Ekonomika
Brexit může mít existenciální dopad na britský autoprůmysl, varuje tamější svaz výrobců
16 komentářů
pokles vyhodnotí malým zapojením arabských žen a třetího pohlaví ve vedení automobilek.
A pritom je jasny, ze za to muzou zlotrili migranti a elektoauta. Jo a Greta.
Amen, bratre!
Amen, bratre!
Kdy prihlouplym a zlenivelym evropanum dojde, ze je to fakt existencni boj a oni uz do valky vyrazili?
To opravdu napred musi po ulicich pobihat miliony "opalenych" a podrezavat mistni?
Jako statisice mistnich?
To opravdu napred musi po ulicich pobihat miliony "opalenych" a podrezavat mistni?
Jako statisice mistnich?
Jojo, jdou po nas a jsou vsude! Nastesti vizionari typu Baldy to prokoukli a chrani nas, hehe..
Klasik pravi, ze to, ze jsi paranoidni neznamena, ze po tobe fakt nejdou!
A jinak ne, zatim jeste vsude nejsou, ale my si je sem sami navazime...
Vis v cem je problem? V populacni "e😜lozi" v Africe. Proste se tam nevejdou. A mnozi se geometrickou radou dal.
Nevejdou se do Afriky - pujdou do Evropy. Logicky.
Aby oni mohli sem, my musime zmizet.
Az tak jednoduchy to je.
A jinak ne, zatim jeste vsude nejsou, ale my si je sem sami navazime...
Vis v cem je problem? V populacni "e😜lozi" v Africe. Proste se tam nevejdou. A mnozi se geometrickou radou dal.
Nevejdou se do Afriky - pujdou do Evropy. Logicky.
Aby oni mohli sem, my musime zmizet.
Az tak jednoduchy to je.
Nojo, přirozenej vývoj, tyhle migrační vlny vždy byly a budou. Populace stárne a pomalinku vymírá, nemá zde kdo makat, tak zaplaťpánbůh, že přijde někdo, kdo může.
Ty brdo... fakt dost mimo.
Ano, to je ta cast "zleniveli" .
A jestli si predstavujes bandu eritrejcu, jak sem prijdou a makaji na tebe - tak plati i ta prvni cast charakteristiky evropana.
Howgh.
Ano, to je ta cast "zleniveli" .
A jestli si predstavujes bandu eritrejcu, jak sem prijdou a makaji na tebe - tak plati i ta prvni cast charakteristiky evropana.
Howgh.
Jen vyroba aut v Britanii.
Vnesli tolik nejistoty do oboru výroby vozidel, že teď sklízejí trpké plody.
Stejný chaos jako mají v Brexitu, tak mají i ve výrobě vozidel všeobecně. jsou místa kam mohou jen elektrovehikly a drahé plug in hybridy, takže lidi fakt neví co si mohou koupit za nové auto aniž by na ně dopadla nějaká pěst regulátora (regulovat totiž může stát, region, hrabství, město …)
… a tak si nekupují ani drahý hořící případně samovolně vybuchující elektromobil, ale ani nové auto se spalovacím motorem, které nepřináší zásadní inovaci proti jejich starému …
Ten pokles 9% je součtem-výsledkem všeho chaosu který nyní panuje v UK.
To totiz ekologii prospiva nejvice - nekupovat nic a jedit tim, co v pohode jezdi.