zejména ty japonské. Jde o to, že díky tomu, že jsou to podle TP LUVčka, mají trošinku mírnější ty děsivý normy a z aut je to prostě znát. Jsou poctivější. Zkrátka normální auta jsou dnes díky zpraseným regulím a zprasenýmu vedení automobilek čím dál víc vzdálena preferencím zákazníků a ti se v zoufalství obracejí k pickupům, i když nejsou cílová skupina (horal).
Preference na EV a infotainmenty a autonomní ježdění a tyhle srance má hlasitá skupina zákazníků, ale jen málo z nich má řidičák nebo peníze na auto. Zato uhrů a blbejch keců plnou tlamu - známe dobře ze zdejší diskuse.
Zkrátka v čajovně, na happeningu nebo v gay clubu moc aut neprodáš a real life people se uchylují k pickupům, které navíc jsou za slučné peníze - vzhledem k tomu, co dokážou. A ani tu mamičku bych nezatracoval. Asi chápe, že obrovská kastle na rámu je větší bezpečnostní terno pro jej bábetká, než Front assist nebo hlídání pruhu.
Ranger není "americký" pick-up. Je to globální pickup od Fordu. Teprve nedávno ho začali v USA prodávat. Americký pick-up je F150 a výše. Ranger je pro USA malý. Nicméně se američtí giganti snížili i na tuto úroveň a začali v USA prodávat Colorado pod Silveradem a Renger pod F150.
Takovou "mamičku" jsem fakt ještě neviděl.
Ale "trebárs" musí nějaký slovenský horal "do hory" pro dřevo a mají jen to jednou auto, jen toho Rangera :-!
Rozhodli se, že budou mít jeden motor?
Mluvíme o L200?
Tam měli jeden motor na celým světě doteď.
Od teď mají pro Evropu jinej, než jinde.
Nějak tě nechápu, jaks to myslel.
To není starý motor a Mitsubishi se rozhodlo podobně jako Honda že bude mít jen 1 motor. Honda se rozhodla pro malý 1,6, Mitsubishi pro 2,2. Pořád lepší než 1,9 nebo tak nějak.
Navíc Mitsubishi může teď mít i motory od Renaultu …. 1,5/1,7/2,0/2,3 … ale nic většího, s tím je konec.
Na rozdíl od Hondy Mitsubishi prodává různá provedení svých dieselových motorů různě po světě. Kdykoli si svůj motor může opět stáhnout k přepracování, pokud to EU/EK a majitel Nissan/Renault dovolí a povolí.
Smutný osud potkal Isuzu, které mělo motor 2,5 a v rámci evropského downsizingu nyní jezdí s 1,9 D. Ovšem jinde ve světě se dodává s motory 2,5 a 3,0, případně nejnovější generace s motorem 2,8.
Tento segment áut má uplatnenie pre ľudí ktorý sa potrebujú dostať do ťažko dostupných oblastí a priviesť resp. odviesť aj nejaký materiál. Ale keď vidím mamičku ktorá touto obludou vozí deti ráno do školy, prípadne na nákupy tak sa len usmievam a krútim hlavou keďže tomuto trendu kupovania takýchto pickupov na dennodenné jazdenie jednoducho nechápem.