Novinky
načo masturbovať nad tým,že subaru diesel testovali dve motoristicke periodiká a vychválili ho do nebies...každy by si mal spraviť názor sam...auto sa ešte nepredava a už je super,ja si radšej počkam ked sa začne predavať a bude realnejšie neprikrášlené info...a jedno je isto za 5,5litra na 100km to subaru jazdiť isto nebude...inak Subaru prajem uspechy a je vidieť ,že sa snažia :yes:
Mam outbacka 2007 active 2.5i MT a mam dlouhodobou spotrebu 8.8l/100km, ted aktualne - po navratu z krkonos - 8,4. Je fakt ze kdyz byl outback syrovej, zralo to kolem 11L/100, ale ted po 40tkm si spotreba sedla a jezdim pod 9. Ve meste je to ku nasrani - 10-11/100, ale na okreskach mi spotreba pada az k 7 litrum na 100. Jsem vsak jiz stredneveky a tudiz usedly prosedively pan, nicmene tu a tam neodolam tam podradit a dat vzteklou dvojku a vytocit boxera az k 6000rpm. Jsem tudiz presvedcen, ze spotreba boxer dieselu byt o 2-3l mensi cili 5 az 6 litru na 100km.
zalezi snad prece na tom jak je motor zprevodovan a jak je rozlozeny kroutici moment a vykon. Dokazal bych pochopit, ze touto deviaci muze trpet nekdo kdo jezdi s PD motory od VW, keter maji uzitecny rozsah otacek tak tisicovku. Pod tim smrt a nad tim zdechlina. Ale hlavne ze to ma XXX kW XXX Nm a tahne to * vod spoda >😁
Stale si vsak SUBARU ponechava bezkonkurencni jizdni vlastnosti, spolehlivost a podle vseho i dobrou cenu.
SUBARU ma vsechny trumfy v ruce. Navic rozehrava. Ma vsechny predpoklady stat se vitezem. Po roce uvidime. Predpokladam vrust prodeju o 30%.
Ci sa tyka interieru - FORESTER ho uz mal zastaraly (uvidime nova generacia), ale LEGACY ho ma podla mna OK. Co sa tyka dizjnu dufam, ze trend upustenia od bezramovych dveri ako pri novej IMPREZE sa neprejavi aj na dalsich modeloch, to by bola velka skoda.
uvazuju o nem, ale to me mrzi.
Ale, Mazda CX7 teď dostane 137 kW ve 4válci, a že je to kus auta.
Nezapomeň, že momentálně má boxer pouze 1800 bar max. vstřikovacího tlaku a plní Euro 4. Euro 5 je na dohled, tlak půjde na 2000 bar a to samo o sobě znamená možnost navýšení výkonu až 20% (podobně jako VW nebo Mercedes, oba plánují downsizing a ze dvoulitru místo již nyní velmi dobrých 125 kW udělají 150 kW).
Takže očekávej i u Subaru z boxeru dvoulitru 130-150 kW a to už může pohánět velké auto. A s malou spotřebou.
Tribeca je problém - vyrábí se v USA a logisticky je to problém zařídít - motory z Japonska do USA, všechno odladit a potom s autama šup do Evropy - no, minimálně to bude dlouho trvat.....
Nebudou stíhat dodávat do záp. Evropy a tak se bojím že ČR ostrouhá a budeme čekat.... 😲