Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 08:27
To je baworacke designove Waterloo (i kdyz, spis bych si mel nastudovat neco z cinske historie bitev a valek, abych mel priste k tomu cinskemu designu i odpovidajici cinske prirovnani). ;-\
Avatar - iudex
Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 08:42
Vieš čo, aj ja som si to pri prvých fotkách myslel. Ale potom som sedmičku videl naživo, zviezol sa s ňou a po chvíli sa mi dostala do oka. Nie je to rozhodna naživo také vulgárne, naopak na tak veľké auto tie ľadvinky tak nejak sadnú. A hlavne: v minulosti sa mi stalo, že som 7er označil ako "peknú 5er" a až pri bližšom skúmaní som z rozmerov zistil, že je to o triedu väčšie auto. Teda tie veľké ľadvinky plnia jednoznačne aj identifikačnú úlohu. A čo ja viem, pri troche fantázie tam vidím niečo z luxusu a reprezentatívnosti Rolls Royce.
Re: Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 09:11
Uz jsem mel tu cest i nazivo, a v tom pripade me to prastilo do oci snad jeste vic. Tohle za me vazne ne e. Odliseni od 5er ano (obavam se ze jen do FL u 5er, pak zmrsi i tu), to tam je, ale luxus a reprezentativnost leda bych byl cinky velvyslanec.
Je to na chlup stejny pribeh jako trojkova oktavka, auto kteremu po funkcni strance nic nechybi a kvuli technice jej nikdo neodrekne, ale designeri chteli/museli/dostali za ukol "se odlisit", a dopadlo to strasne. A u me tyhle extremni priklady ani cas nerozmelni, nezvyknu si. Kdyz je neco takhle hnusne dnes, bude to pro me hnusne i zitra.

Kupec nejsu, tak me to trapit asi nemusi. :-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 09:18
Tak ja v zásade tiež som proti bavoráckemu trendu zväčšovania ľadviniek a na mnohých autách to už podľa mňa presiahlo mieru (rozhodne na X7; pri 1er, 3er a X5 treba vhodnú konfiguráciu výbavy a farby, aby to bolo OK). Aj pri 7er som rozhodne za menšie ľadviny, ale opakujem, môj dojem z fotiek bol hrozný, ale naživo sa to dalo celkom zniesť. Ale súhlasím, je to trochu čínske a menej by bolo viac.
P.S: rovnako nie som kupujúci, teda rovnako na mojom názore BMW nemusí záležať. ;-)
Re: Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 09:56
Já jsem zvažoval aftermarketově nechat potáhnout chromované ledviny do černého lesku, ale nakonec na to kašlu. Zvykl jsem si a nakonec jsem spokojený.
Nicméně mám už první nedokonalost za fičuru, kterou jsem připlácel. Nic zásadního, ale musí na to člověk myslet, jak to mohli pustit do série :-!
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 11:19
Na Tvojej konfigurácii (farba, M paket) je to práve ešte v pohode. V čiernej by to bolo menej výrazné, ale dodatočne by som tam nič nelepil.
Re: Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 09:12
Souhlas, naživo to vůbec neni tak hrozný, stejně jako u toho jejich velkýho SUV. Teda, tam to přeci jen trochu hrozný je:)
Jinak tudle kategorii aut beru jako jasnej lepší taxík pro generály, kteří seděj vzadu a makaj. Koupit si domů elkovou limuzínu a vozit vzadu děti by mi přišlo divný.
Avatar - white label
Re: Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 17:37
Tady prostě nemohu souhlasit...
Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 11:04
No, já teď potkal známého v nové sedmě, nevěděl jsem, že je to on, zděšeně jsem hleděl na ty velké ledviny na autě, on si to vyložil jako výraz obdivu a začal mávat, abych si všimnul, že ji má. Je to velmi silný designový prvek, ale spíš budí děs, než obdiv. Alespoň u mě.
