Nový Mustang Shelby GT500 zvládne 0-160-0 rychleji než Bugatti Veyron
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford Shelby GT500 • Zdroj: acz
Ford přišel s dalším poodhalením schopností nového Mustangu Shelby GT500.
Americká automobilka nám informace o výkonné verzi slavného pony caru dávkuje pěkně pomalu, po jednotlivých kapkách. Tentokrát se Ford chlubí schopnostmi vozu v disciplíně 0-160-0. Nebo chcete-li v americké verzi 0-100-0.
Určitě tušíte, že se jedná o zrychlení z klidu na 100 mil v hodině (tedy 160 km/h) a zastavení. Shelby GT500 to prý zvládne za pouhých 10,6 sekundy. To je mimochodem o zhruba sekundu lepší čas než u Bugatti Veyron.
Výrobce zásluhu přičítá samozřejmě přeplňovanému osmiválci o výkonu 760 koní, ten se ale stará jen o tu akcelerační část. Brzdění mají na starosti výkonné brzdy s největšími předními kotouči, jaké se kdy objevily na americkém kupé. Mají průměr 419 mm.
A pochopitelně vozu velice pomáhají také lepivé pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2.
Ford však vyzdvihuje také novou sedmistupňovou automatickou převodovkou TR-9070 DCT od společnosti Tremec, která údajně dokáže přeřadit za 80 milisekund.