Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Reuters: Alfa Romeo ztrácí pro mladé muže na přitažlivosti

Analytici se shodují, že největší potenciál skupiny Fiat, pokud jde o tržby, v sobě skrývá právě Alfa Romeo. Možnosti, které by mohl De Meo k realizaci svých plánů s Alfou Romeo využít, jsou ale omezené.
Zpět na článek
9. 2. 2008 12:19
9. 2. 2008 13:19
neregistrovaný "Jig"
9. 2. 2008 13:21
neregistrovaný "FR"
9. 2. 2008 13:24
anonym
9. 2. 2008 13:31
neregistrovaný "FR"
9. 2. 2008 13:42
anonym
9. 2. 2008 13:47
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 13:50
anonym
9. 2. 2008 13:53
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:02
anonym
9. 2. 2008 14:13
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:16
anonym
9. 2. 2008 14:19
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:22
anonym
9. 2. 2008 14:25
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 17:11
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 18:01
anonym
9. 2. 2008 18:15
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 22:19
anonym
9. 2. 2008 14:21
neregistrovaný "mam_las"
9. 2. 2008 14:23
anonym
9. 2. 2008 14:27
neregistrovaný "mam_las"
9. 2. 2008 14:28
anonym
9. 2. 2008 14:31
neregistrovaný "mam_las"
9. 2. 2008 14:45
anonym
9. 2. 2008 14:54
anonym
9. 2. 2008 21:14
anonym
9. 2. 2008 14:17
anonym
9. 2. 2008 14:21
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 16:27
neregistrovaný "LT"
9. 2. 2008 17:13
neregistrovaný "Deception"
10. 2. 2008 19:39
neregistrovaný "Lubos"
11. 2. 2008 08:21
neregistrovaný "A2"
11. 2. 2008 20:15
neregistrovaný "Deception"
10. 2. 2008 19:43
anonym
5. 10. 2009 00:54
neregistrovaný "laama"
10. 2. 2008 20:44
neregistrovaný "karaben"
10. 2. 2008 22:18
neregistrovaný "Deception"
11. 2. 2008 09:26
anonym
11. 2. 2008 01:25
neregistrovaný "Olda 74"
12. 2. 2008 18:45
anonym
9. 2. 2008 13:45
anonym
9. 2. 2008 13:49
anonym
10. 2. 2008 20:53
neregistrovaný "karaben"
10. 2. 2008 21:24
neregistrovaný "ela"
9. 2. 2008 13:21
anonym
9. 2. 2008 13:41
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 13:50
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:01
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:18
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 15:31
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2008 15:42
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2008 16:06
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2008 16:48
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2008 17:19
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 18:16
neregistrovaný "Deception"
11. 2. 2008 09:16
neregistrovaný "rossonero"
11. 2. 2008 20:28
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 15:42
neregistrovaný "Jyrki"
14. 2. 2008 10:57
neregistrovaný "JiVi_"
10. 2. 2008 17:41
anonym
11. 2. 2008 09:22
anonym
9. 2. 2008 13:28
9. 2. 2008 15:43
neregistrovaný "Jyrki"
9. 2. 2008 16:08
neregistrovaný "sys."
9. 2. 2008 17:02
neregistrovaný "t.it"
9. 2. 2008 16:55
neregistrovaný "Jyrki"
9. 2. 2008 17:36
neregistrovaný "sys."
9. 2. 2008 19:42
neregistrovaný "Jyrki"
9. 2. 2008 17:25
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 22:39
neregistrovaný "asimov"
11. 2. 2008 13:47
neregistrovaný "nextrom"
9. 2. 2008 18:48
neregistrovaný "z3alot"
9. 2. 2008 21:08
9. 2. 2008 23:05
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 21:36
neregistrovaný "hombre74"
9. 2. 2008 21:37
9. 2. 2008 22:55
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 23:38
10. 2. 2008 00:59
neregistrovaný "dCi"
10. 2. 2008 10:59
neregistrovaný "Deception"
10. 2. 2008 11:13
anonym
10. 2. 2008 12:31
neregistrovaný "drocks"
10. 2. 2008 01:07
10. 2. 2008 07:30
neregistrovaný "emha"
10. 2. 2008 09:16
neregistrovaný "krytonix"
10. 2. 2008 13:00
10. 2. 2008 19:39
neregistrovaný "spirpin"
11. 2. 2008 08:16
neregistrovaný "neprihlaseny Bárt"
11. 2. 2008 15:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 2. 2008 16:52
anonym
10. 2. 2008 16:54
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 17:29
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 17:39
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 18:11
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 19:20
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 20:44
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 16:14
neregistrovaný "men24"
10. 2. 2008 17:15
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 17:18
10. 2. 2008 17:33
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 19:57
neregistrovaný "men24"
10. 2. 2008 20:49
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 22:14
neregistrovaný "men24"
12. 2. 2008 08:45
11. 2. 2008 01:17
anonym
12. 2. 2008 09:29
neregistrovaný "Lamborghini"
12. 2. 2008 11:46
neregistrovaný "sys."
12. 2. 2008 14:45
13. 2. 2008 19:07
neregistrovaný "Lamborghini"
12. 2. 2008 22:10
neregistrovaný "Deception"
12. 2. 2008 22:30
neregistrovaný "Deception"
13. 2. 2008 10:33
neregistrovaný "sys."
18. 12. 2009 20:02
neregistrovaný "darksome"
Avatar - Onyx
9. 2. 2008 12:19
klicovy problem
dle meho nazoru vezi v layoutu. Jizdni vlastnosti se nebudou nikdy blizit k nemeckym premiantum nebo Lexusu. Jakmile stredni a vyssi stredni trida prijede jako RWD, pak se mozna vahy otoci na stranu Alfy. Drzim pesti!!! Designove rozhodne patri ke spicce evropske tvorby. :yes:
Rozbalit vlákno
48
neregistrovaný "Jig"
9. 2. 2008 13:19
Re: klicovy problem
"Jizdni vlastnosti se nebudou nikdy blizit k nemeckym premiantum nebo Lexusu" ... zajímavé je, že zrovna AR 159 má nejlepší podvozek ve své třídě a ty německé premianty nechává za sebou :-!
neregistrovaný "FR"
9. 2. 2008 13:21
Re: klicovy problem
To mas dokial ten najlepsi podvozok? 8-s Ano dizajnovo su pekne ale kvalitou nic moc veru
anonym
9. 2. 2008 13:24
Re: klicovy problem
ach jo , jels ty vubec v nove 159 nebo brere a vubec v nekterem z jejich novsich modelu?kdyby jo tak nepises takovy *....
neregistrovaný "FR"
9. 2. 2008 13:31
Re: klicovy problem
Nie nesiel... rad by som sa ale zviezol ;-) aj ked Alfa nie je moj favorit...
anonym
9. 2. 2008 13:42
Re: klicovy problem
tyhle neustaly debaty o kvalite nebo nekvalite sou uz fakt unavujici ,auto ktery stoji v zakladu tolik jako treba 159 nemuze byt spatny,a dalsi kecy ze je moc tezka,ano je oproti minulym modelum urcite ale je to spatne?jak pro koho,ta vaha neco signalizuje a to je bezpecnost a bitelnost vozu,jiste ubere to na vykonu,ale je ten vykon potreba?pro nase predpisy?vubec pro celosvetovy predpisy?na to je i ta nejslabsi verze az az!takhle se musi uvazovat a ne v kazdym clanku psat o tom kdo ma lepsi nebo horsi zrychleni nebo vetsi nebo mensi maximalku,jasne sou tu hovada co se na silnicich chovaji odstrasujicim pripadem,ale auto neni jen o rychlosti a to by si meli redaktori nekterych takto formulovanych clanku uvedomit.Ale co nema cenu tu neco takoveho psat stejne zas nikdo nebude souhlasit takze ztrata casu :-!
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 13:47
Re: klicovy problem
No, pokud jsou tvé priority pouze design a zašlá sláva kdysi slavné značky, pak asi budeš s Alfou spokojen (pokud si ji vůbec můžeš dovolit).
Ona ta Alfa na tom zase tak moc dobře není, pořád má co dohánět. Značné rezervy tu jsou.
;-)
anonym
9. 2. 2008 13:50
Re: klicovy problem
mohu nejakou rezervu znat?
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 13:53
Re: klicovy problem
Jistě. Zpracování interiéru (co jsem jel v Alfách, všechny vrzaly), síla image, spolehlivost, německá preciznost, minimum kompromisů, motorářská a podvozková špička.
anonym
9. 2. 2008 14:02
Re: klicovy problem
nemylil sem se ,presne to sem cekal ze napises,takze nic noveho pod sluncem ;-\ spolehlivost(zvlast u BMW dosti polemizujici tema),motorarska a podvozkova spicka (to se bavis o ktere nemecke automobilce)(no asi ani nebudu hadat) proste tohle sou typicke nazory ktere dnes uz nikoho neprekvapi a zkratka verejnost je tim uz tak presvedcena(vetsina ani ne zduvodu vlastni zkusentosti,ale z kvalitniho marketingu)kazdopadne je to skoda ale je to tak
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:13
Re: klicovy problem
No motej si co chceš, ale vidím, že jsi jen maldý kluk, který o autech víc čte, než je kupuje.

To co jsem napsal, je pravda. Motory (několik ocenění Engine of the year), podvozek není třeba rozebírat, německé zpracování interiéru taktéž ne a spolehlivost? Ten kdo postaví Alfu na BMW je neználek.

Alfa prostě na BMW nemá - v ničem.

