Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Mustang Shelby GT500 zvládne 0-160-0 rychleji než Bugatti Veyron

Jan Zajíc Jan Zajíc 5. 8. 2019 • 14:26
71
18
Zobrazit náhledy (71)
Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500 Ford Shelby GT500

Ford přišel s dalším poodhalením schopností nového Mustangu Shelby GT500. 

Americká automobilka nám informace o výkonné verzi slavného pony caru dávkuje pěkně pomalu, po jednotlivých kapkách. Tentokrát se Ford chlubí schopnostmi vozu v disciplíně 0-160-0. Nebo chcete-li  v americké verzi 0-100-0.

Určitě tušíte, že se jedná o zrychlení z klidu na 100 mil v hodině (tedy 160 km/h) a zastavení. Shelby GT500 to prý zvládne za pouhých 10,6 sekundy. To je mimochodem o zhruba sekundu lepší čas než u Bugatti Veyron.

Výrobce zásluhu přičítá samozřejmě přeplňovanému osmiválci o výkonu 760 koní, ten se ale stará jen o tu akcelerační část. Brzdění mají na starosti výkonné brzdy s největšími předními kotouči, jaké se kdy objevily na americkém kupé. Mají průměr 419 mm.

A pochopitelně vozu velice pomáhají také lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2.

Ford však vyzdvihuje také novou sedmistupňovou automatickou převodovkou TR-9070 DCT od společnosti Tremec, která údajně dokáže přeřadit za 80 milisekund.

Související články

Témata
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2019 08:34
Re: Měli by to předvést naživo
Jo už to dělá občas i ACZ = máš na to různý měřítka?

De o to že ty provozní náklady = takový prostě sou = úplně mimo realitu

Nojo zrovna Supra je symbol těhle výkonů = ale pointa je že daleko levnější auta..
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2019 08:28
Re: Palec nahoru
Správně řikáš touto optikou = LFA maj za nej auto co řídili Harris i Clarkson = to tu trochu vyšší cenu https://automix.denik.cz/…ej-20190505.html hravě ospravedlňuje

A jak sem zmínil i dal níž odkaz = nejšílenější na Veyronu neni totálně absurdní cena = ale zcela mimo realialitu další náklady
Avatar - KANKUNEN
6. 8. 2019 06:58
Stačí použít mozek
a hned ti dojde, že na Veyron to stačit nebude. Taky jsem byl odpůrce Veyronu a pak se ho v Monaku viděl naživo a je neskutečný. Pak to ještě naložilo v Top Gearu Enzu. Neskutečně elegantní auto, které v obleku poráží nadopované specialisty.
6. 8. 2019 06:53
Re: Palec nahoru
Možná by si o údržbě McL chtělo něco nastudovat a cena LFA byla v dané době spíš na úrovni hypersportů. Do nikho jsem nekopal, jen mi tyhle tlachy přijdou směšné a tím spíš, že redaktor si ani nezjistí fakta.
6. 8. 2019 06:44
Re: Palec nahoru
No tak si si kopol do Japonconv, aj keď nevieš prečo. LFA nejaký čas držalo rekord na ringu a jeho cena a údržba sa nijak nevnikalo bežným superšportom.
Veyron posunul maximálnu Mclarenu F1 o pár km, ale Mc vedel isť rýchlo aj na okruhu a pri údržbe sa netváril ako raketoplán.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku