Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 18:33
Teď eště skončit miliardový zvýhodňování nafty jako paliva = což dost změní pohled na její výhodnost = ale smysl mít dál bude! Do velkejch těžkejch SUV nebo na extrémní nájezdy = ať pro ty co pravidelně křižujou kontinenty nebo třeba taxíky
Avatar - fostek
Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 18:51
No jak jsem se už hodněkrát bavili - ta nafta je zatím zdaněná míň, protože se to zatím víc promítá do ceny zboží, které je přepravováno nákla´dákama. Ale to snad chápeš. Že je míň zdaněná je fakt.
Ale vono s nafťákem ve větším autě se fakt i líp jede.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:12
Dyť píšu = že tam nafta patří

Dyž se hodně soustředim = a konzultuju s mámou a tátou = tak chápu i takhle složitý souvislosti :-)

Ale to si správně připomněl vlastně 4. prasárnu = zvýhodnění náklaďáků před vlakovou dopravou :-!
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:51
Ty hovada co to říděj bysme stejně museli živit - nic jinýho dělat nemůžou. Dyť víš, jak nenávidím kamioňáky. :-!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:54
Zrovna dneska ani ne metr kolem mě prosvištěla ulicí míchačka = odhadem tak 80 km/h = ve městě

No zrovna v souvislosti s kamionama = je mi autonomní řízení docela sympatický :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 21:14
Se nediv, když mu to táhlo pěkně vodspoda :D Nechal se unést :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 21:29
TWL mě to táhne odspoda = ale 80 na 50tce nejezdim = a neřikej že proto že tam už mi to tak nezrychluje! :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 21:33
Neříkám nic :D
Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 20:23
Tento blud čítam pravidelne a neviem odkiaľ sa berie. Palivo je tak 30-50% nákladov(čím viac na západ tým menší podiel má palivo) Ak by zdraželo o 10%, tak prepravné náklady vstupnú max o 5%. Cena tovaru je násobne vyššia ako cena dopravy. Takže reálne zdraženie by bolo možno do 1% a poľnohospodári sú beztak rôzne dotovaný.
Avatar - speedfred
Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:29
Kua,tankujem naftu a žiadne miliardové zvýhodnenie nemám. Asi “něco delám špatne.”
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:30
To fakt nevim = co na to nasat :-|

Mělo to bejt vtipný? Ha ha ha?
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:37
hahahahahaha,celkom sa bavím na tebe ako to furt omieľaš dookola. :-O
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:40
To nepřekvapuje ;-)

Nicméně to reálný tvrdě pokřivující 3násobný zvýhodnění nafty proti benzínu = je fakt megaprůser = zajímavý jak rozdílný na to maj reakce = třeba ekonom a pak někdo jako ty. Ha ha ha ;-\
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:46
Ja som jednoduchý človek,mne stačí k pobaveniu málo. Ahóóój.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:47
Jako v miliardách zvýhodňovaná nafta? :-)
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:38
Jo bylo to vtipný ale hloubku tohoto vtipu ty nemůžeš pochopit ….. :-|
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 19:42
To se do jistý míry shodnem = tuhle hloubku = fakt nechápu ;-)
Re: Re: Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 20:45
...
Avatar - CHerokee
Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 22:53
A co takhle přestat zvýhodňovat a dotovat elektrická auta a nabíjení? Do roka by neexistovala.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 18. 7. 2019 22:58
Auta který nebudou na ropu = prostě MUSÍME hledat. Zvýhodnění EV je nula nula prd = proti dlouhým rokům brutal 3násobnýho zvýhodňování nafty = jak tu padlo proto to došlo až do karikatury že sponzorujeme nákladní dopravu před železnicí = blbějš to už skoro nejde :-!

Takže co takhle desetiletí nezvýhodňovat dotovat naftový auta? V okrajovejch případech = viz úvodní příspěvek diskuze = má nafta smysl
Re: Re: Diesel určitě smysl má
| 23. 7. 2019 07:46
Kecy v kleci. Tak jako nafta a benzín má svoje místo v autech má i elektřina. Co bych si nemohl vyrobit "pohonné hmoty" na soláru na baráku? Beztak tam ta střecha jenom leží a prší na ni :-! Kdo dojíždí 5-30 kiláků do rachoty každej den víc v káře objektivně nepotřebuje. Pokud se chci s autem bavit o weekendu tak samo sebou že na elektriku peču
Avatar - traveldrive
Re: Diesel určitě smysl má
| 20. 7. 2019 13:00
Ty si blbec.Tak namiesto namiesto zmiernenia nezmyselného daňového zaťaženia benzínu treba cenu nafty umelo zdvihnúť na jeho cenu... Kam na tie múdra chodíš? Tak to by si ešte mal zacat lobovať za zdraženie CNG a LPG, lebo kto ich tankuje, jazdí tiez lacnejšie ako so samotným benzinom, to asi nepredychas...
Avatar - fostek
BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 18. 7. 2019 18:55
Celá eletroparta, hend do zbraně!
Don Vito, Blue Sun a Kharl blahé paměti!
okamžitě nasednout na vaše vytuněná odrážedla poháněná autobateriemi a na zteč!
kamikadze atack na kohokoiv, kdo tohle tvrdí!
kde jsou naši elektroboys? Že by je zachvátila puberta a měli jiný zájmy?
U Khárla se obávám, že ukončil svůj zbytečný život. Vlastně v to doufám - je to pro něj vysvobození.
Avatar - Hammunasakra
Re: BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 18. 7. 2019 19:18
Krádež je sponzorovat diesly = vo tom žádná :-)

Já bych asi zkusil podpořit vodík = to je možná hodně zajímavá nadějná cesta ;-)
Avatar - CHerokee
Re: Re: BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 18. 7. 2019 22:55
S naftou by zdražilo vše. Vodík doplácí na politiky - blázny, kteří už se rozhodli a nedali mu šanci.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 18. 7. 2019 23:03
Tim že naftu dotuješ = ty peníze stejně utrácíš ;-)

Vodík se snad možná nakonec rozšíří = teď zaujal čínský soudruhy. V Japonsku a vedle v Jižní Koreji se už nějakej rok snažej = ostatně i tady vedle v Německu. Příští rok na olympiádě https://www.olympic.cz/…a/91--tokio-2020 bude už snad většina autobusů aut na vodík
Re: BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 18. 7. 2019 21:54
Ja nepochybujem o čistote emisii nového auta. Ale ako dlho tá chemická továreň vydrží a ako to bude udržiavať 2-3 majiteľ? To pri EV je to v tomto smere jednoduchšie keď prdnú baterky, tak si dojazdil.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 18. 7. 2019 23:04
Avatar - mariov8
Re: Re: BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 19. 7. 2019 08:49
Určitě to vyjde násobně levněji než elektromobil. Sám jsi si odpověděl, cena baterie a naopak zůstatková cena EV bez baterie jsou jasným ekonomickým vodítkem. Tedy které vozidlo bude jezdit déle a najede za svoji životnost více?