Avatar - iudex
Re: Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 12:24
:D :D :D
Veru, človek nikdy nevie, či má sused vyvalené oči zo závisti alebo zo zdesenia. :D
Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 21:23
třeba si časem zvykneme. a snad se to nedostane třeba na osmičkovou řadu.
Re: Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 27. 7. 2019 03:29
A co pak, pánové, říkáte na novou Q7 nebo Q8. Ty maj tlamu ještě větší.
Re: Re: Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 28. 7. 2019 05:48
Jistě, většina dnešních aut má větší masky než BMW, ale u toho je to problém ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 29. 7. 2019 11:13
Mercedes klidne muze mit v cm2 vetsi masku nez BMW , ty cm2 jako takove ale nejsou problem, to ze je BMW s obrima ledvinkama hnusne, to je problem. Aneb kdyz dva delaji totez, neni to totez. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 29. 7. 2019 11:31
Mě se třeba 7er po FL líbí víc než před FL. Asi jsem víc číňan ;-)
Avatar - CHerokee
Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 12:57
Souhlasím. Tu není co porovnávat. Z mého pohledu je ten Bavorák tak ošklivý, že bych o něm ani neuvažoval.
Re: Re: Ta titulni fotka
| 27. 7. 2019 03:35
Z mého pohledu je parádní. A ty velké ledvinky, kterými BMW dorovnává velikost masky A8 a MBSklase, mu dodávají jisté honosnosti patřící do této třídy.
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 27. 7. 2019 18:41
:D proti gustu... tady bych opravdu nehovořil o ledvinkách. Mimochodem když si to takto natáhne i VW, tak to neznamená, že se dotáhl na MB.
Re: Re: Re: Re: Ta titulni fotka
| 28. 7. 2019 05:49
MB má větší gril... Nevím co pořád řešite :-!
Avatar - white label
Re: Ta titulni fotka
| 26. 7. 2019 17:35
Souhlas, bohužel ten čínský vliv je vidět napříč celou D3... a čím výš, tím víc.
O navyšujícím se čínském podílu v MB nemluvě.
Avatar - iudex
Súhlas s testom
| 26. 7. 2019 09:15
Tak som si prečítal test a s jeho závermi plne súhlasím. Nemám síce skúsenosť s konkrétnymi testovanými verziami, ale s 3,0 naftou, ale aspoň išlo o priamych konkurentov. No a jednoznačne ako píše autor testu, 7er je stále jazdne citeľne lepším autom. Je pravda, že Sko (vo verzii s konvenčným motorom 350d) je stále plavnejšie a komfortnejšie, ale 7er za ním o moc nezaostáva, pruží a tlmí nerovnosti tiež parádne. Naviac ale ponúka stále to bavorácke DNA, teda že to auto človek chce šoférovať a robí to radosť. Mercedes S je proste auto, ktoré má človeka dokonale odizolovať od okolia, žiaden stres, absolútna pohoda a kľud a za jeho volant by som sa netlačil a kľudne ostal vzadu. Ani náznak nejakej šoférskej radosti, ktorá v BMW jednoznačne stále je. Samozrejme nie v tej miere ako v 3er, to ani nikto nečaká, ale v porovnaní s populárnymi SUV proste je cítiť, že 7er je stále klasické nízke auto, ktorému zákruty nerobia zle a pri vedomí limitov danej veľkostnej kategórie stále dokáže potešiť. Teda to zladenie komfortu a agility je parádne. A aj ten motor mi v 3er prišiel o niečo živší ako v Sku. Inak čo sa motoru týka, v zásade súhlasím s autorom, že pre tieto limuzíny, ktoré robia dlhé trasy, je možno 3.0 dízel vhodnejšia motorizácia, kultivovanosť pri šesťvalci nechýba, utlmenie je vzhľadom na rozmery a triedu dokonalé (v oboch autách) a hlavne to nezožerie veľa a na jeden záťah sa dá spraviť ohromná vzdialenosť. Do eSka by som teda neváhal a dal šesťvalcovú naftu. Ale pri 7er... neviem, asi by som silne zvažoval testovaný osemvalec, Nie je to racionálne, ten brutálny výkon človek nevyužije, ale proste ten zvuk a vedomie sily, kombinované s bavoráckym podvozkom, fakt by som rozmýšľal. :-)
Re: Súhlas s testom
| 26. 7. 2019 09:54
Naprosto souhlasím a přidávám se k názoru o ledvinách. Maska S-Klasse je ještě větší a nikdo o tom nevypisuje. 7er po FL vypadá o tolik moderněji, že původní provedení zestárlo o generaci. Jen upřímně nechápu, proč 7er nedostala již nový design středového tunelu.
