Přesně.
jenomže tohle jsou Mára, kolman a hamuna.
Jakkoliv to jde, prostě Supra is the best.
Navíc bůhvíkdo řídil to porsche. Tohle je profi závodník co možná zná ten okruh do detailu.
No nic, mě je to fuk.
Ale tady se furt ječí o podjatosti. Tak tohle je přímo zaslepenost. Umanutost.Fanatismus.
O nekonečném žvanění o vyšším výkonu a budoucích úpravách ani nemluvě. To auto je pro ně opium.
Nejhorší je, že je možná fakt dobrá, A to je u Kojoty s podivem.
Ale vy jí děláte svým infantilním uctíváním špatnou reklamu.
Auto se mi hnusí a ještě jsem ho ani neviděl.
Anebo:
"Na Lausitz Euro Speedway byla nová Supra pomalejší než Audi TT či BMW M2".
To je totiž pravda a je to ze stejného zdroje. Chutná Máro? Holt vytrhávání z kontextu je dvojsečná zbraň. A sektě okolo Supry tohle dělá asi dobře. A hlavně Mára stejně není schopen napsat normální, nedej Bůh zajímavý článek.
Hele Hamuno není ti zle, že se tak tetelíš nad Suprou s Márou a Kolmanem? To by i Tebe mohlo trknout. :-!
Mára a Kolmann mě fakt neberou = současná Supra jako spousty dalších napříč planetou docela jo = prostý žejo? :-)
Stejně tak Lexus LC = u obou to samý = sou hodně pečlivě odladěný. Hodně hodně
Supra navíc na zlatym poměru rozchodu a rozvoru = líp to prostě nejde. Neni to o značce ale o tom technickym základu + tom ladění = oboje nadoraz. To první rozhodně to druhý dle všeho taky = prostý žejo? ;-)
Ti dva a ty jste ze stejného těsta.
takový objektivní kojoťáci. :-)
Mám o HODNĚ rychlejší auto než je tahle Kojota, ale spíš na něm vidím chyby a zdá se mi, že doraz vypadá jinak.
Někdo holt kouká na LeMans s McQueenem, někdo na Fast&Furious.
Jdeš dneska s Ondrou a Standou do kina? Je prej novej díl. Prej zase hodně realistickej.
Tohle starý lidi řikávaj = ale viz moje místní motto = za starý dobrý časy může hlavně špatná paměť :-!
Nic proti Steve McQueenovi asi byl docela borec = ale to je fakt HODNĚ starý. Když už historický ježdění co https://www.csfd.cz/…-pripad/prehled/ to mi napříč časem = přijde zajímavější. Nevim jak tobě před těma 50ti lety ;-)
Naopak, Supra je pomalejší i s aktuální CS 992, tak proč do toho tahat 12 let starou 992, navíc nějaký čas někde z Kalifornie, kde s tou 992 určitě nejel řidič, jako je WatleR apod., přitom nikde jinde ten lepší čas Supra nemá. https://fastestlaps.com/…ons/rkpna1e1ah75
Ale to tu nikdo nezpochybňuje. Porsche je Porsche a Toyota je Toyota.
A věřím, že třeba nová Vette bude i v tomto ohledu mnohem větší senzací, než Supra.
Vette byla vždycky superzajímavá a evropanama spíš podceňovaná a tahle vypadá hodně zajímavě ale reálně je to zas o level vejš = americká cena Supry je 49 tisíc
Vette sice lnemá definitivně určenou cenu https://www.autoforum.cz/…na-finalni-cena/ ale láká na to že základní cena bude opět americky velmi ale fakt velmi atraktivní = někde od 60 t. Usd byť běžnej reál bude spíš až násobek
Negativní reklama je taky reklama, a negativní zprávy mívají mnohem větší sledovanost, než ty pozitivní. Proto ví i o DG nesrovnatelně více lidí, než o nějakém závodění šéfa Toyoty pod pseudonymem. Ještě něčemu na tom nerozumíš...?
Ne tomuhle rozumim = ale obecně si lidi většinou = představujou OPAK než to bejvá
Ohledně aut o tom v nějakym minulym předminulym Speciálu SM psal Vaculík nebo Frei = mám stejný zkušenosti. JAK to že ty co neví neznaj ale jen plácaj = tak to netrefujou zhruba 50:50 ale většinově = sou mimo?
nebo je to nějakej příspěvek na zaměstnávání postižených?
Von to totiž nenáí jeho první blábol vo tom, jak je Supra rychlejší než renomovaný supersport...který je o dekádu a víc starší. https://www.auto.cz/…urcielago-130147
Jo, taky mě to napadlo, s tou "předešlou" g. je to zavádějící, když už dnes máme g. 992, na druhou stranu zatím není GT2 (992), a další problém je, že ani u 991 GT2 nebyla, jen GT2 RS.
Takže se dá říct, že GT2/997 je zatím poslední GT2 vůbec, byť už je 12 let stará.
No to sis VYMYSLEL na základě čeho? Pár textů o tom jak to bylo vyšlo i v tomhle nakladatelství = samozřejmě ne tady tady je to fakt nejhorší = myslim v AutoTipu i Světě motorů = furt tenhle vydavatelskej dům
Takže proč tlachy? Já věřim tomu jak to bylo popsaný tam = od prvotní dohody. Proto má Z4 poprvý zlatej poměr rozvoru a rozchodu = a proto to tak jezdí. Je to vždycky jen o technice ne o znaku kterej tam pak dáš. I nová Z4 je jízdně hodně povedená = byť Supře se nevyrovná. Což se můžeš dočíst ve víc jazycích = Z4 neni pro Supru soupeř, i když technickej základ je shodnej. Ale i tak je to nejlíp jezdící Z4 = neteta si lehce stěžovala na sedadla a jízdně podle všech zdrojů včetně příbuznejch = jezdí fantasticky :yes:
Podmínek bylo samozřejmě daleko víc = chtěli opět řadovej šestiválec a podmínka byl ten jejich zlatej poměr jak se tomu řiká rozchodu a rozvoru. No koho to zajímá neni problém si ty texty najít koupit = tady na ACZ se takový věci spíš nedočteš
Byť Z4 jezdí hodně dobře Supra líp a víc zahraničních zdrojů jí dalo před 718 = ale zajímavý asi byly i kdysi starý Supry = vim že to byl pojem ale to je tak všechno. Tady zdá se to že to je Toyota = vyvolává větší emoce až problémy = než na vyspělejších trzích
U nas? U nas to je tak nejak jedno, v TG to rekl Harris celkem jasne ;-) . Z4 jsem jezdil, sedacky jsou BMW, takze vynikajici, tam problem neni. Supru nevyzkousim, protoze se k ni nebude dat dostat. Kazdy druhy desler bude muset vzit jednu a to budou tak nejak pocatecni prodeje.
Nejde o jednu větu Harrise = ostatně i on to auto pochválil jak jezdí = a to co se píše i v tom TG nejspíš taky ví. Že to je ekonomicky jen tak tak i při rozdělení nákladů = to je blbá zpráva
Jestli si to cos napsal založil na jedný populistický větě Harrise = kterýho mám fakt rád = tak tos asi blbě pochopil jak to myslel. Mě taky mrzí že to dneska jinak nejde = a eště víc že i to spojení možná nezaručí další generaci = to je smutný a blbý
Z4 si jezdil = takže si dovedeš představit jak jezdí Cupra = když v tom TG padlo že pro ní Z4 neni soupeř