Novinky
...a má pravdu. M3 je PROTOTYPEM sportovního auta PRO KAŽDÝ DEN. Jen málokdo si koupí M3 jako víkendovku. To už radši roadster nebo kupátko atd.
No a tudíž většina aut se prodá v automatu s čtyřkolou. Jak napsala trefně a dříve konkurence o této nové M3/4 s manuálem - "Bude i verze, kterou každý chce a nikdo nekupuje."
JJ, s bykupováním zadokolek s manuálem je to podobně zlý jako s bykupováním japonských a korejských vyšších středních.
Ale je to super, že to bue a za tuhle možnost fakt moc díky, BMW.
Hlavně u M4 se určitě kupci najdou. A kdyby udělali kabrio...
No a tudíž většina aut se prodá v automatu s čtyřkolou. Jak napsala trefně a dříve konkurence o této nové M3/4 s manuálem - "Bude i verze, kterou každý chce a nikdo nekupuje."
JJ, s bykupováním zadokolek s manuálem je to podobně zlý jako s bykupováním japonských a korejských vyšších středních.
Ale je to super, že to bue a za tuhle možnost fakt moc díky, BMW.
Hlavně u M4 se určitě kupci najdou. A kdyby udělali kabrio...
jezdit s manuálem okolo 500PS. Znám to. Není to jak v kárách bykupců, který ve skutečnosti maj 100koní. Jsou tam fest komprese. Chce to meziplyny a tak. Aby to člověk nek..vil.
tak,tak nie je to celkom sranda pri 500PS aute s MT, ale keď sa ti to podarí tak máš aspoň dobrý pocit. Mne to seká medziplyny automaticky ;-\
Hlavne to celkom trpí v meste či v kolónach a sám som zvedavý koľko vydrží spojka. 8-s
Hlavne to celkom trpí v meste či v kolónach a sám som zvedavý koľko vydrží spojka. 8-s
Přesně. Kdo nezná, nepochopí. Není to jak v uslintaný Miatě, kdy je jedno jakej kvalt tam dáš. A stejně to nemá cenu-nepojede to. 😁
manuál s automatickými meziplyny je super. A manuál je super a nijak mě neomezuje ani v zácpách. v zácpách mě omezuje zácpa a automat na tom nic nemění... jestli šlapu na plyn a brzdu nebo pouštím spojku nahoru a dolů není zase tak velký rozdíl...
Takže automatické meziplyny jsou u manuálu super, ale povedená dvouspojka (dkg, pdk) nikoli...
To nezní příliš konzistentně..
Manuál s automatickými meziplyny je v principu něco mezi klasickým manuálem a robotizovaným manuálem, jakým je v principu i dvouspojka.
To nezní příliš konzistentně..
Manuál s automatickými meziplyny je v principu něco mezi klasickým manuálem a robotizovaným manuálem, jakým je v principu i dvouspojka.
Meziplyny vlastní nohou sice nejsou jeden jako druhý, ale pak si ty automatický rád vypneš 😉
Tak já dávám meziplyny automaticky a potom nevím který je automatický a který je můj.... 😉
Ale vůbec mě to nevadí. Myslím, že jsme to vypnutí už řešili, ale pokud je vůz v záruce, tak bych to nechtěl riskovat. Ještě rok.... :-!
Ale vůbec mě to nevadí. Myslím, že jsme to vypnutí už řešili, ale pokud je vůz v záruce, tak bych to nechtěl riskovat. Ještě rok.... :-!
Automatické meziplyny na man. převodovku zavedly automobilky potom, co chtěly ušetřit na garančních opravách převodovek. Ale ani toto opatření nevedlo k požadovaným úsporám a proto manuální převodovky do většiny silnějších vozů přestaly nabízet.
A ano, jako důvod uvedly nedostatečnou poptávku po manuálech. Pokud ovšem byly stále v plusu i s náklady na garančky, tak to byla vůči "kvedlačům" jasná podpásovka. :-!
A ano, jako důvod uvedly nedostatečnou poptávku po manuálech. Pokud ovšem byly stále v plusu i s náklady na garančky, tak to byla vůči "kvedlačům" jasná podpásovka. :-!
....i v manuálu. Testoval jsem aktuální M3 v manuálu a myslím, že jí čtyřkolka neublíží. Ba pravě naopak. Bude přitažlivější a ovladatelnější.
M5 je ve čtyřkolce delší dobu a ohlasy jsou na 1. Ano, tady se manuál nenabízí.
M5 je ve čtyřkolce delší dobu a ohlasy jsou na 1. Ano, tady se manuál nenabízí.
Co je na M3 awd přitažlivějšího, než na M3 rwd? Kromě trakce mě nenapadá vůbec nic, naopak.
I o té lepší ovladatelnosti by se dalo dlouze polemizovat.
Pro mě je optimem, u aut typu M3, rwd + rychlý "automat".
Při dnešních výkonech (M3 apod.), nechte řadit kvalitní automat (umí to líp, než drtivá/naprostá většina z nás) a soustřeďte se pořádně na samotné řízení (ideálně s rwd). Lidí, kteří umí podobně silné auto opravdu dobře řídit a ještě přitom kvalitně ovládat manuál, je na světě jako šafránu, a jejich největší problémem bývá, si to přiznat, samozřejmě, čest vzácným výjimkám...
I o té lepší ovladatelnosti by se dalo dlouze polemizovat.
Pro mě je optimem, u aut typu M3, rwd + rychlý "automat".
Při dnešních výkonech (M3 apod.), nechte řadit kvalitní automat (umí to líp, než drtivá/naprostá většina z nás) a soustřeďte se pořádně na samotné řízení (ideálně s rwd). Lidí, kteří umí podobně silné auto opravdu dobře řídit a ještě přitom kvalitně ovládat manuál, je na světě jako šafránu, a jejich největší problémem bývá, si to přiznat, samozřejmě, čest vzácným výjimkám...
Jak píšeš, rwd a manuál 😉
Do GT4/GT3 ano, do M3 za mě ne... 😄
A možná právě ty patříš mezi ty vzácné výjimky. 😉
A možná právě ty patříš mezi ty vzácné výjimky. 😉
Dnes, když se řekne AWD, tak si pro většinu lidí "in"...... 😉 Jo, a o ovladatelnosti tu psal borec (Stealth?), který měl (už nemá) nějakou dobu aktuální M3 a to v A/T, že měl dojem, že ho chce auto za každou cenu zabít. Proto ho asi po roce také prodal. Ono BMW nedalo do M5 AWD pro nic za nic.... :-!
M5 není M3 a ani v M5 není to vypínání awd pro nic za nic... 😉
AWD musí principiálně ovlivnit řízení, byť je fakt, že s elektrickými posilovači už to začíná být jedno. Ale jsou to kila navíc, tomu rozumíme ne? 😉
Dědo, trochu sebereflexe. Chvílemi má člověk pocit, že jakýkoliv komfortnější prvek je u tebe pro metrouše a jak píšeš teplý a najednou tu horuješ za awd?
Neříkej, že už ti úroda kvasí ve sklepě a ty chodíš ucucávat 😉
Neříkej, že už ti úroda kvasí ve sklepě a ty chodíš ucucávat 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nechme stranou co BY kdo udělal. Takhle to bude v realitě.
Jak už bylo "řečeno", to co "všichni" chtějí, ale "nikdo" to nekupuje, může mít v nabídce také své místo. 😉