Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je zase tady
Vývoj špatným směrem
| 16. 7. 2019 12:31
Zase stejné chyby - chybí ruční brzda a ložnou plochu nelze sklopit zcela do roviny. Proč není manuální převodovka dostupná k silnějšímu motoru? To je degradace užitných vlastností. :no:

Zato nechybí spousta zbytečných fíčur, jako televize namísto palubních přístrojů, bonzovací e-call, obludné šmatlací displeje, samohavarující asistent jízdy v jízdních pruzích, který se tahá s řidičem o volant a podobné kraviny. :no: :no: :no:
Re: Vývoj špatným směrem
| 16. 7. 2019 13:53
To si asi pletete s nějakou jinou kategorií aut.
Ruční brzda: V takovém autě ji nepotřebujete. Tohle není závoďák. Tohle auto má být komfortní na dlouhé cesty v velkým užitným prostorem.
Manuální převodka pro silné motory? Opět není žádoucí. Tohle není závodní auto. Navíc pokud se budete dožadovat lepšího zrychlení a rychlejších časů, tak DSG rozhodně vítězí.
Digitální přístrojový štít má své výhody a vypadá to dost dobře, ale ne že bych to vyžadoval. Bonzovací e-call: Asi jste trochu paranoidní, ne?
Šmatlací displeje: V tom máte pravdu. Ovládaní skrz ovladače na středovém panelu jsou lepší.
asistent jízdních pruhů: B7 tento asistent má ještě dost nedotažený a pouze při "najíždění" na čáru začne točit volantem. Potom teda jezdí od čáry k čáře. B8 už to má upgradovaný a dokáže auto držet uprostřed mezi čáry. Bohužel u nás jsou pruhy dost úzké, takže velmi často to kecá do řízení. V německu jsem ovšem tak velký problém neměl.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Vývoj špatným směrem
| 16. 7. 2019 14:01
Ty jsi tady nový, že. Ada je skálopevný symbol stálostí názorů. Ada nikdy nezmění svoje názory podle toho, jak změní model jeho oblíbená značka.
Re: Vývoj špatným směrem
| 16. 7. 2019 15:11
No jo Ado pre teba už len Fiat Ducato, Cirltroen Jumper a pod... Tam máš rovnú úžitkovú plochu, M6, diesel a klasickú rúčku. Zlatí francúzi, že?
Avatar - speedfred
Re: Re: Vývoj špatným směrem
| 17. 7. 2019 10:28
:yes: :-[] :-[] :-[]
p. Mara
| 16. 7. 2019 13:54
Prečo píšete "Limuzína"? Je to sedan! Limuzína má oddelený priestor pre pasažierov od priestoru vodiča. Toto asi nebude ten prípad, že? Takže je to SEDAN!!!
Avatar - spitfirecz
Re: p. Mara
| 16. 7. 2019 14:20
To nemusí být pravda. Pokud se nepletu(což samozřejmě klidně možné je), neexistuje oficiální definice. Tudíž limuzína jde definovat také jakožto sedan s dlouhým rozvorem - který může mít oddělený prostor pro řidiče.
Re: Re: p. Mara
| 16. 7. 2019 14:32
Tak potom aká je definícia sedanu?
Avatar - spitfirecz
Re: Re: Re: p. Mara
| 16. 7. 2019 14:36
Jasně, takhle samozřejmně jde argumentovat i třeba u audi a5 sportback - je to 4 dveřové kupé, nebo liftback? Pravděpodobně obojí. Osobně v tomto případě se spíše řídím velikostí - například Audi a6 beru jako sedan a Audi a8 jako limuzínu.
Re: Re: Re: Re: p. Mara
| 16. 7. 2019 14:41
Tak som pozrel na nete definíciu sedanu a limuzíny. Toto je sedan. Aj a8 je sedan. Limuzína je Pullman, Rolls...
Avatar - spitfirecz
Re: Re: Re: Re: Re: p. Mara
| 16. 7. 2019 14:48
Pokud se nepletu, rolls nemusí mít přepážku u řidiče, stejně tak pullman.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: p. Mara
| 16. 7. 2019 15:20
Nechajme to tak.... Motoristický novinár by mal byť presný.
Re: Re: Re: p. Mara
| 17. 7. 2019 13:24
Defakto velmi jednoduše.
Tříprostorová karoserie. Tedy prostor: motoru - posádky - zavazadel.
Což splňuje i ta limuzína s odděleným prostorem řidiče který být oddělený může a nemusí.
Re: Re: p. Mara
| 16. 7. 2019 15:59
+1 podle mně neexistuje žádná oficiální definice. Dokonce i Audi A3 je limuzína :-) Ledaže by ani výrobce nevěděl, co vlastně prodává (což už se ostatně taky stalo).

https://www.audi.de/…3-limousine.html (ditto na českém webu audi)
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: p. Mara
| 17. 7. 2019 10:58
Svojho času chodila reklama na R Fluence a tiež sa v nej hovorilo o limuzíne :) Marketing je v tomto smere veľmi ohybný. :)
Gti
| 16. 7. 2019 14:25
Ako kedysi Gti pisaval Passat je apostol krasy a vzor segmentu :-!
Avatar - Rysguf.
Re: Gti
| 16. 7. 2019 16:10
Tak to bol pan vagista, srdcom i dusou... stare dobre casy...

A kde vlastne je? Padol v nejakom vopred prehranom boji pri obhajobe koncernu?
Re: Re: Gti
| 16. 7. 2019 21:41
Narazil na jedneho diskusneho somara, ktory si myslel ze je bohovsky vtipne placnut sem jeho realne meno...
Avatar - Rysguf.
Re: Re: Re: Gti
| 17. 7. 2019 01:28
fuuu,to sa nerobi :/
GTi
| 16. 7. 2019 16:59
Uz davno zmizol... mal zaujimave prispevky aj ked bol silny koncernovy fanusik bolo to aspon pestre. Tazko sa nieco spatne hlada na autach ako Passat a Golf ludia kopu ze su sterilne a nudne ale to je vykrik do tmy. Alfa Romeo je napr. krasne a zaujimave a kde ma predaje?
Re: GTi
| 17. 7. 2019 09:58
Nedavno jsem neco odjezdil Mondeem a ted zase Passatem (pred faceliftem).

Prekvapeni z Passatu - je trochu hlucnejsi jak od podvozku, tak od motoru, tak na dalnici od predniho sloupku / zrcatek. Uvnitr jsem si pripadal jako v takovym trochu lepsim Golfu (ikdyz materialy jsou o neco lepsi). Take me docela prekvapilo, ze sedim blizko celniho okna, je dost kolme, ale nicemu to nevadi.

Ale tak jako tak je Passat velice solidni auto, nemam s tim problem. Ridi se prijemne, dela co ma, na rozdil od Mondea nepusobi jako prerostle auto, uvnitr je prijemne prostorny a VELICE me prekvapila jak dynamika tak predevsim paradni spotreba 150k TDIcka ve vsech rezimech vcetne dalnice (byl to manual).
Avatar - 3_diamanty
passat zreje ako vino
| 16. 7. 2019 19:41
a navyse ked mu v eu este z cesty odide v danej triede mondeo tak sa iste len potesi... superb to iste ;-)
Škoda těch hodin
| 16. 7. 2019 20:55
Škoda, že už tam nejsou ty analogové hodiny, moc se mi libily.
asi stárnu
| 16. 7. 2019 22:24
ale nejak se mi ti nemci začínaj líbit. nejdriv se pristihnu, že si prohlížím Audi, poslední dobou uvažuju nad projetím 540i, protože jdou jako skladovky v hezkých cenách a ted se mi líbí Passat. Zastavte to nekdo!
Avatar - chalan66
?????
| 16. 7. 2019 22:34
Prepáčte, ale ten predný nárazník, to je ako že čo ?? Úplne zle ! Prekombinované, prečačkané a jednoducho hnusné ! To už Hyunday má krajšie ! Staršia verzia bola krajšia ako facelift ! Čo chcú skončiť ako MONDEO ?
Avatar - KANKUNEN
Tak redakce to dotahla tak daleko,
| 17. 7. 2019 07:43
že se nediskutuje ani pod Passatem.
Ceny??
| 17. 7. 2019 09:44
Pred faceliftom:
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte:
Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.109.900 Kc

To by stálo za zmienku, nie??
Re: Ceny??
| 17. 7. 2019 13:21
Moje sluzebni konfigurace:
Pred faceliftom:
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte:
Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.285.000 Kc !!!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku