ku nám ani nedovážajú.
Avatar - iudex
iudex
U nás na to nie je trh a hlavne cesty a parkovacie miesta. Keď som v US s vanom zaparkoval na bežnom parkovacom mieste, bolo to ako u nás s Citigom, miesta vadše naokolo. Ale skús u nás zaparkovať v nákupnom centre s 5 metrovým vanom. to je o držku (resp. o lak).
chytrak1
Ani jedno z nich nedosahuje prostornosti Multivanu. Takže naopak ty dvě auta jsou takové horší multivany.
Avatar - _beta
_beta
To ti kto takú múdrosť povedal?
chytrak1
Mně nikdo nemusí nic říkat. Kouknu a vidím, ne. prostorově úplně neporovnatelný auta. https😐/www.rossihonda.com/…m-level-pricing/
Avatar - _beta
_beta
Ospravedlňujem sa.
Asi som to fakt zle odhadol. Pardón za mystifikáciu.
Žil som v tom, že Sedona je väčšia. Alebo to bola Grand. Už presne neviem. Mali sme to požičané a bolo to ozaj veľké a pohodlné. A kupodivu to nevyzeralo ako krabica od topánok.
Avatar - Emel
Emel
Podívej se na vnější rozměry... od stolu bych řekl, že tam bude dost zásadní rozdíl v šířce oproti Odyssey (Kiu neznám)... ale teď se mi to nechce hledat.
Kozich007
Reálně zbývá výběr mezi VW Multivan a Mercedes třídy V. Z hlediska prostoru tomu mohou konkurovat pak už jen klasické dodávky typu Ford Transit, Opel Vivaro apod.
traveldrive
Ale nie, pokojne aj súrodenci od PSA a Toyoty.
Avatar - simon_sez
simon_sez
Mne sa 'americke' velke MPV pacia, len viete o nejakom s usporiadanim sedadiel 2+3+2?
4bytelnýkola
https😐/www.google.com/search?…

ale to prostřední nevypadá plnohodnotně..
Avatar - simon_sez
simon_sez
Hej, zvláštne. A vzadu ma 3... Škoda no, mne sa paci aj Transporter, ale manželka nechce jazdiť v dodávke...
traveldrive
Petr Slavík
Sedm sedaček není jako 7 sedaček, nemluvě o nd, servisu atd...
Avatar - simon_sez
simon_sez
Ja tam vidím 2+2+3. A takto to majú asi vsetky 😢
loremar
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Petr Slavík
Máme mulťáka rok, kupovaný jako roční s 30tis za 1,3m. Z výbavy chybí jen šíbr. I když se snaží tvářit že není, je to pořád dodávka (zejména při přejetí díry nebo po kostkách). Zezačátku jsem byl skoro naštvanej, páč jsem nechápal co na tom stojí takový prachy, ale když člověk vstřebá cenu, tak ta variabilita vnitřního prostoru je extrémně návyková a dnes už si neumím představit že bych se vrátil do kombíku. S rozjížděním problém nemám (dsg, 4motion=hlavní důvod proč vw, žádný dodělávaný 4x4 jsem nechtěl, Véčko se mi nelíbí a jiná alternativa prostě není). Pravdou ale je, že přehrání softu jsem odmítnul, takže máme pořád původních 150kW. Před pár dny jsme se vrátili z dovolený chorvatsk👋slovinsk👋rakousko. Jeli jsme v pěti (4 dospělí, 1 dítě, část cesty ještě +1 dospělý a dítě) na střeše rakev, na kouli 4 kola, sebou vozík za kolo, nafukovací sup s plachtou, hromada serepetiček k vodě, jídlo atd. V pohodě jsme se vešli, a na 3tis.km průměrná spotřeba 8,2 což mě mile překvapilo. Nejmíň jsem s tím jel za 7,3 po okreskách. Hrkačky po městě to jezdí kolem 9, v zimě 10. I když to při nákupu sloužilo jako jeden z argumentů pro koupi (že se dá použít jako "stěhovací dodávka"), tak v praxi si nedokážu představit že bych v autě co má vnitřek celej v kůži stěhoval skříně nebo tahal pytle s cementem. Po roce používání můžu konstatovat že největší slabina je pořizovací cena. Kdyby to vw prodával za ceny jako PSA tak jim lidi utrhaj ruce. Ale proč by to dělal když se prodávaj...
Avatar - speedfred
speedfred
My sme kupovali Toyotu v najvyššej výbave,najdlhšiu,najvýkonejšiu (180PS),6st. hdm aisin vrátane nezávislého kúrenia na DO,strešné,ťažné a všetko možné s hore uvedenou zárukou za 1M vč. DPH.
Je to ale iba fwd čo je asi pre hodne ľudí mínus.
Spotreba cca od 8,5L.
Petr Slavík
Varianty od PSA jsme taky zvažovali, cena vs. výbava je u nich hodně zajímavá. Ale jedna z hlavních podmínek byla 4x4. Bydlíme na kopci v 750mnm. V mulťáku je i el.uzávěrka a po první zimě můžu říct že funguje dobře.
chytrak1
cena dobrá, auto už míň. I když je to maxi jezevčík (což se dost projevuje na estetice auta), tak to prostorově, výkonově a vůbec tak nějak celkem ztácí. Ale chápu že za mega takový mulťák není a ze svého se prachy navíc vytahují hůř.
arelrie
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.