Srovnávací testy
Tak som si prečítal test a s jeho závermi plne súhlasím. Nemám síce skúsenosť s konkrétnymi testovanými verziami, ale s 3,0 naftou, ale aspoň išlo o priamych konkurentov. No a jednoznačne ako píše autor testu, 7er je stále jazdne citeľne lepším autom. Je pravda, že Sko (vo verzii s konvenčným motorom 350d) je stále plavnejšie a komfortnejšie, ale 7er za ním o moc nezaostáva, pruží a tlmí nerovnosti tiež parádne. Naviac ale ponúka stále to bavorácke DNA, teda že to auto človek chce šoférovať a robí to radosť. Mercedes S je proste auto, ktoré má človeka dokonale odizolovať od okolia, žiaden stres, absolútna pohoda a kľud a za jeho volant by som sa netlačil a kľudne ostal vzadu. Ani náznak nejakej šoférskej radosti, ktorá v BMW jednoznačne stále je. Samozrejme nie v tej miere ako v 3er, to ani nikto nečaká, ale v porovnaní s populárnymi SUV proste je cítiť, že 7er je stále klasické nízke auto, ktorému zákruty nerobia zle a pri vedomí limitov danej veľkostnej kategórie stále dokáže potešiť. Teda to zladenie komfortu a agility je parádne. A aj ten motor mi v 3er prišiel o niečo živší ako v Sku. Inak čo sa motoru týka, v zásade súhlasím s autorom, že pre tieto limuzíny, ktoré robia dlhé trasy, je možno 3.0 dízel vhodnejšia motorizácia, kultivovanosť pri šesťvalci nechýba, utlmenie je vzhľadom na rozmery a triedu dokonalé (v oboch autách) a hlavne to nezožerie veľa a na jeden záťah sa dá spraviť ohromná vzdialenosť. Do eSka by som teda neváhal a dal šesťvalcovú naftu. Ale pri 7er... neviem, asi by som silne zvažoval testovaný osemvalec, Nie je to racionálne, ten brutálny výkon človek nevyužije, ale proste ten zvuk a vedomie sily, kombinované s bavoráckym podvozkom, fakt by som rozmýšľal. 😄
Naprosto souhlasím a přidávám se k názoru o ledvinách. Maska S-Klasse je ještě větší a nikdo o tom nevypisuje. 7er po FL vypadá o tolik moderněji, že původní provedení zestárlo o generaci. Jen upřímně nechápu, proč 7er nedostala již nový design středového tunelu.
Auto jako takové je však na špičce třídy. :yes:
Auto jako takové je však na špičce třídy. :yes:
V zásade súhlas, ale práve u tejto triedy by mal byť akcent na to odizolovanie, pohodlie a komfort. Zvlášť ak máš šoféra a vychutnávaš si miesto vzadu. 😊 Takže ak si niekto niečo podobné a bude si to šoférovať prevažne sám vezme bawora, ak sa ten dotyčný nechá voziť viac vzadu vezme medveďa.
...hutný zvuk určitě netvoří příplatkový M podvozek 😉
...kdy bude v diskuzích přehledný strom k diskuzím?
Proč u starších testů na main page chybí počet příspěvků a nedá se tak vejít přímo do diskuze?
Proč u starších testů na main page chybí počet příspěvků a nedá se tak vejít přímo do diskuze?
Až odejde Machala
No spíš naopak, Machi právě nařízený facelift webu a jeho disfunkce řešil poměrně dost a to i přes házení klacků pod nohy. Tohle je reál a stále není hotovo tak, aby fungovalo.
Někdo přišel s formou, která kopíruje většinu velkých zahraničních webů a řekl si, co stačí jinde, stačí i tady. Ale ACZ mělo bezkonkurenčně nejvíce vypiplanou diskuzní platformu, jakou jsem kdy viděl. Srovnej velké anglické weby, Motor1 apod... 😉
Někdo přišel s formou, která kopíruje většinu velkých zahraničních webů a řekl si, co stačí jinde, stačí i tady. Ale ACZ mělo bezkonkurenčně nejvíce vypiplanou diskuzní platformu, jakou jsem kdy viděl. Srovnej velké anglické weby, Motor1 apod... 😉
Na typické dálniční přelety je i Octavia. S flaškou ve volantu s lane assistem jede také celou dobu sama v pruzích :-!
