Novinky
nippon
4
Prečo píšete "Limuzína"? Je to sedan! Limuzína má oddelený priestor pre pasažierov od priestoru vodiča. Toto asi nebude ten prípad, že? Takže je to SEDAN!!!
Přejít do diskuze
To si asi pletete s nějakou jinou kategorií aut.
Ruční brzda: V takovém autě ji nepotřebujete. Tohle není závoďák. Tohle auto má být komfortní na dlouhé cesty v velkým užitným prostorem.
Manuální převodka pro silné motory? Opět není žádoucí. Tohle není závodní auto. Navíc pokud se budete dožadovat lepšího zrychlení a rychlejších časů, tak DSG rozhodně vítězí.
Digitální přístrojový štít má své výhody a vypadá to dost dobře, ale ne že bych to vyžadoval. Bonzovací e-call: Asi jste trochu paranoidní, ne?
Šmatlací displeje: V tom máte pravdu. Ovládaní skrz ovladače na středovém panelu jsou lepší.
asistent jízdních pruhů: B7 tento asistent má ještě dost nedotažený a pouze při "najíždění" na čáru začne točit volantem. Potom teda jezdí od čáry k čáře. B8 už to má upgradovaný a dokáže auto držet uprostřed mezi čáry. Bohužel u nás jsou pruhy dost úzké, takže velmi často to kecá do řízení. V německu jsem ovšem tak velký problém neměl.
Ruční brzda: V takovém autě ji nepotřebujete. Tohle není závoďák. Tohle auto má být komfortní na dlouhé cesty v velkým užitným prostorem.
Manuální převodka pro silné motory? Opět není žádoucí. Tohle není závodní auto. Navíc pokud se budete dožadovat lepšího zrychlení a rychlejších časů, tak DSG rozhodně vítězí.
Digitální přístrojový štít má své výhody a vypadá to dost dobře, ale ne že bych to vyžadoval. Bonzovací e-call: Asi jste trochu paranoidní, ne?
Šmatlací displeje: V tom máte pravdu. Ovládaní skrz ovladače na středovém panelu jsou lepší.
asistent jízdních pruhů: B7 tento asistent má ještě dost nedotažený a pouze při "najíždění" na čáru začne točit volantem. Potom teda jezdí od čáry k čáře. B8 už to má upgradovaný a dokáže auto držet uprostřed mezi čáry. Bohužel u nás jsou pruhy dost úzké, takže velmi často to kecá do řízení. V německu jsem ovšem tak velký problém neměl.
Zase stejné chyby - chybí ruční brzda a ložnou plochu nelze sklopit zcela do roviny. Proč není manuální převodovka dostupná k silnějšímu motoru? To je degradace užitných vlastností. :no:
Zato nechybí spousta zbytečných fíčur, jako televize namísto palubních přístrojů, bonzovací e-call, obludné šmatlací displeje, samohavarující asistent jízdy v jízdních pruzích, který se tahá s řidičem o volant a podobné kraviny. :no: :no: :no:
Zato nechybí spousta zbytečných fíčur, jako televize namísto palubních přístrojů, bonzovací e-call, obludné šmatlací displeje, samohavarující asistent jízdy v jízdních pruzích, který se tahá s řidičem o volant a podobné kraviny. :no: :no: :no:
Nedavno jsem neco odjezdil Mondeem a ted zase Passatem (pred faceliftem).
Prekvapeni z Passatu - je trochu hlucnejsi jak od podvozku, tak od motoru, tak na dalnici od predniho sloupku / zrcatek. Uvnitr jsem si pripadal jako v takovym trochu lepsim Golfu (ikdyz materialy jsou o neco lepsi). Take me docela prekvapilo, ze sedim blizko celniho okna, je dost kolme, ale nicemu to nevadi.
Ale tak jako tak je Passat velice solidni auto, nemam s tim problem. Ridi se prijemne, dela co ma, na rozdil od Mondea nepusobi jako prerostle auto, uvnitr je prijemne prostorny a VELICE me prekvapila jak dynamika tak predevsim paradni spotreba 150k TDIcka ve vsech rezimech vcetne dalnice (byl to manual).
Prekvapeni z Passatu - je trochu hlucnejsi jak od podvozku, tak od motoru, tak na dalnici od predniho sloupku / zrcatek. Uvnitr jsem si pripadal jako v takovym trochu lepsim Golfu (ikdyz materialy jsou o neco lepsi). Take me docela prekvapilo, ze sedim blizko celniho okna, je dost kolme, ale nicemu to nevadi.
