Ford chystá ofenzívu elektromobilů a nevyhne se jí ani populární modelová řada F-150. Prototyp elektřinou poháněného pick-upu ukázal, že utáhne i deset dvoupodlažních nákladních vagonů.
Když Zdeněk Knedla (aka Železný Zekon) dokáže roztáhnout 40 tunový kamion, tak proč by fakt, že něco podobného dokáže i pickup "na baterky" měl být důvodem nějaké světoborné adorace?
Když si to vezmu matematicky, tak
Knedla má 110 kg a svýma ušima ( :D:D:D:D:D ) roztáhnul kamion (40 tun) tedy cca 363 násobek své váhy. Kamion má pneumatiky, tudíž má oproti vagonu, železničníku kolu a kolejnici výrazně vyšší tření
Baterková F-150 o hmotnosti (dejme tomu minimálně) 2.300 kg dokázal utáhnout 567 tun, tedy cca 246 násobek své váhy.
Relativní výkon bateriové F-150 tedy odpovídá 2/3 výkonnosti valašského ogara.
A NA TOHLE chce být jako zdejší elektro-letka pyšná? :-O:-O:-O:-O:-O
Už ti došlo = viz já 22:39 https://www.auto.cz/diskuse/70868/1?… že nafta je FAKT zvýhodněná? A spočítal sis = viz závěrečný čísla = jak šílenejma částkama?
Takže už víš = jak brutální je to pokřivení = a že bez něj je naftová realita... asi HODNĚ jinde než sis doteď představoval? :-)