Jo a ne :-) Za cenu S1 dostanes treba Megane R.S. nebo Golf R nebo i30N nebo vim ja co dalsiho, ale takhle je to preci ve vsech tridach - za cenu A3 dostanes Superba, za cenu Q2 mas skoro 2 karoqy (no dobre, ale rozumime si...). :-)
Nicmene uznavam, ze u A1 je Audi i na svoje pomery s tou cenou celkem sebevedome. Vlastne kdyz nad tim tak premyslim, dneska jsem cetl v novym auto motor und sport srovnavacku E400d a S6 TDI (v podstate stejne vykonne motory), S6 byla v relativne srovnatelny vybave o 11.000Eur drazsi (=66k vs 77k)... takze trochu s tou cenotvorbou v Ingolstadtu precejenom bojujou..
O to pokoj, aj mne sa Polo GTI veľmi pozdávalo, v dnešnej dobe už len ten dvojliter je veľká frajerina a v čase, keď malo PGTI ešte manuál, to bol aj super kauf (žiaľ ten manuál tam vydržal asi 2 mesiace). Lenže rovnaká technika predávaná za cenu Audi A1 už podľa mňa stráca zmysel, za to sú o triedu väčšie a výkonnejšie hotheče.
Nemel jsem na mysli citycarver, ale S1 jakoze (zatim nepredstavenou) "Audi Sport" variantu. Smysl Citycarveru mi mezi "obycejnou" A1 a mezi Q2 unika.
Jinak to, ze ma A1 (S1) spolecnou techniku s Polem (GTI) podle mne neni ke skode. Na polo gti jsem slysel celkem pochvalne reakce (byt osobni zkusenost nemam). Pridas k Polu trochu vyjimecnosti a techniky, plus hadam 50-100 koni navic, a vysledek by nemusel byt spatny. :-)
Zase netreba ten Sitykárver (ani východiskovú A1) preceňovať, stále je to len technika Pola, platforma MQB A0 a predný pohon, takže hlavným lákadlom bude dizajn a nie jazdné vlastnosti.
Asi tak, když už máš doma A6ku, tak jako druhý auto rád koupíš ještě A1/A3/Q2 prachy neprachy, protože jakejkoliv větší stroj se na ježdění kolem komína (zpravidla) nehodí. ;-)
Dokážu si představit rodinu s A6+S1, a každý ráno boj o klíčky k S1. :D Obzvlášť, pokud člověk bydlí někde, kde jsou pěkný silničky.
Čisto z hľadiska výzoru bomba, dravé, dynamické, moderné. Také šmrncovnejšie CrossPolo.
Druhá vec bude cena, tá je už u základnej A1 nenormálna a táto módna "SUV verzia" bude ešte vyššie.