Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMégane Trophy-R stanovil nový rekord ve Spa, Civic Type R překonal o 5 sekund
17 komentářů
white label
... kdy tu bývaly nekonečné diskuse pod rekordy předokolek na NS? 😉
Divíš se? Znechucení z týhle platformy která je už při prvnim 2cifernym počtu příspěvků nepřehledná = takže Z PRINCIPU NEPOUŽITELNÁ platforma = je stejně velký jako celkově z úpadku ACZ. Někde to de nahoru = tady dolu
My sem kouknem spíš ze zvyku = pár lidí jako ty pokecat mimo tuhle platformu na Caterham = než že by tu byly brilantní články = spíš pozdějš uvedený a horší než jinde
Schopný autoři odešli = a lidi jako Mára přišli :-!
Nejsem si jistej jak to machi(avelli) dokázal, ale nějak to tu už nebaví
My sem kouknem spíš ze zvyku = pár lidí jako ty pokecat mimo tuhle platformu na Caterham = než že by tu byly brilantní články = spíš pozdějš uvedený a horší než jinde
Schopný autoři odešli = a lidi jako Mára přišli :-!
Nejsem si jistej jak to machi(avelli) dokázal, ale nějak to tu už nebaví
Upřímně by to mělo smysl s opravdu sériovými auty. Všichni víme co udělají jen pneu a pár kilo dolů 😉
Moja reč. Oholené auto fakticky nepoužiteľné do normálnej premávky, ktoré sa predáva v párkusovej sérii, len aby sa nepovedalo, že rekord nespravilo sériové auto, to nemá zmysel. Toto auto nemá s bežným MRS nič spoločné (a tým nemyslím len absenciu 4controlu).
Pamätám si jeden článok, keď nejaká audio firma upravovala Fabiu (showcar s brutálnym audiom a komplet vytlmením). Keď Fabiu plne odstrojila (teda všetky tapacírungy, izolácie dolu, sedačky von, proste oholené auto) a zviezli sa s ňou, boli fascinovaní, ako výrazne to auto dynamicky ožilo a aj s trápnym HTP zrazu letelo ako vietor. Proste hmotnosť bola a bude základ a jej výrazný rozdiel totálne zmení dynamiku auta.
Osobne čas Trophy R na okruhoch preto neberiem do úvahy a kráľom okruhov medzi FWD je pre mňa stále CtR.
Pamätám si jeden článok, keď nejaká audio firma upravovala Fabiu (showcar s brutálnym audiom a komplet vytlmením). Keď Fabiu plne odstrojila (teda všetky tapacírungy, izolácie dolu, sedačky von, proste oholené auto) a zviezli sa s ňou, boli fascinovaní, ako výrazne to auto dynamicky ožilo a aj s trápnym HTP zrazu letelo ako vietor. Proste hmotnosť bola a bude základ a jej výrazný rozdiel totálne zmení dynamiku auta.
Osobne čas Trophy R na okruhoch preto neberiem do úvahy a kráľom okruhov medzi FWD je pre mňa stále CtR.
Iudex, uplne suhlasim.
Napr. absenciou 4controlu usetrili 38 kg. Ja toto auto za seriove nepovazujem, aj ked chapem, ze podla poctu vyrobenych kusov seriove je.
Navyse, v tej specke, co urobila rekord bude vyrobenych iba 30 kusov a budu stat odhadom cca 60-70 tis. Euro, co je podla mna uuuuplny ulet.
Napr. absenciou 4controlu usetrili 38 kg. Ja toto auto za seriove nepovazujem, aj ked chapem, ze podla poctu vyrobenych kusov seriove je.
Navyse, v tej specke, co urobila rekord bude vyrobenych iba 30 kusov a budu stat odhadom cca 60-70 tis. Euro, co je podla mna uuuuplny ulet.
Aspoň vidno aké je to schopné auto,za mňa je to seriovka aj keď kapánek limitovaná. Ľudia si dávajú na sériové autá aj extrémnejšie pneu a jazdia s tým po cestách.
Otazka na telo: Dal by si za to auto, ktorych bude iba 30 na svete a urobilo ten rekord 70000 Eur?
Ja ano, ale iba vtedy, ak by som mal na ucte este 1mil. Eur a mal by som ozaj velku garaz, kde by som ho iba skladoval a cakal 20 rokov, ci jeho cena porastie...
Ja ano, ale iba vtedy, ak by som mal na ucte este 1mil. Eur a mal by som ozaj velku garaz, kde by som ho iba skladoval a cakal 20 rokov, ci jeho cena porastie...
ja radšej rwd, aj keď nepopieram že toto je hodne rýchle.
Tie peniaze by som za to nedal.
Tie peniaze by som za to nedal.
Mám Hondu rád...o to nic, ale nějaké "otazníčky" ohledně rekordu CTR na NA se také objevily.... :-!
Škoda, že nejsou ohledně těchto rekordů nastavena nějaká všeobecně uznávaná pravidla, kterými by se musely automobilky řídit... :-!
Škoda, že nejsou ohledně těchto rekordů nastavena nějaká všeobecně uznávaná pravidla, kterými by se musely automobilky řídit... :-!
kpt.Budha
Ve Spa jsem za nimi o 11 vteřinek, na NS o minutu...jak kdyby ten Ring byl nějaký složitější či co 😁
A bude se to jmenovat MRSTABBOS?
Akrapovič (podle redakce Akrepovič), Brembo, Bridgestone, Ohlins & Sabelt
A Mára je v tomhle směru = velmi schopným členem :-!