Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný Passat vstupuje na český trh, základ pořídíte od 750.900 Kč

Modernizovaná osmá generace Volkswagenu Passat vstupuje na český trh a slibuje ještě více komfortu, optimalizovaný design a nejmodernější technologie v oblasti konektivity, informačních a bezpečnostních systémů.
Zpět na článek
16. 7. 2019 13:54
p. Mara
Prečo píšete "Limuzína"? Je to sedan! Limuzína má oddelený priestor pre pasažierov od priestoru vodiča. Toto asi nebude ten prípad, že? Takže je to SEDAN!!!
16. 7. 2019 13:53
Re: Vývoj špatným směrem
To si asi pletete s nějakou jinou kategorií aut.
Ruční brzda: V takovém autě ji nepotřebujete. Tohle není závoďák. Tohle auto má být komfortní na dlouhé cesty v velkým užitným prostorem.
Manuální převodka pro silné motory? Opět není žádoucí. Tohle není závodní auto. Navíc pokud se budete dožadovat lepšího zrychlení a rychlejších časů, tak DSG rozhodně vítězí.
Digitální přístrojový štít má své výhody a vypadá to dost dobře, ale ne že bych to vyžadoval. Bonzovací e-call: Asi jste trochu paranoidní, ne?
Šmatlací displeje: V tom máte pravdu. Ovládaní skrz ovladače na středovém panelu jsou lepší.
asistent jízdních pruhů: B7 tento asistent má ještě dost nedotažený a pouze při "najíždění" na čáru začne točit volantem. Potom teda jezdí od čáry k čáře. B8 už to má upgradovaný a dokáže auto držet uprostřed mezi čáry. Bohužel u nás jsou pruhy dost úzké, takže velmi často to kecá do řízení. V německu jsem ovšem tak velký problém neměl.
Avatar - Ada je zase tady
16. 7. 2019 12:31
Vývoj špatným směrem
Zase stejné chyby - chybí ruční brzda a ložnou plochu nelze sklopit zcela do roviny. Proč není manuální převodovka dostupná k silnějšímu motoru? To je degradace užitných vlastností. :no:

Zato nechybí spousta zbytečných fíčur, jako televize namísto palubních přístrojů, bonzovací e-call, obludné šmatlací displeje, samohavarující asistent jízdy v jízdních pruzích, který se tahá s řidičem o volant a podobné kraviny. :no: :no: :no:
17. 7. 2019 09:58
Re: GTi
Nedavno jsem neco odjezdil Mondeem a ted zase Passatem (pred faceliftem).

Prekvapeni z Passatu - je trochu hlucnejsi jak od podvozku, tak od motoru, tak na dalnici od predniho sloupku / zrcatek. Uvnitr jsem si pripadal jako v takovym trochu lepsim Golfu (ikdyz materialy jsou o neco lepsi). Take me docela prekvapilo, ze sedim blizko celniho okna, je dost kolme, ale nicemu to nevadi.