Pokud by se povedlo doopravdy prosadit pouze elektromobily, víc než polovina národa dojezdila. Nejenom u nás. Jen jim to ještě nedošlo.
Re: Re: Re: BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 19. 7. 2019 12:43
U nás se ročně prodá přes 200 tis. aut. Elektroauta mají dvojnásobnou cenu, než fosilní. Pokud by se prodávala jen elektroauta, tak se jich u nás prodá 100 tis. ročně. Jezdí u nás 5 mil. osobních aut s průměrným stářím 15 let. Tak co s tím ? Pokud by politici zakázali provoz aut starších než např. 15 let, rázem přestane půlka řidičů jezdit a budeme mít 2,5 mil. vraků k likvidaci. Na silnicích zbydou auta s Euro 5 a 6. Euro 5 je ale dle ekologů taky nepřijatelné, takže nám tady zbyde 1 mil. aut s Euro 6, vše ostatní - 4 mil. aut - půjde do šrotu. Dost radikální řešení. Jak se ti lidé bez aut budou dopravovat?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: BOŽE! SVATOKRÁDEŽ!!!
| 19. 7. 2019 13:13
Trošičku radikální to je = a bude. Ale neni moc na výběr = to se ví už dávno = když se zmińuješ o těch analýzách. Dnešní mladá generace už nebera auto jako starší

Dopravovat na delší vzdálenosti = jinak než auty = to je taky dávno víceméně rozuhodnutý. Prostě nejde donekončna chrlit stamiliony aut = a čekat že to tak půjde dál furt a furt = protože TAK sme na to zvyklí

A nejde vůbec jen o to že Euro 5 má často problém bejt reálně Euro 3
Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 18:58
Vdaka comu su tie najmodernejsie diesely tak ciste? No vdaka tomu, ze sa na nich urobil ten "hon", a dieselgate nakolko diesel auta (ne)plniace normy Euro 4,5,6a sa ukazali ako velki znecistovatelia mikro-klimy miest, nadlimitnou produkciou oxidov dusika NOx a PM, ktore su pre ludi extremne skodlive (podla EU napriklad urovni azbestu). Aj ked dnes su diesely plniace normu 6d relativne ciste, po cestach stale beha 90% diesel aut plniacich normy Euro 4,5, ktore prekracuju limitne hodnoty pre ludi nebezpecnych latok radovo!

Vplyv aut na makro-klimu bude asi skor zanedbatelny, ale vplyv na zdravie ludi zijucich vo velkych aglomeraciach alebo pri rusnych cestach urcite nebude! Tak uz laskavo prestante s tou demagogiou o velkych zaoceanskych lodiach, ktore mi len tazko budu jazdit pod nosom v centre mesta na prechadzke s detmi, ale jeden diesel s vykuchanym filtrom, ktory nas obslahne kudolom dymu nam ublizi podstatne viac! Tu nejde o klimu, tu ide o zdravie ludi.
Avatar - Hammunasakra
Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:13
:yes: :yes:
Avatar - fostek
Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:15
Čekal jsem na idiota.
A přišel ze Slovenska a vyslintal se.
Než číst ty tvoje srance, to si radši budu dělat něco zábavnějšího. Třeba se střelím do kolena.
Ne střel se ty! Střel se do květáku (karfiolu) a nebudeš už nikdy muset dýchat ty jedy!
Hovado.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:19
Fostek čo ty si predstavuješ pod takým slovom IDIOT? ;-)
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:26
majore,
představuju si klauna, který díky svému omezenému vzdělání není schopen vidět svět v souvislostech, vykřikuje hlouposti a upíná se či dokonce má strach z věcí, které mu jsou mediálně servírovány. je to d-šíp.
Je dokonce tak blbý, že strašlivé ekologické hrůzy, které se dějí v planetárním měřítku není schopen vnímat a dokonce je považuje za méně škodlivé, než to, co má pod svým stupidním rypákem na prechádzke s dětmi.
TWL Hamummuno...uznaj, nie je to všetko absurné?
A čo ty si hamuno prdstavuješ pod taký slovom absurdné. :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:31
Vlastně to = cos teď napsal :-!
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:44
Že jsi wůl už jsme věděli ale že taky arogantní a sprostý to widíme teď.
Běž se bodnout sral´o. Takové pěkné slovenské označení dutohlava.
I urážet musíš umět s grácií, takhle jsi jen trapný.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:46
Nepřeháníš to? Docela ku.va hodně? :-|
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:55
TWL myslím, že to bylo na mě...
A nasáls to ty!
To je coool!!!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:05
TWL tahle diskuzní platforma = kde se ztratíš když je víc jak 10 diskuzních příspěvků = to je věc :yes: :D
Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 22:11
No tak si sa nám klasifikoval. Tak ti môžem nejaké suvislo objasniť. Kopa blbcov tu vykrikuje o tom, že treba diesle lebo CO2. Ale už im jaksi nedochádza, že sú len dva dlhodobo stabilné oxidy dusíka. Jeden je škodlivý(hlavne pre astmatikov) a druhý je skleníkový plyn 200x učinení ako CO2. A do EURO6d sa NOx reálne neriešilo.
Ale vysvetľovať to tebe, to je ako Adovi.
Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 21:32
Pocuj fostek kolko vazis kilo? Ze ty si jedno z tych zamindrakovanych tlustych prasat, co sa boji vychadzat z domu, ale na zoznamke mas fotku Dylena.
Avatar - WinDiesel
Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:40
Dovolím si podotknout žer PM v posledních 10 letech emitovaly hlavně přímovstřikové benzíny a čerta se někdo staral zda mají vykuchané DPF nebo ne, žádné totiž neměly.
Na to se hodně ale hodně zapomíná.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 19:44
Tak Vaculík se staral a v nějakym SPECIÁLU porovnali motor s vykuchanym DPF = drsnější než si asi většina majitelů vykuchanců připouští. Myslim že to nedali ani Euro 2 = takže jo jezdí tu spousta ne zas tak starejch aut = ale Euro I :yes: :-!
Avatar - .StenLi.
Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:19
Zaprisahal som sa ze do tychto diskusii uz nepojdem :) pretoze nevzdelany hlupak len caka kedy mu kde pochvalia Diesel a netrapia ho uplne nespravne vstupne udaje studie. Ja len podotknem, kedze velke dopravne lodu su tu spominane velmi casto ako argument ze tam treba riesit emisie, a nie chudakov jazdiacich na sadzometoch.. tie zaoceanske dopravne lode tvoria 3% emisii.. ano 3 a to daleko od ludi a bez karcinogennych castic.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:27
Už sem to taky zkoušel x-krát a dával příklad výbuch atomovky někde v oceánu a TDI Dieselgate = granát před tebou v koloně a tak = neni šance

