Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 16:15
Autor článku se jaksi zapomněl zmínit o nejlepší slibované motorizaci... :-(
Avatar - Emel
Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 16:26
Teď to v článku je:
V základním stupni Ambition nově pořídíte též čtyřválec 1.5 TSI (110 kW). S šestistupňovou manuální převodovkou stojí v této variantě 429.900 korun
Avatar - kaa
Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 18:01
Bohužel ani ta 1.5 Tsi žádný zázrak není. Spíše naopak.
Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 18:33
Zázrak ne. Ale pojďme se na to podívat reálně. 110 kW za 429 tisíc? Ještě nikdy nebyl takhle výkonný motor takhle cenově dostupný. Před 20 lety byl za tu cenu 55 kW motor a platy byly třetinové.
Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 19:51
Nuz motor je to slusny, akurat ze ta vybava "ambition" nie je ziadna vyhra: Plechove disky, vzadu svihadla, plastovy volant, manualna klima, bez cuvacich senzorov, zrkadla bez sklapania, sedadla bez vyhrievania, atd, atd.

Ja neviem ci som az prilis narocny, ale podla mna je to nedostojne noveho auta v roku 2019 (najma ak sa to auto snazi zbavit nalepky rapidovskeho "low-endu" a presiahnut do nizsej strednej). Ale ak vezmem Scalu s 1.5tsi "style" a pridam metalizu, sme na pol milione (a to este bez automatu). To je podla mna prva pouzitelna kombinacia, ibaze cena uz nie je az taka atraktivna, ked to porovname s konkurenciou...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 20:25
K tomu tam jsou pakety... interiér za 10 má vyhřívané sedačky a kožený volant (a 4 repro navíc a zadní okna v el.)... exteriér za 16 má litá kola a zadní senzory (a zatmavená okna a zadní led)... takže jsi na 456 ceník.

Pokud bereš Ambition jako základní výbavu, tak to proti konkurenci obstojí... řekl bych, že základní Focus nebo Astra na tom nebudou líp (spíš hůř).
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 20:44
Zajímavé, že na Slovensku je toto základ ambition. Zde se hraje ještě na pakety plus. Zajímalo by mě, kolik lidí si to bez nich pořídí.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 21:02
U nás taky... zatím. Ale na nějakou Active by tam možná ještě prostor byl, nakonec se o ní mluvilo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 21:51
To ano. Ale výbava ambition na Slovensku je bohatší už v základu. Bez paketů. U nás se dělá cena od. Ten Slovenský Ambition bych bral spíše.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 12. 7. 2019 08:31
Aha... tak to mi uniklo. Třeba to bude tak, že SK bude Active a v ČR ne... u některých jiných modelů to tak v minulosti bylo (i Superb a Kodiaq se slabšími motory v základu).
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 22:44
Vim, ze je to 50k drazsi, ale zase vykonnejsi.

https://www.sauto.cz/…a/civic/18090293

A asi tak o tridu vys (nejen rozmerove, ale i interierem, svezenim atd.).

A abych neprotezoval jen Hondu:
https://www.sauto.cz/…ai/kona/18360739
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 12. 7. 2019 07:07
Ono se vždycky něco zajímavého najde, když přidáš zase něco navíc můžeš mít tohle https://www.mazdaihned.cz/car/ivgk7ld3/ Na těch plecháčích to vypadá děsně, ale 4*4 v ceně. Oproti tomu Scala příplatek za bílou candy 7600. Mazda nabízí automat bez příplatku. Ta 1,5 TSI podle lidí co s ní jeli dle jejich slov nejede.(holt emisní normy)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuá
| 12. 7. 2019 08:34
Jak jsi přišel na 4x4? Jo, Mazda má automat nebo 4x4 v ceně, ale tohle je skladovka... a ta podle mě AWD nemá.
Obecně jasně, nemá smysl porovnávat akční cenu skladovky s ceníkovou cenou jinde.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s m
| 12. 7. 2019 10:58
Když se koukneš tady https://www.mazdaihned.cz/index.xhtml tak tam 4*4 uvedena je. Ale máš pravdu je to skladovka. 2.0 SKY-G165 121 (165) man. 6st. 583 900 Kč - 40 000 za skladovku = 543 900 Kč Evidentně taky pracují v Mazdě odborníci, protože 4*4 se u tohoto stupně výbavy ani nenabízí. Omlouvám se za mystifikaci. Podrobně jsem nabídku nestudoval. Na druhou stranu není špatné se kouknout co konkurence nabízí, i když je to třeba v akci.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI
| 12. 7. 2019 13:27
Jestli myslíš to A4D, tak to je kód barvy ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5
| 12. 7. 2019 16:14
Už to tam totiž není - opravili to :-) . Napsal jsem jim dotaz, zda je u tohoto konkrétní modelu opravdu 4*4 zdarma. :-) :-) Pracují docela rychle, psal jsem jim cca ve 12,30 a už to opravili.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 12. 7. 2019 08:43
To tvoje je hlavně akční cena na nějakou skladovku, to nemůžeš srovnávat s ceníkovou cenou. Platná při využití protiúčtu, bez protiúčtu +10t... a ono se to nasčítá. Už jsem tu parkrát popisoval, jak jsem takhle volal na nějaké auto z inzerátu a následně se ukázalo, že fakticky za tu cenu koupit nejde. Jinak jo, Civic hezký... a dostaneš prezidentský člun k tomu :-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 12. 7. 2019 13:21
Slovo inflace ti neříká nic?
Platy byly třetinové, ale kolik stála elektrika, voda, služby, nemovitosti atd.

