Novinky
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mám jen dva kometáře.
Jsme rád že se potvrdila nesmyslnost výměny oleje až ve 30 tis. km, já osobně nechám měnit v 15 - 17 tis. nebo u méně ježděného auta po 2 letech. A oba motory jedou jak ďas. Problém je v tom, že u firemních aut dochází k výměně oleje skutečně až ve 30 tis. podle servisek a pak ty motory nemusí být v dobrém stavu.
100 tis. km bylo najeto za 18 měsíců, to není podle mne úplně běžné. Standardní hodnoty bývají 120 - 140 tis. za dobu operáku, tedy 4 roky (pro prudiče zdůrazňuji +/-). Tímto tempem by to za 4 roky bylo ke 300 tis. km, to najezdí obchodní cestující nebo servisáci ... Znamená to, že motor běžel více méně v optimálních provozních podmínkách a vzhledme k dlouhým cestám pravděpodobně i Start/Stop nebyl moc aktivní. I tak mne ale ten tříhrnek příjemně přakvapil.
Jsme rád že se potvrdila nesmyslnost výměny oleje až ve 30 tis. km, já osobně nechám měnit v 15 - 17 tis. nebo u méně ježděného auta po 2 letech. A oba motory jedou jak ďas. Problém je v tom, že u firemních aut dochází k výměně oleje skutečně až ve 30 tis. podle servisek a pak ty motory nemusí být v dobrém stavu.
100 tis. km bylo najeto za 18 měsíců, to není podle mne úplně běžné. Standardní hodnoty bývají 120 - 140 tis. za dobu operáku, tedy 4 roky (pro prudiče zdůrazňuji +/-). Tímto tempem by to za 4 roky bylo ke 300 tis. km, to najezdí obchodní cestující nebo servisáci ... Znamená to, že motor běžel více méně v optimálních provozních podmínkách a vzhledme k dlouhým cestám pravděpodobně i Start/Stop nebyl moc aktivní. I tak mne ale ten tříhrnek příjemně přakvapil.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Souhlasím, ale nejvíc mě překvapila ta zrezlá nápravnice. Na to, že auto nestálo nikde na trávě je to za tak krátkou dobu docela síla. Více vrásek na čele mi ale udělalo množství karbonu na pístech a sacích ventilech. Kdo ví, jak by vypadaly po dalších 100k. :yes:
Fajn test. Tablety v základu, ale tlumex plast v připlatkách. Carbonu se desím ,asi tomu nejde zabránit. Aditiva stovka točit stejně se zjeví a výkon klesa.
Jak je videt tak po 100000km se vymeni motor a jede se dal. docela levne auto. Tomu rikam uspora jak prase.
Dobrý den
Kdysi jsem měl Škoda Fabia 1.2HTP byl to 3. Válcová motorová jednotka, v té době když jsem to měl rok 2009 tak se tomu posmivali, že je to Warburg. Auto sice moc netáhlo jako 1.4 MPI, ale nebyl žádný problém s motorem. Dnes je nástupce v koncernu Volkswagenu 1.0TSI. Zdejší kamarád dostal ve firmě firemní auto Škoda Rapid s tímto motorem 1.0TSI. Auto po 1. Roce nájezd kolem 80000 km. Motor ztratil Výkon, už to netáhne tak jako když to bylo nové a při viši rychlosti nad 110 km/h. Při a kceleraci se ozývají divné zvuky z motoru. Tím chci říc celá akce Martina Vaculíka je zaplacená Škoda auto. Proč, půjčí vám někdo auto na půl roku zadarmo? Ne, automobilky půjčují novinářům aby je prezentovali. Když novinář napíše špatný reference k autu, tak už příště mu nikdo nepůjči.
Kdysi jsem měl Škoda Fabia 1.2HTP byl to 3. Válcová motorová jednotka, v té době když jsem to měl rok 2009 tak se tomu posmivali, že je to Warburg. Auto sice moc netáhlo jako 1.4 MPI, ale nebyl žádný problém s motorem. Dnes je nástupce v koncernu Volkswagenu 1.0TSI. Zdejší kamarád dostal ve firmě firemní auto Škoda Rapid s tímto motorem 1.0TSI. Auto po 1. Roce nájezd kolem 80000 km. Motor ztratil Výkon, už to netáhne tak jako když to bylo nové a při viši rychlosti nad 110 km/h. Při a kceleraci se ozývají divné zvuky z motoru. Tím chci říc celá akce Martina Vaculíka je zaplacená Škoda auto. Proč, půjčí vám někdo auto na půl roku zadarmo? Ne, automobilky půjčují novinářům aby je prezentovali. Když novinář napíše špatný reference k autu, tak už příště mu nikdo nepůjči.