Zajímavý je že i když občas někoho příkladama vysvětlovánim atd. jako nalomíš = tak se za čas vrátí = do svýho původního nastavení = všim sis? :-)
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:46
:) Vsimo.. oni tahaju jeden druheho na vedomostne dno a inteligentne dno im nedovoli vystupat po jasnych faktoch spat na hladinu :)
Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:56
Ano, ano, jasná fakta. Ten jas, to je přesně to, co těm Tvým faktům jaksi tak nějak úplně chybí :-).
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 02:21
Dokaz ze sa mylim, alebo shut the fuck up :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 05:49
tak ono napsat ze 3% emisi bez dalsiho je samo o sobe malo, ze jo (jakych emisi, z jakeho emisniho kolace?). no a napsat ze to jsou emise bez karcinogennich latek to uz je uplny ulet. takze jsi klasicky povrchni tlachal - vstupni data naprosto derava, zavery zcela radikalni... ono kdyz mam derava vstupni data, tak je rozumne mit ty zavery spise zdrzenlive.
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 11:49
Nikdy nie je malo uviest fakt sam o sebe ak je pravdivy. Ak ta zaujima zdroj tak sa pytaj na zdroj a nerob povrchne zavery, alebo si skus dostudovat dane vedomosti a bud prides na rovnaky udaj, alebo mi uvedies zdroj preco si myslis ze sa mylim. Ja cerpam napr. z tadeto:
https://www.npr.org/…-carbon-shipping

Definicia percenta sama o sebe urcuje ze je to promile z celku, takze celosvetova produkcia emisii je tvoj kolac.. a 3% z tohto kolaca produkuju zaoceanske lode. To co sa tebe zda ako ulet je len jednoducha vedomost ktoru ty nemas, karcinogenne pevne castice vznikaju pri spalovani extra chudobnej zmesi benzinu a dieslu v priamovstrekovych motoroch. Benzin ani diesel sa v lodiach nespaluju a uz vobec nie pomocou priameho vstreku. Skus zapojit vedomosti, alebo si ich vygooglit predtym ako niekoho oznacis za povrchneho tlachala.. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 14:49
Njn, říká se chytrému napověz, hloupého kopni. Zkusím naposledy nápovědu:

1) Emise - nějaký neúplný výčet z Wikipedie, co všechno se počítá do emisí:
emise (ekologie) – uvolňování polutantů (např. výfukové plyny, oxidy uhlíku, popílek, lehký polétavý prach, oxidy dusíku, oxidy síry), vznikající nejčastěji spalováním. Hluk
Smog
Světelné znečištění

Takže tu máš nesourodou směsici všeho možného od materiálů různých skupenství až po světlo nebo hluk. To samo o sobě jsou všechno emise a nelze je hodit do jednoho pytle (něco třeba lze zvážit, u něčeho se dá zjišťovat koncentrace, u něčeho lze měřit třeba pouze intenzitu). Takže když mluvíš o emisích zaoceánských lodí, o čem konkrétně mluvíš? SO2? CO2? CO? pevné částice??? Je asi zcela zjevné, že z komína půjde odlišné složení bordelu než z výfuku aut. Tohle je jednoduchá vědomost, kterou ty zjevně nemáš.

2) Karcinogenní nejsou pouze pevné částice, karcinogenní jsou i plyny nebo kapaliny, bakterie nebo jenom třeba záření. Podle Wikipedie se karcinogeny člení následujícím způsobem:
Skupina 1 – prokázaný karcinogen pro člověka (například aflatoxin, alkoholické nápoje, azbest, formaldehyd, různé viry a bakterie, pevné částice, radionuklidy, neutronové a gama záření, tabákový kouř, sluneční a UV záření, zpracované maso[1])[2]
Skupina 2A – pravděpodobně karcinogenní pro člověka (anabolické steroidy, glyfosát, sloučeniny olova, malárie, pití nápojů s teplotou nad 65 °C,[3] červené maso[1])[2]
Skupina 2B – podezřelý karcinogen pro člověka (aloe vera, uhlíkové nanotrubice, chloroform, DDT, benzín, ginkgo biloba, isopren, naftalen, radiofrekvenční záření například mobilních telefonů, oxid titaničitý)[2]
Skupina 3 – neklasifikovaný
Skupina 4 – pravděpodobně není karcinogenní pro člověka