Ale tak jako tak je Passat velice solidni auto, nemam s tim problem. Ridi se prijemne, dela co ma, na rozdil od Mondea nepusobi jako prerostle auto, uvnitr je prijemne prostorny a VELICE me prekvapila jak dynamika tak predevsim paradni spotreba 150k TDIcka ve vsech rezimech vcetne dalnice (byl to manual).
16. 7. 2019 15:20
Re: p. Mara
Nechajme to tak.... Motoristický novinár by mal byť presný.
16. 7. 2019 15:11
Re: Vývoj špatným směrem
No jo Ado pre teba už len Fiat Ducato, Cirltroen Jumper a pod... Tam máš rovnú úžitkovú plochu, M6, diesel a klasickú rúčku. Zlatí francúzi, že?
Avatar - spitfirecz
16. 7. 2019 14:48
Re: p. Mara
Pokud se nepletu, rolls nemusí mít přepážku u řidiče, stejně tak pullman.
Avatar - spitfirecz
16. 7. 2019 14:36
Re: p. Mara
Jasně, takhle samozřejmně jde argumentovat i třeba u audi a5 sportback - je to 4 dveřové kupé, nebo liftback? Pravděpodobně obojí. Osobně v tomto případě se spíše řídím velikostí - například Audi a6 beru jako sedan a Audi a8 jako limuzínu.
16. 7. 2019 14:32
Re: p. Mara
Tak potom aká je definícia sedanu?
Avatar - KANKUNEN
16. 7. 2019 14:01
Re: Vývoj špatným směrem
Ty jsi tady nový, že. Ada je skálopevný symbol stálostí názorů. Ada nikdy nezmění svoje názory podle toho, jak změní model jeho oblíbená značka.
Avatar - wakantanka
17. 7. 2019 10:58
Re: p. Mara
Svojho času chodila reklama na R Fluence a tiež sa v nej hovorilo o limuzíne :) Marketing je v tomto smere veľmi ohybný. :)
Avatar - KANKUNEN
17. 7. 2019 07:43
Tak redakce to dotahla tak daleko,
že se nediskutuje ani pod Passatem.
Avatar - chalan66
16. 7. 2019 22:34
?????
Prepáčte, ale ten predný nárazník, to je ako že čo ?? Úplne zle ! Prekombinované, prečačkané a jednoducho hnusné ! To už Hyunday má krajšie ! Staršia verzia bola krajšia ako facelift ! Čo chcú skončiť ako MONDEO ?
16. 7. 2019 22:24
asi stárnu
ale nejak se mi ti nemci začínaj líbit. nejdriv se pristihnu, že si prohlížím Audi, poslední dobou uvažuju nad projetím 540i, protože jdou jako skladovky v hezkých cenách a ted se mi líbí Passat. Zastavte to nekdo!
16. 7. 2019 21:41
Re: Gti
Narazil na jedneho diskusneho somara, ktory si myslel ze je bohovsky vtipne placnut sem jeho realne meno...
Avatar - Rysguf.
16. 7. 2019 16:10
Re: Gti
Tak to bol pan vagista, srdcom i dusou... stare dobre casy...

A kde vlastne je? Padol v nejakom vopred prehranom boji pri obhajobe koncernu?
Avatar - Londonbridge
16. 7. 2019 16:59
GTi
Uz davno zmizol... mal zaujimave prispevky aj ked bol silny koncernovy fanusik bolo to aspon pestre. Tazko sa nieco spatne hlada na autach ako Passat a Golf ludia kopu ze su sterilne a nudne ale to je vykrik do tmy. Alfa Romeo je napr. krasne a zaujimave a kde ma predaje?
17. 7. 2019 13:24
Re: p. Mara
Defakto velmi jednoduše.
Tříprostorová karoserie. Tedy prostor: motoru - posádky - zavazadel.
Což splňuje i ta limuzína s odděleným prostorem řidiče který být oddělený může a nemusí.
17. 7. 2019 13:21
Re: Ceny??
Moje sluzebni konfigurace:
Pred faceliftom:
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte:
Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.285.000 Kc !!!
Avatar - speedfred
17. 7. 2019 10:28
Re: Vývoj špatným směrem
:yes: :-[] :-[] :-[]
17. 7. 2019 09:44
Ceny??
Pred faceliftom:
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte:
Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.109.900 Kc

To by stálo za zmienku, nie??
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2019 19:41
passat zreje ako vino
a navyse ked mu v eu este z cesty odide v danej triede mondeo tak sa iste len potesi... superb to iste ;-)
16. 7. 2019 20:55
Škoda těch hodin
Škoda, že už tam nejsou ty analogové hodiny, moc se mi libily.
16. 7. 2019 15:59
Re: p. Mara
+1 podle mně neexistuje žádná oficiální definice. Dokonce i Audi A3 je limuzína :-) Ledaže by ani výrobce nevěděl, co vlastně prodává (což už se ostatně taky stalo).

https://www.audi.de/…3-limousine.html (ditto na českém webu audi)
16. 7. 2019 14:41
Re: p. Mara
Tak som pozrel na nete definíciu sedanu a limuzíny. Toto je sedan. Aj a8 je sedan. Limuzína je Pullman, Rolls...
Avatar - spitfirecz
16. 7. 2019 14:20
Re: p. Mara
To nemusí být pravda. Pokud se nepletu(což samozřejmě klidně možné je), neexistuje oficiální definice. Tudíž limuzína jde definovat také jakožto sedan s dlouhým rozvorem - který může mít oddělený prostor pro řidiče.
Avatar - Londonbridge
16. 7. 2019 14:25
Gti
Ako kedysi Gti pisaval Passat je apostol krasy a vzor segmentu :-!