Ekonomika
kdo kupoval Infiniti holt půjde pro alternativu k Lexusu, nebo mu pak zbýva Jaguar, Cadillac či Alfa.
Jaguar dnes nemá rok v XE a XF benzínový šestiválec (až od podzimu). cadillac si nemusíme vyprávět a AR je na tom stejně jako Jag. Ne každý chce QV.
K čemu by jim byl, když EU města diesly zakazují nebo se chystaj zakázat?
problém jaguaru je spíš ten, že nemaj V6 benzín popř. V8 top verzi pro země jako arábie, usa, kanada, austrálie atd.
Cadillac brzy přijde do Evropy s XT4 a příští rok s novými sedany CT4 a CT5 + větší suv XT6. Takže prodejní čísla by mohla letět nahoru.
No Alfa je na tom nejhůře. I ten Cadillac má resp. bude mít v Evropě širší modelovou nabídku jak ona. To je hodně, hodně smutný
problém jaguaru je spíš ten, že nemaj V6 benzín popř. V8 top verzi pro země jako arábie, usa, kanada, austrálie atd.
Cadillac brzy přijde do Evropy s XT4 a příští rok s novými sedany CT4 a CT5 + větší suv XT6. Takže prodejní čísla by mohla letět nahoru.
No Alfa je na tom nejhůře. I ten Cadillac má resp. bude mít v Evropě širší modelovou nabídku jak ona. To je hodně, hodně smutný
Značka sa ťažko presadí, ak ide na pol plynu, infiniti som neregistroval ani na cestách, ani v reklame, ako sa má presadiť? To funguje ako snehová guľa. Keď je značka podvyživená, ide dolu kopcom ako alfa, lancia. Kúpiť si značku, ktorá vyzerá v kŕči chce odvahu, veľký dôvod (technika, dizajn), ale to neurobí čísla, najmä keď dizajn ani technika neboli svetoborné. Vraj eu je konzervatívna, jasné, asi preto sa tu presadzujú všelijaké kupé x6, gle, kony a ja neviem čo. V reklame platí, ak chcete urobiť launch nového produktu, značky, treba to urobiť poriadne, masívne, nekompromisne, inak máte smolu. Ja som si oficiálny príchod infinity ani nevšimol.
Presne tak. Oni fakticky ten príchod do EU ani nemysleli vážne, nič pre povedomie o značke nerobili, proste tak nejak rátali, že keď značka funguje v USA, bude nejakým samospádom aj v EU. Houby s mákem. EU je najnáročnejší trh, citlivý na cenu a súčasne hodne dbajúci na image. Neznáma, nijak nepromovaná značka, avšak s drahými autami, pričom tú vysokú cenu nepodporoval vysoký (vnímaný) image, no a k tomu diskutabilný (rozumej odpudivý) dizajn. Proste to bolo od počiatku (bez silného marketingu) odsúdené na neúspech.
Tie auta su urcite kvalitne tak ako aj Lexus len nevidim dovod to menit za Mercedes ak tam nebude hodne lakava cena tak naco ist do Infinity. Nechapem ako chceli v Europe dostat klientov co pozeraju na MB,BMW a Audi jedine lepkavou cenou . Ak by Lexus predaval auta v USA v rovnakej cene ak MB S klasa tak to moze tiez zabalit , preco by Amik kupil za rovnaky dolar Lexus oproti S ku? Jaj lebo ma Lexus lepsie vysledky spolahlivost v JD Power s tym mozu akurat mavat ako volakedy pioniery na 1 maja s ruskymi vlajkami...Infinity nema ani na Lexus a hned chce dobyvat Europu a spapkat velky kus kolaca, boli skusili videli a prerobili aj to je sucast podnikania.
Infiniti je moje srdcovka, ale pravdou je, že poslední generační obměně tak trochu chybí šmrnc. Třeba interiér v Q50 působí vyloženě asijsky. Každopádně mi bude tahle značka chybět a G37 zůstává v mé garáži snů.
A co hovori aj clanok, nie su nejako vyhraneny a konkurencia je velka.
A přitom měli SUV dříve než jiní.
V EU sa predá podobne áut ako v Číne. Ale ľudia v EU sa držia domácich značiek. Nováčik sa presadí len vďaka cene. Lebo chudobný si nemôžu preberať. Až rokmi keď sa dostanú do povedomia môžu isť cenou vyššie, ako to robí H/K.
Proste cudzie značky, ktoré nepodliezajú cenou sa nikdy v EU nedostanú na úroveň predajov domácich značiek. Ale v Číne to je iné, tam sa práve domáce značky presadzujú cenou. Ak si má značka zvoliť či vyvinúť model pre EU, alebo pre Čínu, tak pri rovnakých nákladoch zvoli Čínu
Tak proč by to někdo vyvíjel a cpal do toho miliardy? By museli být praštění cihlou a pořádně velkou
https😐/autobible.euro.cz/…orem-a-cykliste/
Stále to však neřeší fakt, že Infiniti bylo dlouhou dobu naprosto bezzubé a tento krok se dal očekávat.
Smajlika davat nebudem.
Žiadny zákaz nafty nebude, ide len o to, kto vie a chce spraviť motor spĺňajúci EU normy a kto nie.