Prémiová divize japonského Nissanu vydržela v Evropě nějakých jedenáct let. Chce se zaměřit na perspektivnější trhy, jediný důvod odchodu to však není.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
Infi jednoduše zaspalo dobu a navíc se zacyklili s občas podivným designem. Nebo nadělili jinak skvělému Q50h otřesné drive by wire řízení, které dokázalo leda vystrašit. Přitom skvěle propracovaný pohon s lahodnou V6 a silnou baterkou.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
Ještě může někdo přidat tu chytrost, že zaprděná Evropa nikoho nezajímá a přitom v Německu, které je vedle Číny mikrostáteček se prodá 20% aut proti Číně a v součtu bude Evropa na tom stejně.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
Naco by vyvíjeli naftové motry, když je EU zakazuje? Do roku 2030 bude v Bruselu úplný, tj naprostý zákaz aut s naftovým motorem. Kolik dalších měst se přidá?
Tak proč by to někdo vyvíjel a cpal do toho miliardy? By museli být praštění cihlou a pořádně velkou
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
Bari: Povedz tú múdrosť Audi, ktoré začína tie dízle prekvapivo tlačiť (aj do donedávna len benzínových S modelov).
Žiadny zákaz nafty nebude, ide len o to, kto vie a chce spraviť motor spĺňajúci EU normy a kto nie.
FX měl správný motor - naftový šestoválec. Dokonce i skvěle vypadá, ale poměr velikost auta a vnitřní prostor je tragický. V devadesátých letech byli japonci na tom hodně dobře, ale teď mají strašlivý propad. Netýká se to jen aut, ale i elektroniky, kdy v autech zaostávají za Evropou a v elektronice za korejcema a přidávají se i číňané. Japonci neumí vyrobit naftový motor, už ani ne pořádný benzínový motor, který by splnil naše emise. Jsou vyjímky, ale obecně to platí.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
FX je skvělý i s benzínovým motorem, ale to auto je hrozně malé a celkem drahé. K tomu archaický infotainment a plasty ošoupané už po 100 tisíc km nejsou zrovna dobrým lákadlem.
Značka sa ťažko presadí, ak ide na pol plynu, infiniti som neregistroval ani na cestách, ani v reklame, ako sa má presadiť? To funguje ako snehová guľa. Keď je značka podvyživená, ide dolu kopcom ako alfa, lancia. Kúpiť si značku, ktorá vyzerá v kŕči chce odvahu, veľký dôvod (technika, dizajn), ale to neurobí čísla, najmä keď dizajn ani technika neboli svetoborné. Vraj eu je konzervatívna, jasné, asi preto sa tu presadzujú všelijaké kupé x6, gle, kony a ja neviem čo. V reklame platí, ak chcete urobiť launch nového produktu, značky, treba to urobiť poriadne, masívne, nekompromisne, inak máte smolu. Ja som si oficiálny príchod infinity ani nevšimol.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
No ty vole, tieto krcmove logiky ma fascinuju. Za vsetkym je zrejme nejaky "zidak", co ovlada od takeho velkeho pultu ako v Houstone vsetko a vsade.
Smajlika davat nebudem.
Infiniti je moje srdcovka, ale pravdou je, že poslední generační obměně tak trochu chybí šmrnc. Třeba interiér v Q50 působí vyloženě asijsky. Každopádně mi bude tahle značka chybět a G37 zůstává v mé garáži snů.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
Tiež nechápem, prečo tie infiniti nepredávali rovno pri Nissanoch. A zákazník by si vybral, či mu stačí Nissan, alebo chce niečo lepšie. To isté je problém aj pri DS. Napr. Bmw a mini majú vedľa seba, tam si človek môže hneď vybrať a porovnať.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
To drobné všimné nazývaš pokutou? EU značka v EU nikdy nedostane pokutu, ktorá by sa priblížila sume, ktorú na tom pred tým zarobila. Podobne smiešne pokuty dáva aj za karteli.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
Nemecko nie je trh. Trh je EU. Ak by malo Nemecko iné predpisy ako zvyšok EU, tak sa môžeme baviť o tom, že kvôli tým predajom by niekto niečo vyvíjať.
V EU sa predá podobne áut ako v Číne. Ale ľudia v EU sa držia domácich značiek. Nováčik sa presadí len vďaka cene. Lebo chudobný si nemôžu preberať. Až rokmi keď sa dostanú do povedomia môžu isť cenou vyššie, ako to robí H/K.
Proste cudzie značky, ktoré nepodliezajú cenou sa nikdy v EU nedostanú na úroveň predajov domácich značiek. Ale v Číne to je iné, tam sa práve domáce značky presadzujú cenou. Ak si má značka zvoliť či vyvinúť model pre EU, alebo pre Čínu, tak pri rovnakých nákladoch zvoli Čínu
Oni si hlavne mysleli, že ak sa sem z USA vozí toľko ich áut individuálne, tak to pôjde samo akurát peniažky budú kvapkať do kapsy im a nie šedým dovozcom. S takým prístupom sa čudujem, že to nezabalili už dávno.
S je prakticky malosieriovka na tej by mercedes neprežil. A väčšina modelov Lexu je na takej kvalitativnej úrovni, že bez priameho porovnávania detailov kvalitu nik s nespochybní.
Tie auta su urcite kvalitne tak ako aj Lexus len nevidim dovod to menit za Mercedes ak tam nebude hodne lakava cena tak naco ist do Infinity. Nechapem ako chceli v Europe dostat klientov co pozeraju na MB,BMW a Audi jedine lepkavou cenou . Ak by Lexus predaval auta v USA v rovnakej cene ak MB S klasa tak to moze tiez zabalit , preco by Amik kupil za rovnaky dolar Lexus oproti S ku? Jaj lebo ma Lexus lepsie vysledky spolahlivost v JD Power s tym mozu akurat mavat ako volakedy pioniery na 1 maja s ruskymi vlajkami...Infinity nema ani na Lexus a hned chce dobyvat Europu a spapkat velky kus kolaca, boli skusili videli a prerobili aj to je sucast podnikania.
Presne tak. Oni fakticky ten príchod do EU ani nemysleli vážne, nič pre povedomie o značke nerobili, proste tak nejak rátali, že keď značka funguje v USA, bude nejakým samospádom aj v EU. Houby s mákem. EU je najnáročnejší trh, citlivý na cenu a súčasne hodne dbajúci na image. Neznáma, nijak nepromovaná značka, avšak s drahými autami, pričom tú vysokú cenu nepodporoval vysoký (vnímaný) image, no a k tomu diskutabilný (rozumej odpudivý) dizajn. Proste to bolo od počiatku (bez silného marketingu) odsúdené na neúspech.
K čemu by jim byl, když EU města diesly zakazují nebo se chystaj zakázat?
problém jaguaru je spíš ten, že nemaj V6 benzín popř. V8 top verzi pro země jako arábie, usa, kanada, austrálie atd.
Cadillac brzy přijde do Evropy s XT4 a příští rok s novými sedany CT4 a CT5 + větší suv XT6. Takže prodejní čísla by mohla letět nahoru.
No Alfa je na tom nejhůře. I ten Cadillac má resp. bude mít v Evropě širší modelovou nabídku jak ona. To je hodně, hodně smutný
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
Presne ten dizajn mi napadol. Vcera som isiel okolo jedneho pesi a som rozmyslal, co tym chceli povedat. Uz neviem, co to bolo za model, ale nejaky krizenec Juke s niecim.
A co hovori aj clanok, nie su nejako vyhraneny a konkurencia je velka.