A ještě jedna věc, spousta lidí dovede vnímat auto většinou jen z jednoho pohledu, jestli jezdí a kolik stojí provoz. Garantuji ti, že Alfa je hodně drahý špás, který za to, co poskytuje si bere neúměrné částky za nutný servis.
anonym
9. 2. 2008 14:16
Re: klicovy problem
hele co si myslis co je lepsi stara 1 generace trojky z 2.0 litrovym motorem o vykonu 136 koni?nebo stara 33 o objemu 1.7 a vykonu 107 koni?
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:19
Re: klicovy problem
To nevím, veterány nekupuju. :-!
anonym
9. 2. 2008 14:22
Re: klicovy problem
a to je zpravne timto koncim diskuzi stebou,pac o historii nemas ani potuchy tudiz nemas na cem stavet ,balamut tu nekoho druhyho svyma kecama o dokonalsoti BMW!Sbohem smudlo >:D
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:25
Re: klicovy problem
Jistě, já taky nevím co bych si měl psát s juniorrem, který leští v garáži dvacet let (v tom lepším případě) pekáč a myslí si, jaký to nemá poklad. >:D
Ty jsi fakt k smíchu... Nebo spíš k pláči.

PS: Typický případ Alfisty, který žije jen ze zašlé slávy. Bohužel dnes je realita jiná, namířena proti tobě. ;-)
Avatar - T613
9. 2. 2008 14:58
Re: klicovy problem
Dobře udržovaný veterán má pro mě větší cenu, než tuctová trojka(a jakékoliv jiné auto), ke kterému nemá majitel absolutně žádný vztah. Tvůj názor je typický pro kupovatele víc pruhů víc adidas, neboli čím větší znak mám na hadrech tím větší jsem king
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 17:11
Re: klicovy problem
>:D
Pro tvoji informaci nosím značkové oblečení, ale žádný na dálku viditelný znak na sobě nesnesu ;-)
Tady vůbec nejde o nějakého veterána, tady jde o starý vyhoněný střep, kterého si majitel cení na víc, než je jeho skutečná hodnota.
anonym
9. 2. 2008 18:01
Re: klicovy problem
hodnota auta je taková na kolik si jej cení majitel. Doufám že přes obří fajfku Nike a nápis no fear něco vidíš
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 18:15
Re: klicovy problem
Na svém voze mám na zadním skle malý latinský nápis v nenápadné barvě, žádný fajfky jak ty. >:D
Avatar - T613
9. 2. 2008 18:28
Re: klicovy problem
Sakra chlape ty mě zničíš >:D >:-[] :yes:
anonym
9. 2. 2008 22:19
Re: klicovy problem
A medle, v čempak že to jezdíš? Nějak mi to ušlo, promiň.Tipuju ŠKODA klaustroFOBIA SOCIAL LINE 1.0. Já měl 2x BMW 5, teĎ ALFA 166 3.0 V6, najeto 225.000 km, pouze olej,benzin atd. Spotřeba 10.5 l LPG, max. 260 km/h, O-100 km/h ca. 7 s, O-160 km/h 13s, O-200 km/h 25 s. Luxus, elegance.Hliníkový AKTIVNÍ podvozek, samořiditelná zadní náprava MULTI-LINK.Ani jedno BMW mě zatím v přímém souboji nedokázalo předjet, pane kolego, Ani na rovině a už vůbec v serpentinách.Za posledních 13 let jsem měl 17 aut, z toho 2x ALFA, 2x BMW. A je mi 38, mám najeto ca 1.200.000 km a jezdil jsem rallye.Jdi se vycpat, synku, o autech víš *...
neregistrovaný "mam_las"
9. 2. 2008 14:21
Re: klicovy problem
Alfy jako takové, skončily opuštěním koncepce transaxle. Dál už to je jen předražený Fiat. A klidně mě bijte, ale z toho neustoupím. :-)
anonym
9. 2. 2008 14:23
Re: klicovy problem
predrazeny fiat ,muzu se zeptat zceho usuzujes?
neregistrovaný "mam_las"
9. 2. 2008 14:27
Re: klicovy problem
A komu asi tak Alfa patří? Že by jinému?
anonym
9. 2. 2008 14:28
Re: klicovy problem
to stim ale nema nic spolecneho tak rekni zceho tak usuzujes?
neregistrovaný "mam_las"
9. 2. 2008 14:31
Re: klicovy problem
No tos mi rozesmál. A kde zůstaly platformy pro transanxle? >:D
anonym
9. 2. 2008 14:45
Re: klicovy problem
tva prezdivka hovori opravdu za vse , jako to ze nema pohon zadnich kol ma stejny jizdni vlastnosti jak fiat jo?dovol abych se co nejhlasitejs zasmal >:D tady je to jeden mamlas vedle druhyho >:D
anonym
9. 2. 2008 14:54
Re: klicovy problem
A ulevilo se Ti? >:D
anonym
9. 2. 2008 21:14
Re: klicovy problem
No tak do budoucna uz to nebude predrazeny fiat, ale oklestene Maserati :-!
anonym
9. 2. 2008 14:17
Re: klicovy problem
jinak na to co si napsal uz nereaguju je to ohrana fraze nazoru verejnosti a jejich nevedomosti :-! :no:
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:21
Re: klicovy problem
Jasně a jen ty máš otevřené oči a víš kde je pravda. >:D

"Všichni jsou tupé ovce a jen já vím, jak je Alfa výborná!"

Leda ve tvém vlhkém snu, kamaráde...

:-!
neregistrovaný "LT"
9. 2. 2008 16:27
Re: klicovy problem
To, že máš němce znamená, že ho budeš obhajovat, nepřiznáš se, že je to střep, jen tu budeš žvanit, v Alfě (třeba 159) si v životě nejel, poznal bys,že je lepší. A měl bys psát jiným stylem, než se prezentuješ pod svým druhým přihlášeným jménem gti, takhle tě pozná každej.
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 17:13
Re: klicovy problem
Jo a tebe A2, také.
Nejsem GTI, a možná bys to i poznal, kdys měl neco v hlavě. GTI nemá německé auto ;-)
A 159? O co je lepší než 330i? Vůbec o nic. Možná v četnosti návštěv servisu. >:D
9. 2. 2008 23:28
Re: klicovy problem
Myslím, že 330 je srovnatelmá s Q4 od Alfy. Pokud bude 330 jen zadokolka, pak má ta Alfa jistější jízdní vlastnosti. Alfa je o něco málo bezpečnější. Má (pro mě hezčí přístrojovou desku). Kvalita zpracování je shruba stejná (myslím, že u 159 je o malinko lepší (ale to záleží kus os kusu), bohužel strohost přístrojové desky je tak zhruba stejná, což mě u Alfy mrzí). Alfa Romeo je o poznání tižší (má tlustší skla a více odhlučňovací hmoty. Mimoto je 159 znatelně prostornější. Jo jinak má taky tužší karosérii, což taky není od věcia je to v tom autě poznat (i vzhledem k těm pazvukům a hluku uvnitř vozu při přejezdu nerovností, je ta AR tižší.. Servisní zázemí podobně drahé a podobně husté. U BMW v podstatě vidím výhodu jen v případě, že chce někdo nutně náhon na zadek a v čem je BMW lepší je, že jejich motory sice namjí tak krásný zvuk a nejsou tak agilní,a le jsou znateleně úspornější (což sem si ověřil). Ono to chce se opravdu Deception s tou 159 projet, pak by si se tady vážně tak nezesměšňoval. Plácáš tady hlouposti. Už první 147 neměly v podstatě oproti prémiové konkurenci mezery ve slícování přístrojové desky (už si tady někdy připadám jak mezi plastofily... ajk kdyby to bylo to nejdůležitější an autě.)
neregistrovaný "Lubos"
10. 2. 2008 19:39
Re: klicovy problem
Neviem, ci si tieto dve auta niekedy porovnaval, ale BMW3 je urcite priestrannejsie ako 159. Najviac je to citelne na zadnych sedadlach. O odhlucneni kabiny tiez nemas pravdu, aspon podla testov.
neregistrovaný "A2"
11. 2. 2008 08:21
Re: klicovy problem
Tak pokud jde o mně, já si to do dnešního dne nemyslel (tj.že seš totožná osoba s tím individuem), nicméně teď ses zřejmě prozradil, protože on se nikde nezmiňoval o tom jaké má auto. Jinak Alfa, to je temperament, samosvorný diferencial atd. Takže srovnání je bezpředmětné, u žádné jiné automobilky nezažiješ takový pocit.
neregistrovaný "Deception"
11. 2. 2008 20:15
Re: klicovy problem
Ano, opět si ukázal své stihomamy a konspirace. Kdybys znal, věděl bys a nemusel by sis vymýšlet a konstruovat.

Pocity u Alfy se mísí i s těmy, kdy auto odjiždí na odtahovce. Což mnoha lidem za ten chvilkový pocit ani nestojí. >:D
10. 2. 2008 10:46
Re: klicovy problem
"Alfa na BMW nemá - v ničem.

Tak poprvé v designe. Podruhe písal siˇ, že alfa v interiéry "vrže" a viezol si sa niakom BMW po 100 000 potom uvidíš čo je to vraznie. A spolahlivosť BMW? Daktoré modely na úrovni starých fiatov. Alfa drahý špás? Porovnaj novú 159 a BMW 5... potom dačo hovor.
anonym
10. 2. 2008 19:43
Re: klicovy problem
Preco porovnavas 159 a BMW 5? 159 je typicky predstavitel strednej triedy, okrem toho patri k tym mensim, aspon co sa tyka vnutorneho priestoru. Dokonca je mensie ako BMW 3. Najmensi z "premioviek" je asi Lexus IS, 159 bude asi hned po nom.
neregistrovaný "laama"
5. 10. 2009 00:54
Re: klicovy problem
dobrej
mam jeden zasadní problém pročítám tu ruzné reakce na to jesttli alfa je nebo není cokoli
a jsem rád to že se o ní píše to je super, to že jsme dnes a denně ovlivńovaný měmeckou reklamou na německý auta ze větsina redaktorů auto časopisu jak tištěných tak elektronických je placena německým majitelem že na stránkách kde je reklama na alfu najdete v zorným poli blikající reklamu na VW.A tak dále.Prostě všechno je o těch žetonech který hejbou světem nepochybuju o tom že kdekoli na světě jsou inženýři schopný sestrojit auto který bude plnit vše co má.ALE je to tu "ale" vemte si tužku a papír a napiš německé automabilky na jednu a italské na druhou pak je seřad podle roku založení i těm néně zdatným na tom seznamu bude něco divného že.Proběhlo tu něco o zašlé slávě něco o F1 kam alfa vstoupila tam vyhrála a vyhrává do dnes jen malá připomínka pan ferrari se učil v alfě! A jak je vidět tak dost dobře.Pokud se budem bavit o nějaké konkurenci tak jedině mercedesu se podarilo alfu porazit.Ja to vydím tak že to je jako z koňma jsou chovy který maj obrovskou tradici a tu ctí každej ten kůň na nezaměnitelný vlastnosti.Pak tu jsou chovy který produkujou koně který jsou dobrý ale jednou za čas jsou schopny vyprodukovat kvalitu.No a poslední jsou ty co si na nic nehrajou co nemaj zadnou tradici a produkujou koně na jatka.Já osobně chci koně ze stáje která to dělá nejdýl tedy z tradicí.A těch je fakt málo.Jsem věrnej tradici a značce pro mě je to alfa svůj názor nikomu nevnucuju.Alfa je značka která si zaslouží pozornost a uznání a jak jsem psal na začátku psát je dobrý .
neregistrovaný "karaben"
10. 2. 2008 20:44
Re: klicovy problem
Ve kterém století žiješ?To uměli Helmuti jen chvilku,ale dnes je to pravý opak reality.O zpracování ani nemluvě.Víš o tom,že si Helmuti a hlavně BMW posranej Mércedes necávají sělat dílenské zpracování u Ital Desing a to už od roku 1996?
O motorech už VŮBEC nemluvě.Jsou nepružné,vyšší spotřeba a poruchovost podprůměrná.Na to jsou i statistiky.
Tal si je laskavě strč do *!
neregistrovaný "Deception"
10. 2. 2008 22:18
Re: klicovy problem
Ty jsi ukázkový pablb.
Nevím, co bych si měl psát s člověkem, co neumí napsat nejen slovo design. >:D
Motory? Spotřeba? Pružnost?
Nedělej tu ze sebe šaška... :-!

PS: Hoď sem ty statistiky, jestli vůbec víš, co to slovo znamená. >:D
anonym
11. 2. 2008 09:26
Re: klicovy problem
ty si zaspal dobu chalan sa spamataj ja nemam slov k takym obmedzencom ako si ty jak mozes vobec pustat do eteru take p....iny sa zobud konecne !!!
neregistrovaný "Olda 74"
11. 2. 2008 01:25
Re: klicovy problem
...presne tak, zasla slava kdysi slavne znacky. V motoristickem sportu AR nic nepredvedla jiz 40 let. Upadek firmy ma na vine ekonomicka politika italskych socialistickych vlad v 70-80 letech minuleho stoleti. Ta temer polozila i Fiat, ktery byl mimochodem znarodnen. Mam dojem, ze AR stihl stejny osud, ale nemuzu to tvrdit. Socialisticka vlada ve Velke Britanii znarodnila v 60tych letech min. stoleti automobilovy prumysl, ktery po tomto zakroku v 80tych letech zkolaboval a byl rozprodan zahranicnim firmam.
anonym
12. 2. 2008 18:45
Re: klicovy problem
Chlapi mrknete nato; tak kdo ma nejlepsi podvozek ;-)

h ttp://youtube.com/watch?…
anonym
9. 2. 2008 13:45
Re: klicovy problem
A to jsi slyšel kde? Kvalitou podvozku, je alfa max. nadprůměrná, avšak spolehlivostí, ji patří a patřily vždy spodní příčky :no: :no:
anonym
9. 2. 2008 13:49
Re: klicovy problem
z prvni casti tveho prispevku stebou naprosto souhlasim,s druhou v uvozovkach taky,ono kasli na to jak to nema zadni nahon tak to stoji za *(tk uvazuje vetsina tech prispivajich) a vsichni znich v provozu taky poznaji ten rozdil,sou to proste borci !pro ne je alfa zrejme felicia kombi ktere se pri prudsim prujezdu zatackou zouvaji pneumatiky
neregistrovaný "karaben"
10. 2. 2008 20:53
Re: klicovy problem
No právě a o ten pohon přes kardan jde.Je to nejhorší a nejnebezpečnější verze,kterou lidstvo vymyslelo.Stačí,když trochu zaprší a ten rápel je okamžitě přetáčívý a pomalu neovladatelný.Stačí si vzpomenout na starého Žigula.
Všichni od toho upustili jen Helmuti a Amíci přiblblý ne.
A to má být chlouba nebo výkvět techniky?
Jenom pro nabubřelý Helmuty a tenhle národ,který v nich vidí bohy,ale přitom svět je už někde jinde a oni dožívají z dávné a dávné slávy.
Prostě ne,takový klumpy co dělaj Helmuti by mi nesměly přes práh!
neregistrovaný "ela"
10. 2. 2008 21:24
Re: klicovy problem
Kdo tě do toho nutí, že ses tak rozjel? ;-)
anonym
9. 2. 2008 13:21
DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
po precteni teto vety z clanku (v posledních letech ji ale o výsadní postavení připravila mizerná kvalita ostatních komponentů a také špatný servis.) jsem se vykaslal na to cist dal!Autor clanku zije z nazoru druhych a dela jakoby se ty vozy montovaly z dilu napriklad stareho una z roku vyroby 85!No jo demence a zaslepenost nekterych lidi je bezedna!
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 13:41
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
No, ona se pravda težko snáší...
Kup si Alfu, živ ji, servisuj, pak si kup BMW a budeš se tlouct do hlavy, proč si cpal prachy do takového pekáče. :-!
anonym
9. 2. 2008 13:44
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
a pozor pan odbornik,mne nemusis o alfach a vubec o italskych autech nic radit ja mam svou hlavu a vim o hodne lip nez ty jak to u tech aut chodi a reknu ti jedno !A to je pro vas co tak vyzdvihujete ty vase BMW!! ´´zadni nahon a rozlozene hmotnosti neni vse´´doufam ze vis o cem mluvim
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 13:50
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Neboj, vím, dle tvé gramatiky usuzuji, že se bavím s mladým klukem, který do Alfy přelezl z tátové škody 120.

Teď poslouchej ty mě. Zkus si BMW, tím myslím najeď pár tisíc, zvykni si na auto... A pak si dopřej Alfu, garantuji ti, že pokud to auto i potom budeš mít tak "rád", asi opravdu nepoznáš rozdíly.
anonym
9. 2. 2008 13:58
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
hele o cestine to neni holt nekdo je na cestinu nekdo na matiku,ale to sem nepatri,vis najdi si nekde treba porovnani parametrickych tabulek napriklad dejme tomu BMW 3 1 generace,a alfy 33,nebo 3 2 generace a alfy 155,nebo stare alfy 75 a stare 5kove rady od BMW nez po 156 a v te dobe vyrabenou trojku!Nepocitej u BMW verze M3 a porovnej si parametry srovnatelnych kubatur a ver ze tak jak se o BMW pise tak to zas takova pravda neni!To ze dsi kazdy mysli ze je to auto neco vic tak dela hlavne ta znacka!Tim padem i pocit ze mam neco vyjimecneho a nejrychlejsiho!Podotykam nebru napr novou 159 to uznam i ja ze nema tu lehkost jako predchozi modely a celkem me i zklamala (ovsem pouze co se pomeru vykon/hmotnost tyce) a nez me zacnes zase osocovat tak ver ze sem okusil hodne modelu techto dvou automobilek at uz to bylo bud firemni formou,nebo pujceni,svezeni od znamych atd.
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:01
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Já vím jedno, taková stará 33 vs stará 3er od BMW.

Rozdíl jeden a podstatný. Alfy tohoto ročníku jsou staré pekáče s vylágrovaným motorem, které víc stojí než jezdí. Prostě staré zrezlé vraky.
O Alfě pořád platí, najet 100 tis. a prodat.
anonym
9. 2. 2008 14:07
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
prokazals opet neznalost tehdejsiho automobiloveho prumyslu,hned hanis rez a kvalitu , ovsem otom to neni vidim ze opravdu nemels tu cest pilotovat zadnou alfu tohodle data a roku vyroby,protoze tohle by zrejme nerekl nikdo,jasne uznavam ze nemeli tak kvalitni plecharinu,sak taky tolik nestaly kdyby byli tak kvalitni tak by za ne chteli vyrobci stejnou castku jako nemci ale to oni vedeli a proto byli levnejsi ale jak se rika za malo penez hodne muziky,jizda kamarade to bylo to oc tu bezi jakmile ses nekdy s alfou svezl tak ti bylo fuk jestli tam neco vrzne,nebo se po sleze obevi zkorodovane misto na karoserii,proste si uzivals nezapomenutelneho ridicskeho zazitku a to muzes vyvracet jak chces ale je to proste tak
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 14:18
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Hele já vím jedno. Kamarádovi, který do té doby žvanil pořád jen o AR 33 1.7, jaké je to úžasné auto a jak jezdí a je dokonalé.

Půjčil jsem mu svojeho němce... A jak to dopadlo? Nechtěl mi ho vrátit a za měsíc svoje auto prodal se slovy, "tys mi ukázal, že jsem si na prsou hřál zmii".
Toť realita. :-!
A je mi fakt jedno, jestli mi nějaký klouček s Alfou dokazuje moji neznalost, já mám svý jistý a Alfu opravdu, ale opravdu nikomu nezávidím. ;-)
Avatar - T613
9. 2. 2008 15:02
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
>:D tohle mě vždy baví
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2008 15:31
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Jen doufam, ze ten jeho nemec neni 120kg olysaly blondak se sedesatkou na krku, neustale se potici a majici problem s astmatem >:-[] >:-[]
Avatar - T613
9. 2. 2008 15:39
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
a snad nemá ke všemu latexové kozačky, síťované punčochy, kožený korzet a bičík >:-[]
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2008 15:42
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
>:D >:D >:D >:D Ty \/ole, ja ho uplne zive vidim >:-[] >:-[]
Avatar - T613
9. 2. 2008 15:48
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
já bohužel taky >:-[]
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2008 16:06
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Ja i vim jak se jmenuje, ale jeho jmeno se zde nesmi vyslovit, jinat te stihle nejstrasnejsi vlkohradska kletba >:-[] >:-[]
Avatar - T613
9. 2. 2008 16:14
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Tak to slyšet nechci ani pod pohrůžkou násilí!. Mít Phaetona nemám rozhodně zapotřebí! >:-[]
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2008 16:48
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
>:D >:D Jo, to je lepsi podebrana pata :-!
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 17:19
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Ale pánové, vy máte ze mě opravdu komplex.
>:D

Bohužel jste se minuli míle daleko.
Nemám ani padesát, ani sto padesát. ;-)

Jsem jen úspešný, mladý a vzdělaný muž, jemuž (nejen jeho auto) mnoho lidí závidí. To je ale v ČR naprosto normální. :-!
anonym
9. 2. 2008 18:03
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
božíčku tys nám to nandal! >:D >:D
Avatar - T613
9. 2. 2008 18:07
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
su ja
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 18:16
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Nandal? Není třeba, vy panáčkové můj život neovlivňujete -> jste mi ukradení. :-!
Avatar - T613
9. 2. 2008 18:27
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
>:D :yes: >:-[]
9. 2. 2008 23:32
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Vidím tom rukopis GTI. :-)
Avatar - T613
9. 2. 2008 23:37
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
tohle není GTI, chybí tomu vkus a jistota v urážení a i inteligence. To bys GTImu křivdil
neregistrovaný "rossonero"
11. 2. 2008 09:16
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
ty si asi kkt a toho najhubsieho zrna ja zasnem takychto magorov mam najradsej o autach vies asi ako moja 90 rocna babka (co nieje pochvala ak by si to nahodou nepochopil) a to ze sa tu stale obhajujes a vychvalujes aky si uspesny a pekny a *** a kto vie co este len dokazuje ze sa obhajovat potrebujes a tych 120 kg mas len ten vek ste sa sekli pravdepodobne mas tak do 16 rokov podla toho co tu pises ty dement
neregistrovaný "Deception"
11. 2. 2008 20:28
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Dle tvého psaného projevu tě odhaduji na chudáka, který se neumí ani podpsat. A ty dvě zbylé mozkové buňky jsou schopny řídit akorát tak vylučování a spánek. >:D
neregistrovaný "Jyrki"
9. 2. 2008 15:42
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Jestli to byla auta s velkym odstupem rocniku vzniku, tak verim ze na Alfu zanevrel. Pokud ale srovnaval auta s priblizne stejnym datumem vzniku,tak Alfa na tom nemohla byt tak spatne. 33 nebyla spatna, jezdilo se s ni moc hezky, pravda spolehlivost nebyla nejlepsi a i ty reci o korozi se zakladaji na pravde, ale objektivne, proti svezeni se nedalo nic rict.
Avatar - T613
9. 2. 2008 15:51
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
že ho vůbec řešíš
neregistrovaný "JiVi_"
14. 2. 2008 10:57
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Alfa 156 1.8 T.S. LPG 320 tisic a jezdi ...
10. 2. 2008 22:48
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Já mám 156 Sportwagon a kolega v práci zhruba stejně staré BMW 520, když se o autech bavíme, tak jsme po vzájemných zkušenostech dospěli k závěru že v těch autech zase takový rozdíl není. Pokud jde o servis tak na 100 tisících kilometrech jsme na tom zhruba stejně oba jsme měnili ramena, brzdy a tlumiče při zhruba stajném množství kilometrů a za přibližně stejné peníze. Nevím, jaký má on rozvody, já jsem měnil i je a řemen na příslušenství. Podle mého názoru dělám jen běžnou údržbu a žádný zvláštní problémy o kterých tady mluví zejména ti co Alfu nemají nic nevím. Na zavěr bych ještě dodal, že další dva kolegové co mají A6 2,5TDI a A4 1.8T se s náklady na sevis pohybují na podobné úrovni.
anonym
10. 2. 2008 17:41
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
Takže milý příteli, Alfu jsme měl - 156 novou rok výroby 1999 - (nevím který z místních italofilů se asi p...e), ale zopakuji to - o kvalitě svědčí, že čtrnáct dní po převzetí nového auta drnčela palubní deska. Jel jsem do servisu, protože jsme byl objednán na montáž zamykání řadící páky a jen jsem se zmínil a vedoucí mi sdělil - To se neobojte, to my už umíme, stačí palubku vyndat a pružným tmelem ošetřit úchyty. Jak řekli, tak asi udělali, palubka drnčet přestala, no nicméně všechno ostatní ano. A těch pět let to bylo horší a horší, drnčela skla - s tím prý nešlo nic dělat, protože to bylo dáno elektrickýmn stahováním a mohl bych pokračovat do rána, ale je to marný, je to marný, je to marný. Těm soudnějším bych jenom nesměle poradil, aby se nenechali uchvátit designem a PR. Nakonec, stačí se podívat na satistiky, které tady nedávno byly uveřejněny. A nakonec, jaké může být auto, když značka produkuje cca 140 tis. ks ročně. To snad i Saab dělá víc a navíc má podporu jedné z nejvýznamějších značek - GM.
anonym
11. 2. 2008 09:22
Re: DOST!!!Nema cenu číst dál!!!
chalan asi si trafil na blby kus to sa stava a vies ako casto a nielen alfe ale aj bmw a mal som trochu vacsiu vadu ako palubovku
Avatar - sargis
9. 2. 2008 13:28
Junior´-ka
AR potrebuje ako sol silny priam ikonicky model za dobru vstupnu cenu, nieco ako F500, ktory by zaujal masy "chudobnejsich" mladsich ludi ale i ine generacie. Samozreme, svojsky dizajn a silna, nielen podvozkova kvalita, aby to nebol len prekrytovany Fiat, takze Junior by mohol byt nadejou.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Jyrki"
9. 2. 2008 15:43
Re: Junior´-ka
Porad se hovori o Junioru, byt jiz bylo oznameno, ze jmenovat se bude Furioso. Pravda to jmeno je silene a taky se mi podstatne vic libi Junior...Podle fotek nevypada novy Junior zle, ale chce to videt na vlastni oci.
neregistrovaný "sys."
9. 2. 2008 16:08
Re: Junior´-ka
Mno oznameno bylo pouze to, ze jmeno vybrane ve verejnem hlasovani se pouzivat nebude...
Avatar - sargis
9. 2. 2008 16:28
Re: Junior´-ka
Videli ste franc. film Drz hubu - Jean Reno a Depardieu...tam je Furioso spomenuty...ako dostihovy kon...
neregistrovaný "t.it"
9. 2. 2008 17:02
Re: Junior´-ka
Alfa opravdu potřebuje nové atraktivní malé auto,
které by si kupovali mladí lidé,a pak by mohli tím získat početnou klientelu i na větší modely. Dnešní střední generace hledí hlavně na image, proto kupují německá auta a sere je, že ty italská jsou hezčí a utěšují se tím, že stále opakují tytéž bláboly o kvalitě, o váze apod. OK, Alfa zatím úrovně německé špičky nedosahuje, ale rodíl není ani náhodou tak velký, abych musel dát přednost německé šedi a image
boháče! To si raději otevřu Sprite a vezmu Alfu
neregistrovaný "Jyrki"
9. 2. 2008 16:55
Re: Junior´-ka
Uteklo mi neco? Naposledy jsem cetl asi toto...
news.auto.cz/…ly/alfa-romeo-na
neregistrovaný "sys."
9. 2. 2008 17:36
Re: Junior´-ka
vzhledem k tomu ze ten link nejni kompletni nevim co jsi naposeldy cetl. Kazdopadne nazev Furiosa, ktery zvitezil ve verejnem hlasovani se pouzivat nebude, aspon podle vyjadreni vedeni AR...osobne bych nechal Junior....stejne uz se to vzilo :-)
neregistrovaný "Jyrki"
9. 2. 2008 19:42
Re: Junior´-ka
Neni, koukam na to, v tomto je auto.cz absolutne stupidni.
Diky za info, opravdu jsem netusil ze se Furiosa nebude pouzivat (psalo se, ze na nekterych trzich se Furiosa pouzivat nebude), take bych nechal Junior.
neregistrovaný "nextrom"
9. 2. 2008 17:25
Alfista
Ted prozradim, ze jsem Alfista uz hodne let, no taky bych rad neco o tom tematu napsal, ale nevim 8-s.
Kazdopadne me jedna Alfa dela hodne radosti, ale to bylo jeste v mych ocich auto autem a jizda s nim nefiltrovana, tak jak to dnes mimochodem je u vsech vyrobku.
Druha Alfa me delala radost jen motorem a to ne tak kvuli tomu, ze by ostatni firmy motory delat neumely, ale spis pro ten zvuk, ktery motor dokaze v urcetem rezimu otacek zahrat. To byla vzdy symphonie pro muj sluchovy organ. Kvalita byla u Alfy driv na velke urovni i kdy ted nechci tvrdit kdy bylo driv ;-). Servis byl mizerny uz vzdy, myslim, ze v Italii, stejne jako v Cesku, jeste stale nevi, co to sluzba pro zakaznika je. Kup a uz se u nas neukazuj! No kdyz kdyz neco potrebujes - sezen si kde chces a hlavne zaplat. No a servisni sit ?? Pro znacku ktera je pod Fiatem snad jen primu v Italii dostacujici.
Za tech par let pod Fiatem jeste neprislo nic, co by nahradilo posledni model s pohonem zadnich kol, tedy. Alfa 75 byla prumerna svou kvalitou i nedotazenou konstrukci a tak jsem doufal, ze to nekdo u Fiatu pochopi, ale misto toho prisly jen odnoze Fiatu v efektnejsim baleni. Ultimativni stroj pro Alfistu ktery by OPRAVDU navazoval na stare casy NIKDY NEPRISEL. Nic se dnes neda srovnat s tim, co drive byly Giulie, Bertone a jejich predchudkyne Giulietty - rady 101 a 750. Kompromis 156 s 3,2 motorem byl jen pokusem o kterem se vedelo, ze se s nim neda prorazit do prvni ligy. Rada 116 s prevodovkou vzadu byla vzdy nemoci Alfy i kdyz dobre myslena, ale mizerne provedena. To poznate ale jen tehdy kdyz na ni sami sroubujete a nejhorsi byla samozrejme posledni 162B 75V6. Starsi konstrukce, nakonec napechovana poruchovou elektronikou, elektrickym vedenim a spoji ktere sem tam nekoho udelo zralym pro psychiatrickou kliniku. Bohuzel se u Alfy neda dovolat pomoci, protoze nahradni dily pro jeji starsi vyrobky (kterych si Alfa ani Fiat asi nevazi) nejsou proste k dostani a kdyz, tak se ptate po smyslu toho si takove auto ponechavat delsi dobu. Ja to resil tim, ze jsem kupoval defektni a nebo bourane auta na nahradni dily... ;-\
Alfa 75 - auto za male penize, ale budget jak u Ferrari. Po dvaceti letech by za tu Alfu asi opravdu Ferrari bylo.

To byl jen kratky vypis...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "asimov"
10. 2. 2008 22:39
Re: Alfista
V tomhle se neshodnu. 75ka je špičkové auto, nic se mi tak dobře neřídilo. Ten transaxle rozvod tam není pro legraci. Mělo to být prémiové auto a Alfa s ním ve své době zabodovala jednoznačně. Kritizovat 20 letou zhuntovanou Alfu mi nepřijde fér. Kolik BMW z té doby je v lepším stavu? Technika Alfetty GTV a Alfy 75/90 dalece překonává jízdní vlastnosti tehdejší konkurence. Když srovnám tehdejší 325 a 75 2,5, tak se není o čem bavit...
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2008 13:47
Re: Alfista
To neni nefer, to je jen objektivni. Nemluvil jsem o zhuntovane Alfe, mam ji od zacatku, koupenou jako novou a bylo o ni vzdy pecovano.
O podvozku se rozepisovat ted nechci, ale podivej se na to poradne, mozna i ze spod.
Podivej se take na tu DeDion konstrukci a zamysli se nad tim jak tezky je asi V6 v tomto aute a jak by to mohlo vypadat v zatackach. V6 je totiz pomerne dost nedotaciva i kdyz to je jeste celkem v normalnim ramci. Pak se zamysli nad tim, jak je ta konstrukce oproti prevodovce za motorem komplikovana. Jestli jsi uz nekdy na takovem stroji neco delal tak mozna vis o cem je rec...
neregistrovaný "z3alot"
9. 2. 2008 18:48
prachy
vážení (mladí) pánové. řekněme si na rovinu že AR sou hezký vozy ale kdo znás mladejch v ČR (zapadákově světa kde sou platy na ***) na takový nový vozy ma? hmmm kdo ? nikdo
Rozbalit vlákno
0
Avatar - roubrt37
9. 2. 2008 21:08
Alfa vs BMW
Tak milý Deceptione, dle Tvých slov i úspěšný mladý muži s autem co Ti každý závidí, předně bych Tě rád upozornil, že ohánět se svým autem na anonymním internetu nesvědčí o Tvé dospělosti. Ale k tématu. Nikomu neberu, že BMW dělá parádní auta a dnes je (bohužel) o krok před AR v prodejnosti. Ale pořád tam chybí něco, v čem na Alfu nemá. To NĚCO se nedá popsat, to se musí cítit. JINAK BY MĚ DOCELA ŠTVALO (BÝT NA TVÉM MÍSTĚ), KDYBY MÉMU BMW NATRHLA TU O3KLIVOU "KOREJSKOU"P.R.D.E.L. * TA "TĚŽKOTONÁŽNÍ" 159-KA viz.

[odkaz]

>:D >:D
a tím by se dala tahle nesmyslná diskuze ukončit
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 23:05
Re: Alfa vs BMW
Ale roberte37, jak jsem psal výše, je mi naprosto ukradený, jestli mi někdo "natrhává *" ať už se zrezlou Felicií, nebo semišovou Alfou, já auto beru úplně jinak než vy.
Vy jste na svém autě závislí natolik, že se kvůli němu budete do krve hádat. Svůj život si necháte řídit kupou železa a plastů. I když si to nepřipouštíte, jste docela jednodušší.

Dál štěkejte na Měsíc, stejně bude dál obíhat kolem Země. ;-)
neregistrovaný "hombre74"
9. 2. 2008 21:36
tak nevim nevim
já myslím, že tady soudruzi v diskusi jsou trošku malicherní a hadají se o p.....ch. Auto je postaveno vždy skoro stejně, dodavatelé z prvovýrob jsou více méně stejní jako Bosch, italské Magneti Mareli (mimochodem se montuje i do Audi), Garret, VDO, Siemens a každý nový model má své mouchy, které se časem vychytají. Ať už si vezmete svolávací akce Toyoty na brzdy, tak měnící se řídící jednotky v Audi A6 apod.
itálii obecně hodně lidí má rádo.... když si vezmete... jídlo - italská pasta, kafe - jednoznačně italské ristreto,oblečení - značky jako Gabbana, Armani apod, kde jezdíte na lyže?? do Italských dolomit..., jaké auto by chtěli mít všichni doma - Ferrari nebo Maseratti... dlažba...italská...
tímto se tady nezastávám ani Alfy, ani BMW či Audi. Prostě jen konstatuji.....
Nicméně, přece ještě jeden údaj. V něměckých testech spolehlivosti ve stáří 4 - 5 let, skončila Alfa 156 před BMW 3, což určitě je zajímavá indicie....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MajoThePuk
9. 2. 2008 21:37
DECEPTION
DECEPTION...si tak trapny ze to boli...ked ti niekto oponuje, tak uz je mlady chalan co prd vie, hlavne ze ty mas gule a zozral si mudrost sveta...to tvoje BMW si strc do * pretoze neviem o nicom v com tak vyrazne vynika nad alfou, ze tu z neho robis boha. Stale tu mudrovat o kvalite a spolahlivosti je chore..su to zazite stare reci. Nie je to o nic horsie ako u inych automobiliek..a co sa tyka podvozku :-) nemci este auto z lepsim podvozkom nevyrobili ako ma alfa...ano v casoch 156 sa k nemu blizil focus..a tym to skoncilo...Myslim, ze tato debata nema vyznam proste su ludia, ktori veci beru tk ako su a vnimaju realne a potom su tu zakomplexovany magori ako ty, ktori stale nic ine nevedia len kydat svoje prezitky...balamut tie deti ktore spominas :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 22:55
Re: DECEPTION
Vždy se rád pobavím nad amatérskými psychology.
Jen tak dále tvrďáku, možná mi to se svou italskou kchárou nandáš.
Chlapci, já vám ty italský nádhery přeju. Každej přece nemůže jezdit v BMW. :-!
Avatar - T613
9. 2. 2008 23:38
Re: DECEPTION
>:D >:D :yes: :yes: seš dobrej jako Péťa Novotný se tu normálně válím smíchy! >:D
neregistrovaný "dCi"
10. 2. 2008 00:59
Re: DECEPTION
My ti věříme, můžeš nám to věřit. Je do očí bijící tvá plnoletost, tvůj majetek. Možná se ani neobtěžuj s opakováním svých veršů, může se stát, že tvé úspěchy nakonec přeci jen neuneseme. Do jednoho... :-!
Avatar - MajoThePuk
10. 2. 2008 08:32
Re: DECEPTION
Jazdit moze vela ldi..a to im staci..aj mne to staci...byt majitelom by som nechcel byt z jasnych objektivnych dovodov. Tak si uzivaj svoje BMW a prestan tu prosim ta trusit tie nezmyli si myslis, ze si velmi zaujimavy a dolezity a pritom si tu pre vacsinu ludi za magora
neregistrovaný "Deception"
10. 2. 2008 10:59
Re: DECEPTION
Ale Puku, nepotřebuji být zajímavý, nechci a už vůbec ne ve společnosti lidí, jako se vyskytují tady.
Oni totiž budou za magora považovat kohokoli, kdo má jiný názor.
Stačí se podívat na moje.auto.cz, když tam někdo vylepí něco, co převyšuje chápání mnohých jedinců, vrhnou se na něj jako směčka lvů. To se potom člověk opravdu cítí jak mezi "inteligentními" a tolerantními lidmi. Směšné. :-!
anonym
10. 2. 2008 11:13
Re: DECEPTION
>:D >:D >:D
neregistrovaný "drocks"
10. 2. 2008 12:31
Re: DECEPTION
Ja sa len cudujem ze clovek, ktory tak opovrhuje touto spolocnostou, sa tak aktive zapaja do diskusie. Mna ked nieco nes..ie, tak na kaslem a nevypisujem ako ma to nes..ie. Len tolko som chcel.
Avatar - Well-being
10. 2. 2008 01:07
Proč?
Alfa Romeo => symbol mizerné kvality :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "emha"
10. 2. 2008 07:30
Poznámka
Faktická poznámka - Alfa Romeo získala titul ve formuli 1 dvakrát: 1950 Farina a 1951 Fangio.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "krytonix"
10. 2. 2008 09:16
Alfa vs. BMW
Četl sem si tady tu diskuzi nade mnou, tak taky přidam svoji trochu do mlýna. K těm podvozkům, Alfa 156 zvládla losí test s přehledem v takové rychlosti ve které se BMW !M3! už dávno dostávalo mimo vytyčenou dráhu a stalo se neovladatelným. Motory 3.2 V6 od alfy se myslím směle může srovnávat s šestihrnky od BMW, sice mají vyšší spotřebu, ale narozdíl od BMW ty motory mají charakter a nádherný zvuk.
Rozbalit vlákno
4
10. 2. 2008 13:00
Re: Alfa vs. BMW
Tak bych rád přidal do týdle velice věcný 8-s diskuze pár čísel. Že by 156 dokázala podvozkově ujet M3, to bych hodně pochyboval, čísla bohužel nemám, takže musí zůstat jen u těch pochyb. Ale k čemu můžu dát pár čísel, je dvojice BMW Z4 3,0si a Alfa Spider 3,2 JTS. Srovnávací test z německého AMS č. 7/2007 Takže:

nájezdová rychlost do slalomu s rozestupy kuželů 18m: BMW 65,1km/h; Alfa 63,5km/h
ISO-vyhýbací test: BMW 134,7km/h, Alfa 126,9km/h
Vyhýbací test VDA (rychlost nájezd/výjezd9: BMW 74/58 km/h; Alfa 72/52 km/h.

K motorům: BMW: objem 2996ccm, 195 kW a 315 Nm, prům. spotřeba v testu 11,1 l (min. 6,8 ("eko-okruh"), max. 14,8)
Alfa: objem 3195ccm, 191 kW a 322 Nm, spotřeba v testu 15,5 l (min. 9,8, max. 19,2)

Komentovat ty čísla nebudu, dle mého názoru jsou totiž hlavně ty "podvozkový" údaje dosti jednoznačný...
neregistrovaný "spirpin"
10. 2. 2008 19:39
Re: Alfa vs. BMW
O tom, že 156 byla podvozkově lepší než BMW 3, pochybovat sice můžeš, ale byl to fakt doložený videem (bohužel si nepamatuji odkaz). A co se týká 159 vs. BMW 3, podívej se na odkaz v příspěvku "Alfa vs BMW", Robert37, 9.2., 21:08.
neregistrovaný "neprihlaseny Bárt"
11. 2. 2008 08:16
Re: Alfa vs. BMW
Videa z Youtube neberu jako dukaz. Copak vis, kdo to ridil? Jako dukaz bych bral, kdyby obe auta mel moznost ridit jeden a tyz clovek a z napr. deseti odjezdenych kol by se bral nejlepsi cas. Takovyto "na Nordschleife mi v my M3 neujel typek v Porsche GT", to je fakt desne vymluvne >:D
P.S.: v tvym prvnim prispevku jsi se snazil tvrdit, ze Alfa 156 je lepsi nez M3, najednou je z toho "obycejny" BMW 3... Tak jak ze to melo byt???
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 2. 2008 15:33
Re: Alfa vs. BMW
Alfa Romeo je moje srdeční záležitost.BMW,jakožto značka s pochybnou image se noblesní Alfě nemůže rovnat
10. 2. 2008 13:31
Kopa rečí o ničom...
...len sa tu ťaháte za vlasy a vreštíte jak malé deti.
Alfa proste nemôže žiť zo zašlej slávy, globalizácia a neochota investovať sa na nej podpísali veľmi jasne. To, čo upadalo dlhé roky, sa len tak zo dňa na deň na nohy postaviť nedá. Slabý dôraz na techniku aj dizajn, slabý dôraz na finálnu montáž, slabý dôraz na marketing a predaj. Myslím, že v prvom rade by mala AlfaRomeo znova spôsobiť rozruch na športoviskách, to znamená prísť s vynikajúcou technikou a organizáciou. V následnosti na to ponúknuť atraktívne a kvalitné civilné autá a predaj podporiť dobrým servisom. A to je herkulovská práca, treba im skôr držať palce, ako iba kritizovať, akí sú neschopní.
Rozbalit vlákno
14
anonym
10. 2. 2008 16:52
Re: Kopa rečí o ničom...
To je dobry komentar! Ja myslim, ze se ale kritizovat musi, protoze jinak by se nedaly rozeznat a zverejnit ty chyby kterych se dopustilo.
Kdyby se Alfa nejmenoval Alfa, jeji hvezda by jiz davno upadla v zapomenuti, jen jmeno ji tedy drzelo cela ta krusna leta nad vodou. Byla to leta statni firma a ve svem konci se potykala s problemem stavek a pravdepodobne i neschopnosti statnich zamestnancu. Fiat tedy musel nejprve nastolit tvrdy kapitalovy rezim aby se produkce vubec zaplatila. Teprve potom je mozne vubec premyslet na vyvoj neceho, co by bylo jmenu ALFA hodno. Ted tu nejake penize ocividne jsou a nova generace ve vedeni (mozna mene koruptni)chce navazat na historicke uspechy. To opravdu neni jen tak. Co dnes na trhu jeste neexistuje?? Alfa by tedy musela prijit s necim nerozumnym az silenym co by vyrazilo dech a i tady by byl problem v investicich. Trh si zvyknul na Alfu co je levnejsi nez ostatni v teto lize. Ale ani Italove neumi carovat a jedine reseni je, jak uz v clanku psano, vzit hotove komponenty od jine firmy a jako jedina vhodna zda se byt GM. Motory se jiz od ni berou. Otazkou je, co s tim Alfa udela dal a jestli napr. nemecky trh takovou Alfu bude akceptovat, protoze ten bude pro ni jeden z nejdulezitejsich. V samotne Italii dnes uvidite vice BMW nez Alfa Romeo, typ 166 napr., je skoro k nenalezeni. Samostany vyvoj by stal tolik penez, ze by se pod nim i Fiat mohl zlomit. A jak uz Klaudius napsal, nejen auto samotne, ale i to co je kolem nej je dulezite. Italove by museli ukazat duslednost az do posledniho sroubku, ne jen zacit a v pulce prestat a jit na vino - tak jak tomu bylo od 70tych do 90tych let, kdy se chyby v konstrukci proste ponechaly bez jakehokoliv vylepseni i kdyz byly leta zname a kritizovane.
Tady je prave ta kritika dost zapotrebi, jinak davame penize za neco, co sice dobre vypada, ale nema tu objektivni hodnotu!
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 16:54
Re: Kopa rečí o ničom...
Opet jsem opomenul se prihlasit ;-\
Avatar - T613
10. 2. 2008 17:15
Re: Kopa rečí o ničom...
Kdybychom si kupovali věci podle toho jakou mají hodnotu, tak všechny auta vypadají stejně, chovají se stejně a jediný rozdíl by byl ve znáčku. Tedy by to byl stejný sortiment jako šroubovák nebo rohlík. Naštěstí u aut rozhoduje plno jiných věcí než objektivní hodnota ;-) Navíc nemusíš vytvářet novou kategorii, stačí kvalitní design, solidní spolehlivost, dobrou cenu a super marketing a tradáá máš tu takovou pecku jako 500 a Ceed
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 17:29
Re: Kopa rečí o ničom...
Jenze, i kdyz ti davam v necem za pravdu, je to strasne povrchni! Staci jen neco prejet ocima z povrchu a clovek je uplne na mekko. To je problem dnesni spolecnosti, kterou vnitrek veci uz nezajima, nybrz chce jen jit s modou a dobre vypadat. Pripada ji hloupe vedet, ze pod kapotou neni plastikovy deklik, ale kus litiny a hliniku a ze tyto dily je nesmirne komplikovane navrhnout a vyrobit. Pohled na DOHC drivejsich modelu od Alfy byl stejne fascinujici jako jizda s nimi, ale dnes by maminka s detatkem na ruce dostala sok, kdyby musela otevrit kapotu a podivat se kolik je v motoru oleje - nasedni a jed o nic se nestarej a hlavne at dobre vypadas, to zda se byt heslo dneska! Ta dnesni auta muzou byt sice pekna, ale ten rozdil mezi peknym a peknym je asi - jako rozdil mezi obrazem ktery maloval malir Matis a plakatovou reklamou na kazde strane ulice, ani o te se neda rict, ze by byla oskliva, ale oslovuje u cloveka uplne odlisne smysly...
Avatar - T613
10. 2. 2008 17:32
Re: Kopa rečí o ničom...
nedramatizuj!mám s tebe pocit, že se každá Alfa musí rozpadnout už při slabém vánku :-)
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 17:39
Re: Kopa rečí o ničom...
To jedno slovo se u tebe nejak podezrele opakuje, je to jako kdyby bylo vsecko jedno. Mozna, ze uz ale dlouho ve vasi zemi neziju, takze je mozne, ze tam existuje takovy lhostejny nahled na vec i na cloveka. Mozna, ze to i podle toho na ulici vypada, ja presne nevim a nechci nikomu uskodit. S tim vyrazem - TO JE V POHODE, jsem se tam setkal mnohokrat i kdyz bylo jasne, ze NIC v pohode nebylo >:D 8-s

(se omlouvam za to hrozne draaama)
Avatar - T613
10. 2. 2008 17:46
Re: Kopa rečí o ničom...
to sem čekal, kdy se někdo vytasí s tím, že je krajánek. Což mi je fuk. Všichni tady ví o spolehlivosti Alf obecně, ale není kvůli tomu hysterčit. Minulý management Fiat group byl plný mamlasů, kteří pohřbili málem kompletně všechny značky krom Ferrari. V práci sedím v kanceláři s člověkem, který si po revoluci právě dovezl onen "křáp" Alfasud, a dodnes na něj z láskou vzpomíná. A to těch aut prostřídal hodně včetně služebních Audin, Sonate, Pašíků a BMW. Takže pravda asi bude někde úplně jinde.
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 18:11
Re: Kopa rečí o ničom...
To je hloupost, davas do toho moc emoci ;-\ . Zustan u techniky a podivej se na Alfasud. Opravdu povedena konstrukce, ale neda se na to divat jen z jedne strany. To auto bylo prohnile behem jednoho roku a jen vyjimka, ktera samozrejme potvrzuje pravidlo, mohla byt, kdyby tomu tak tenkrat nebylo.
Jde o kvalitu vyrobku. Tezko by bylo mozne aby nektere automobilky dosahly znamenite povesti kvality kdyby sve konstrukce nedotahly az do posledniho sroubku.
Myslim, ze bud jsi tuto znacku nikdy nevlastnil a nebo te detaily aut nikdy nezajimaly.
Ja jsem jiz nahore psal, ze stare Alfy byly kvalitativne na velmi dobre urovni, pak ale...
No a dnes je to jen prumer.

Krajanek nejsem, jen pouzivam tuto rec.

Jak to vypada u tebe v urade, jestli se smim zeptat? Take tam nic nedramatizujete??
Avatar - T613
10. 2. 2008 18:19
Re: Kopa rečí o ničom...
neděláme na úřadě, ale ve velice výkonné firmě. V době, kdy vznikl Alfasud zrezly všechny automobily. Nevkládám do toho žádné emoce. Ale mám zde dlouhodobé zkušenosti velice spokojeného uživatele a pak tvé vyčtené (nebo vyslyšené?) komu asi budu věřit? Alfy problémy se spolehlivostí mají, ale není teba vytvářet fámy, že kupující může být rád, když se mu to druhý den po koupi nerozpadne.
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 19:20
Re: Kopa rečí o ničom...
Mozna jsi nahore prehlednul muj prispevek - Alfista.
Ja uz jich nekolik sesrotoval, takze to jen vyctene neni. Je mozne ze existovalo par nerezavych Alfasudu, ale pak to byla zalezitost majitele. Sam takovy pripad znam, ale bylo to opravdu jen ojedinele a neda se to srovnat s dneskem.
Krome toho stoji u me v garazi od Alfy nekolik tun materialu, mluvil jsem o tom, ze jsem Alfista. Bohuzel, pro nektere jedince se na vec divajic znacne kriticky.
Az se budeme bavit o Tatre 613, mozna, ze budes zarit nadsenim a ja se rad necham poucit :yes:

O rozsirovani fam snad nemuze byt rec, jednalo se o historii a ne soucasnost a nebo metaphorismus (stavba). Doufal jsem, ze to nebude chapano jako agrese proti nejake znacce, coz by mi bylo docela trapne

8-s
Avatar - T613
10. 2. 2008 19:31
Re: Kopa rečí o ničom...
O T613 si rozhodně nedělám iluze >:D Ale tam je to o něčem jiném. a řekni mi, které auta v době Alfasudu nerezivěli?
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 20:44
Re: Kopa rečí o ničom...
Rez byla u vsech normalni, ale Alfasud byl extrem. Stejne mizerne, ale presto o neco lepsi byly dobove Alfetty. Nejhorsi byla prvni serie. Druha serie byla o poznani lepsi. Alfettu jsem mel ale dost rad, bylo to ctyri roky spolehlive a agilni auto.
No a jinak rezlo opravdu vsechno, prvni Golfy,Passaty byly take hrozne, ale VW to vzdy nejak zvladlo si image zachranit, narozdil od Alfasud a tedy Alfy. Tam se Alfa polozila samozrejme sama na lopatky...
12. 2. 2008 08:43
Re: Kopa rečí o ničom...
Kľud, súdruhovia >:D , hádate sa jak malé deti, ako som písal už v tom príspevku hore.
Stačí si poriadne obzrieť 8c a človeku je hneď jasné, kam patrí Alfa a ako by mali vyzerať jej autá. ;-)
Avatar - T613
12. 2. 2008 19:49
Re: Kopa rečí o ničom...
:yes:
neregistrovaný "men24"
10. 2. 2008 16:14
alfa 159
mam 24, nemal som nikdy vlastne auto... ale chcel by som 159 a je mi jedno či sa kazí alebo nie či je lepšia alebo horšia od BMW, jednoducho sa mi pači a PRE MNA v tej triede krajšie auto nieje... :-) študujem architekturu a design a take auto ako vw je nasmiech >:-[]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 17:15
Re: alfa 159
To te sice slechti, ale asi take nebudes chtit stavet krasny dum, kde ti jeden mesic povoli severni stena a zriti se kus strechy a dalsi mesic zjistis, ze nekdo zapomel dat stropni pricky, takze je stropni nosnost znacne narusena a elektricke vedeni vedes zachodovou rourou, protoze si usetris penize za dalsi sachtu...

Ne, takhle hrozne to u Alfy urcite neni, ale kdyz se neda pozor tak tam rychle dojedeme. Tim, ze se u Alfy tak trochu stale neco dohani, maji konkurenti naskok a pak se musi rychle rychle neco stihnout. Driv tomu bylo naopak, Alfa mela veliky naskok do konce sedesatych letech, pak se slo stavkovat, zamestnali se nekvalifikovane levne pracovni sily, nakoupil se levny a mizerny material, no a vzesel z toho Alfasud... 8-s, ktery uz si zakaznik koupil prakticky prorezaveny z vykladni skrine.
Nevim jestli zrovna takove nebezpeci dnes take hrozi, nicmene je dnes jina doba a pozor se musi dat nekde uplne jinde.
Avatar - T613
10. 2. 2008 17:18
Re: alfa 159
ježiš nedramatizuj >:D
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 17:33
Re: alfa 159
To je omyl, ja jen popsal ty udalosti, dohromady vzato me to muze byt jedno, protoze nakonec nejezdim ani s Alfou ani s BMW.
:-!
neregistrovaný "men24"
10. 2. 2008 19:57
Re: alfa 159
:-) ale ked sa zamiluješ vidiš všetko na alfe ružovo, hej prehanam ale ja to tak beriem.. jazdil som aj na 3 aj na 159 a jedno viem celkom isto za čiernou 159 s 18-tkami kolesami sa otoči každy, no za bmw 3 nikto... a to mam z vlastnej skusenosti. Vie mi tu niekto zaručit že sa mi bmw 3 menej krat pokazi? asi nie.

a ktomu domu... to je dost divoke a odvažne prirovnanie nemysliš? 8-s >:D ale ked už sme u toho,tiež si nedaš na drahý dom plastove okna.. tak nejako posobi zadok bmw3 jak daewoo lanos sedan z 90 rokov :-O
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2008 20:49
Re: alfa 159
Achjeeee, to jsem tedy opravdu nemyslel tak divoce 8-s s tim stavenim >:D

Prosim te, doufam, ze se koukas taky na cestu kdyz ridis Alfu >:D
neregistrovaný "men24"
10. 2. 2008 22:14
Re: alfa 159
>:D >:D >:D to bolo dobre. ale nie snažim sa zodpovedne... ;-)
12. 2. 2008 08:45
Re: alfa 159
Hej, kamoš, vymeň tie čierne okuliare, pusti si nejakú dobrú muziku a nohoď úsmev. Alfa je o radosti zo života, nie o istote... ;-)
anonym
11. 2. 2008 01:17
BMW vs. ALFA
BMW je dobré auto, Alfa je také dobré auto, které ovšem dodá ještě něco navíc, je to individualita. Osobně mám novou 159 a jsem skutečně velmi spokojený, o pohledech kolmejedoucích můžeme hovořit hodiny. BMW je už řekněme taková tuctovka tím ovšem nechci říci špatné auto. Jediné co bych Alfe vytkl je špatný servis, ale oproti BMW je zase na 3 roky zdarma. Zkrátka každému pdole vkusu. Hádat se a hanit jednu i druhou značnku je prostě hloupé. Obě mají něco do sebe. Já však Alfu ctím jako cosi svatého.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MajoThePuk
11. 2. 2008 08:21
Re: BMW vs. ALFA
presne tak :yes:
neregistrovaný "Lamborghini"
12. 2. 2008 09:29
Jasný že..
A co by chtěly když jejich auta maj kvalitu jak padělky od Vietnameese..zeptejte se někoho kdo ho vlastní,kolik ho to auto stálo A JAK STOJÍ ZA PRD.. :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sys."
12. 2. 2008 11:46
Re: Jasný že..
ja alfu vlastnim...nestala me na udrzbe vic nez vozy mych znamych a za prd nestoji...dalsi dotaz???
12. 2. 2008 14:45
Re: Jasný že..
>:-[] >:-[]

Neee, určitě si vymýšlíš... Dyť přece Alfa se kazí a stojí za prd... Tady je vidět, že žádnou Alfu nemáš, protože kdyby si ji měl, tak víš, že to auto nejezdí,a le jen stojí a každej měsic tě táhnou na odtahovce do servisu. TAk nás entahej za nos. :yes: :yes: >:-[]
neregistrovaný "Lamborghini"
13. 2. 2008 19:07
Re: Jasný že..
Jo souhlasim..Alfa je k nicemu,kdyz chce nekdo kvalitni auto tak at si koupi ameriku mam Jeep Grand Cherokee 5,2 V8 prvni modelovou radu a mam ho 5 let ,jeste s nim nebyl problem je uzasnej ale ted v lete budu kupovat 2008 uz nikdy si nekoupim jiny auto nez Jeep..thats my opinion:-)
12. 2. 2008 14:53
PRO NEXTROMA a jeho ALFASUD
Jinak pro NEXTROM,
hele zase se nechci babrat v encyklopediích...,a nebo se přít o tom, že by byl ALFASUD nešťastným počinem, který do jisté míry měl negativní vliv na AR... Ale... Je to už pomalu 30 let a bavit se v této době o Alfasudu, zvláště když v mezidobý vznikly auta jako AR 75 je nemsysl. V dnešní době je jasné, že třeba ani AR 164 nebyla horší než nemecká konkurence, jen si bohužel nenašla dostatek zákazníků. To by se mohlo v dnešní době změnit. Ale o tom sem nechtěl psat.

CHtěl sem něco o Alfasudu. Byl to italský pokus alias VW touran. Touran je stejný krám na dnešní dobu, jako byl ve své době Alfasud. Alfasud nerezl víc než konkurence protože by byl blbě udělaný, ale byl dělaný z ruských plechů (tedy ještě slavná dodávka za Togliatti). Technické endostatky byly skutečně zapříčiněny tím, že auto bylo děláno v nové továrně na jihu, kde tehdejší dělnící prostě an takovou práci zvyklí ještě nebyli (mimoto s hojným počtem přistěhovalců podporovaných ze subvencí italskou vládou). Alfasud byl v podstatě samostatnou značkou, tedy nebyl v podstatě AR, byť měl vlastně majiteli dát pocit, že řídí pravou AR, což se mohlo i stát pokud byl O.K. Takže Alfasud bych v podstatě nezatracoval, protože to o co se italové pokusili před 30 lety neúspěšně, zopakovali němci s VW o 30 let, řekl bych stejně neúspěšně. Tím tento krok neomlouvám... a myslím, že ybl poprávu potrestán...ale enmůže být trestán do nekonečna podobnými keci, že AR konkurenci dohání (proboha v čem, když je skoro ve všem napřed a může ji konkurovat v podstatě jen to BMW a LEXUS v oblasti hybridů)...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Deception"
12. 2. 2008 22:10
Re: PRO NEXTROMA a jeho ALFASUD
Wolffe, tomuhle blábolu o tom, že Alfa předehnala BMW a Lexus, snad věříš jen ty.

Po pravdě. Alfa má ! JEDEN ! konkurenceschopný model a sice 159.

Zbytek je žalostný. Sportovní Brera (spider) s předním náhonem je mezi sporťáky na pokraji zájmu a díru do světa neudělá, rozhodně ne tak, aby postavila značku na nohy. Neříkám, že je špatná, ale jsou tu lepší.

Obstarožní 166, která už notný čas přesluhuje je odpsaná. A nikdo o ní ani nezavadí.

Obdobně vnímám 147, která je již výchozím modelem, který je dávno přežitý.

Čím má proboha Alfa konkurovat? Jedním modelem? K smíchu. Servisem? K popukání. Paletou modelů? No tak to už se válím pod stolem.
Takhle nekriticky dovedeš italské výrobce vnímat snad jen ty...
anonym
12. 2. 2008 18:49
Alfa 159 je podvozkove lepsi nez BMW 3
h ttp://youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Deception"
12. 2. 2008 22:30
Re: Alfa 159 je podvozkove lepsi nez BMW 3
Tohle video je opravdu vypovídající. Možná se podle něho i někdo rozhodně pro koupi >:D
Jinak velmi zajímavá v tom testu je Honda Accord a P407 - podvozek jedna velká hrůza.

Jinak se podívej na video Audi/Alfa/BMW - AWD, FWD, RWD.
Je tam sice stará 156ka, ale ta to srovnání naprosto projela.

A stejně se tu najdou tací, co budou tvrdit opak. :-!
neregistrovaný "sys."
13. 2. 2008 10:33
Re: Alfa 159 je podvozkove lepsi nez BMW 3
a poslouchal si co testujou a co rikaj, nebo te zajimaly jen pohyblivy obrazky???
neregistrovaný "darksome"
18. 12. 2009 20:02
Alfa versus ostatní
Ahoj všichni,nejsem příznivcem dlouhého psaní ale nedá mi to nereagovat na vše co jsem si zde přečetl.Mrzí mě že prakticky kdokoliv kdo vlastní jakékoliv auto jisté značky a třeba jen seděl nebo dokonce krátce řídil auto konkurenční značky se vášnivě pouští do sporů které je lepší.Je nad slunce jasné že největší křiklouni a obhájci německých vozů většinou v Alfě ani neseděli natož aby měli vůbec tu možnost jí sami řídit.Jinak by nemohli psát takové nesmysly co jsou zde ke čtení >:-[] Neříkám že jsem měl možnost řídit většinu aut abych byl objektivní ale vzhledem k mé profesní minulosti která se již nejmíň 15 let točí okolo všeho co se aut týče něco málo o autech již vím.
V současné době pracuji ve vývojové a konstrukční kanceláři Škoda auto cz. A mohu vám tedy říct že vidím pod pokličku takových věcí o kterých se většině Vás dohadujících se ani nezdá. Německá auta = preciznost a spolehlivost.Dovolte abych se pousmál :-) Jsou na tom zcela jistě stejně jako kterákoliv jiná značka.Jen silné loby německých motoristických časopisů z nich udělala no.1 a v tom je podporují zprávy z technických stanic které zveřejňují průzkumy spolehlivosti aut.To že ani tyto zprávy nejsou k jiným než německým značkám příliš košer není třeba psát.Samozřejmě že i německý program DSF(kde probíhá většina testů aut)na tom není lépe.Kdo ho asi platí a kdo platí moderátory?není to velice atraktivní práce vozit se v autech a posuzovat které je lepší.Pravdu by si mohl dovolit jen absolutně nezávislý člověk který není zavislý na německých Eurech.Shrneme-li to "Tak koho chleba jiš toho píseň zpívej" Je to zkrátka jeden velký byznys a proto by se každý než začne hlásat nějaké polopravdy a demagogie měl udělat vlastní obrázek a položit ruku na srdce než řekne že "Tohle auto je šmejd a tohle je nejlepší" Je spousta priorit které každého z nás nutí vybírat si auto podle svého gusta.Já třeba bych nechtěl přijít na parkoviště před supermarketem a hledat to svoje mezi 20 či 30 jinými.Zcela jistě bych taky nechtěl jezdit autem s motorovm označením HTP,to je tragédie a degradace:-( A všem posměváčkům položím jednu otázku.Kdo přnesl do světa aut Comon rail? Proč německé koncerny v tichosti opustily cestu tolik vychvalované PD(pumpediese).Pro nezasvěcené odpovím Ano byla to Alfa společně s firmou Bosch(nevím proč německá firma nenašla pochopení u německého výrobce,dodnes si kvůli tomu nejspíš rvou vlasy)stálo je to nemalé finance a usilí ale celý projekt byl korunován úspěchem.Dnes tenti systém pohání většinu naftových motorů.A kde je tolik vychvalované PD,nenávratně mizí v propadlišti dějin.Ještě jednu otázku si dovolím poližit všem posměváčkům italských krasavic.Kolik BMV,Audin,WV,Oplů se umístilo v anketě auto roku na 1 pozici třeba za posledních 10 let?Já to vím a vy co vychvalujete ty svoje plechové miláčky se znaškou "D" si to najděte.Není to nahodou tím že auto roku hodnotí novináři kteří nejsou podplaceni německými automobilkami?A pokud by to auto nestálo za nic tak žádný titul nikdy nezíská.To jsem se ale rozepsal,tak já odsud padám. Pro úplnost dodávám že jsem vlastnil vozy vícero značek namátkou P205GTI/WV.VR6/Š.F-RS/AR147GTA.Nyní jezdím starší AR 147-1.9/85kW a neschledávám že by provoz tohota auta byl dražší oproti jiným a nebo že by bylo nějak nekvalitně uděláno.Naopak jeho jízdní vlastnosti hodnotím jako excelentní a to hlavní nikdy mě nenechalo stát bezradně na silnici jako se to povedlo jiným značkám :'-( Každé auto ať už jakékoliv značky má něco do sebe.A pokud vlastní něco vyjímečného tak vězte že po detailním rozboru konkurencí se objeví tento zázrak i na jejich vozech.Přeji všem ať Vám vaši plechoví miláčci dělají jen radost a vždy Vás v pořadku dovezou do cíle Vaší cesty. Ale neodpustím si pozdrav ke všem příznivcům jižanských krásek. Puro spirito Alfa.
Rozbalit vlákno
0