Já nevím - proč ACZ dělá srovnávací testy nesrovnatelných aut ? Nová verze 7 v. starší verze S. 8 válec v. 6 válcový hybrid.
Naprosto srovnatelná auta! Tenhle příspěvek je asi jako ten výš o Octavii. Stejná třída, současná auta v prodeji, nové S bude za rok, podobná cena, jeden pohon tradiční, druhý hybrid. nechápu, co je na tom nepochopitelné....
Presne tak, priami konkurenti. Ale Orm asi bude typ, ktorý bude protestovať, aj keď jedno auto v teste bude mať 195 kW a druhé 205 kW, že to je nefér porovnanie a nejde o porovnateľné autá. 😉
ludex - nauč se diskutovat a argumentovat, nepředjímej a nepodsouvej, co jsem nenapsal - to za prvé.
A za druhé - hybrid a benzín nejsou z principu srovnatelná auta, pokud se hodnotí spotřeba. A dále - rozdílné výkony a točivé momenty, 4 kolka v. zadokolka, o dost rozdílné hmotnosti.
V ACZ se shodou okolností ve stejnou dobu objevila dvě luxusní auta, tak to zdramatizovali srovnávacím testem.
A za druhé - hybrid a benzín nejsou z principu srovnatelná auta, pokud se hodnotí spotřeba. A dále - rozdílné výkony a točivé momenty, 4 kolka v. zadokolka, o dost rozdílné hmotnosti.
V ACZ se shodou okolností ve stejnou dobu objevila dvě luxusní auta, tak to zdramatizovali srovnávacím testem.
Já při nákupu auta zvažuji mnoho variant, takže nechápu proč by nemohla tato dvě auta stát proti sobě.
Myslím, že Iudex to trefil přesně. 😉
Myslím, že Iudex to trefil přesně. 😉
OK - klidně, rozhoduj se, ale tady má jít o objektivní test a ne subjektivní dojmy nebo emoce. Jak jsme psal - toto je uměle nastavená srovnávačka.
Kdyby při testu motorů napsali, že to nebudou hodnotiti ale jen konstatovat - budiž.
Kdyby při testu motorů napsali, že to nebudou hodnotiti ale jen konstatovat - budiž.
je to trochu mimo mísu, ale teď jsem četl pěkný test cestovních endur a přizvali k němu deset let staré GS a byli velmi překvapení, jak dobrá motorka to po sto tisících km je, že jí ty nové ani neujedou, ani nežerou o moc míň... takže proč ne...
tyhle testy aut, ke kterým se novináři ve stejný čas dostanou, jsou dost na nic.
Dodal bych a čím výše se v modelových řadách dostáváme, tím víc ztrácejí smysl. Obrovské množství motorů, konfigurací a výbav prakticky znemožňuje porovnat model vs model na základě testu dvou konkrétních kusů. Navíc jsem skeptický ke všem testům kromě dlouhodobých - dostat se pořádně autu pod kůži a oopravdu zjistit jaké je, vyžaduje delší čas. A čím vybavenější a sofistikovanější auto, tím víc. Třeba na první pohled složitý infotainment je někdy jen otázkou zvyku nebo přenastavení.
Dodal bych a čím výše se v modelových řadách dostáváme, tím víc ztrácejí smysl. Obrovské množství motorů, konfigurací a výbav prakticky znemožňuje porovnat model vs model na základě testu dvou konkrétních kusů. Navíc jsem skeptický ke všem testům kromě dlouhodobých - dostat se pořádně autu pod kůži a oopravdu zjistit jaké je, vyžaduje delší čas. A čím vybavenější a sofistikovanější auto, tím víc. Třeba na první pohled složitý infotainment je někdy jen otázkou zvyku nebo přenastavení.
😒] 😒] 😒] Doporučuji to tedy nečíst, pro valnou většinu ostatních jsou tyto testy důvodem, proč chodíme na weby o autech.
Orm napísal blbosť a Ty si sa pridal.
Práveže v dobe nekonečných variánt motorov, pohonov a výbav tá hnidopišská požiadavka porovnávať iba presne rovnaké verzie by znamenala, že porovnávačku nespravíš nikdy.
Ja si prečítam rád každú porovnávačku (popravde ich mám radšej ako single testy, pretože práve pri priamom porovnaní najlepšie vyniknú rozdiely, ktoré by testér inak nemusel vnímať).
Práveže v dobe nekonečných variánt motorov, pohonov a výbav tá hnidopišská požiadavka porovnávať iba presne rovnaké verzie by znamenala, že porovnávačku nespravíš nikdy.
Ja si prečítam rád každú porovnávačku (popravde ich mám radšej ako single testy, pretože práve pri priamom porovnaní najlepšie vyniknú rozdiely, ktoré by testér inak nemusel vnímať).
A vynikajících hodnot Mercedes dosahuje ve městě i s vybitými bateriemi. I v takovém případě jsme se pohybovali okolo šesti, sedmi litrů na 100 km, a to díky tomu, že při zpomalování vůz automaticky vypíná spalovací motor. :-! A nebude to tím, že při zpomalování MB ty vybité baterky dobíjí, aby si pomohl el. motorem při rozjezdu. A MB má nižší těžiště.
Co tu zrovnavali? Stare S z novou 7 k tomu ine pohony ina karoseria nezhodna doplnkova vybava, uzasny test...
Ak niekdo nerozozna S od E a C tak naozaj doporucujem ocneho lekara. Aj v noci to ide rozoznat LED pasky C ma 1, E ma 2 a S ma 3 a tak isto to svieti aj cez den. Zapametajme si to jednoducho tak ze Adidas ma tri pasky aj S ma tri pasky a niekto ma zas pasky len v trenirkach :-!
Ak niekdo nerozozna S od E a C tak naozaj doporucujem ocneho lekara. Aj v noci to ide rozoznat LED pasky C ma 1, E ma 2 a S ma 3 a tak isto to svieti aj cez den. Zapametajme si to jednoducho tak ze Adidas ma tri pasky aj S ma tri pasky a niekto ma zas pasky len v trenirkach :-!
Ne, tvarově jsou to stejné buchty, zcela vážně mám občas problém rozeznat jednotlivé řady.
A nevím proč nesrovnat stejně drahé varianty, byť s trochu jinými pohony.
A nevím proč nesrovnat stejně drahé varianty, byť s trochu jinými pohony.
Prosím Ťa aké staré S? Je to auto, čo Ti dnes v Mercedese ako nové predajú? Je. Že o mesiac/rok/5 rokov príde nová generácia z neho robí staré auto, ktoré už nemôžeme porovnať s konkurenciou? Ľudia uvedomte sa trocha. 8-s
Ad rozoznateľnosť Mercedesov: no ja sa o autá zaujímam asi viac ako priemerný konzument a predstav si, s tým rozlišovaním z diaľky mám problém. Susedný office má asi 4 Mercedesy, S a E, všetko v rovnakej farbe a fakt musím prísť blízko, aby som bezpečne rozlíšil, ktoré je ktoré. To, že Ty ako dlhoročný majiteľ už máš vytrénované oko nemení nič na fakte, že tie dizajny sú zameniteľné, až príliš.
Ad rozoznateľnosť Mercedesov: no ja sa o autá zaujímam asi viac ako priemerný konzument a predstav si, s tým rozlišovaním z diaľky mám problém. Susedný office má asi 4 Mercedesy, S a E, všetko v rovnakej farbe a fakt musím prísť blízko, aby som bezpečne rozlíšil, ktoré je ktoré. To, že Ty ako dlhoročný majiteľ už máš vytrénované oko nemení nič na fakte, že tie dizajny sú zameniteľné, až príliš.
Ano podobnost C,E,S je priliz velka to uznam ale ja si kludne pomylim napr Audi A4, a A6 alepo Polo a Golf , Nemecke auta zrovna nevynikaju Ital Design skolou ale funguje to bez tak dobre ked si pozreme predaje aut ci uz je to S , 7, Audi, Golf,Passat atd. Testovat 8 valec a 6 valec proti sebe to divne. To ze je Plug in nic na veci nemeni su to uplne ine agregaty s inym poctom valcov,vykonom a prejavom. V priplatkovej vybave bol tiez markatny rozdiel vyse pol miliona korun. Tak ako som pisal test na silu len aby napisali nej test . Ak chcete porovnatelnejsi test pozrite si tento😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Testovane verzie su neporovnatelne V6 vs V8 , long base vs normal base, 4.2 mil.korun vs 3.5 mil.korun. To je strasne rozhadzany test , nemam problem ani s jednym autom ale tym testom
Testovane verzie su za 3.5 mil vs 4,2 mil, este si klikni hore na youtube link tam mas obidva 8 valce a nie nejaky hybrid proti poctivemu 8 V.
Test je celkom Ok ti chalani prejazdilo dost aut , na to ze je Americky to mas jedno Cesky,Americky Anglicky na tom nezalezi produkty su stejne a v dnesnej dobe je jedno kde byvas a robis testy vsetko je globalne dostupne ci sme z Brna alebo Londyna to je uplne jedno. Tak si uzi vikend :-!
Test trošku mimo mísu správný protikus je S 560 to je V8.Srovnavat V6 vs V8 je nesmysl.Fecelift S klasse je povedený je to krásný vůz. :yes:
...redakce by měla srovnávat pouze vozy stejného výrobce, stejné specifikace, motorizace a výbavy. Pak je to podle pindalů objektivní. 😉
Donington Grey je nejhezčí barva v současné nabídce BMW, sedmička s ní vypadá fantasticky, i s těma olbříma ledvinama.
V8 v něco50i mají dost zprasenou pověst. Držím tomu palce, aby to s novym motorem konečně vydrželo.
V8 v něco50i mají dost zprasenou pověst. Držím tomu palce, aby to s novym motorem konečně vydrželo.
Kdyz vidim nove BMW s mega ledvinkama, tak mi to vzdy pripomene
https😐/www.amazon.co.uk/Rovio-Entertainment-Corporation-Piggies-Premium/dp/B009G1J62C
https😐/www.amazon.co.uk/Rovio-Entertainment-Corporation-Piggies-Premium/dp/B009G1J62C
JenniferR94
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MargaretO99
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je to na chlup stejny pribeh jako trojkova oktavka, auto kteremu po funkcni strance nic nechybi a kvuli technice jej nikdo neodrekne, ale designeri chteli/museli/dostali za ukol "se odlisit", a dopadlo to strasne. A u me tyhle extremni priklady ani cas nerozmelni, nezvyknu si. Kdyz je neco takhle hnusne dnes, bude to pro me hnusne i zitra.
Kupec nejsu, tak me to trapit asi nemusi. 😄
P.S: rovnako nie som kupujúci, teda rovnako na mojom názore BMW nemusí záležať. 😉
Nicméně mám už první nedokonalost za fičuru, kterou jsem připlácel. Nic zásadního, ale musí na to člověk myslet, jak to mohli pustit do série :-!
Jinak tudle kategorii aut beru jako jasnej lepší taxík pro generály, kteří seděj vzadu a makaj. Koupit si domů elkovou limuzínu a vozit vzadu děti by mi přišlo divný.
Veru, človek nikdy nevie, či má sused vyvalené oči zo závisti alebo zo zdesenia. 😁
O navyšujícím se čínském podílu v MB nemluvě.