Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Passat vstupuje na český trh, základ pořídíte od 750.900 Kč

Ondřej Mára
Diskuze (28)

Modernizovaná osmá generace Volkswagenu Passat vstupuje na český trh a slibuje ještě více komfortu, optimalizovaný design a nejmodernější technologie v oblasti konektivity, informačních a bezpečnostních systémů.

Volkswagen Passat patří k bestsellerům střední třídy a modernizovaná osmá generace by ráda navázala na úspěchy svých předchůdců. „S novým Passatem pokračujeme v procesu digitalizace a v rozšiřování konektivity s cílem nabízet našim zákazníkům ještě bezpečnější a komfortnější cestování bez ohledu na vzdálenost. Díky zdokonalenému podvozku a pohonu si mohou řidiči nového modelu Passat vychutnávat při každé jízdě fascinující jízdní dynamiku, a to při zachování pověstné hospodárnosti a spolehlivosti,“ uvádí k novince Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Modernizovaný Passat se v nabídce objeví s tradičními karosářskými provedeními Limuzína i Variant (kombi) a nechybí ani trojice výbavových linií Bussiness, Elegance a R-Line. Modernizací prošel i dobrodružně laděný Passat Alltrack a plug-in hybridní Passat GTE – oba modely si však v portfoliu automobilky zachovávají samostatné postavení.

Základ nabídky modernizovaného Passatu bude tvořit Limuzína s výbavou Bussiness a motorizací 1.5 TSI Evo (110kW/150 k) v kombinaci s manuální převodovkou, jejíž cena bude začínat od 750.990 Kč. Zájemci o prostornější karoserii Variant si budou muset připlatit 27.000 Kč a výsledná cena tak dosahuje 777.900 Kč. Stejný model, ovšem se základní vznětovou motorizací 2,0 TDI Evo (110 kW/ 150 k), bude začínat na ceně 815.900 Kč. Příplatek za variantu kombi činí opět 27.000 Kč.

Základní výbava Passat Business nabídne již v základu například LED světlomety vpředu i vzadu, kůží obšívaný multifunkční volant, třízónovou klimatizaci nebo 16“ a 17“ palcová litá kola (17“ kola jsou určena pro motorizace o výkonu 140 kW). Z technologické výbavy potěší asistenční systém Travel Assist Low pro částečně automatizovanou jízdu, systém nouzového volání e-Call nebo infotainment s 6,5“ displejem a ročním předplatným služeb We Connect Plus. Modely Variant navíc automaticky dostávají podélné střešní nosiče s příčníky.

Vyšší výbava Passat Elegance začíná na ceně od 887.900 Kč a oproti Bussiness nabízí navigační systém Discover Media s 8“ displejem, zásuvku na 230V pro zadní cestující, standardní 17“ palcová litá kola a tříleté předplatné služeb We Connect Plus. Podélné střešní nosiče modelů Variant jsou navíc stříbrně eloxované.

Passat R-Line, nejvyšší stupeň výbavy, je orientovaný především na sportovně zaměřené zákazníky a jeho cena začíná od 964.900 Kč. Základem výbavy R-Line je stupeň Elegance, který však dostal ještě pakety R-Line Exteriér a Interiér. Zákazníci se tak mohou těšit na nové nárazníky a rozšířené boční prahy R-Line, 18“ litá kola, logo R-Line v masce chladiče, titanově černou stropnici, multifunkční sportovní volant obšitý kůží, pedály se vzhledem kartáčované oceli, sportovní sedadla čalouněná kůžemi Nappa a Carbon Style nebo ozdobná obložení z hliníku.

Video se připravuje ...

Dobrodružně laděný Volkswagen Passat Alltrack začíná na ceně 1.117.900 Kč a již v základu dostává výbavu Elegance. Kromě toho však nabídne i několik vylepšení pro jízdu v terénu, včetně trvalého pohonu všech kol 4Motion, speciálního režimu Offroad, asistenta pro jízdu ze strmého svahu a speciálního zvýšeného podvozku s ochranným krytem motoru.

Zájemci o plug-in hybridní model Volkswagen GTE budou muset sáhnout do peněženky nejhlouběji, neboť jeho ceny startují od částky 1.126.900 Kč. Základem jeho hybridní pohonné jednotky je 1.4 litrový motor TSI v kombinaci s elektromotorem a sadou lithium-iontových baterií, který produkuje celkový maximální výkon 160 kW (218 k). Passat GTE bude dodáván v karosářských provedeních Limuzína i Variant, jejichž čistě elektrický dojezd by měl podle měření WLTP dosahovat 57 km (limuzína), resp. 55 km u modelu Variant.

Ondřej Mára
Diskuze (28)

Doporučujeme

17. 7. 2019 13:24
Re: p. Mara
Defakto velmi jednoduše.
Tříprostorová karoserie. Tedy prostor: motoru - posádky - zavazadel.
Což splňuje i ta limuzína s odděleným prostorem řidiče který být oddělený může a nemusí.
17. 7. 2019 13:21
Re: Ceny??
Moje sluzebni konfigurace:
Pred faceliftom:
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte:
Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.285.000 Kc !!!
Avatar - wakantanka
17. 7. 2019 10:58
Re: p. Mara
Svojho času chodila reklama na R Fluence a tiež sa v nej hovorilo o limuzíne :) Marketing je v tomto smere veľmi ohybný. :)
Avatar - speedfred
17. 7. 2019 10:28
Re: Vývoj špatným směrem
:yes: :-[] :-[] :-[]
17. 7. 2019 09:58
Re: GTi
Nedavno jsem neco odjezdil Mondeem a ted zase Passatem (pred faceliftem).

Prekvapeni z Passatu - je trochu hlucnejsi jak od podvozku, tak od motoru, tak na dalnici od predniho sloupku / zrcatek. Uvnitr jsem si pripadal jako v takovym trochu lepsim Golfu (ikdyz materialy jsou o neco lepsi). Take me docela prekvapilo, ze sedim blizko celniho okna, je dost kolme, ale nicemu to nevadi.

Ale tak jako tak je Passat velice solidni auto, nemam s tim problem. Ridi se prijemne, dela co ma, na rozdil od Mondea nepusobi jako prerostle auto, uvnitr je prijemne prostorny a VELICE me prekvapila jak dynamika tak predevsim paradni spotreba 150k TDIcka ve vsech rezimech vcetne dalnice (byl to manual).