Provozní zisk - veškeré finanční ukazatele Škodovky jsou závislé na interních finančních převodech v rámci VW Group, tedy jsou to čísla o ničem. Pokles počtu dodaných vozů o 5%, který škodovákům v žádném případě nepřeju, je alarmující. Nicméně mám pocit, že se německý vorstand cenově utrhnul.
Tak v Evropě se prodalo více aut, to je důležité hlavně pro MB. Ale je teda otázka, co má Škodavka za peníze z prodejů v Číně. Tam je značný pokles a v penězích se to nijak neprojevilo. Tak to vypadá, že jdou peníze rovnou do kasy VWG. Což je možná teď dobře.
Fabriky v Číně jsou ve společné režii číňanů a němců, z toho Škodovka finančně moc nemá. V Indii by to pro ni moho být lepší.
Nerozumím tomu, proč by mělo být dobře, že jdou peníze přímo do VWG.