Auto jako takové je však na špičce třídy. :yes:
Avatar - wakantanka
Re: Súhlas s testom
| 26. 7. 2019 13:30
V zásade súhlas, ale práve u tejto triedy by mal byť akcent na to odizolovanie, pohodlie a komfort. Zvlášť ak máš šoféra a vychutnávaš si miesto vzadu. :) Takže ak si niekto niečo podobné a bude si to šoférovať prevažne sám vezme bawora, ak sa ten dotyčný nechá voziť viac vzadu vezme medveďa.
Opravte si...
| 26. 7. 2019 09:50
...hutný zvuk určitě netvoří příplatkový M podvozek ;-)
Avatar - iudex
Re: Opravte si...
| 26. 7. 2019 10:39
Možno hutne búcha. :D
Re: Re: Opravte si...
| 26. 7. 2019 11:20
Asi... Ale jak se dočteš níže, Octa jezdí stejně, S a 7er se nedá srovnat nebo, že obecně testy vyjma longtimů jsou k ničemu.

To je výběr... ;-)
K redakci...
| 26. 7. 2019 09:58
...kdy bude v diskuzích přehledný strom k diskuzím?

Proč u starších testů na main page chybí počet příspěvků a nedá se tak vejít přímo do diskuze?
Avatar - KANKUNEN
Re: K redakci...
| 26. 7. 2019 10:07
Až odejde Machala
Re: Re: K redakci...
| 26. 7. 2019 10:12
No spíš naopak, Machi právě nařízený facelift webu a jeho disfunkce řešil poměrně dost a to i přes házení klacků pod nohy. Tohle je reál a stále není hotovo tak, aby fungovalo.
Někdo přišel s formou, která kopíruje většinu velkých zahraničních webů a řekl si, co stačí jinde, stačí i tady. Ale ACZ mělo bezkonkurenčně nejvíce vypiplanou diskuzní platformu, jakou jsem kdy viděl. Srovnej velké anglické weby, Motor1 apod... ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: K redakci...
| 26. 7. 2019 18:30
Unifikace přišla hlavně na popud sesterských webu celé skupiny, kde taková diskuze prý "stačí".. no holt čtenáři Blesku nejsou tak vytříbení jako my :D Ale zas je docela dlouho ticho po pěšině...
Avatar - rokyta.p
Re: Re: Re: Re: K redakci...
| 26. 7. 2019 19:25
No to je jedno, vysledek faceliftu je ten, ze to tu drhne. Alespon pocitove
Typické dálniční přelety
| 26. 7. 2019 10:29
Na typické dálniční přelety je i Octavia. S flaškou ve volantu s lane assistem jede také celou dobu sama v pruzích :-!
Re: Typické dálniční přelety
| 26. 7. 2019 11:16
Octavia? Proč ji sem taháš do diskuze?
Re: Re: Typické dálniční přelety
| 26. 7. 2019 11:50
Kazda diskuse ma sveho "mrhu". Ber to tak ze to mame za sebou a dal to tu snad bude k veci. ;-)
Re: Re: Re: Typické dálniční přelety
| 26. 7. 2019 12:20
;-)
Srovnávací test
| 26. 7. 2019 10:52
Já nevím - proč ACZ dělá srovnávací testy nesrovnatelných aut ? Nová verze 7 v. starší verze S. 8 válec v. 6 válcový hybrid.
