Tak si říkám, jak by to bylo krásné, kdyby rozdíl mezi DEKLAROVANOU a SKUTEČNOU spotřebou u vcelku jakéhokoliv evropského auta byl JENOM těch 10-15%...
Třeba takové BMW 740 u plug-in hybridu deklaruje spotřebu 2,8 litru benzínu na100 km 😁 😁 😁 a u 750 Ld xdrive (třílitrový nafťák) deklaruje 6,4 litrů na 100 km 😁 😁 😁
xxc
2
Kazdy chodi inac a ked pojdu testovaciu trasu, tak dosiahnu uvadzanu spotrebu. Iba zeby nie a vtedy dostanu pokutu.
Ja mam priemernu rychlost 65 km/h a priemerna rychlost pti wltp je 47 km/h. Z toho pramenia aj rozdiely v spotrebe.
WinDiesel
0
Mně ta částka nepřijde závratná, 2000 USD za celou životnost auta? Myslím že to se možná vejde do statistické odchylky.
xpaja
1
Jenže oni rozporují rozdíl vůči jejich měřícímu cyklu, ne skutečnou spotřebu.
Takže je to jako kdyby BMW 740 plug-in hybrid udávalo spotřebu 2,8l/100km, ale ve skutečnosti při tom měřícím cyklu žralo 2,9l/100km.
To je rozdíl v americkém a evropském pojetí legislativy. Zatímco v EU musí kvůli homologaci projít měřícím cyklem a co vyjde to vyjde.
Tak v USA nic takového není. Auto dostane homologaci na základě toho co tvrdí výrobce. A v případě, že se pak prokáže pochybení/nesrovnalosti následují vysoké pokuty.
Proto taky v EU žádná Dieselgate být ani nemohla, protože legislativně bylo vše v pořádku. Kdežto v US to je jiná písnička.
Slaven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Třeba takové BMW 740 u plug-in hybridu deklaruje spotřebu 2,8 litru benzínu na100 km 😁 😁 😁 a u 750 Ld xdrive (třílitrový nafťák) deklaruje 6,4 litrů na 100 km 😁 😁 😁
Ja mam priemernu rychlost 65 km/h a priemerna rychlost pti wltp je 47 km/h. Z toho pramenia aj rozdiely v spotrebe.
Takže je to jako kdyby BMW 740 plug-in hybrid udávalo spotřebu 2,8l/100km, ale ve skutečnosti při tom měřícím cyklu žralo 2,9l/100km.
To je rozdíl v americkém a evropském pojetí legislativy. Zatímco v EU musí kvůli homologaci projít měřícím cyklem a co vyjde to vyjde.
Tak v USA nic takového není. Auto dostane homologaci na základě toho co tvrdí výrobce. A v případě, že se pak prokáže pochybení/nesrovnalosti následují vysoké pokuty.
Proto taky v EU žádná Dieselgate být ani nemohla, protože legislativně bylo vše v pořádku. Kdežto v US to je jiná písnička.