Takže jednak se pleteš, že by loď neprodukovala pevné částice - to tmavé, co jí lítá z komína, jsou saze (na tvorbu sazí nemusíš mít jenom přímý vstřik) a dále v tom kouři budou desítky nebo stovky dalších karcinogenů. Tohle je ta
Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:31
Ony ty lodě jezdí na dálkové ovládání? ... Nebo jako že kapitán není člověk? ... A nebo dnešní módní plyn CO2 emitovaný na oceánech nevadí?
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:44
Och, ty budes nejaky inteligent :D , ak si myslis ze kapitan sedi za kominom, nechapes rozdiel medzi 3 a 15% nym podielom a nevies ze na rozdiel od aut sa dopravne lode stavaju na 30-40 rokov a taktiez moznosti pohonu lodi su obmedzene a caka sa na dokoncenie vyvoja FC lodi tak sa nemame o com rozpravat :)
Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:54
Helé, a proč vozíme všechno těmi neekologickými loděmi z Číny, když bychom si to mohli ekologičtěji vyrobit tady a navíc to ani nikam nevozit? ... Navíc já mám takovou vnitřní představu, že cestovat by měli lidé a ne výrobky... Ale jak jsi psal, já jsem jenom takový prosťoučký trouba, který vlastně neví, o jakých procentech mluvíš. Jestli jsou v těch procentech započteny i kapitánovy prdy nebo třeba jenom CO2, víš? Nebo nevíš, ale tváříš se, že víš? Jak jsi na tom?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 21:32
Protože tam je takovej přesnej opak rovnostářskýho komunismu = aby soudruh moh mít nový Ferrari tak mraky makaj za hrst rýže = vyrobí se to tam levnějš. I když i to pomalu ustupuje = a k velký nelibosti soudruhů ve vedení země = to části těch co za tu hrst rýže makaj = začíná trochu vadit :-)

Neboj už se plánujou obří chráněný zóny = v Africe = to navíc bude blíž :-!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 22:42
Skus niekedy sadnúť do neekologického lietadla a isť sa tam pozrieť. Kvalifikovaná pracovná sila tam už zarába viac jak u nás.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 22:54
No dyť to píšu! PROTO se výroba už přesouvá jinam a to s tou Afrikou NENI vtip! ;-)

Ale je to o oblastech = v číně sou furt místa kde se maká za tu hrst rýže = to je prosim tě taky nadsázka :-!
Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:29
hele, d arrow, já bych měl na Tebe dva dotazy a jeden bonusový:

1) Jak se ta aféra dieselgate podepsala na hojně rozšířeném nešvaru - tedy provozování starých pleček, pleček s čipem ev. vykuchaným filtrem? (tohle nám tu smrdí nejvíc z hlediska automobilismu)

2) Jak si vysvětluješ, že nejdelší život v ČR mají Ti chudáci auty promoření Pražáci?

3) BONUS: kolik kilometrů od dálnice narazíš na první (alespoň trochu) živou rostlinu?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 20:35
2) sme prostě = z drsnýho kraje :-!

3) ty se prostě = nedáš :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 21:19
2 - dojezd zachranky do 10 ti minut . Obrovská výhoda proti zbytku ČR, ktera silně ovlivňuje statistiku úmrtnosti vzhledem k tomu, jaké jsou nejčastější příčiny úmrtí v ČR ;)
Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 21:31
... zatimco v cele cr je to do 15-ti minut (ze zakona)... nebo chces rict, ze je v praze sice o dost vic rakoviny z aut, ale zachranka to do deseti minut resi? ... podle me je to cele mnohem prostsi. vliv automobilismu na lidske zdravi je (nastesti) zanedbatelny. krasne to nedavno shrnul jeden nemecky vedec - napsal pojednani o tom, ze kdyby emise z automobilismu byly tak strasne a mely na zivot lidi takove dopady, o kterych zelena lobby mluvi, pak by se analogicky kazdy kurak do par cigaretach musel mrtvy skacet k zemi... tak asi tak.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 21:33
Jj tys to prokouk = ale nejsi jedinej = to samý psal už ryccardo
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 21:34
Chci ti říct, že největší úmrtnost je na nemoci oběhové soustavy a proto je dojezd rychlé dost klíčový. Je na to i několik vědeckých článků, které odpovídají přesně na tuto otázku. O dieslech a rakovině jsem nepsal.
Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 05:51
no ale ja o tom schvalne pisu, protoze se pry v praze ti lide tou automobilovou dopravou dusi, zatimco na venkove ne, tak se to musi nekde projevit, ne? nebo chces rict, ze kdyby v praze jezdily jen elektromobily, tak by prazakum skokem vzrostl vek doziti? ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 09:11
Ne, nic takového jsem neřekl , odpovídal jsem čistě na otázku, proč je v Praze nejvyšší naděje dožití.Musim ti to psát 3x ?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 10:18
Ne, to mi psát třikrát nemusíš, ale otázku jsem už dále poněkud rozvinul, ne? Já bych chtěl někde vidět ten špatný vliv toho automobilismu na to zdraví, a to se mi nějak nedaří. Tak pokládáním dodatečných otázek se snažím zjistit, jestli bys v tom nepomohl :-). Ono to spíše vždycky vypadá naopak - čím více v té které zemi mají aut, tím vyššího věku se tam dožívají.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 10:19
Já jezdím dieslem, mne se neptej ;)
Avatar - CHerokee
Re: Vsetka demagogia pokope
| 18. 7. 2019 22:58
Máš představu o tom, kolik velkých měst má přístavy? Ty emise se právě měří v Barceloně a Benátkách.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 09:12
Právě jsem u Barcelony, já i můj diesel se tu máme dobře , díky za optání :D
Avatar - mariov8
Re: Vsetka demagogia pokope
| 19. 7. 2019 08:57
Pletieš viac vecí dohromady!

Na vývoj vozidiel na sůčasnej úrovni Euro6d Temp výrobcovia potrebovali viac času než úradníci od stolu stanovili, tak to dopadlo ako to dopadlo. Neviem či je to zle, alebo je to dobre, ale automobilky dnes proti Bruselským politikom už nie sú tak silný hráči ako si vačšina ľudí myslí.

