Jste s tou třetí nejstarší značkou s výrobou motorových vozidel tak trochu zapomněli na tatru ne? ta je třetí nejstarší automboilkou světa (MB Požout jsou ještě starší). Fiat byl až později.
Fiat je značka s úžasnou tradicí a byla by strašlivá škoda, pokud by se z Evropy zmizela. Tak doufejme, že si ke svým úctyhodným stodvacetinám nadělí nějaké nové modely. Modernizace úspěšného Tipa je potvrzena na podzim 2020 a pětistovka se prodává stále velmi dobře. Takže nyní by to chtělo hlavně nějakého parádního nástupce Punta! ;-)
To je pravda.
Ale v principu mi nevadi, ze Fiat dela jen relativne mala a jednoducha auta.
Ze v minulosti delal i vetsi je fakt, ale co bolo to bolo.
Mne staci, kdyz bude FCA zdrava a ja neprijdu o servis na sve Fiaty. ;-)
Malá a jednoduchá auta? Punto nechali vyhnít bez nástupce a na zbytek kašlou, nějakou péči dostává jen 500X. Ok, u pětistovky chápu, že není důvod investovat, když se prodává jak rohlíky, ale zbytek je ostuda.
.... nevím, jako letitý fiaťák si od Fiatu nemám co koupit.... zbylo už mi ve firmě je to Ducato... :-( Tipo pro obchoďáky je moc velký lowcost.... pro mě jako pana ředitele žádné velké kombi.... :-(
Celá Itálie je v agónii, asi se nedá čekat nějaký návrat na ztracené pozice... pro Alfy, Lancie a vlastně ani Fiaty už není italský trh dost velký a jinde moc není zájem.... tak aspoň ten Jeep, když Evropa teď musí mít auta do terénu.... :'-(
Věřím že nově chystaná elektrická 500 bude skvělá, tak snad třeba pro radost manželce na ježdění po městě.... ale jinak už moc nevěřím, že si něco italského v dohledné době koupím....
Přitom ještě před deseti lety když jsem si koupil Bravo T-jet 150PS tak jsem byl král.... :-);-)
No, ale Bravo taky nemelo kombik, ze ne?
Odpovidam na to, co misto Brava.
A kdyby Alfa mela kombik, tak by chybela ctyrkolka... a kdyby byla ve ctyrkolce, tak by byla moc draha...
Je to furt dokola.
Kdo chce luxusni auto, koupi jinde, to je uplne jasny.
Kdo chce normalni auto, tak si vybrat muze - pokud chce.
Kdyz rekne, ze nechce, tak je taky ok... ale duvodem je, ze nechce.
V pohode.
Nemam cas to napsat. Ale s tim T-Jetem mi vykon fakt nechybel. Ze se "tyrochu pomaleji" dostavoval je fakt. Duvodem jsou blaznivy emisni predpisy.
A libila se mi formulace Fiata, ze radeji zaplati "pokutu", nez by dal nekonecne menil a vlastne zhorsoval motory. Souhlas.
Člověku se líbí spousta aut, ale koupí si jedno za x let a konkurence je veliká... že jsem nekoupil třeba tu Mazdu 6 není její prohra, jen to holt tentokrát neklaplo.
Zas na druhou stranu - byl bych ochoten dát nějakých 850 za benzínový kombík s 200k a nekoukat na značku, pokud by Alfa jezdila líp než ostatní, přimhouřil bych oči nad výbavou nebo prostorem. Nemají, koupil jsem jinde... za mě žádný stres. Ale ignorovat kombi ve třídě, která má v Evropě těch kombíků většinu... podle mě to není chytrý.
Přesně...a konkurence je veliká. Hlavně ta korejská, která má lví podíl na tom, že se Fiatu už tak nedaří..A nezapomínat, že i škodovka má na tom svůj podíl.... :-!
no hele Bravo ve své době bylo podle mě lepší než je Tipo dnes.... Jedna věc je těch 30 koní co tam T-jetu teď chybí, navíc už přecejen moderní turbo-čtyřválce jsou dnes někde jinde, zejména co se spotřeby týče.... A interiér Tipa a Brava se nedá srovnávat.... Bravo v Emotionu mělo čalounění v hnědém semiši, naprostá nádhera :-)
Julie je super, ale chci kombi.... a SUV prostě z principu nechci....
Hlavní chyba Brava byla ubohá nabídka prostoru na zadním sedadle, která nedovolovala ho používat jako rodinné auto. Tipo je naopak prostorově výborné, a to i vzadu! :-) Snad při modernizaci aspoň trochu vylepší interiérové plasty, ty bohužel řadu lidí od tohoto jinak velmi povedeného auta odrazují....
Protoze to rekli novinari.
Sedel jsem v rychlem sledu v Tipu a Meganu.
Tipu v Mirror = 7".
Tipo je lepsi, utulnejsi...
Zkousels dvoubarevny calouneni Tipa?
Semis to neni, ale je to fajm.
Myslím, že odmítání SUV je v tomto případě škoda. Pokud koukáš na spotřebu, nejvýkonnější 2.1JTDm s 210k jezdí okolo 7l - což sice není jako u 320d ale i tak je to velmi solidní výsledek na čtyřkolku a automat ve vyšším autě. I kufr to má solidní a jízdní vlastnosti lepší než 95% kombíků.
Já bych šel do 2.0T s 280 koni a akceptoval bych spotřebu 10l výměnou za jiné kvality - kultivovanost, výkon, bez AdBlue, atp....
Zrovna teď jsem viděl na parkovišti Stelvio, tak jsem šel zjistit - podle otáčkoměru, jestli benzín nebo nafta, mile mě překvapilo, že to byl 2.0T.