Ale tak jako tak je Passat velice solidni auto, nemam s tim problem. Ridi se prijemne, dela co ma, na rozdil od Mondea nepusobi jako prerostle auto, uvnitr je prijemne prostorny a VELICE me prekvapila jak dynamika tak predevsim paradni spotreba 150k TDIcka ve vsech rezimech vcetne dalnice (byl to manual).
No jo Ado pre teba už len Fiat Ducato, Cirltroen Jumper a pod... Tam máš rovnú úžitkovú plochu, M6, diesel a klasickú rúčku. Zlatí francúzi, že?
Jasně, takhle samozřejmně jde argumentovat i třeba u audi a5 sportback - je to 4 dveřové kupé, nebo liftback? Pravděpodobně obojí. Osobně v tomto případě se spíše řídím velikostí - například Audi a6 beru jako sedan a Audi a8 jako limuzínu.
Ty jsi tady nový, že. Ada je skálopevný symbol stálostí názorů. Ada nikdy nezmění svoje názory podle toho, jak změní model jeho oblíbená značka.
Svojho času chodila reklama na R Fluence a tiež sa v nej hovorilo o limuzíne 😊 Marketing je v tomto smere veľmi ohybný. 😊
Prepáčte, ale ten predný nárazník, to je ako že čo ?? Úplne zle ! Prekombinované, prečačkané a jednoducho hnusné ! To už Hyunday má krajšie ! Staršia verzia bola krajšia ako facelift ! Čo chcú skončiť ako MONDEO ?
ale nejak se mi ti nemci začínaj líbit. nejdriv se pristihnu, že si prohlížím Audi, poslední dobou uvažuju nad projetím 540i, protože jdou jako skladovky v hezkých cenách a ted se mi líbí Passat. Zastavte to nekdo!
Narazil na jedneho diskusneho somara, ktory si myslel ze je bohovsky vtipne placnut sem jeho realne meno...
Tak to bol pan vagista, srdcom i dusou... stare dobre casy...
A kde vlastne je? Padol v nejakom vopred prehranom boji pri obhajobe koncernu?
A kde vlastne je? Padol v nejakom vopred prehranom boji pri obhajobe koncernu?
Uz davno zmizol... mal zaujimave prispevky aj ked bol silny koncernovy fanusik bolo to aspon pestre. Tazko sa nieco spatne hlada na autach ako Passat a Golf ludia kopu ze su sterilne a nudne ale to je vykrik do tmy. Alfa Romeo je napr. krasne a zaujimave a kde ma predaje?
Defakto velmi jednoduše.
Tříprostorová karoserie. Tedy prostor: motoru - posádky - zavazadel.
Což splňuje i ta limuzína s odděleným prostorem řidiče který být oddělený může a nemusí.
Tříprostorová karoserie. Tedy prostor: motoru - posádky - zavazadel.
Což splňuje i ta limuzína s odděleným prostorem řidiče který být oddělený může a nemusí.
Moje sluzebni konfigurace😒br />
Pred faceliftom😒br />
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte😒br /> Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.285.000 Kc !!!
Po facelifte😒br /> Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.285.000 Kc !!!
Pred faceliftom😒br />
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte😒br /> Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.109.900 Kc
To by stálo za zmienku, nie??
Po facelifte😒br /> Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.109.900 Kc
To by stálo za zmienku, nie??
a navyse ked mu v eu este z cesty odide v danej triede mondeo tak sa iste len potesi... superb to iste 😉
+1 podle mně neexistuje žádná oficiální definice. Dokonce i Audi A3 je limuzína 😄 Ledaže by ani výrobce nevěděl, co vlastně prodává (což už se ostatně taky stalo).
https😐/www.audi.de/…3-limousine.html (ditto na českém webu audi)
https😐/www.audi.de/…3-limousine.html (ditto na českém webu audi)
Tak som pozrel na nete definíciu sedanu a limuzíny. Toto je sedan. Aj a8 je sedan. Limuzína je Pullman, Rolls...
To nemusí být pravda. Pokud se nepletu(což samozřejmě klidně možné je), neexistuje oficiální definice. Tudíž limuzína jde definovat také jakožto sedan s dlouhým rozvorem - který může mít oddělený prostor pro řidiče.