Keby fungovali STK a polícia by dymiace auta odchytávala, kedysi ich viac zaujímal technický stav vozidiel, nesmrdeli by ti pod nosom. Už niektoré Euro5 autá dokázali byť dosť čisté.
Avatar - WinDiesel
Mimochodem, útočilo se na všechny spalovací motory
| 18. 7. 2019 19:47
Diesel byl využit jako záminka k útoku na všechny spalovací motory. Pochopila to už i Toyota, která má v hybridech spalováky a tak ukončila svůj hloupý sponzoring organizace Deutsche Umwelthilfe. To když se Toyotě aktivisté této organizace vysmáli a pokračovali v útoku, jako špatné začali označovat i hybridy Toyoty.
Avatar - Beefcake
Re: Mimochodem, útočilo se na všechny spalovací motory
| 18. 7. 2019 20:29
A co ma byt v hybridoch , ked nie "spalovak". Elektrina s elektrinou ?
Avatar - mariov8
Re: Mimochodem, útočilo se na všechny spalovací motory
| 19. 7. 2019 08:59
Koncern Daimler jim také utnul dotace.
OK Budiš,
| 18. 7. 2019 19:47
Stejně je to dle mého tupý pohled. A to hodně..
Ano momentálně je elektrika hodně špinavá.. každý vidí uhelní elektrárny, vyhořelé palivové články a bla bla bla. Je to tak.
Ale budoucnost elektrické energie je "slunce, voda, vlny, vítr" - technologie jede dopředu asi jako vývoj jízdných asistentu... Solární panely má už kde kdo, starý baterky z aut se skvěle hodí jak úložný zdroj a tu existuje obrovský prostor na efektivitu.

A teď mi Kočičáci doufám řeknete zbývá po ropě ? Hmm?...

Já to vím a vás to netankuje... Staré vrty které totálně zdevastovali krajinu a dlouho tam nic nepokvete.
Přesak ropy z vrtů do moře mega problém... (ono ne že by ropa neprosakovala i samá... ale tohle je o trošku hodně víc)
+ každoročně nějaký ten ztroskotaný tanker atd... Cílem elektrifikace není jenom autodoprava, ale postupná elektrifikace všeho ano i lodě ano i letadla.... No tam je to trošku komplikovanější to každý odborník uzná a nástup někde začít musí. Je jedno jestli se to Pepovy, Vojtovy nelíbí..
Vy tu řešíte pouze emise, no pointou celého je, omezení těžby ropy... měně vrtů, méně tankeru, méně šílených rafinérii.. To je to, co je podstatné... A xy vedlejších vlivu.. nikomu se nelíbí že z toho profituji krajiny které ropou financuji konflikty atd.. Iran, SAE, Irak, USA, Rusko... přijedu o ropu ztratí obrovský balík peněz a na světe bude zase o něco lépe.

Jo a ještě další argumenty - výroba batérii - OK supr argument uznávám ... ale tam je taky-tak tlak na ekologický proces výroby - nahrazení drahých kovu grafitem, zvýšení efektivity atd... navíc batérii dokážete z velké části recyklovat...

P.S. Mercedes je stejně ekologicky jak elektrický vůz. Drahý Miláček co tuhle větu vymyslel.. vysloužil jsi si Nobelovu cenu za výzkum!! Uzamkni se prosím na hodinu do malé a uzavřené garáže k nastartovanému elektrickému vozidlu a pak to samé do stejné garáže s Mercedesem :) pozdravuj svatého Petra. ♥

A i když jsem napsal co jsem napsal souhlasím že DI
Avatar - fostek
Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 19:54
Ano, ano. Vem si prosím OKAMŽITĚ prášky.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 19:57
Jaký na zmizení souhrnu faktů doporučuješ? :-)
Avatar - fostek
Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:01
Tomu Steelovi?
***nkáli.
Tobě bude naopak stačit, když vysadíš. proboha, aspoň ty houbičky už nech bejt. :-!
Re: Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:03
Víš jak je těžké ciankáli sehnat.... šipku do ***e s kurare a je vymalováno . hezký po starem
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:06
Ajajaj...biotoxin. Už je to tu. To přebiju jen Zyklonem-B. :)
Ale nechci. :'-(
EDIT - co nám to tam cenzoruje?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:20
Nojo TOMMY STEELE https://www.youtube.com/watch?… v tomhle prvnim hitu https://www.csfd.cz/…y-hrnec/prehled/ Kmotra Copolly hrál skřítka = babičky oblíbenej film :-!
Re: Re: Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:28
Tak ty si obrovský klasik !!!! :yes: :yes: :yes:
Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:01
nedělají prášky náhodou s ropy ? :D
Hele mně se to směrovaní stejně nelíbí jak asi nikomu...
Taky chci mít v garáží 5,2 FSI V10
Rozumná cesta je recyklace plastového odpadu znovu do ropy a paliva.. ale v této veci se děje obrovský *** a každý pouze pindá že těch plastu všude je po kk..t a nikoho to neinteresuje.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:04
OK. Tíms mě dostl a omlovám se ti.Shodneme se asi na tom, že se strašně řeší maličkosti a velký věci a vize nikdo není schopen udělat. Je to systémem. Ale to je na jinou diskusi.
:yes:
Re: Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:09
Naprosto souhlasím ...
Avatar - Hammunasakra
Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 19:56
:yes: :yes:
Avatar - fostek
Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:01
Koukám, že dneska je norma:
Za hromadu sranců obdržíte dva palce nahoru od hamuny.
:D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:25
Jak se to vezme = dneska tu :no: i :yes: dost lítaj :D

Já se k těm co dávám já = aspoň hlásim :-)
Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:34
... Až budeš vyrábět solár (komplet - i s pořízením surovin k výrobě) pomocí energie vyrobené solárem, zjistíš, že ho nevyrobíš. Protože tolik energie Ti ten solár za svou životnost nedodá. A budeš muset sáhnout jinam.
Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 20:45
A znovu je jsme v začarovaném kruhu a pravdu máš a i ne.
Vše je závisle na efektivitě solárního panelu. U starších solaru je tvůj argument plně pádny u nový s efektivitou víc než 13% neplatí. a plus xy faktoru počasi , poloha solaru atd.

A jasně ještě co s přebytkem ...
Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 21:04
Kdyby to bylo, jak říkáš, tak by funkčním byznys modelem bylo: výroba soláru - nahození soláru - výroba dalších solárů, některé nahodím, nadbytečné prodám, bude zisk. V našem komplexním světě by to fungovalo tak, že energii ze soláru za jeho životnost prodám a pak zpracovatelský řetezec její pomocí vyrobí dalších solárů víc než jeden. Jenže aby byl solár rentabilní (tedy vyrobil víc, než koštoval při výrobě - a tady si komplexně dosaď i cenu všech materiálových vstupů, ta odpovídá energii do výrobku vložené), musím z něj vyrobenou energii dotovat (tak asi 4x oproti ostatním energiím tady v ČR) a k tomu je nutné připočítat fakt, že mi ho vyrobili soudruzi v Číně, kde je odhadem elektřina třeba pětkrát levnější než u nás. No a jsem na začátku. Takže solár mi sežral 20x (=4x5) tolik energie, než reálně vyrobil. Hm? .... Nebo z druhé strany: Představ si, kolik by asi tak ten solár stál, kdybys při jeho výrobě používal jenom energii ze solárů?
Re: Re: Re: OK Budiš,
| 18. 7. 2019 22:26
Áno tieto rovnice sú bežne spomínané, ale počíta sa len so samotným panelom. Ten treba na niečo postaviť. Ak to niečo nebude natáčať panel za slnkom, tak účinnosť klesá. Ak sa panel zašpiní účinnosť klesá. Ak okolitý porast prerastie panel, tak účinnosť klesá. A finálna rovnica už nie je taká pekná, tak ju radšej nik nespomína.
Re: Re: Re: Re: OK Budiš,
| 19. 7. 2019 10:40
přesně... a nejen to. Nikdo už tam nezapočítává energii vynaloženou na vstupní suroviny, také nikdo nepočítá s tím, že solární panel pro svou funkci potřebuje širší infrastrukturu. To není jenom měnič, protože solární panely (a i ostatní jakože obnovitelné zdroje, ale ty soláry jsou v tom úplně ukázkové) dnes zneužívají stabilitu zbytku sítě - silovou energii prakticky neumíme skladovat, solární panely mají svou činnost přísně spojenou s dením režimem (v noci toho moc nevyrobí) a celou elektrorozvodnou síť (kdyby byla ze solárů) bys musel umět nějakou formou záložních zdrojů postabilizovat. Cena téhle infrasturktury se zase dá přepočítat na vstupní a provozní energii. No a to vše musí ten panel svou výrobou pokrýt jinak je to nefunkční!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: OK Budiš,
| 19. 7. 2019 11:22
Je to tak tohle zatim nikoho nenapadlo = seš první

No my jednoduchý se těšíme na https://www.svetmobilne.cz/…efektivitou/7760 nebo https://zpravy.aktualne.cz/…305ac1f6b220ee8/
Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK Budiš,
| 19. 7. 2019 14:53
Není vůbec podstatné, jakou mají solární panely efektivitu. Podstatné je, za jakou jsou vyrobeny cenu a jestli se energie jimi vyrobená vyplatí.
Avatar - mariov8
Re: OK Budiš,
| 19. 7. 2019 09:21
A ty si sedni do komínu uhelné elektrárny.

A běž se podívat do té fabriky vyrábějící ty elektro autíčka když nefouká vítr, nesvítí sluníčko a jakákoliv voda je daleko. Taková fabrika není tvůj notebook a lednice, když není proud, jsou tisíce lidí bez práce a majitelé nebo akcionáři rozhodně nebudou spokojeni... a rozhodně ji nerozjedeš za pár minut a bez škod!!!

Ty lodě a letadla mne baví, to je technicky prakticky nemožné. Lodě jsou v megatunách ve větších lodích bývá instalován výkon i přes 100 000kW a letadla těžce bojují s hmotností - což je jeden ze základních problémů baterek, řádově nižší energetická hustota. :-!

Souhlasit lze pouze s tvojí zmínkou omezení vlivu ropných velmocí.
Re: OK Budiš,
| 19. 7. 2019 14:48
Vlny na Lipně a voda z Orlíku. To je ten mocný zdroj energie pro budoucnost ČR? Stávající fotovoltaika nás ročně stojí 42 miliard kč a vyrobí sotva postřehnutelných 2,6 % české výroby. Za bilion kč garantované výkupní ceny po dobu 20 let by se postavily dva jaderné bloky s podílem 15%.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: OK Budiš,
| 19. 7. 2019 14:53
No to popisuješ brutal solární tunel křivejch politiků = kterej navrhla soudružka z ČSSD z Královéhradeckýho kraje = a uplacený posranci pro tu prasárnu zvedli ruce https://www.parlamentnilisty.cz/…Vitaskova-543688

K energii z obnovitelnejch zdrojů můžeš přistupovat jako třeba vedle v Rakousku = solár na každý nový střeše každym baráku = v reálu to znamená gigantický úspory + se energie taky nemusí obří vzdálenosti přenášet = prostě snižuje spotřebu = pár metrů od toho kde se vyrobí

Že my v postkomunistickym státě sme šli i v tomhle cestou Divokej východ = a skupiny se na tom nepředstavitelně balíkujou = to je fakt blbý :-|
Avatar - Beefcake
gth
| 18. 7. 2019 20:28
Chodte uz kamsi - dokola to iste ako temy clankov, hra na istotu, lebo niektore temy su zaruka flamewarov.
Avatar - Zetti
Re: gth
| 18. 7. 2019 21:05
ucel je splnen, rozstekali se vsichni ratlici ve vesnici, to je divny ze to s EU ani nehne
Avatar - rokyta.p
jde hlavně o prachy, otázka je komu a jak
| 18. 7. 2019 21:28
O ekologii NIKOMU nejde. To by jsme neměli cca třetinu elekřiny vyrobenou spalováním uhlí. Jádro které je nejmenší zlo by bylo rozšířenější, nějaké hydro taky vypomůže. Víte kolik CO2 mi nadělá 737 za dvouhodinový let? Ani se nebudu chlubit, o zaoceánských lodích na mazut nemluvě. U osobních aut jde jen o peníze a zviditelnění se. Elektřina může být fajn na pravidelné dojíždění okolo komína. Na konstantní jízdu po dálnici vyjde nafta stále levněji a ekologičtěji. Někdo potřeboval oživit baterky nebo nějaká jiná lobby, víc za tím nevidím.
Re: jde hlavně o prachy, otázka je komu a jak
| 19. 7. 2019 08:10
Nevypadá to, že by elektroauta mohla nahradit auta na naftu/benzín. Ale hysterie už jede naplno, takže mně to vychází tak, že nakonec si lidé budou ke stávajícím nafta/benzín autům pořizovat ještě elektroauta. To není pro automobilky a na ně napojené politiky špatný business case. Hybridy jsou slepá cesta. Jen nevím, kdo to ekonomicky utáhne. U nás stejně budou stále jezdit smradlavé ojetiny a těch pár nových aut to nezachrání - jsme moc chudí.
Horší je to, že lidstvo néma alternativu pohonu aut až se přestane ekonomicky vyplácet těžba ropy. No, ale mne už se to týkat nebude.
Avatar - Zetti
Re: Re: jde hlavně o prachy, otázka je komu a jak
| 19. 7. 2019 08:51
To mame kazdy jinak. Podle mne mild hybridy a plug-in hybridy jsou stredni cestou, tzn. zachovani dynamiky aut pri splneni emisnich restrikci. EV kvuli porizovaci cene a starnuti baterii bude volba jen pro bohate, spalovaky se spotrebou pod 3 litry budou neprodejne, protoze jizda s nima bude nekonecna nuda.
Avatar - elektrikar
Co si vzpomínám
| 18. 7. 2019 21:54
Pár let zpět vykřikovali všude dokola, že ty limity jsou mimo fyzikální zákony. A najednou to jde??? Nebyly ty limity spíše mimo zákony jejich pohodlného zisku? :no: Také je divné, že na obrázku se slepice a článek je přitom o Mercedesu, že redakce...
Avatar - Hammunasakra
Re: Co si vzpomínám
| 18. 7. 2019 22:21
:yes: :yes:
Avatar - speedfred
.....
| 19. 7. 2019 06:14
Už se poprali?
Avatar - CICERO
Re: .....
| 19. 7. 2019 17:10
stebou ještě ne Kočnere, mas dobré obranné pásmo !
Koření
| 19. 7. 2019 11:43
Zapomínáte na jednu věc, automobilový průmysl je jedním z pilířů skomírajícího kapitalismu. Pokud nebude dostávat pravidelné injekce v podobě nesmyslných předpisů nebude moc zdražovat a růst nebo se držet při životě.
Koření musí proudit jak se říká v Duně.
Úroveň diskuse
| 19. 7. 2019 12:27
Bývaly doby, kdy diskuse plnily svůj účel - výměnu názorů. Dnes je to o tom, kdo koho přepere, kdo komu víc vynadá, kdo koho víc urazí nebo zesměšní, věcný obsah vymizel. 2/3 příspěvků jsou humus.

Možná redakce schválně uvádí provokativní články aby se tady rozhořely boje a bylo co nejvíc reakcí a příspěvků - jakýchkoli. Třeba podle toho dostává ACZ peníze od reklamek.
Re: Úroveň diskuse
| 19. 7. 2019 23:32
Tak plamenne diskuze a opakovane kliky přijdou vhod..

Fascinujou mě výrazy jako hysterie ekologů atp.

Většinou mi prijde, že se agresivněji projevuji zastánci dieselu..
proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 19. 7. 2019 12:33
To, že Mercedes dostal max. počet bodov, tak to znamená, že "Diesel čistý jako elektromobil" ?
Tak to potom ste horší demagóg, než tí euroúradníci.
Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 19. 7. 2019 12:50
Faktem je, že jsem zatím nikde nenašel analýzu komplexní ekologické zátěže jednotlivých zdrojů znečištění a ani to, jak a který druh auta dle instalovaného pohonu znečišťuje planetu - myslím se vším všudy, od A do Z. A k tomu pak ještě ekonomickou analýzu. Pořád to je jen o omezených analýzách a případových modelech. Prostě je to diskuse bez relevantních podkladů a tudíž o ničem.
Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 19. 7. 2019 19:08
presne! komplexni analyza teto problematiky uplne chybi, prevlada pouze hysterie, ci spise ideologie, a to zejmena v politickych kruzich eu, ktera nam na zaklade toho serviruje naprosto absurdni antiekonomickou a ruku v ruce s tim i antiekologickou legislativu.
Re: Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 19. 7. 2019 23:39
Kde všichni vidíte tu hysterii?

Zadna analyza nechybi. Jen ji nechces videt. Viz nize.

Nechces ji videt ty a hlavne ji nechteji videt ropny sejkove.
Nebo jinak. Ropny sejkove ji tak moc nechteji videt, az ji nechces videt ani ty :-) Chapes?

Nebo jeste jinak, predstav si, ze se zivis tezbou ropy. Co asi delas, aby to tak zustalo co nejdyl, nejlip naporad??

A ty pohadky o tom, ze kdyz je nekdo bohatej, tak uz vic nepotrebuje a stane se z nej spasitel, tak ty si schovej detem na dobrou noc :-)
Re: Re: Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 20. 7. 2019 07:49
no tys tu jeste chybel. blbej jak tago, ale vyrecnej jak lenin. tak ja vidim hysterii napriklad v tom, ze budeme zakazovat vatove tycinky a brcka, pricemz toto tvori nic neresici zlomecek plastoveho odpadu. vidim ji v tom, ze zakazujeme spalovaci motory do aut kvuli co2, ale neresime napr. letadla a miliony jinych co2 produkujicich aktivit. podporujeme antiekologicke jakoze obnovitelne zdroje (solary) a zasadne znevyhodnujeme jadro. pestujeme repku a lijeme to do aut, pricemz ekodopad tohoto je jednoznacne negativni. kdybychom na plose repky vysazeli les, udelali bychom pro redukci co2 mnohem vic. atd. atd. atd. ... a pohadky o bohatych spasitelich urcite nemas ode mne, tak si dej radsi mokrej hard na celo.
Re: Re: Re: Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou..
| 20. 7. 2019 08:24
Ahoj kuny.

Urazet umis dobre. Argumentacne uz je to slabsi. Chapu, ze jsme v diskuzi na webu o autech, takze se diskutujici zajimaji hlavne o auta..
Ale jak jsi prosim te prisel na to, ze v ramci ochrany klimatu se resi jen auta??

https://cs.m.wikipedia.org/…_Katovic%C3%ADch

A muzes mi rict, jak jsi prisel na to, ze jsou solary antiekologicke?

Tak zkus zacit v diskuzi diskutovat a zkus odpovedet strucne na tyto dve otazky. To das :-)

Pro jistotu jeste nejaka citace:
Klíčovým nástrojem pro snížení emisí skleníkových plynů z průmyslových zařízení za co nejnižších nákladů je systém EU pro obchodování s emisemi.
V zájmu dosažení uvedených energetických cílů musí země EU podporovat získávání energie z obnovitelných zdrojů, tedy např. větrné, solární energie nebo energie získávané z biomasy.
Kromě toho musí usilovat o snížení energetické spotřeby budov. Po výrobcích se naopak požaduje, aby zvyšovali energetickou účinnost u nejrůznějších zařízení a domácích spotřebičů.
Automobiloví výrobci musí snížit emise CO2 u nových osobních a nákladních vozidel.
https://ec.europa.eu/…a/citizens/eu_cs
Re: Re: Re: Re: Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógi
| 20. 7. 2019 18:00
tak nevim, jestli jsi uplny pitomecek nebo si na nej jen hrajes, ale ad 1) nikde jsem nerekl, ze se resi jenom auta (naopak jsem tu uvedl i jine ocividne nesmysly, ktere se "resi"). ohledne aut pouze rikam, ze zpusob, kterym se to resi, je absurdni. absurdni je totiz i ten udajny problem, ktery auta tvori (co2) ad 2) proc jsou solary neekologicke jsem tady vysvetloval. tak si to precti. nemyslim si, ze to ty pochopis, ale vez, ze je to docela trivialni. a bonus pro tebe: obchodovani s emisnimi povolenkami je pouze prodrazovani lokalni vyroby a jeji castecny presun do zemi tretiho sveta, nadto to zase tvori zbytecny urednicky aparat. globalni dopad na ekologii opet negativni. a na zaver jeden muj soukromy pohled na vec: nikdo, kdo do "prace" leta letadlem tydne nebo ev. denne (bruselsti kulevalosove) nema moralni pravo me omezovat jakym zpusobem ja najezdim tech par tisic kilometru rocne. je to jako obvykle kazat vodu a pit vino. preber si to jak chces, ale nemyslim si, ze to pochopis.
Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 20. 7. 2019 14:25
Orme, pises, ze jsi nikde nenasel analyzu..

Tady mas clanek plnej ruznych analyz, muzes studovat:
http://www.hybrid.cz/…ez-elektromobily
Avatar - Hammunasakra
Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 19. 7. 2019 13:19
Tady zase dostal nošovickej Hyundai stejnej počet bodů jako https://www.whatcar.com/…-to-avoid/n18697

Elektromobil co si natankuju z toho jak mi na střechu svítí slunce = bude hodně dobrej = a narozdíl od spalovacího motoru i násobně líp recyklovatelnej = Nissan mimochodem uvádí celkovou životnost baterií 22 let

A je to sranda diskuze = protože to že se časem MUSÍME odklonit od pohánění běžnejch aut ropou = to snad ví chápe každej. Klidně na ní můžou jezdit nějaký sportovní lahůdky a tak = ale proč ty 2 miliardy pro běžnej přesun z A do B?
Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 19. 7. 2019 15:16
Ano, nastane doba, kdy těžba ropy bude neekonomická, ale je elektroauto tou náhradou ?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 19. 7. 2019 15:20
Re: Re: Re: proti demagógií ešte väčšou demagógiou...
| 19. 7. 2019 23:38
Ahoj Orme.
Eko bilanci jsi nenašel asi proto, že jsi nehledal. :-)
Protože nekoresponduje s tvými názory?
https://www.volkswagen-newsroom.com/…-co2-bilanz-4886

PS A když nekoresponduje, tak nezbývá nic jiného.. než ji zpochybnit. Treba říct, že se jedná o hysterii atp. A kdyz bude nejhur, alespoň zlehcit - lode jsou horsi, prumysl je horsi, Evropa je tak mala, ze to ani nema cenu resit..
Green NCAP
| 20. 7. 2019 00:26
Jen pro uplnost - i tento NCAP pouziva hvezdicky.

Dieselovy Mercedes dostal 3.

Vsechny testovane elektromobily dostaly plny pocet 5 hvezd.

https://www.greenncap.com/…class-2019-0013/

Napsat clanek "nesmyslny hon na diesely" je jako psat, ze auto se tremi hvezdami v bezpecnostnim testu je dostatecne bezpecny a auta s 5 hvezdickami jsou nesmyslne bezpecny. To, ze ten "hon na diesely" mel smysl, je uz v tom, ze ten test takhle vysel..


PS Ja jsem samozrejme rad, ze Mercedes dosahnul deseti bodu za zplodiny. Bohuzel tomu tak doposud nebylo a na nasich silnicich dalsich minimalne 10 let ani nebude. Drzim palce, aby i tenhle model Mercedesu za tech deset let plnil to, co v testu NCAP. Dneska prede mnou jel Golf III s napisem Hoonigan a patymi dvermi spinavymi od sazi. Pokazdy kdyz pridal, tak se vyvalil cernej stiplavej dym. Ten Golf pred 17i lety, kdyz byl novej, taky takhle necoudil..
Prodej dieselu po Česku.
| 24. 7. 2019 05:57
Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je:
http://www.mazdaclub.cz/…77-000-km-179412?…
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?… p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/…-2d-77-000-km-17 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/…lak-oleje-172816

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…


Tady je jasně vidět co p
Prodej dieselu po Česku
| 24. 7. 2019 05:59
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98

tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...

http://www.mazdaclub.cz/…azda-cx-5-186574
Propaganda
| 2. 8. 2019 20:03
Tento článek je ryzí propaganda na objednávku kdoví koho...
Btw, tady je odkaz na článek, který jednoznačně podkovává onu lživou studii, na kterou se místní článek snaží navázat.
https://innovationorigins.com/…-not-even-close/?…

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku