Novinky
Orm
Reálná spotřeba paliva 4x vyšší, než udávaná. Reálný dojezd na aku nižší, než udávaný. Nicméně výrobní náklady, složitost, váha a cena vysoké. To je opravdu technick👋ekonomick👋ekologický zázrak.
Jerry.Gunman
Skutečně? Myslíš jako u nás, v Česku?
A pro kohopak, smím-li se tázat?
* Pro běžného "Frantu Vopičku" to asi nebude, protože ten je rád, že má na leasing na novouFábii, Scalu nebo ojetou Octávii
* Pro menšího živnostníka asi taky ne - protože ten, kdo si peníze musí vydělat sám, ten je vydává dosti uvážlivě
* Pro firmy asi taky ne, tam kraluje pověstná "Oktáfka f TéDéÍčku f kombíku", v co nejnižší dosažitelné ceně
* U velkých autopůjčoven? Tam jsou spíše kompakty a auta okolo 20-25.000€
* u firem, specializovaných na operativní leasing? Tam je to podobné, jako u autopůjčoven
Tak KDE tedy se stává standardem auto za mega??
A pro kohopak, smím-li se tázat?
* Pro běžného "Frantu Vopičku" to asi nebude, protože ten je rád, že má na leasing na novouFábii, Scalu nebo ojetou Octávii
* Pro menšího živnostníka asi taky ne - protože ten, kdo si peníze musí vydělat sám, ten je vydává dosti uvážlivě
* Pro firmy asi taky ne, tam kraluje pověstná "Oktáfka f TéDéÍčku f kombíku", v co nejnižší dosažitelné ceně
* U velkých autopůjčoven? Tam jsou spíše kompakty a auta okolo 20-25.000€
* u firem, specializovaných na operativní leasing? Tam je to podobné, jako u autopůjčoven
Tak KDE tedy se stává standardem auto za mega??
Zetti
https😐/www.idnes.cz/…95133_domaci_jum
Ja bych tu matiku zrusil uplne, protoze nektery lidi maji potize si spocitat prsty na rukou
Ja bych tu matiku zrusil uplne, protoze nektery lidi maji potize si spocitat prsty na rukou
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Orm
To byl povzdech, ne propagace. Kupní síla se nebude výrazně zvyšovat, dražších aut se prodá méně, takže obchod s ojetinami pokvete, takže stáří vozového parku se bude zvyšovat a ekologie opět bude trpět. Paradoxně protlačování drahých "ekologických" aut zapříčiní zvyšování celkové ekologické zátěže.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WinDiesel
V Holandsku jsou na to takové dotace, že to lidi kupují po tisících ale vůbec to nedobíjí 😁 😁 😁
Bylo to e😜licitně zjištěno.
Takže slabý benzín tahá těžké elektromotory a baterie a CO2 jsou v reálu o desítky až stovky % vyšší.
Bylo to e😜licitně zjištěno.
Takže slabý benzín tahá těžké elektromotory a baterie a CO2 jsou v reálu o desítky až stovky % vyšší.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vztaženo k průměrnému platu (na který dnes cca 65% zaměstnanců stejně nedosáhne), jsou to ceny skoro stejně "lidové", jako u Škody Favorit v roce 1988.
"Dvoumotorové" provedené (tedy systémově složitější a více náchylné k poruše), menší zavazadelník, menší nádrž, ale zato cena, která hvězd se dotýká...
Pro podnikatele nepoužitelné - protože reálná spotřeba může být i 4x vyšší, nežli ta deklarovaná- a tedy ta, kterou lze dávat do nákladů
Pro běžnou rodinu nepoužitelné (protože cena + kufr)
Takže opět kategorie vozů zacílená čistě na segment EE-MAŠÍBL (elekrto.eko MAgoři, ŠÍlenci a BLbové )
Tož to ja, to se bude prodávat jako Mustangy 1. generace, možná i rychleji 😁