Tak Audi by malo spraviť všetko možné i nemožné, aby si tento motor v portfóliu udržali. Motor je to skvelý, pričom nejde ani tak o absolútny výkon, ale hlavne o zvukový prejav a charakter (ktorý tak chýba štvorvalcom konkurencie). A popravde to vnímam tak, že práve tento motor umožňuje Audi držať krok s konkurenciou, ktoré Audi v záživnosti jazdy prekonávajú. S3 so štvorvalcom podľa m§a nemá čo ponúknuť proti napr. vlastnému súrodencovi Golfu R a práve päťvalcové RS3 je tou nadstavbou, kde človek vidí jasnú prevahu, a to je hlavne vďaka tomu päťvalcu.
A ak splní emisné limity, mohol by sa dostať aj pod kapotu napr. S4/S5, ktoré sa benzínu vzdali a majú trápne len naftu. Bol by to síce downgrade oproti predchodcom s V6, ale možno ten R5 má ešte viac charakteru, ako relatívne hladké (čo do prejavu) 3,0TFSI.
Ještě když sem nesáhl na podvozek a byl upraven jen motor na cca 500hp, tak jsem dal 1:58,749s. Nyní po úpravách aby to podvozkově trochu fungovalo, tak jsem dal 1:49,497s. Měl jsem rozjeté ještě o cca 1s rychlejíš kolo, ale zbrzdil mě v posledních dvou zatáčkách Nissan 370Z Nismo. Ano, v zatáčkách.....
Praha :) Není problém se domluvit :) Vyřešeno je toho dost, jen jsem při posledních jízdách v Mostě už dojel přední kotouče, takže čekám jak přijdou nový. :)
A tvrdím snad něco jiného? Prostě v eu u eS modelů nahradili benzínové motory dieselovými (z důvodu emisí CO2/flotilové spotřeby), tak proč by se teď zase měli k benzínu (v eu) vracet? Tím spíš s benzínovým motorem zatím určeným pro příčnou zástavbu?
Vykašlat se emisní limity by museli i v případě zástavby R5. Emisní limity (vyjma CO2) plní V6 i R5. A oba motory se moc nehodí do placu kvůli emisím CO2 (tedy kvůli flotilové spotřebě). Takže zástavba V6 nebo R5 pro Evropu je z hlediska limitů (CO2) prašť jako uhoď, ani jeden se nevejde pod 90 g/km a musí na ně "vydělávat" malé motorizace, elektroauta, plug-iny etc.
Proč by do S4/S5 předělávali R5 pro podélnou zástavbu, když můžou (pokud se vykašlou na plnění emisních limitů) v eu znovu nabídnout hotové benzínové V6?
Do S4/S5 pětiválec určitě dávat nebudou. Mají tam pro mimoevropské trhy šestiválec a ten tam na tuty zůstane. Pokud by chtěli nabídnout benzínovou S4 v EU, tak prostě nabídnout to co je všude mimo Evropu.
A odkud jsi?
btw RS3 sedan 600Ps je slušmej sleeper. Teď jse o to, jestli máš vyřešenej i přenos, brzdy. Zajímal by mě projev takhle umělěl nakoňovanýho auta. Prodleva a tak. Nabízím na oplátku 610PS atmo. Taky Audi. Docela prima plán. :-)
Nechcete to TTRS porovnat s lehce upravenou AUDI RS3 sedan? Nebránil bych se krátkému dostaveníčku s mojí 600hp bestií. Kdyžtak pište na bhudak@seznam.cz