Re: Srovnávací test
| 26. 7. 2019 11:17
Naprosto srovnatelná auta! Tenhle příspěvek je asi jako ten výš o Octavii. Stejná třída, současná auta v prodeji, nové S bude za rok, podobná cena, jeden pohon tradiční, druhý hybrid. nechápu, co je na tom nepochopitelné....
Avatar - iudex
Re: Re: Srovnávací test
| 26. 7. 2019 11:24
Presne tak, priami konkurenti. Ale Orm asi bude typ, ktorý bude protestovať, aj keď jedno auto v teste bude mať 195 kW a druhé 205 kW, že to je nefér porovnanie a nejde o porovnateľné autá. ;-)
Re: Re: Re: Srovnávací test
| 26. 7. 2019 17:06
ludex - nauč se diskutovat a argumentovat, nepředjímej a nepodsouvej, co jsem nenapsal - to za prvé.

A za druhé - hybrid a benzín nejsou z principu srovnatelná auta, pokud se hodnotí spotřeba. A dále - rozdílné výkony a točivé momenty, 4 kolka v. zadokolka, o dost rozdílné hmotnosti.

V ACZ se shodou okolností ve stejnou dobu objevila dvě luxusní auta, tak to zdramatizovali srovnávacím testem.
Re: Re: Re: Re: Srovnávací test
| 26. 7. 2019 17:41
Já při nákupu auta zvažuji mnoho variant, takže nechápu proč by nemohla tato dvě auta stát proti sobě.
Myslím, že Iudex to trefil přesně. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Srovnávací test
| 26. 7. 2019 17:52
OK - klidně, rozhoduj se, ale tady má jít o objektivní test a ne subjektivní dojmy nebo emoce. Jak jsme psal - toto je uměle nastavená srovnávačka.

Kdyby při testu motorů napsali, že to nebudou hodnotiti ale jen konstatovat - budiž.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Srovnávací test
| 28. 7. 2019 05:50
Mrzí mě sice, že nechápeš (hlavně kvůli tobě samému), ale výborně zvolená auta. zcela relevatntní srovnání. ;-)
Re: Srovnávací test
| 26. 7. 2019 11:44
je to trochu mimo mísu, ale teď jsem četl pěkný test cestovních endur a přizvali k němu deset let staré GS a byli velmi překvapení, jak dobrá motorka to po sto tisících km je, že jí ty nové ani neujedou, ani nežerou o moc míň... takže proč ne...
Avatar - CHerokee
Re: Re: Srovnávací test
| 26. 7. 2019 12:59
Zajímavé, pošli link
Re: Re: Re: Srovnávací test
| 26. 7. 2019 21:24
Je potřeba si zakoupit nový časopis Motocykl:)
Avatar - fostek
Jak napsal Orm
| 26. 7. 2019 11:13
tyhle testy aut, ke kterým se novináři ve stejný čas dostanou, jsou dost na nic.
Dodal bych a čím výše se v modelových řadách dostáváme, tím víc ztrácejí smysl. Obrovské množství motorů, konfigurací a výbav prakticky znemožňuje porovnat model vs model na základě testu dvou konkrétních kusů. Navíc jsem skeptický ke všem testům kromě dlouhodobých - dostat se pořádně autu pod kůži a oopravdu zjistit jaké je, vyžaduje delší čas. A čím vybavenější a sofistikovanější auto, tím víc. Třeba na první pohled složitý infotainment je někdy jen otázkou zvyku nebo přenastavení.
Re: Jak napsal Orm
| 26. 7. 2019 11:18
:-[] :-[] :-[] Doporučuji to tedy nečíst, pro valnou většinu ostatních jsou tyto testy důvodem, proč chodíme na weby o autech.
