1)Řeším design nové a staré Škody Octavia. Je to článek o Škodě Octavia, takže si myslím, že je to k věci. Že je to maskovaný, to bych bez tebe fakt nepoznal. Děkuji
2)Autobild se trefuje tak do ři ti.
3)Je to jen Škodovka? je to nejprodávanější auto v této zemi, číli pokud bychom ho neřešili, nevím už co. A nehraj si na hvězdu. Nejsi a tvoje auto taky ne. Pane "Jenškodovko"
4)Zkus napsat něco k věci
5)FOSTEK RULEZ
Je fakt ze čtyřoko nic moc, ale trojúhelníkové světla scalaly, a Fabie jsou ještě horší. To je pouze snaha mít jiný čumák. Se čtyřočkem se dalo dal hezky pracovat a poladit to. Design přídě scaly se dá jen opustit.
Jak nuda ? Myslis to sterilne prevedenie, co bude v 3 velkostiach + dalsie 3 velkosti v SUV dizajne o par cm vyssom ?
EDIT: S tmi 3 som to podcenil, prave som sa pobavil, ked som nasiel len samotny Kodiaq v 8(!) prevedeniach...od Active az po Live,Live plus,LK atd ?
Většina těch aut připadá ctl+c ctrl+v, takže za srdce mě to netrhá a nové mi nepřipadá přínos proti starému. Ale jsem rád, že se Škodovka po tolika letech nudy chytla za nos a od dob Kodiaqu až po Scalu má přístrojovka alespoň trochu svežesti. Protože v O3 a S3 je to uvnitř zábavné jak pitevní stůl. Ještě doladit nestabilní neodružené podvozky, zvuky od pedálů, hranaté koncovky řadiček, dát do nabídky pro automat HDM, spolehlivější motory, netrhající se potahy sedadel, živější nabídku hodnotnějších barev, balónové gumy a bude to trochu k světu. Ještě by si chtělo přiznat, že přední světla jde udělat esteticky lepší než má Scala, to je jak trojhránky Kolonáda ;-)
Předek copy by BMW s fackou
Zadek copy Volvo + dvě čárky jak těhotenký test
Celkově je to furt o ničem Škoda,Audi,VW,Seat a občas si něco půjčí z BMW . Motor k pláči . Vlastnil jsem i RS O3 a to s pláčem . Sportovní nikdy. Komfort moc a nic přitom .