Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModernizovaný Passat vstupuje na český trh, základ pořídíte od 750.900 Kč
28 komentářů
nippon
Prečo píšete "Limuzína"? Je to sedan! Limuzína má oddelený priestor pre pasažierov od priestoru vodiča. Toto asi nebude ten prípad, že? Takže je to SEDAN!!!
To nemusí být pravda. Pokud se nepletu(což samozřejmě klidně možné je), neexistuje oficiální definice. Tudíž limuzína jde definovat také jakožto sedan s dlouhým rozvorem - který může mít oddělený prostor pro řidiče.
Tak potom aká je definícia sedanu?
Jasně, takhle samozřejmně jde argumentovat i třeba u audi a5 sportback - je to 4 dveřové kupé, nebo liftback? Pravděpodobně obojí. Osobně v tomto případě se spíše řídím velikostí - například Audi a6 beru jako sedan a Audi a8 jako limuzínu.
Defakto velmi jednoduše.
Tříprostorová karoserie. Tedy prostor: motoru - posádky - zavazadel.
Což splňuje i ta limuzína s odděleným prostorem řidiče který být oddělený může a nemusí.
Tříprostorová karoserie. Tedy prostor: motoru - posádky - zavazadel.
Což splňuje i ta limuzína s odděleným prostorem řidiče který být oddělený může a nemusí.
+1 podle mně neexistuje žádná oficiální definice. Dokonce i Audi A3 je limuzína 😄 Ledaže by ani výrobce nevěděl, co vlastně prodává (což už se ostatně taky stalo).
https😐/www.audi.de/…3-limousine.html (ditto na českém webu audi)
https😐/www.audi.de/…3-limousine.html (ditto na českém webu audi)
Svojho času chodila reklama na R Fluence a tiež sa v nej hovorilo o limuzíne 😊 Marketing je v tomto smere veľmi ohybný. 😊
Londonbridge
Ako kedysi Gti pisaval Passat je apostol krasy a vzor segmentu :-!
Londonbridge
Uz davno zmizol... mal zaujimave prispevky aj ked bol silny koncernovy fanusik bolo to aspon pestre. Tazko sa nieco spatne hlada na autach ako Passat a Golf ludia kopu ze su sterilne a nudne ale to je vykrik do tmy. Alfa Romeo je napr. krasne a zaujimave a kde ma predaje?
Nedavno jsem neco odjezdil Mondeem a ted zase Passatem (pred faceliftem).
Prekvapeni z Passatu - je trochu hlucnejsi jak od podvozku, tak od motoru, tak na dalnici od predniho sloupku / zrcatek. Uvnitr jsem si pripadal jako v takovym trochu lepsim Golfu (ikdyz materialy jsou o neco lepsi). Take me docela prekvapilo, ze sedim blizko celniho okna, je dost kolme, ale nicemu to nevadi.
Ale tak jako tak je Passat velice solidni auto, nemam s tim problem. Ridi se prijemne, dela co ma, na rozdil od Mondea nepusobi jako prerostle auto, uvnitr je prijemne prostorny a VELICE me prekvapila jak dynamika tak predevsim paradni spotreba 150k TDIcka ve vsech rezimech vcetne dalnice (byl to manual).
Prekvapeni z Passatu - je trochu hlucnejsi jak od podvozku, tak od motoru, tak na dalnici od predniho sloupku / zrcatek. Uvnitr jsem si pripadal jako v takovym trochu lepsim Golfu (ikdyz materialy jsou o neco lepsi). Take me docela prekvapilo, ze sedim blizko celniho okna, je dost kolme, ale nicemu to nevadi.
Ale tak jako tak je Passat velice solidni auto, nemam s tim problem. Ridi se prijemne, dela co ma, na rozdil od Mondea nepusobi jako prerostle auto, uvnitr je prijemne prostorny a VELICE me prekvapila jak dynamika tak predevsim paradni spotreba 150k TDIcka ve vsech rezimech vcetne dalnice (byl to manual).
3_diamanty
a navyse ked mu v eu este z cesty odide v danej triede mondeo tak sa iste len potesi... superb to iste 😉
dr.Remorey
ale nejak se mi ti nemci začínaj líbit. nejdriv se pristihnu, že si prohlížím Audi, poslední dobou uvažuju nad projetím 540i, protože jdou jako skladovky v hezkých cenách a ted se mi líbí Passat. Zastavte to nekdo!
chalan66
Prepáčte, ale ten predný nárazník, to je ako že čo ?? Úplne zle ! Prekombinované, prečačkané a jednoducho hnusné ! To už Hyunday má krajšie ! Staršia verzia bola krajšia ako facelift ! Čo chcú skončiť ako MONDEO ?
přezdívka (nick)
Pred faceliftom😒br />
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte😒br /> Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.109.900 Kc
To by stálo za zmienku, nie??
Po facelifte😒br /> Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.109.900 Kc
To by stálo za zmienku, nie??
Moje sluzebni konfigurace😒br />
Pred faceliftom😒br />
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte😒br /> Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.285.000 Kc !!!
Po facelifte😒br /> Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.285.000 Kc !!!
Zato nechybí spousta zbytečných fíčur, jako televize namísto palubních přístrojů, bonzovací e-call, obludné šmatlací displeje, samohavarující asistent jízdy v jízdních pruzích, který se tahá s řidičem o volant a podobné kraviny. :no: :no: :no:
Ruční brzda: V takovém autě ji nepotřebujete. Tohle není závoďák. Tohle auto má být komfortní na dlouhé cesty v velkým užitným prostorem.
Manuální převodka pro silné motory? Opět není žádoucí. Tohle není závodní auto. Navíc pokud se budete dožadovat lepšího zrychlení a rychlejších časů, tak DSG rozhodně vítězí.
Digitální přístrojový štít má své výhody a vypadá to dost dobře, ale ne že bych to vyžadoval. Bonzovací e-call: Asi jste trochu paranoidní, ne?
Šmatlací displeje: V tom máte pravdu. Ovládaní skrz ovladače na středovém panelu jsou lepší.
asistent jízdních pruhů: B7 tento asistent má ještě dost nedotažený a pouze při "najíždění" na čáru začne točit volantem. Potom teda jezdí od čáry k čáře. B8 už to má upgradovaný a dokáže auto držet uprostřed mezi čáry. Bohužel u nás jsou pruhy dost úzké, takže velmi často to kecá do řízení. V německu jsem ovšem tak velký problém neměl.