Avatar - iudex
Re: Jak napsal Orm
| 26. 7. 2019 11:27
Orm napísal blbosť a Ty si sa pridal.
Práveže v dobe nekonečných variánt motorov, pohonov a výbav tá hnidopišská požiadavka porovnávať iba presne rovnaké verzie by znamenala, že porovnávačku nespravíš nikdy.
Ja si prečítam rád každú porovnávačku (popravde ich mám radšej ako single testy, pretože práve pri priamom porovnaní najlepšie vyniknú rozdiely, ktoré by testér inak nemusel vnímať).
Re: Re: Jak napsal Orm
| 26. 7. 2019 11:34
A pro MB mohou být podobná srovnání i důležitá v tom, aby konečně něco udělal s hysterickými a defaultně nevypnutelnými asistenty.
Avatar - N6600
Re: Re: Jak napsal Orm
| 26. 7. 2019 12:30
Musis citat medzi riadkami. On nevie rozchodit, ze to vyhralo BMW :D
Avatar - KANKUNEN
Opravdu?
| 26. 7. 2019 11:44
A vynikajících hodnot Mercedes dosahuje ve městě i s vybitými bateriemi. I v takovém případě jsme se pohybovali okolo šesti, sedmi litrů na 100 km, a to díky tomu, že při zpomalování vůz automaticky vypíná spalovací motor. :-! A nebude to tím, že při zpomalování MB ty vybité baterky dobíjí, aby si pomohl el. motorem při rozjezdu. A MB má nižší těžiště.
Porovnavanie na silu
| 26. 7. 2019 12:16
Co tu zrovnavali? Stare S z novou 7 k tomu ine pohony ina karoseria nezhodna doplnkova vybava, uzasny test...
Ak niekdo nerozozna S od E a C tak naozaj doporucujem ocneho lekara. Aj v noci to ide rozoznat LED pasky C ma 1, E ma 2 a S ma 3 a tak isto to svieti aj cez den. Zapametajme si to jednoducho tak ze Adidas ma tri pasky aj S ma tri pasky a niekto ma zas pasky len v trenirkach :-!
Re: Porovnavanie na silu
| 26. 7. 2019 12:20
Ne, tvarově jsou to stejné buchty, zcela vážně mám občas problém rozeznat jednotlivé řady.

A nevím proč nesrovnat stejně drahé varianty, byť s trochu jinými pohony.
Avatar - iudex
Re: Porovnavanie na silu
| 26. 7. 2019 12:22
Prosím Ťa aké staré S? Je to auto, čo Ti dnes v Mercedese ako nové predajú? Je. Že o mesiac/rok/5 rokov príde nová generácia z neho robí staré auto, ktoré už nemôžeme porovnať s konkurenciou? Ľudia uvedomte sa trocha. 8-s
Ad rozoznateľnosť Mercedesov: no ja sa o autá zaujímam asi viac ako priemerný konzument a predstav si, s tým rozlišovaním z diaľky mám problém. Susedný office má asi 4 Mercedesy, S a E, všetko v rovnakej farbe a fakt musím prísť blízko, aby som bezpečne rozlíšil, ktoré je ktoré. To, že Ty ako dlhoročný majiteľ už máš vytrénované oko nemení nič na fakte, že tie dizajny sú zameniteľné, až príliš.
Re: Re: Porovnavanie na silu
| 26. 7. 2019 12:45
:yes: ;-)
Re: Re: Porovnavanie na silu
| 26. 7. 2019 14:01
Nejtviptnejsi na tom je to "stare S" a ta "nova 7". Pritom ta auta deli 2, slovy dva, roky. :D
Avatar - rokyta.p
Re: Re: Re: Porovnavanie na silu
| 26. 7. 2019 19:29
Vyvojove podvozek od w222 tezi jeste z w221, tak asi proto. 7er je proste novejsi. Tim nerikam zebych ji chtel, spis naopak. Ale to nevadI, mi Bmw nikdy moc neslo. :-[]
Dizajn
| 26. 7. 2019 13:55
Ano podobnost C,E,S je priliz velka to uznam ale ja si kludne pomylim napr Audi A4, a A6 alepo Polo a Golf , Nemecke auta zrovna nevynikaju Ital Design skolou ale funguje to bez tak dobre ked si pozreme predaje aut ci uz je to S , 7, Audi, Golf,Passat atd. Testovat 8 valec a 6 valec proti sebe to divne. To ze je Plug in nic na veci nemeni su to uplne ine agregaty s inym poctom valcov,vykonom a prejavom. V priplatkovej vybave bol tiez markatny rozdiel vyse pol miliona korun. Tak ako som pisal test na silu len aby napisali nej test . Ak chcete porovnatelnejsi test pozrite si tento:

https://www.youtube.com/watch?…
Re: Dizajn
| 26. 7. 2019 13:57
Pořád nechápu co je za problém. Máš porovnatelnou cenu základních verzí a porovnatelný výkon.
Testovane verzie
| 26. 7. 2019 14:45
Testovane verzie su neporovnatelne V6 vs V8 , long base vs normal base, 4.2 mil.korun vs 3.5 mil.korun. To je strasne rozhadzany test , nemam problem ani s jednym autom ale tym testom
Pořád...
| 26. 7. 2019 15:06
Je to R6 vs V8, ale R6 hybrid. Výkon podobný... Docela dobře je vyjádřeno to, že na L verzi klasická nemá a stejně tak, že MB ztratil výhodu perfektního komfortu.
Mimochodem, jaký je rozdíl 3,1 vs 3,1mio?
porovnanie
| 26. 7. 2019 15:58
Testovane verzie su za 3.5 mil vs 4,2 mil, este si klikni hore na youtube link tam mas obidva 8 valce a nie nejaky hybrid proti poctivemu 8 V.
Re: porovnanie
| 26. 7. 2019 17:42
Pochybuji, že si auta ACZ konfigurovalo, tudíž vycházej ze základních cen. A neumím posoudit nakolik může být emerický test odpovídající.
Test
| 26. 7. 2019 19:05
Test je celkom Ok ti chalani prejazdilo dost aut , na to ze je Americky to mas jedno Cesky,Americky Anglicky na tom nezalezi produkty su stejne a v dnesnej dobe je jedno kde byvas a robis testy vsetko je globalne dostupne ci sme z Brna alebo Londyna to je uplne jedno. Tak si uzi vikend :-!
S560
| 27. 7. 2019 09:51
Test trošku mimo mísu správný protikus je S 560 to je V8.Srovnavat V6 vs V8 je nesmysl.Fecelift S klasse je povedený je to krásný vůz. :yes:
Re: S560
| 28. 7. 2019 05:59
Klasická S650 má v zásadě identický výkon jako tenhle hybrid. Na BMW mu chybí síla a spotřeba cca stejná. Takže hybridní volba nakonec MB ve srovnání prospěla.
Doporučení...
| 28. 7. 2019 06:05
...redakce by měla srovnávat pouze vozy stejného výrobce, stejné specifikace, motorizace a výbavy. Pak je to podle pindalů objektivní. ;-)
Avatar - Machýrek
Nádhera
| 28. 7. 2019 10:21
Donington Grey je nejhezčí barva v současné nabídce BMW, sedmička s ní vypadá fantasticky, i s těma olbříma ledvinama.

V8 v něco50i mají dost zprasenou pověst. Držím tomu palce, aby to s novym motorem konečně vydrželo.
Ledvinky, ledviny
| 29. 7. 2019 12:35
Kdyz vidim nove BMW s mega ledvinkama, tak mi to vzdy pripomene
https://www.amazon.co.uk/…um/dp/B009G1J62C
JenniferR94
| 5. 8. 2019 09:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MargaretO99
| 5. 8. 2019 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku