Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Beefcake
No konecne
| 18. 7. 2019 20:46
nieco o normalnych autach, kde sa neriesia blbiny.
Re: No konecne
| 19. 7. 2019 05:53
Aůle vždyť tohloe je super! Kdo to dělá? Moc se mi tyhle srovnávačky líbí :yes:
Avatar - iudex
Re: Re: No konecne
| 19. 7. 2019 08:46
Jj, takýchto porovnávačiek čo najviac, už sa teším na test (ktorého je video predzvesťou).
Re: No konecne
| 19. 7. 2019 10:38
A nikdo ani neřeší kolik to vypustilo CO2 a NOx. Jen víc takových článků. Ty na ACZ patří. :yes:
Avatar - CHerokee
Srovnání
| 18. 7. 2019 21:10
Takže Miata v plné na Bilsteinech by byla asi rychlejší než silnější BRZ. Zajímavé.
Avatar - Beefcake
Re: Srovnání
| 18. 7. 2019 21:32
Tie auta su v kazdom teste blizko seba. Ved mx5 je lahka a mala, to nie je o vykone. 12kw na ten rozdiel vahy nie je vela.
Avatar - iudex
Re: Re: Srovnání
| 19. 7. 2019 08:44
Presne tak, nie je dôležitý absolútny výkon, ale výkon v pomere k hmotnosti. A BRZa jeden kilowatt ťahá 8,6 kila, kdežto u Mazdy je to len 7,8 kg. Teda MX-5 má lepší hmotnostný výkon (a teda mohla/mala?/ byť rýchlejšia).
Avatar - Dinar
RWD
| 19. 7. 2019 07:50
Most je pomalejší a tehničtější trať, takže rozhoduje hlavně podvozek, a z těch videí je vidět, že obě auta ho mají opravdu skvělý, s časem 2:09 mají v Mostě co dělat i auta s výkonem o 100k vyšším (pořád jsme v kategorii konfekčních aut). Tyhle "malé" čisté zadokolky, to je v šikovných rukách esence ježdění, parádní testík, Martine. :-) :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
Re: RWD
| 19. 7. 2019 08:02
A přitom obzvlášť Subaru vyjíždí z továrny na pneumaikách, které jsou pro dosažení dobrého času dost nevhodné :-)

Stačí přidat sportovní brzdové destičky a lepivější pneu a najednou je z toho v obou případech čas na dohled magické dvou minutové hranici...
Avatar - iudex
Re: Re: RWD
| 19. 7. 2019 08:45
No ale v Subaru si zrejme uvedomujú, že keby to obuli na nejaké lepivé UHP či nebodaj semislicky, tak sa stratí tá hlavná devíza Toyobaru - hravý podvozok a o to viac "vynikne" nízky výkon, ktorý by už nestačil na odtrhnutie zadku a hrátky s pretáčavosťou.
Avatar - Enthusiastic.driver
Re: Re: Re: RWD
| 19. 7. 2019 09:54
Ano, má to vliv, ale nemusí to být fatální. Sám sice momentálně používám dvě sady kol (ale to proto, že Federaly FZ-201 už jsou pro normální ježdění opravdu overkill), ale na předchozím autě jsem měl AD-08R a byl jsem moc spokojený :-) Opakukju to furt, MX-5 a její plně nastavitelná geometrie, to je prostě boží věc - auto lze nastavit tak, aby se daly těžit všechny benefity těch nejlepších UHP pneu (pevná bočnice, dobrá odezva do volantu, grip) a přitom to bylo v případě potřeby rozpustilé...

...ano, jedním dechem je třeba dodat, že pro okruh se hodí větší zadní sbíhavost, která s tou rozpustilosí úplně kompatibilní není... nicméně pořád to kdyžtak je jen 600 Kkč a návštěva na geo před a po okruhu...

Nicméně, ten komentář výše měl spíš jen demonstrovat, že reálné schopnosti těch baby-sporťáčků mohou být ještě o chlup lepší.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: RWD
| 19. 7. 2019 10:05
To bez debaty, dobré gumy posunú časy na okruhu u akéhokoľvek auta a dať na BRZ namiesto priemerných touring gúm Michelin Primacy HP (mal som pred rokmi od výroby na 100k Focuse) napríklad Pilot Sport 4S (vyrábajú sa vôbec v 17"?), tak to hneď uberie na okruhu niekoľko sekúnd.
Re: Re: Re: RWD
| 19. 7. 2019 10:41
Hlavní problém je zase debilní ekologie a plnění norem na papíře. Když dáš na auto super lepivý UHP, tak jaksi nedosáhneš při homologačních testech tak nízký spotřeby a tudíž emisí CO2 jako když tam dáš nějaký tvrdý eko-puky. Takže aby se ukojili úředníci dá tam Subaru ***gumy a ty jako majitel si je pak holt musíš vyměnit. Svět chce být klamán.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: RWD
| 19. 7. 2019 11:29
Určite aj gumy majú všeobecne vplyv na spotrebu, ale to nie je podľa mňa dôvod. Tým je to, čo píšem vyššie, t.j. dosiahnutie hravosti bez potreby vysokého výkonu. Ak by to bolo len o spotrebe a emisiách, tak nedajú Primacy HP (to nie sú eko gumy, ale touring gumy), ale Energy Saver.
Btw. ani iné automobilky "nepodvádzajú" emisie na športiakoch s eko gumami, ale dávajú lepivé UHP. A taká 911ka s 305mm valcami vzadu by iste aj niečo ušetrila eko gumami. Ale Toyobaru s úzkymi gumami (205, resp. 215mm) reálne na gumách nezískajú asi nič.
Re: Re: Re: Re: Re: RWD
| 19. 7. 2019 14:55
Těžko říct. Nicméně 305 široký gumy se jako "energy saver" spíš nedělaj, takže tam UHP jako výrobce dát musíš. Nicméně v dnešní ujetý době, kdy se hraje o každej gram CO2 bych se nedivil použití gum s co nejnižším valivým odporem.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: RWD
| 19. 7. 2019 19:16
No chlapce, ty si uplne mimo.
Avatar - Beefcake
Re: RWD
| 19. 7. 2019 19:08
A to sa mi zda, ze od cistej a optimalnej stopy to mal casto daleko.
Avatar - Dinar
Re: Re: RWD
| 20. 7. 2019 08:40
Ta kola na videu jsou ukázková, stopa ideální. V Mostě je jen jedno místo, kde se dá jet stopa variantně, osobně na té Martinově jízdě nevidím nic špatně, naopak s danými auty je to moc pěkně zajeto. Ale moc rád se přiučím a prohlédnu video kritika, co to umí líp, sem s tím. ;-)
Re: Re: Re: RWD
| 23. 7. 2019 09:21
ahoj Dinare,
nechci chytracit, spis me zajima tvuj nazor na prujezd zatackami 5 (zejmena prechod do 6 - to zatoceni doprava znamena, ze pretocil levou), predcasny najezd do 13 a zbytecne vyjeti (s autem tohoto vykonu) k obrubniku v 18.???
SpFli︆ng︆.︆com︆ - Dospělý projekt pro muže najít dívku!
| 16. 8. 2019 15:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku