Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První dopravce již využívá elektrifikovanou dálnici v Německu

Spedition Hans Adam Schanz GmbH & Co. KG s nákladními vozidly Scania s hybridním pohonným systémem je průkopníkem provozu na elektrifikované dálnici v Německu.  
Zpět na článek
27. 7. 2019 10:00
27. 7. 2019 13:08
27. 7. 2019 21:15
28. 7. 2019 08:43
28. 7. 2019 09:02
28. 7. 2019 12:36
28. 7. 2019 13:49
27. 7. 2019 15:49
27. 7. 2019 14:21
27. 7. 2019 21:33
27. 7. 2019 23:41
27. 7. 2019 21:51
Avatar - WinDiesel
27. 7. 2019 09:43
5 km a pro 1 auto - fakt hustý
:-!
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2019 10:00
Zamysleni
Nebylo by jednodušší místo takových ptákovin pseudoekologických být radši tzv. ekologičtí doopravdy a místo nesmyslné spedice přes půl Evropy či světa vyrábět a spotřebovávat lokálně? Vím, že to nejde nastolit úplně, ale aspoň z části se tomu přiblížit. Pak by většina těch jízd probíhat nemusela vůbec nebo na kratší trasy. Je jasné, že francouzský sýr se asi dovážet bude, stejně jako italské víno, na druhou stranu kuřecí "maso" sem z Polska vozit opravdu nepotřebujeme.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Zetti
27. 7. 2019 13:08
Re: Zamysleni
Nejaky soudruh generalni tajemnik ustredniho vyboru by mohl generalne rozhodovat co kde jaky subjekt bude delat. OMG kolik ti je roku ???
27. 7. 2019 21:15
Re: Zamysleni
No na rozdiel od teba aspoň premýšľa. Netreba nič nariaďovať. Cely trh je zdeformovaný rôznymi dotáciami. Väčšina objemu prepráv sú potraviny. Tak prečo radšej miesto dotovania "zelených" aut nedotovať lokálneho farmára.
28. 7. 2019 08:43
Re: Zamysleni
Jenomže on má pravdu. Maroko, Španělsko, Itálie atd - stačí se podívat na krabice se zeleninou a ovocem v supermarketu. Rajče, paprika, okurek mnohdy nacestoval či nalítal víc než já za celý život. :-) :-) :-) Dva či tři roky zpět když Ford ve velkém reexportoval např. Fiestu. Vem si kolik desítek kamionů to muselo být. Auta nejprve přivezli do CZ, pak se daly na značky a poté zase vyvezly zpět na západ. A pořád se to vyplatilo!! Jinak by to nikdo nedělal. Určitě by bylo ekologičtější, pokud se auta vezla ke konečným spotřebitelům. To jsou emise, které fakt vyletí do vzduchu úplně zbytečně.
Avatar - Zetti
28. 7. 2019 09:02
Re: Zamysleni
Mozna. Pokud budu podnikatel a budu prodavat nejaky produkt, treba okurek, ja davam prednost spisovnemu okurka, nakoupim si okurek (okurku) tam kde je nakup vyhodny treba kvuli kvalite nebo cene. Nebo kurata v Polsku. Pak si objednam kamion a produkt si dovezu do CZ. Az na tu transakci budu potrebovat nejake povoleni od soudruha tajemnika tak sme zpatky v planovane ekonomice hlubokeho socialismu. Ne ze bysme tam globalne evropsky nesmerovali. Ja ale rikam NE, to uz mame za sebou a nebylo to nic pekneho.
Nicmene neverim, ze tech kamionu se zradlem je vic nez kamionu s prumyslovym zbozim, nebo jeho castmi.
Nakonec si myslim ze vetsinu kamionove prepravy tvori tranzit, na to zadna exekutiva nema vliv. Takze tema fakt o nicem
28. 7. 2019 12:36
Re: Zamysleni
To čo mu ty veríš nie je podstatné. V rodine máme dopravnú firmu aj na valníkoch je bežne polovica prepravy potravinárskeho charakteru. A všetky tie chlaďáky a izotermi čo ich stretávaš na ceste tehlu určite neprevážajú stavebný materiál. Ak sa posnažiť nájdeš aj grafy.
Len v centrálnom sklade Tesca pre západne Slovensko sa za deň otočia stovky kamiónov.
A to, že sa potravin vozia cez Európu nie je prirodzený trh, ale deformácia rôznim lokálnymi dotáciami o ktorých práve rozhodol nejaký súdruh.
Avatar - Zetti
28. 7. 2019 13:49
Re: Zamysleni
asi tusis co mi muzes
27. 7. 2019 15:49
Re: Zamysleni
Světový obchod, a pak zejména Evropa, je pokřivený dotacemi a protekcionalizmem. Je to velký problém a jeho důsledkem je mimo jiné znečišťování životního prostředí. S tím ovšem ekolobby nic nedělá, oni jen tyranizují zákazníky kupující nová auta.
Avatar - pradeda777
27. 7. 2019 14:11
Tyhle věci.....
už provozoval Baťa před válkou ve Zlíně.................... ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2019 14:21
Hmm
A jak jim chutná šťáva z Temelína.
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2019 16:16
Trapná ekošaškárna!
Němcům už asi opravdu šibe a zelená jíim z toho mozek! :*)
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2019 21:33
Baťa?
A co takle zkusit to po železnici skopci? Do každý fabriky vedla vlečka, než se to všecko rozkradlo a už nejsou ani ty fabryky. A těch 150 tun by přepravil jeden krátkej vláček. Tady opravdu na blbca nenarazíš.
Rozbalit vlákno
1
27. 7. 2019 23:41
Re: Baťa?
Železnica nemá dostatočnú prepravnú kapacitu. Aj keď jeden vlak odvezie viac, tak ich počet je výrazne limitovaný. A hlavne sa absolútne nehodí pre trend dnešnej doby, kde veľké firmy idú prakticky bez skladov a nič nemôže meškať, lebo postojí výroba. Všimni si, že každá automobilka má vlečku. Ale je použitá iba na vývoz hotových aut, kde nikoho netrápi či príde k zákazníkovi o deň neskôr.
Avatar - Fickroc
27. 7. 2019 21:51
Super.
Pak pro lemply jezdící chodníky, aby se dostali pohodlně do posilky, a lidstvo je napraveno.
Rozbalit vlákno
0