Autofun
Přihlásit pro přidání komentáře
Šimpanz
Veyron je na 160km/h za 5,1 sec.
http😐/accelerationtimes.com/…i-eb-16-4-veyron
a pokud by měl být pomalejší v disciplíně 0-160-0, tak by to znamenalo, že brzdění mu trvá déle než 5,5 sec a tedy déle než akcelerace. A to je nesmysl,
http😐/accelerationtimes.com/…i-eb-16-4-veyron
a pokud by měl být pomalejší v disciplíně 0-160-0, tak by to znamenalo, že brzdění mu trvá déle než 5,5 sec a tedy déle než akcelerace. A to je nesmysl,
Nojo je to drahý a pomalý http😐/www.autoforum.cz/…oukne-i-bugatti/
A eště horší sou provozní náklady https😐/automix.denik.cz/…ou-20170703.html
A eště horší sou provozní náklady https😐/automix.denik.cz/…ou-20170703.html
Aaaa, zdroj přepisovač článků... No jo, tuneří...ještě bych tam, dal dragster traktor a je to. 😒]
Jo už to dělá občas i ACZ = máš na to různý měřítka?
De o to že ty provozní náklady = takový prostě sou = úplně mimo realitu
Nojo zrovna Supra je symbol těhle výkonů = ale pointa je že daleko levnější auta..
De o to že ty provozní náklady = takový prostě sou = úplně mimo realitu
Nojo zrovna Supra je symbol těhle výkonů = ale pointa je že daleko levnější auta..
Jasne ze to je blbost, treba autocar mel velky mereni a udelali 9,9 viz https😐/www.google.com/…in-autocars/amp/
Ja nechapu proc takovyhle clanky nejsou nejak ozdrojovany. Teda chapu, hehe.
No ale na hykani o vytunenym japonskym speku vyse to staci, hoho.
Ja nechapu proc takovyhle clanky nejsou nejak ozdrojovany. Teda chapu, hehe.
No ale na hykani o vytunenym japonskym speku vyse to staci, hoho.
3_diamanty
tak ono veyron bol vzdy len na nahanenie rychlosti na ovale .... hruba sila v masivnom tele ale inak na nejake to realne jazdenie je to maximalne nepouzitelna a maximalne predrazena vtakovina ... zlaty mustang.... :yes:
KANKUNEN
a hned ti dojde, že na Veyron to stačit nebude. Taky jsem byl odpůrce Veyronu a pak se ho v Monaku viděl naživo a je neskutečný. Pak to ještě naložilo v Top Gearu Enzu. Neskutečně elegantní auto, které v obleku poráží nadopované specialisty.
A vzhledem k šílený ceně a eště šílenějším nákladům Veyronu palec dolů
Nicméně plně souhlasím, servis Veyronu je z dnešního( a nejen dnešního - viz Mclaren F1) pohledu přežitek - věci jako že kola musejí být údajně lepena k diskům a každých pár výměn musí být vyměněny i disky vypadají dnes vtipně, když máme auta rychlejší a toto podstupovat nemusí.
Veyron posunul maximálnu Mclarenu F1 o pár km, ale Mc vedel isť rýchlo aj na okruhu a pri údržbe sa netváril ako raketoplán.
A jak sem zmínil i dal níž odkaz = nejšílenější na Veyronu neni totálně absurdní cena = ale zcela mimo realialitu další náklady