Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

V tento den byl před 120 lety založen Fiat. Je to čtvrtá nejstarší automobilka světa

22 komentářů

chytrak1
Jste s tou třetí nejstarší značkou s výrobou motorových vozidel tak trochu zapomněli na tatru ne? ta je třetí nejstarší automboilkou světa (MB Požout jsou ještě starší). Fiat byl až později.
Avatar - xxc
xxc
Déle vyrábějí bez přestání motorová vozidla jen německý Mercedes-Benz a dvojice francouzských firem Peugeot a Renault.

Tatra asi urcity cas prestala vyrabat motorove vozidla.
traveldrive
"...když se na silnicích v Itálii a brzy i v dalších evropských zemí objevil maličký Fiat 500 Topolin."

Tento model nepoznám. ACZ opäť prináša niečo nové.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Fiat je značka s úžasnou tradicí a byla by strašlivá škoda, pokud by se z Evropy zmizela. Tak doufejme, že si ke svým úctyhodným stodvacetinám nadělí nějaké nové modely. Modernizace úspěšného Tipa je potvrzena na podzim 2020 a pětistovka se prodává stále velmi dobře. Takže nyní by to chtělo hlavně nějakého parádního nástupce Punta! 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To je pravda.
Ale v principu mi nevadi, ze Fiat dela jen relativne mala a jednoducha auta.
Ze v minulosti delal i vetsi je fakt, ale co bolo to bolo.
Mne staci, kdyz bude FCA zdrava a ja neprijdu o servis na sve Fiaty.
😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Malá a jednoduchá auta? Punto nechali vyhnít bez nástupce a na zbytek kašlou, nějakou péči dostává jen 500X. Ok, u pětistovky chápu, že není důvod investovat, když se prodává jak rohlíky, ale zbytek je ostuda.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Co je ostudneho na Tipu?
Co je ostudneho na Pande?
Ano, skok mezi nima je dost velkej - nastupce Punta chybi.
Snad ne dlouho.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tipo by už zasloužilo modernizaci, Panda novou generaci a Punto zabili úplně. Ostuda.
Mr.Murphy
.... nevím, jako letitý fiaťák si od Fiatu nemám co koupit.... zbylo už mi ve firmě je to Ducato... 😒 Tipo pro obchoďáky je moc velký lowcost.... pro mě jako pana ředitele žádné velké kombi.... 😒

Celá Itálie je v agónii, asi se nedá čekat nějaký návrat na ztracené pozice... pro Alfy, Lancie a vlastně ani Fiaty už není italský trh dost velký a jinde moc není zájem.... tak aspoň ten Jeep, když Evropa teď musí mít auta do terénu.... 😢

Věřím že nově chystaná elektrická 500 bude skvělá, tak snad třeba pro radost manželce na ježdění po městě.... ale jinak už moc nevěřím, že si něco italského v dohledné době koupím....

Přitom ještě před deseti lety když jsem si koupil Bravo T-jet 150PS tak jsem byl král.... 😄 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Je to Tve zmene pozadavku. Tipo Loung s T-Jetem je lepsim autem, nez bylo Bravo.
Ale chapu, ze se v nem necitis jako kral.

Bez do Alfy. Julie ostudu neudela.
😉
Avatar - Emel
Emel
Kdyby bývala byla Giulia v kombíku... no, ale není, a Stelvio to pro mě neřeší. Ale asi by to stejně stálo víc, než bych byl ochoten dát.

Když nic jiného, mělo to Bravo o 30k víc...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, ale Bravo taky nemelo kombik, ze ne?
Odpovidam na to, co misto Brava.
A kdyby Alfa mela kombik, tak by chybela ctyrkolka... a kdyby byla ve ctyrkolce, tak by byla moc draha...
Je to furt dokola.
Kdo chce luxusni auto, koupi jinde, to je uplne jasny.
Kdo chce normalni auto, tak si vybrat muze - pokud chce.
Kdyz rekne, ze nechce, tak je taky ok... ale duvodem je, ze nechce.
V pohode.
Nemam cas to napsat. Ale s tim T-Jetem mi vykon fakt nechybel. Ze se "tyrochu pomaleji" dostavoval je fakt. Duvodem jsou blaznivy emisni predpisy.
A libila se mi formulace Fiata, ze radeji zaplati "pokutu", nez by dal nekonecne menil a vlastne zhorsoval motory. Souhlas.
Avatar - Emel
Emel
Nemělo, ale Murhpy ho dneska chce a já taky 😄

Člověku se líbí spousta aut, ale koupí si jedno za x let a konkurence je veliká... že jsem nekoupil třeba tu Mazdu 6 není její prohra, jen to holt tentokrát neklaplo.

Zas na druhou stranu - byl bych ochoten dát nějakých 850 za benzínový kombík s 200k a nekoukat na značku, pokud by Alfa jezdila líp než ostatní, přimhouřil bych oči nad výbavou nebo prostorem. Nemají, koupil jsem jinde... za mě žádný stres. Ale ignorovat kombi ve třídě, která má v Evropě těch kombíků většinu... podle mě to není chytrý.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Přesně...a konkurence je veliká. Hlavně ta korejská, která má lví podíl na tom, že se Fiatu už tak nedaří..A nezapomínat, že i škodovka má na tom svůj podíl.... :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To rikam😒br /> S rozpoctem 850 tis nejses "cilovka" pro Fiat.
A preju Ti to.
😉
Avatar - Emel
Emel
...ale pro Alfu? Jako jo, já vím že to je dost na krev pro Giulii... museli by udělat tu 2.0 147kW s manuálem... a dát slušnou slevičku.

A byla i varianta vzít něco levnějšího, budget je orientační podle toho, co se nakonec koupilo.
Mr.Murphy
no hele Bravo ve své době bylo podle mě lepší než je Tipo dnes.... Jedna věc je těch 30 koní co tam T-jetu teď chybí, navíc už přecejen moderní turbo-čtyřválce jsou dnes někde jinde, zejména co se spotřeby týče.... A interiér Tipa a Brava se nedá srovnávat.... Bravo v Emotionu mělo čalounění v hnědém semiši, naprostá nádhera 😄

Julie je super, ale chci kombi.... a SUV prostě z principu nechci....
Arese
Hlavní chyba Brava byla ubohá nabídka prostoru na zadním sedadle, která nedovolovala ho používat jako rodinné auto. Tipo je naopak prostorově výborné, a to i vzadu! 😄 Snad při modernizaci aspoň trochu vylepší interiérové plasty, ty bohužel řadu lidí od tohoto jinak velmi povedeného auta odrazují....
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Protoze to rekli novinari.
Sedel jsem v rychlem sledu v Tipu a Meganu.
Tipu v Mirror = 7".
Tipo je lepsi, utulnejsi...
Zkousels dvoubarevny calouneni Tipa?
Semis to neni, ale je to fajm.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Myslím, že odmítání SUV je v tomto případě škoda. Pokud koukáš na spotřebu, nejvýkonnější 2.1JTDm s 210k jezdí okolo 7l - což sice není jako u 320d ale i tak je to velmi solidní výsledek na čtyřkolku a automat ve vyšším autě. I kufr to má solidní a jízdní vlastnosti lepší než 95% kombíků.

Já bych šel do 2.0T s 280 koni a akceptoval bych spotřebu 10l výměnou za jiné kvality - kultivovanost, výkon, bez AdBlue, atp....

Zrovna teď jsem viděl na parkovišti Stelvio, tak jsem šel zjistit - podle otáčkoměru, jestli benzín nebo nafta, mile mě překvapilo, že to byl 2.0T.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
SUV uz nechci.
Aby melo solidni jizdni vlastnosti, tak drnca. Relativne.
Drnca i Porsche.