Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mégane Trophy-R stanovil nový rekord ve Spa, Civic Type R překonal o 5 sekund

17 komentářů

Avatar - white label
white label
- 130 kg + půl mega Kč a zase to ňák de...
A bude se to jmenovat MRSTABBOS?
Akrapovič (podle redakce Akrepovič), Brembo, Bridgestone, Ohlins & Sabelt
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chybovost ACZ je fakt největší jízda 😁

A Mára je v tomhle směru = velmi schopným členem :-!
Avatar - white label
white label
... kdy tu bývaly nekonečné diskuse pod rekordy předokolek na NS? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Divíš se? Znechucení z týhle platformy která je už při prvnim 2cifernym počtu příspěvků nepřehledná = takže Z PRINCIPU NEPOUŽITELNÁ platforma = je stejně velký jako celkově z úpadku ACZ. Někde to de nahoru = tady dolu

My sem kouknem spíš ze zvyku = pár lidí jako ty pokecat mimo tuhle platformu na Caterham = než že by tu byly brilantní články = spíš pozdějš uvedený a horší než jinde
Schopný autoři odešli = a lidi jako Mára přišli :-!

Nejsem si jistej jak to machi(avelli) dokázal, ale nějak to tu už nebaví
Anonym
:yes:
Avatar - iudex
iudex
Hm, takže preto si tu napísal zatiaľ najdlhší príspevok? 😒]
webpaja
Upřímně by to mělo smysl s opravdu sériovými auty. Všichni víme co udělají jen pneu a pár kilo dolů 😉
Avatar - pradeda777
pradeda777
Předběhl jsi mě.... :-!
Avatar - iudex
iudex
Moja reč. Oholené auto fakticky nepoužiteľné do normálnej premávky, ktoré sa predáva v párkusovej sérii, len aby sa nepovedalo, že rekord nespravilo sériové auto, to nemá zmysel. Toto auto nemá s bežným MRS nič spoločné (a tým nemyslím len absenciu 4controlu).
Pamätám si jeden článok, keď nejaká audio firma upravovala Fabiu (showcar s brutálnym audiom a komplet vytlmením). Keď Fabiu plne odstrojila (teda všetky tapacírungy, izolácie dolu, sedačky von, proste oholené auto) a zviezli sa s ňou, boli fascinovaní, ako výrazne to auto dynamicky ožilo a aj s trápnym HTP zrazu letelo ako vietor. Proste hmotnosť bola a bude základ a jej výrazný rozdiel totálne zmení dynamiku auta.
Osobne čas Trophy R na okruhoch preto neberiem do úvahy a kráľom okruhov medzi FWD je pre mňa stále CtR.
Market
Iudex, uplne suhlasim.
Napr. absenciou 4controlu usetrili 38 kg. Ja toto auto za seriove nepovazujem, aj ked chapem, ze podla poctu vyrobenych kusov seriove je.
Navyse, v tej specke, co urobila rekord bude vyrobenych iba 30 kusov a budu stat odhadom cca 60-70 tis. Euro, co je podla mna uuuuplny ulet.
Avatar - speedfred
speedfred
Aspoň vidno aké je to schopné auto,za mňa je to seriovka aj keď kapánek limitovaná. Ľudia si dávajú na sériové autá aj extrémnejšie pneu a jazdia s tým po cestách.
Market
Otazka na telo: Dal by si za to auto, ktorych bude iba 30 na svete a urobilo ten rekord 70000 Eur?
Ja ano, ale iba vtedy, ak by som mal na ucte este 1mil. Eur a mal by som ozaj velku garaz, kde by som ho iba skladoval a cakal 20 rokov, ci jeho cena porastie...
Avatar - speedfred
speedfred
ja radšej rwd, aj keď nepopieram že toto je hodne rýchle.
Tie peniaze by som za to nedal.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Mám Hondu rád...o to nic, ale nějaké "otazníčky" ohledně rekordu CTR na NA se také objevily.... :-!
Škoda, že nejsou ohledně těchto rekordů nastavena nějaká všeobecně uznávaná pravidla, kterými by se musely automobilky řídit... :-!
kpt.Budha
Ve Spa jsem za nimi o 11 vteřinek, na NS o minutu...jak kdyby ten Ring byl nějaký složitější či co 😁
webpaja
Ve Spa mám rekord 1:41,9...samozřejmě na PS :-!
kpt.Budha
Slušné 😄 Ale jinak doporučuji, asi žádná zatáčka mě nikde nezaujala více, než tamní Pouhon (či Double Gauche, zdroje se liší)