Říkejte si, co chcete, ale otočný ovladač multimédií od BMW ještě nikdo nepřekonal. Nejen na něj jsme se zaměřili v našem dalším videu o infotainmentech.
používám to denně a funguje to velmi dobře. Malý lag tam je, ale ne něco co by ti vadilo nebo jsi to vnímal. Waze je gut, ale BMW navi je docela dobře aktualizovaná a docela dobře se s ní jezdí. Carplay jsem chtěl hlavně kvůli Waze a Spotify. Jenže profi navi je dost v pohodě (pokud máš connected package tak je i s provozem a velmi dobrá) a Spotify je v autě appka taky. Takže spíš využívám nativní BMW aplikace a CP jen hooodně omezeně.
Malý tip: pokud vám to někomu nejde zprovoznit - já na tom zabil skoro 3 dny než jsem na to přišel - tak bacha, musíte mít na iPhonu zapnutou Siri. Jinak to nejde spárovat! Toto jsem netušil a vůbec nechápu ten důvod...
Súhlasím, že BMW to má top. Ten ich otočný ovládač je zatiaľ to najbezpečnejšie, čo som v aute našiel. Oproti dnešným dotykom hovadinám je to rozprávka... okrem toho, napr. vypnutie displeja ťuknutím doprava a potvrdením (ak si to správne pamätám) je TOP. Rovnako aj malý otočný čudlík vľavo pod volantom na reguláciu podsvietenia... to, čo má dnes VW group (nastavenie intenzity podsvietenia cez menu) by som trestal aspoň 10 rokmi basy..! 8-s
Je mozne nastavit v BMW navigacii aby automaticky zobrazoval v casti obrazovky aj informacie ako odpocivadla, pumpy, zapchy atd? Skusal som novu X5 a nevedel to ani samotny predajca, pricom obrovsky display si to priam ziada. Pridal by som aj obrazok pre lepsiu predstavu ale neviem ako.
MB se sice pokouší, ale ještě nedokázal idrive ani pořádně zkopírovat.
Aspoň to zachraňuje opravdu povedeným hlasovým ovládáním, ale to se týká jen úplně posledních modelů.
Už si prosim tebe přečti manuál, zjevně nejsi schopen ani tak jednoduchých věcí, jako je nastavit navigaci. Samo, že navi nabízí alternativy, nabízí možnost vlastního itineráře, průjezdní cíle atp., tedy několik variant, jak trasu naplánovat podle sebe.
A znova, hlasitost dopravních zpráv se dá, stejně jako hlasitost telefonu, nastavit extra, to že ji ztlumíš v průběhu těch zpráv a pak se divíš, že při dalších to je stejně nahlas, :-O hm, to proto, že tíms ji nenastavil. Ty tvé pláče vypovídají bohužel spíš o tobě než o autě. ;-)
Ovládanie asi najlepšie je, ale logika a nastavenia ani náhodou. Teraz som asi pol hodinu nastavoval, aby to nenavigovalo do čiernej hory cez Chorvátsko a Bosnu a Hercegovinu. Google hodí cez Srbsko, chcú ísť cez Srbsko a neponúklo to alternatívy. Aj sygic to hádže aktuálne cez Bosnu, ale ponúka aspoň alternatívy. O rozdielnych hlasitostiach z rôznych médií ani nehovorím. A pri dopravných správach to budí hlasitosťou spolucestujúcich. Aj keď nastavím nižšiu hlasitosť, po ďalšom naštartovaní si to nepamätá. Kapota sa nejak pouvoľňovala, už sa dá pribuchnúť aj z väčšej výšky, ale aj tak to dobre nezavrie :-) Toľko kontrola pred dovolenkou.
Ty zase meleš nesmysly. Jasně, že nejlepší v případě, že používáš ovladač. MBUX je složitější, MMI pak doteková srágora.
Jedině voice control má MBUX mnohem lepší.
Dá. Ale blbě. Zcela vážně. Zrcadlení je skvělá věc. Navigací z telefonu používám denně i na dojíždění do práce. Ušetřím dost času. A připojovat se skrze debilni infotainment s pomalými reakcemi a nepřehledném menu fakt nechci. Tohle německy značky vychytali dobře.
Paušální poplatek za AA/Carplay je vskutku geniální vynález. I koncern, který si za dodatečnou SW aktivaci řekne 5,5 tisíce, vedle BMW vypadá jako charita.
Zajímavý. Vidím to stejně jako autor článku. BMW má (pro mě) bezkonkurenčně nejlepší infotainment včetně jeho ovládání. Poslední čtyři roky jsem vystřídal několik MB a pokaždý, když jsem si sednul do starý M3 E92, tak jsem byl akorát na MB nasranej. A to nemluvim o současnym v BMW.
"Říkejte si co chcete, ale otočný ovladač od BMW ještě nikdo nepřekonal"
Tak leda v debilitě a nefunkčnosti.
Podle mě je BMW naprosto nejhorší ze všech evropských značek co se týká ovládání infotainmentu. Samozřejmě, každý může mít svůj názor, ale pár bavoráků mi prošlo rukama. A ne, člověk si nezvykne.
Ale dnešní generaci zaslepenců stačí, že "umí AppleCarPlay" bez kabelu. I kdyby to nejelo.