Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 08:13
FX měl správný motor - naftový šestoválec. Dokonce i skvěle vypadá, ale poměr velikost auta a vnitřní prostor je tragický. V devadesátých letech byli japonci na tom hodně dobře, ale teď mají strašlivý propad. Netýká se to jen aut, ale i elektroniky, kdy v autech zaostávají za Evropou a v elektronice za korejcema a přidávají se i číňané. Japonci neumí vyrobit naftový motor, už ani ne pořádný benzínový motor, který by splnil naše emise. Jsou vyjímky, ale obecně to platí.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 08:36
Infi jednoduše zaspalo dobu a navíc se zacyklili s občas podivným designem. Nebo nadělili jinak skvělému Q50h otřesné drive by wire řízení, které dokázalo leda vystrašit. Přitom skvěle propracovaný pohon s lahodnou V6 a silnou baterkou.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 08:55
Presne ten dizajn mi napadol. Vcera som isiel okolo jedneho pesi a som rozmyslal, co tym chceli povedat. Uz neviem, co to bolo za model, ale nejaky krizenec Juke s niecim.
A co hovori aj clanok, nie su nejako vyhraneny a konkurencia je velka.
Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 10:29
Bud se líbí, nebo ne. Mně osobně nepadl do oka snad jediný jejich model. Na druhou stranu i nové BMW řady 1 mi přijde taky dělané pro Čínu.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 12:03
Pripočítaj k tomu slabú predajnú a servisnú sieť, marketing veškerý žádný (sponzoring Red Bull F1 nepočítam) a máme vymalováno.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 17:03
Tiež nechápem, prečo tie infiniti nepredávali rovno pri Nissanoch. A zákazník by si vybral, či mu stačí Nissan, alebo chce niečo lepšie. To isté je problém aj pri DS. Napr. Bmw a mini majú vedľa seba, tam si človek môže hneď vybrať a porovnať.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 17:51
Řízení po drátu jsem nepochopil. Klasické v řízení v sobě stejně obsahuje, byť zpravidla rozpojené, a ohlasy velmi vlažné.
Avatar - WinDiesel
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 09:14
Píšeš pravdu. Nechali se přejet Korejcema.
A přitom měli SUV dříve než jiní.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 09:46
Ještě může někdo přidat tu chytrost, že zaprděná Evropa nikoho nezajímá a přitom v Německu, které je vedle Číny mikrostáteček se prodá 20% aut proti Číně a v součtu bude Evropa na tom stejně.
Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 11:28
:yes: :-[]
Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 12:50
Nemecko nie je trh. Trh je EU. Ak by malo Nemecko iné predpisy ako zvyšok EU, tak sa môžeme baviť o tom, že kvôli tým predajom by niekto niečo vyvíjať.
V EU sa predá podobne áut ako v Číne. Ale ľudia v EU sa držia domácich značiek. Nováčik sa presadí len vďaka cene. Lebo chudobný si nemôžu preberať. Až rokmi keď sa dostanú do povedomia môžu isť cenou vyššie, ako to robí H/K.
Proste cudzie značky, ktoré nepodliezajú cenou sa nikdy v EU nedostanú na úroveň predajov domácich značiek. Ale v Číne to je iné, tam sa práve domáce značky presadzujú cenou. Ak si má značka zvoliť či vyvinúť model pre EU, alebo pre Čínu, tak pri rovnakých nákladoch zvoli Čínu
Avatar - Barrichello
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 10:06
Naco by vyvíjeli naftové motry, když je EU zakazuje? Do roku 2030 bude v Bruselu úplný, tj naprostý zákaz aut s naftovým motorem. Kolik dalších měst se přidá?

Tak proč by to někdo vyvíjel a cpal do toho miliardy? By museli být praštění cihlou a pořádně velkou
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 10:42
Není důvod zakazovat něco co splňuje 6d temp. A nemusí nic vyvíjet, ale stačí si koupit správný motor.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 10:51
No tak to řekni neomarixstům a zeleným mozkům.
https://autobible.euro.cz/…orem-a-cykliste/
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 11:11
Evropské EU emisní normy byly vyvíjené právě s cílem zvýhodnit domácí produkci a znevýhodnit dovoz. To přece musí být každému jasné.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované au
| 25. 7. 2019 11:15
Ako zvýhodniť? Čo EU automobilky nemuseli spĺňať technické požiadavky a JPN áno? ;-)
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracovan
| 25. 7. 2019 11:21
Nebuď naivní. Vše bylo předem domluvené. Proto se evropské automobilky EU regulátorům nepostavily. :-!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně proprac
| 25. 7. 2019 11:26
Jasný a proto evropské auitomobilky solily pokuty :-[]
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně pro
| 25. 7. 2019 11:33
Tá pokuta bola určite tiež dohodnutá. :-[]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně
| 25. 7. 2019 11:49
:yes: a nabraly na ní dotace
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně
| 25. 7. 2019 12:34
Ty pokuty byly jen zastírací manévr...to musí být každému, komu to trochu myslí úplně jasné.... :-!
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně pro
| 25. 7. 2019 12:33
Nebuď naivní...ty peníze za pokuty jim poslaly přes různé dotační programy a jiné fígle zase zpět....ne všichni úředníci jsou blbci.... :-!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně pro
| 25. 7. 2019 12:53
To drobné všimné nazývaš pokutou? EU značka v EU nikdy nedostane pokutu, ktorá by sa priblížila sume, ktorú na tom pred tým zarobila. Podobne smiešne pokuty dáva aj za karteli.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně
| 25. 7. 2019 13:03
Jediné, na čem bych se byl ochoten shodnout je to, že mezi evropskými značkami jsou ty platící a ty, kterým se pokuty záhadně vyhnou.

Stále to však neřeší fakt, že Infiniti bylo dlouhou dobu naprosto bezzubé a tento krok se dal očekávat.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostat
| 25. 7. 2019 13:45
Ja sa nejdem Infinity nijak zastávať. Brali EU trh ako okrajovú zaležitosť. A bojím sa, že takto skončí aj Subaru.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně proprac
| 26. 7. 2019 09:06
No ty vole, tieto krcmove logiky ma fascinuju. Za vsetkym je zrejme nejaky "zidak", co ovlada od takeho velkeho pultu ako v Houstone vsetko a vsade.
Smajlika davat nebudem.
Avatar - iudex
Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 11:08
Bari: Povedz tú múdrosť Audi, ktoré začína tie dízle prekvapivo tlačiť (aj do donedávna len benzínových S modelov).
Žiadny zákaz nafty nebude, ide len o to, kto vie a chce spraviť motor spĺňajúci EU normy a kto nie.
Re: Re: Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 12:06
Ak má zákaz prísť až v 2030, tak po súčasných S modeloch v bohatých mestách už ani pes neštekne. Za 10rokov sa tam ten vozový park otočí dvakrát.
Re: Důvod je jasný, nedostatečně propracované auta
| 25. 7. 2019 10:13
FX je skvělý i s benzínovým motorem, ale to auto je hrozně malé a celkem drahé. K tomu archaický infotainment a plasty ošoupané už po 100 tisíc km nejsou zrovna dobrým lákadlem.
Avatar - Barrichello
No a co
| 25. 7. 2019 10:07
kdo kupoval Infiniti holt půjde pro alternativu k Lexusu, nebo mu pak zbýva Jaguar, Cadillac či Alfa.
Re: No a co
| 25. 7. 2019 10:22
Jaguar dnes nemá rok v XE a XF benzínový šestiválec (až od podzimu). cadillac si nemusíme vyprávět a AR je na tom stejně jako Jag. Ne každý chce QV.
Avatar - Barrichello
Re: Re: No a co
| 25. 7. 2019 10:35
K čemu by jim byl, když EU města diesly zakazují nebo se chystaj zakázat?
problém jaguaru je spíš ten, že nemaj V6 benzín popř. V8 top verzi pro země jako arábie, usa, kanada, austrálie atd.

Cadillac brzy přijde do Evropy s XT4 a příští rok s novými sedany CT4 a CT5 + větší suv XT6. Takže prodejní čísla by mohla letět nahoru.

No Alfa je na tom nejhůře. I ten Cadillac má resp. bude mít v Evropě širší modelovou nabídku jak ona. To je hodně, hodně smutný
Re: Re: Re: No a co
| 25. 7. 2019 10:40
Píšu nahoře benzínový šestiválec.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: No a co
| 25. 7. 2019 10:49
Mea clupa, četl sem naftový. Sorry
možno je to jednoduchšie
| 25. 7. 2019 10:13
Značka sa ťažko presadí, ak ide na pol plynu, infiniti som neregistroval ani na cestách, ani v reklame, ako sa má presadiť? To funguje ako snehová guľa. Keď je značka podvyživená, ide dolu kopcom ako alfa, lancia. Kúpiť si značku, ktorá vyzerá v kŕči chce odvahu, veľký dôvod (technika, dizajn), ale to neurobí čísla, najmä keď dizajn ani technika neboli svetoborné. Vraj eu je konzervatívna, jasné, asi preto sa tu presadzujú všelijaké kupé x6, gle, kony a ja neviem čo. V reklame platí, ak chcete urobiť launch nového produktu, značky, treba to urobiť poriadne, masívne, nekompromisne, inak máte smolu. Ja som si oficiálny príchod infinity ani nevšimol.
Avatar - iudex
Re: možno je to jednoduchšie
| 25. 7. 2019 11:14
Presne tak. Oni fakticky ten príchod do EU ani nemysleli vážne, nič pre povedomie o značke nerobili, proste tak nejak rátali, že keď značka funguje v USA, bude nejakým samospádom aj v EU. Houby s mákem. EU je najnáročnejší trh, citlivý na cenu a súčasne hodne dbajúci na image. Neznáma, nijak nepromovaná značka, avšak s drahými autami, pričom tú vysokú cenu nepodporoval vysoký (vnímaný) image, no a k tomu diskutabilný (rozumej odpudivý) dizajn. Proste to bolo od počiatku (bez silného marketingu) odsúdené na neúspech.
Avatar - wakantanka
Re: Re: možno je to jednoduchšie
| 25. 7. 2019 12:10
Oni si hlavne mysleli, že ak sa sem z USA vozí toľko ich áut individuálne, tak to pôjde samo akurát peniažky budú kvapkať do kapsy im a nie šedým dovozcom. S takým prístupom sa čudujem, že to nezabalili už dávno.
Avatar - pradeda777
Re: možno je to jednoduchšie
| 25. 7. 2019 11:17
Souhlas. Chtěl bych jen dodal, že už samotné jméno "Infinity" nebylo zrovna moc vydařené..... ;-\
Infinity
| 25. 7. 2019 11:24
Tie auta su urcite kvalitne tak ako aj Lexus len nevidim dovod to menit za Mercedes ak tam nebude hodne lakava cena tak naco ist do Infinity. Nechapem ako chceli v Europe dostat klientov co pozeraju na MB,BMW a Audi jedine lepkavou cenou . Ak by Lexus predaval auta v USA v rovnakej cene ak MB S klasa tak to moze tiez zabalit , preco by Amik kupil za rovnaky dolar Lexus oproti S ku? Jaj lebo ma Lexus lepsie vysledky spolahlivost v JD Power s tym mozu akurat mavat ako volakedy pioniery na 1 maja s ruskymi vlajkami...Infinity nema ani na Lexus a hned chce dobyvat Europu a spapkat velky kus kolaca, boli skusili videli a prerobili aj to je sucast podnikania.
Re: Infinity
| 25. 7. 2019 12:10
S je prakticky malosieriovka na tej by mercedes neprežil. A väčšina modelov Lexu je na takej kvalitativnej úrovni, že bez priameho porovnávania detailov kvalitu nik s nespochybní.
Avatar - twistedTSD
Infi
| 25. 7. 2019 17:58
Infiniti je moje srdcovka, ale pravdou je, že poslední generační obměně tak trochu chybí šmrnc. Třeba interiér v Q50 působí vyloženě asijsky. Každopádně mi bude tahle značka chybět a G37 zůstává v mé garáži snů.
Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
| 25. 7. 2019 23:35
:yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku