Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ryccardo
5
je vidět, že zákazníci berou to snižování emisí CO2 v autech vážně 😁 😁
praptak
2
Vždyť berou, v Evropě se neprodává s pořádnými motory. 😉
WinDiesel
0
V USA JEN S 5-VÁLCEM i benzínem
ryccardo
0
Fajn, ale pořád to není žádný eko auta. Chlastat to bude jako tank s každým motorem.
MichalKE
Tento segment áut má uplatnenie pre ľudí ktorý sa potrebujú dostať do ťažko dostupných oblastí a priviesť resp. odviesť aj nejaký materiál. Ale keď vidím mamičku ktorá touto obludou vozí deti ráno do školy, prípadne na nákupy tak sa len usmievam a krútim hlavou keďže tomuto trendu kupovania takýchto pickupov na dennodenné jazdenie jednoducho nechápem.
Takovou "mamičku" jsem fakt ještě neviděl.
Ale "trebárs" musí nějaký slovenský horal "do hory" pro dřevo a mají jen to jednou auto, jen toho Rangera :-!
Ale "trebárs" musí nějaký slovenský horal "do hory" pro dřevo a mají jen to jednou auto, jen toho Rangera :-!
Viděl jsem ve městě naleštěný Wildtrak a kurňa, hned jsem si říkal, že mít v kapse zbytečné mega...
Je to pořádný kus auta.
Je to pořádný kus auta.
WinDiesel
Ranger není "americký" pick-up. Je to globální pickup od Fordu. Teprve nedávno ho začali v USA prodávat. Americký pick-up je F150 a výše. Ranger je pro USA malý. Nicméně se američtí giganti snížili i na tuto úroveň a začali v USA prodávat Colorado pod Silveradem a Renger pod F150.
Anonym
zejména ty japonské. Jde o to, že díky tomu, že jsou to podle TP LUVčka, mají trošinku mírnější ty děsivý normy a z aut je to prostě znát. Jsou poctivější. Zkrátka normální auta jsou dnes díky zpraseným regulím a zprasenýmu vedení automobilek čím dál víc vzdálena preferencím zákazníků a ti se v zoufalství obracejí k pickupům, i když nejsou cílová skupina (horal).
Preference na EV a infotainmenty a autonomní ježdění a tyhle srance má hlasitá skupina zákazníků, ale jen málo z nich má řidičák nebo peníze na auto. Zato uhrů a blbejch keců plnou tlamu - známe dobře ze zdejší diskuse.
Zkrátka v čajovně, na happeningu nebo v gay clubu moc aut neprodáš a real life people se uchylují k pickupům, které navíc jsou za slučné peníze - vzhledem k tomu, co dokážou. A ani tu mamičku bych nezatracoval. Asi chápe, že obrovská kastle na rámu je větší bezpečnostní terno pro jej bábetká, než Front assist nebo hlídání pruhu.
Preference na EV a infotainmenty a autonomní ježdění a tyhle srance má hlasitá skupina zákazníků, ale jen málo z nich má řidičák nebo peníze na auto. Zato uhrů a blbejch keců plnou tlamu - známe dobře ze zdejší diskuse.
Zkrátka v čajovně, na happeningu nebo v gay clubu moc aut neprodáš a real life people se uchylují k pickupům, které navíc jsou za slučné peníze - vzhledem k tomu, co dokážou. A ani tu mamičku bych nezatracoval. Asi chápe, že obrovská kastle na rámu je větší bezpečnostní terno pro jej bábetká, než Front assist nebo hlídání pruhu.
Smutný osud potkal Isuzu, které mělo motor 2,5 a v rámci evropského downsizingu nyní jezdí s 1,9 D. Ovšem jinde ve světě se dodává s motory 2,5 a 3,0, případně nejnovější generace s motorem 2,8.
Ano. Nobvé L200 všude super MIVEC 2.4, v Evropě narychlo spatlaný ze starýho Outlandera 2.2.
To není starý motor a Mitsubishi se rozhodlo podobně jako Honda že bude mít jen 1 motor. Honda se rozhodla pro malý 1,6, Mitsubishi pro 2,2. Pořád lepší než 1,9 nebo tak nějak.
Navíc Mitsubishi může teď mít i motory od Renaultu …. 1,5/1,7/2,0/2,3 … ale nic většího, s tím je konec.
Na rozdíl od Hondy Mitsubishi prodává různá provedení svých dieselových motorů různě po světě. Kdykoli si svůj motor může opět stáhnout k přepracování, pokud to EU/EK a majitel Nissan/Renault dovolí a povolí.
Navíc Mitsubishi může teď mít i motory od Renaultu …. 1,5/1,7/2,0/2,3 … ale nic většího, s tím je konec.
Na rozdíl od Hondy Mitsubishi prodává různá provedení svých dieselových motorů různě po světě. Kdykoli si svůj motor může opět stáhnout k přepracování, pokud to EU/EK a majitel Nissan/Renault dovolí a povolí.
Rozhodli se, že budou mít jeden motor?
Mluvíme o L200?
Tam měli jeden motor na celým světě doteď.
Od teď mají pro Evropu jinej, než jinde.
Nějak tě nechápu, jaks to myslel.
Mluvíme o L200?
Tam měli jeden motor na celým světě doteď.
Od teď mají pro Evropu jinej, než jinde.
Nějak tě nechápu, jaks to myslel.