Je libo prémiové 5 litrové V8 atmo cabrio? V Evropě už roky ne. V Japonsku to zkrátka jde. Nádhera...
Mig_35
0
Vzhledem k tomu, že se prodává i v EU, tak to jde taky😊
Každopádně, až bude přeplňovaná verze s +150 hp, tak bude atmosféra rychle z módy😊
CHerokee
0
Koupit, ale už je to nějaký pátek, kdy třeba MB nabízel 6,2 litru V8 atmo.
Myslím, že k tomu vozu bohatě ten výkon 450k stačí. Sám mám taky pětilitr a přeplňovat ho nechci. Není proč. Není nad jeho lineární charakter... a nic pod kapotou nebzučí.
Niemand
0
Ale v rámci znižovania nákladov je turbo výhodnejšie lebo výkon vieš ladiť úpravou periférii a vieš ho vyhnať dosť vysoko, aby uspokojil aj tých čo si musia porovnávať...
CHerokee
0
To jo, ale pak ty náklady, když turbo nebo kompresor odejde.... zvláště dnes, když se s malých objemů šponuje co nejvyšší výkon. Osobně jsem za velké atmosféry rád.
Niemand
1
A na čo potrebuješ v kabriolete ten výkon navyše?
Turbá sú hlavne o znižovaní nákladov. Aj pri veľkých motoroch. Máš jeden blok a obmenou periférii ho vieš výrazne modifikovať. Čo bude vždy lacnejšie ako prekopať celý motor. Nehovoriac o tom, že menší motor s turbom si pri testoch spotreby vezme nemej.
loremar
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Každopádně, až bude přeplňovaná verze s +150 hp, tak bude atmosféra rychle z módy😊
Myslím, že k tomu vozu bohatě ten výkon 450k stačí. Sám mám taky pětilitr a přeplňovat ho nechci. Není proč. Není nad jeho lineární charakter... a nic pod kapotou nebzučí.
Turbá sú hlavne o znižovaní nákladov. Aj pri veľkých motoroch. Máš jeden blok a obmenou periférii ho vieš výrazne modifikovať. Čo bude vždy lacnejšie ako prekopať celý motor. Nehovoriac o tom, že menší motor s turbom si pri testoch spotreby vezme nemej.