V roce 1996 stál montovanej barák v pozmeku 900 000 kč, dneska obdobná dřevostavba na stejném místě se stejně velkým pozemkem stojí něco mezi 4,8-6,4 dle typu :-) :-) :-)
Hlavně že si koupíš otubernou 1,5ku vid :-)
Avatar - CICERO
Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 16:47
6.0 W12 OHV ? ...asi bych si měl to nastavení časoprostoru ještě krapátek poštelovat… OK ! No nedá se nic dělat, ted jsem v době, která trpí heslo: Můžete mít jakýkoliv motor, pokud je to: 1.0 R3 :-) A bude líp, pujdem spolu do lithia dudlaj dudlaj dá, čaputko, miláááčku…. nemrač se, přijdme si na buben, čaputko miláčku... všichni poděkujem, i Paňmámě Merklový, než mi to tady zas zablokují... Ona sa však dotřepotá a vykvete nový květ, třeba už s názvem: Schopný EUROFEDERALNI svět... ehm, tak to by bylo... :-)

Ahoj a Kupujte! Je o co stát ;-) Mrk, mrk, mrk...
Avatar - twistedTSD
Re: A co 1.5 TSI s manuálem?
| 11. 7. 2019 17:29
už je dávno v konfigurátoru.
Avatar - 3_diamanty
scala je pekna
| 11. 7. 2019 18:04
par dni dozadu som ju uz videl prvykrat v premavke .. a moc jej to slusi ... a ta silnejsia 1,5Tsi to uz musi byt vcelku nenapadne delo :yes:

a vsadim sa ze scala bude o rok u nas uz aj pred fabiou aj pred octavkou... je posadena dokonale .... navyse ked pride nova octavka a zase povyrastie a zdrazie tak scala to bude mat este lahsie :yes:
Re: scala je pekna
| 11. 7. 2019 18:38
Mně ta Scala vzhledově nijak neuchvátila. Přijde mi to zbytečně vysoké a i v nejvyšších specifikacích to má relativně úzké 205 mm pneumatiky. Správně by se to mělo jmenovat Rapid II. Ale ano, praktičnost bude na vysoké úrovni. A 110 kW za 429 tisíc je dobrá nabídka.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: scala je pekna
| 11. 7. 2019 18:51
205ky musia stacit.. ved je to 4,3m dlhy hatch.... a k 110kw motoru ako top motorizacii ani netreba zrovna nejake 225-235ky .. 205 je tu stejne za mna ideal ... a kto chce nejake siroke valce tak pre neho asi bmw 1 bude lepsia volba ako scala to je jasne ;-)

scala ma urcite nejake tie kompromisy... predsa len to nie je golfik ale za mna je uz daleko dospelejsia ako rapid a dovolim si tvrdit ze je uz blizsie k octavke ako k fabii.. zatial co pri rapide mi to prislo ze bol technicky este aj pod tou fabiou....
Re: Re: Re: scala je pekna
| 11. 7. 2019 22:16
V reálu je Scala celkem mohutné auto a ty 205ky na ni vypadají jako rozumný základ ...a přitom je to maximum. Vždyť i menší Fabia má ve vyšších specifikacích 215 mm.
Technicky mi to přijde někde mezi.
Avatar - rokyta.p
Re: Re: scala je pekna
| 11. 7. 2019 18:56
A jaké by gumy měly být? Šířka 205 je až až, osobně bych si klidně uměl představit i 185mm. Spíš profil mají moderní auta malý. 70 (nebo aspoň 60) se snad kromě základu nedá koupit.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: scala je pekna
| 11. 7. 2019 19:01
suhlas... :yes:

tak sucasny rapid obuva aj 185 na 60 R15 ( ake mam aj ja na malom aute ) a ono to nevyzera vobec hrozne .. ale je pravda ze scala je uz zase mohutnejsia a sirsia ako rapid .... kazdopadne 205 uz musia bohate stacit... aj 195 uz budu ok... uz tie budu tak akurat :yes:

zase k comu tam aj davat 225ky nizkoprofilace ked to ma maximalne do 150 koni a celkovy charakter auta je vyslovene "rodinny" a nie sportovy...
Re: Re: Re: scala je pekna
| 11. 7. 2019 22:25
185 mm na tak velkém autě (šířka Scaly je 1793 mm, není to tak dávno, co tolik měla auta vyšší střední třídy)? To mi přijde málo.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: scala je pekna
| 12. 7. 2019 08:50
Ty 18" mohly být třeba 225... ale na druhou stranu, na 205/55/16 nedávno (cca. před 10-15 lety) jezdila spousta aut střední třídy s mnohem větší váhou i výkonem.
Avatar - rokyta.p
ale jooo
| 11. 7. 2019 18:54
No vida vida, docela pěkné. 369 peněz nevím, chce to v praxi spíš ke 400, ale jinak dobrý. Dokonce i v té bílé vypadá k světu :yes: Chtělo by to jízdní dojmy obou litrů současně a popsat pocitové rozdíly a charakteristiky. Věřím že to časem někoho napadne. ;-)
Avatar - Emel
Re: ale jooo
| 12. 7. 2019 08:51
Kdyby k tomu dali šestikvalt, tak možná. S 5MT... jako dobře, do města je to asi fuk, ale pro rodinné auto bych určitě sáhl po tom silnějším.
A v tabulce tradičně chybí Fiat Tipo...
| 11. 7. 2019 19:51
70 kW... ceníkových 328.ooo,-. Vybavená obdobně,a le třeba už na Al kolech... zase bez vyhřívání zrcátek.
Za 358 tis můžete mít o hodně lépe vybavenou verzi.

A v každém případě podstatně prostornější.

;-)
Avatar - holden2
tak
| 11. 7. 2019 20:42
pro imbecilni rozvazece letacku na susenky a damske vlozky OK
Avatar - CICERO
Re: tak
| 12. 7. 2019 10:57
a co rozšiřovací podvložky? :-) :D :D :-[]
Co pořád ty budíky ????
| 11. 7. 2019 21:58
Koukam špatně nebo i na digitálních přístrojích nemůžou mít škodovky dneska číslice u tachometru a otáčkoměru normálně hlavou nahoru ?
Avatar - traveldrive
To ako fakt?
| 11. 7. 2019 22:34
Vážne je Scala konkurent kompaktov ako Focus alebo Astra? Octavia potom konkuruje čomu?
Avatar - twistedTSD
Re: To ako fakt?
| 11. 7. 2019 23:45
A čeho je konkurent, Fiesty?
Avatar - holden2
Re: Re: To ako fakt?
| 12. 7. 2019 04:15
mozna tak logana
Avatar - Emel
Re: To ako fakt?
| 12. 7. 2019 09:01
Plnohodnotný ne. Má jen jednu karosářskou variantu, jen FWD s torzkou, nejsilnější motor 1.5 150k. Ale tam, kde se s nimi protíná, určitě konkurent je.

Octavia toho umí mnohem víc... silné motory, 4x4, víceprvek... a pak zas můžeš spekulovat, že Astra umí jen FWD torzku a končí na 1.6T a jestli teda je Astra plnohodnotný konkurent Octavie nebo ne...
Operka s dirou na lyze
| 12. 7. 2019 06:55
Vyborne nove motorory a zdali pak se Skodovka poucila a prida do vybavy scala moznost dokoupit operku s dirou pro lyze? Jestli ano Scalu beru😁ale dost o tom pochybuji a to je pritom siply clever.Toto nepochopim
Avatar - pradeda777
Čurala jako ....
| 12. 7. 2019 14:25
...pracovní kůň ok, ale styling je hotová tragédie... :no:
misto F kombi?
| 12. 7. 2019 21:42
V základu místo fabie kombi ? ta 1,5 je pro obyč lidi stejně drahá a pocitově kdety koně jsou? a i zbytečná do kostela. Vetšina vezme litr a vyšší výbavu necht je jimto jedno že to má tři válce v SM to vychválili až na převody..... a do pul mega jeto sám tři válec skoro všude.
Nic
| 13. 7. 2019 10:47
Protože si jí nekoupím. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku