Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkodu Scala už pořídíte se základním tříválcem 1.0 TSI. Kolik za něj dáte?
42 komentářů
3_diamanty
par dni dozadu som ju uz videl prvykrat v premavke .. a moc jej to slusi ... a ta silnejsia 1,5Tsi to uz musi byt vcelku nenapadne delo :yes:
a vsadim sa ze scala bude o rok u nas uz aj pred fabiou aj pred octavkou... je posadena dokonale .... navyse ked pride nova octavka a zase povyrastie a zdrazie tak scala to bude mat este lahsie :yes:
a vsadim sa ze scala bude o rok u nas uz aj pred fabiou aj pred octavkou... je posadena dokonale .... navyse ked pride nova octavka a zase povyrastie a zdrazie tak scala to bude mat este lahsie :yes:
Mně ta Scala vzhledově nijak neuchvátila. Přijde mi to zbytečně vysoké a i v nejvyšších specifikacích to má relativně úzké 205 mm pneumatiky. Správně by se to mělo jmenovat Rapid II. Ale ano, praktičnost bude na vysoké úrovni. A 110 kW za 429 tisíc je dobrá nabídka.
205ky musia stacit.. ved je to 4,3m dlhy hatch.... a k 110kw motoru ako top motorizacii ani netreba zrovna nejake 225-235ky .. 205 je tu stejne za mna ideal ... a kto chce nejake siroke valce tak pre neho asi bmw 1 bude lepsia volba ako scala to je jasne 😉
scala ma urcite nejake tie kompromisy... predsa len to nie je golfik ale za mna je uz daleko dospelejsia ako rapid a dovolim si tvrdit ze je uz blizsie k octavke ako k fabii.. zatial co pri rapide mi to prislo ze bol technicky este aj pod tou fabiou....
scala ma urcite nejake tie kompromisy... predsa len to nie je golfik ale za mna je uz daleko dospelejsia ako rapid a dovolim si tvrdit ze je uz blizsie k octavke ako k fabii.. zatial co pri rapide mi to prislo ze bol technicky este aj pod tou fabiou....
V reálu je Scala celkem mohutné auto a ty 205ky na ni vypadají jako rozumný základ ...a přitom je to maximum. Vždyť i menší Fabia má ve vyšších specifikacích 215 mm.
Technicky mi to přijde někde mezi.
Technicky mi to přijde někde mezi.
A jaké by gumy měly být? Šířka 205 je až až, osobně bych si klidně uměl představit i 185mm. Spíš profil mají moderní auta malý. 70 (nebo aspoň 60) se snad kromě základu nedá koupit.
suhlas... :yes:
tak sucasny rapid obuva aj 185 na 60 R15 ( ake mam aj ja na malom aute ) a ono to nevyzera vobec hrozne .. ale je pravda ze scala je uz zase mohutnejsia a sirsia ako rapid .... kazdopadne 205 uz musia bohate stacit... aj 195 uz budu ok... uz tie budu tak akurat :yes😒br />
zase k comu tam aj davat 225ky nizkoprofilace ked to ma maximalne do 150 koni a celkovy charakter auta je vyslovene "rodinny" a nie sportovy...
tak sucasny rapid obuva aj 185 na 60 R15 ( ake mam aj ja na malom aute ) a ono to nevyzera vobec hrozne .. ale je pravda ze scala je uz zase mohutnejsia a sirsia ako rapid .... kazdopadne 205 uz musia bohate stacit... aj 195 uz budu ok... uz tie budu tak akurat :yes😒br />
zase k comu tam aj davat 225ky nizkoprofilace ked to ma maximalne do 150 koni a celkovy charakter auta je vyslovene "rodinny" a nie sportovy...
185 mm na tak velkém autě (šířka Scaly je 1793 mm, není to tak dávno, co tolik měla auta vyšší střední třídy)? To mi přijde málo.
Ty 18" mohly být třeba 225... ale na druhou stranu, na 205/55/16 nedávno (cca. před 10-15 lety) jezdila spousta aut střední třídy s mnohem větší váhou i výkonem.
rokyta.p
No vida vida, docela pěkné. 369 peněz nevím, chce to v praxi spíš ke 400, ale jinak dobrý. Dokonce i v té bílé vypadá k světu :yes: Chtělo by to jízdní dojmy obou litrů současně a popsat pocitové rozdíly a charakteristiky. Věřím že to časem někoho napadne. 😉
Kdyby k tomu dali šestikvalt, tak možná. S 5MT... jako dobře, do města je to asi fuk, ale pro rodinné auto bych určitě sáhl po tom silnějším.
Ja Prvni 123
70 kW... ceníkových 328.ooo,-. Vybavená obdobně,a le třeba už na Al kolech... zase bez vyhřívání zrcátek.
Za 358 tis můžete mít o hodně lépe vybavenou verzi.
A v každém případě podstatně prostornější.
😉
Za 358 tis můžete mít o hodně lépe vybavenou verzi.
A v každém případě podstatně prostornější.
😉
holden2
pro imbecilni rozvazece letacku na susenky a damske vlozky OK
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Krtek_no1
Koukam špatně nebo i na digitálních přístrojích nemůžou mít škodovky dneska číslice u tachometru a otáčkoměru normálně hlavou nahoru ?
traveldrive
Vážne je Scala konkurent kompaktov ako Focus alebo Astra? Octavia potom konkuruje čomu?
Plnohodnotný ne. Má jen jednu karosářskou variantu, jen FWD s torzkou, nejsilnější motor 1.5 150k. Ale tam, kde se s nimi protíná, určitě konkurent je.
Octavia toho umí mnohem víc... silné motory, 4x4, víceprvek... a pak zas můžeš spekulovat, že Astra umí jen FWD torzku a končí na 1.6T a jestli teda je Astra plnohodnotný konkurent Octavie nebo ne...
Octavia toho umí mnohem víc... silné motory, 4x4, víceprvek... a pak zas můžeš spekulovat, že Astra umí jen FWD torzku a končí na 1.6T a jestli teda je Astra plnohodnotný konkurent Octavie nebo ne...
Kocourek2222
Vyborne nove motorory a zdali pak se Skodovka poucila a prida do vybavy scala moznost dokoupit operku s dirou pro lyze? Jestli ano Scalu beru😁ale dost o tom pochybuji a to je pritom siply clever.Toto nepochopim
SKAY
V základu místo fabie kombi ? ta 1,5 je pro obyč lidi stejně drahá a pocitově kdety koně jsou? a i zbytečná do kostela. Vetšina vezme litr a vyšší výbavu necht je jimto jedno že to má tři válce v SM to vychválili až na převody..... a do pul mega jeto sám tři válec skoro všude.
Ja neviem ci som az prilis narocny, ale podla mna je to nedostojne noveho auta v roku 2019 (najma ak sa to auto snazi zbavit nalepky rapidovskeho "low-endu" a presiahnut do nizsej strednej). Ale ak vezmem Scalu s 1.5tsi "style" a pridam metalizu, sme na pol milione (a to este bez automatu). To je podla mna prva pouzitelna kombinacia, ibaze cena uz nie je az taka atraktivna, ked to porovname s konkurenciou...
Pokud bereš Ambition jako základní výbavu, tak to proti konkurenci obstojí... řekl bych, že základní Focus nebo Astra na tom nebudou líp (spíš hůř).
https😐/www.sauto.cz/…a/civic/18090293
A asi tak o tridu vys (nejen rozmerove, ale i interierem, svezenim atd.).
A abych neprotezoval jen Hondu😒br />https😐/www.sauto.cz/…ai/kona/18360739
Obecně jasně, nemá smysl porovnávat akční cenu skladovky s ceníkovou cenou jinde.
Platy byly třetinové, ale kolik stála elektrika, voda, služby, nemovitosti atd.
V roce 1996 stál montovanej barák v pozmeku 900 000 kč, dneska obdobná dřevostavba na stejném místě se stejně velkým pozemkem stojí něco mezi 4,8-6,4 dle typu 😄 😄 😄
Hlavně že si koupíš otubernou 1,5ku vid 😄