Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Passat vstupuje na český trh, základ pořídíte od 750.900 Kč

Ondřej Mára Ondřej Mára 16. 7. 2019
42
28
Zobrazit náhledy (42)
Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line Volkswagen Passat Variant R Line

Modernizovaná osmá generace Volkswagenu Passat vstupuje na český trh a slibuje ještě více komfortu, optimalizovaný design a nejmodernější technologie v oblasti konektivity, informačních a bezpečnostních systémů.

Volkswagen Passat patří k bestsellerům střední třídy a modernizovaná osmá generace by ráda navázala na úspěchy svých předchůdců. „S novým Passatem pokračujeme v procesu digitalizace a v rozšiřování konektivity s cílem nabízet našim zákazníkům ještě bezpečnější a komfortnější cestování bez ohledu na vzdálenost. Díky zdokonalenému podvozku a pohonu si mohou řidiči nového modelu Passat vychutnávat při každé jízdě fascinující jízdní dynamiku, a to při zachování pověstné hospodárnosti a spolehlivosti,“ uvádí k novince Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Modernizovaný Passat se v nabídce objeví s tradičními karosářskými provedeními Limuzína i Variant (kombi) a nechybí ani trojice výbavových linií Bussiness, Elegance a R-Line. Modernizací prošel i dobrodružně laděný Passat Alltrack a plug-in hybridní Passat GTE – oba modely si však v portfoliu automobilky zachovávají samostatné postavení.

Základ nabídky modernizovaného Passatu bude tvořit Limuzína s výbavou Bussiness a motorizací 1.5 TSI Evo (110kW/150 k) v kombinaci s manuální převodovkou, jejíž cena bude začínat od 750.990 Kč. Zájemci o prostornější karoserii Variant si budou muset připlatit 27.000 Kč a výsledná cena tak dosahuje 777.900 Kč. Stejný model, ovšem se základní vznětovou motorizací 2,0 TDI Evo (110 kW/ 150 k), bude začínat na ceně 815.900 Kč. Příplatek za variantu kombi činí opět 27.000 Kč.

Základní výbava Passat Business nabídne již v základu například LED světlomety vpředu i vzadu, kůží obšívaný multifunkční volant, třízónovou klimatizaci nebo 16“ a 17“ palcová litá kola (17“ kola jsou určena pro motorizace o výkonu 140 kW). Z technologické výbavy potěší asistenční systém Travel Assist Low pro částečně automatizovanou jízdu, systém nouzového volání e-Call nebo infotainment s 6,5“ displejem a ročním předplatným služeb We Connect Plus. Modely Variant navíc automaticky dostávají podélné střešní nosiče s příčníky.

Vyšší výbava Passat Elegance začíná na ceně od 887.900 Kč a oproti Bussiness nabízí navigační systém Discover Media s 8“ displejem, zásuvku na 230V pro zadní cestující, standardní 17“ palcová litá kola a tříleté předplatné služeb We Connect Plus. Podélné střešní nosiče modelů Variant jsou navíc stříbrně eloxované.

Passat R-Line, nejvyšší stupeň výbavy, je orientovaný především na sportovně zaměřené zákazníky a jeho cena začíná od 964.900 Kč. Základem výbavy R-Line je stupeň Elegance, který však dostal ještě pakety R-Line Exteriér a Interiér. Zákazníci se tak mohou těšit na nové nárazníky a rozšířené boční prahy R-Line, 18“ litá kola, logo R-Line v masce chladiče, titanově černou stropnici, multifunkční sportovní volant obšitý kůží, pedály se vzhledem kartáčované oceli, sportovní sedadla čalouněná kůžemi Nappa a Carbon Style nebo ozdobná obložení z hliníku.

360p720p1080p

Dobrodružně laděný Volkswagen Passat Alltrack začíná na ceně 1.117.900 Kč a již v základu dostává výbavu Elegance. Kromě toho však nabídne i několik vylepšení pro jízdu v terénu, včetně trvalého pohonu všech kol 4Motion, speciálního režimu Offroad, asistenta pro jízdu ze strmého svahu a speciálního zvýšeného podvozku s ochranným krytem motoru.

Zájemci o plug-in hybridní model Volkswagen GTE budou muset sáhnout do peněženky nejhlouběji, neboť jeho ceny startují od částky 1.126.900 Kč. Základem jeho hybridní pohonné jednotky je 1.4 litrový motor TSI v kombinaci s elektromotorem a sadou lithium-iontových baterií, který produkuje celkový maximální výkon 160 kW (218 k). Passat GTE bude dodáván v karosářských provedeních Limuzína i Variant, jejichž čistě elektrický dojezd by měl podle měření WLTP dosahovat 57 km (limuzína), resp. 55 km u modelu Variant.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: p. Mara
| 17. 7. 2019
Defakto velmi jednoduše.
Tříprostorová karoserie. Tedy prostor: motoru - posádky - zavazadel.
Což splňuje i ta limuzína s odděleným prostorem řidiče který být oddělený může a nemusí.
Re: Ceny??
| 17. 7. 2019
Moje sluzebni konfigurace:
Pred faceliftom:
Passat Variant Business 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.046.900 Kc
Po facelifte:
Passat Variant Elegance 2,0 TDI BMT 4MOTION Aut. DSG7 140kW - 1.285.000 Kc !!!
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: p. Mara
| 17. 7. 2019
Svojho času chodila reklama na R Fluence a tiež sa v nej hovorilo o limuzíne :) Marketing je v tomto smere veľmi ohybný. :)
Avatar - speedfred
Re: Re: Vývoj špatným směrem
| 17. 7. 2019
:yes: :-[] :-[] :-[]
Re: GTi
| 17. 7. 2019
Nedavno jsem neco odjezdil Mondeem a ted zase Passatem (pred faceliftem).

Prekvapeni z Passatu - je trochu hlucnejsi jak od podvozku, tak od motoru, tak na dalnici od predniho sloupku / zrcatek. Uvnitr jsem si pripadal jako v takovym trochu lepsim Golfu (ikdyz materialy jsou o neco lepsi). Take me docela prekvapilo, ze sedim blizko celniho okna, je dost kolme, ale nicemu to nevadi.

Ale tak jako tak je Passat velice solidni auto, nemam s tim problem. Ridi se prijemne, dela co ma, na rozdil od Mondea nepusobi jako prerostle auto, uvnitr je prijemne prostorny a VELICE me prekvapila jak dynamika tak predevsim paradni spotreba 150k TDIcka ve vsech rezimech vcetne dalnice (byl to manual).

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku