Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A1 citycarver: Nejmenší Allroad z Ingolstadtu je tady, ale s novým jménem

David Bureš David Bureš 29. 7. 2019
34
11
Zobrazit náhledy (34)
Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver Audi A1 citycarver

Rodinu zvýšených Audi rozšiřuje zatím dosud nejmenší model. Již tradiční označení Allroad však nenese...

U Audi je letos živo hlavně v oblasti sportovně laděných modelů. Od začátku roku debutovaly nové generace modelů S6, S7, S8, automobilka také představila modernizované modely SQ5 TDI, S4 a S5 a odhalila zcela nové SQ8 TDI. Nyní však přichází novinka z jiného konce spektra. Přivítejte nové Audi A1 citycarver.

Jedná se o novou variantu nejmenšího hatchbacku v nabídce, modelu A1 Sportback. Nazývat bychom ho klidně mohli Allroad, protože využívá obdobných prvků z větších, takto označených modelů. Na rozdíl od nich však A1 citycarver nenabídne pohon všech kol, a tak si označení Allroad nezaslouží.

Oproti výchozímu autu je zvýšen o čtyři centimetry, což zajišťuje nejen lepší schopnosti mimo zpevněné cesty, ale také snazší nastupování a lepší rozhled. Vyšší světlost vyplývá především ze zvýšeného zavěšení o 3,5 centimetru, zbytek mají na svědomí pneumatiky s vyšším profilem. Minimem jsou 16palcová kola, maximem osmnáctky.

Audi A1 citycarver se však liší také svým vzhledem, který je robustnější než u výchozího provedení. Osmiúhelníková maska singleframe evokuje SUV Audi, jiné jsou také chladicí otvory v nárazníku v matně černém provedení, zatímco ochrana podvozku je ve stříbrné barvě. Lemy podběhů jsou pak v kontrastní barvě, stejně jako přepracované boční prahy.

Interiér je pak možné pořídit v jednom ze čtyř nabízených provedení. Základní variantu doplňují tři linie, včetně sportovně laděné S Line.

Audi A1 citycarver bude možné objednávat počínaje srpnem, u českých prodejců se objeví na podzim 2019. Základní cena je stanovena na 584.900 Kč. Zahájení prodeje každopádně oslaví speciální edice edition one v šedé, nebo oranžové karoserii s 18palcovými koly, černými detaily karoserie a oranžovými, nebo stříbrnými prvky uvnitř.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: good look
| 29. 7. 2019
Jo a ne :-) Za cenu S1 dostanes treba Megane R.S. nebo Golf R nebo i30N nebo vim ja co dalsiho, ale takhle je to preci ve vsech tridach - za cenu A3 dostanes Superba, za cenu Q2 mas skoro 2 karoqy (no dobre, ale rozumime si...). :-)

Nicmene uznavam, ze u A1 je Audi i na svoje pomery s tou cenou celkem sebevedome. Vlastne kdyz nad tim tak premyslim, dneska jsem cetl v novym auto motor und sport srovnavacku E400d a S6 TDI (v podstate stejne vykonne motory), S6 byla v relativne srovnatelny vybave o 11.000Eur drazsi (=66k vs 77k)... takze trochu s tou cenotvorbou v Ingolstadtu precejenom bojujou..
Re: good look
| 29. 7. 2019
Mě se to nelíbí. Nemá to masku, je to rozšklebené cosi a s černými kruhy je bez výrazu, vyniká jen SPZ, což je špatně. Polo GTI je lepší varianta ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: good look
| 29. 7. 2019
O to pokoj, aj mne sa Polo GTI veľmi pozdávalo, v dnešnej dobe už len ten dvojliter je veľká frajerina a v čase, keď malo PGTI ešte manuál, to bol aj super kauf (žiaľ ten manuál tam vydržal asi 2 mesiace). Lenže rovnaká technika predávaná za cenu Audi A1 už podľa mňa stráca zmysel, za to sú o triedu väčšie a výkonnejšie hotheče.
Re: Re: Re: Re: Re: good look
| 29. 7. 2019
Nemel jsem na mysli citycarver, ale S1 jakoze (zatim nepredstavenou) "Audi Sport" variantu. Smysl Citycarveru mi mezi "obycejnou" A1 a mezi Q2 unika.

Jinak to, ze ma A1 (S1) spolecnou techniku s Polem (GTI) podle mne neni ke skode. Na polo gti jsem slysel celkem pochvalne reakce (byt osobni zkusenost nemam). Pridas k Polu trochu vyjimecnosti a techniky, plus hadam 50-100 koni navic, a vysledek by nemusel byt spatny. :-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: good look
| 29. 7. 2019
Zase netreba ten Sitykárver (ani východiskovú A1) preceňovať, stále je to len technika Pola, platforma MQB A0 a predný pohon, takže hlavným lákadlom bude dizajn a nie jazdné vlastnosti.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku