Budeš se divit ale zajímá.U aut se pohybuje déle než kde jaký youtuber vůbec žije. A jeho humor ( možná není pro každého ) :-! ale jen pro tohoto,kdo ho chápe.
Problém neni až tak chápání humoru = ale často problematický info o autech = kterejm je nadřazenej ten efekt a humor
Já taky rozhodně radši Harrisona = než Clarksona
I když se oba shodli na tom že nej je Lexus LFA = a to mimochodem pěkně ukazuje ten ROZDÍL = Harrison proto jak jezdí jak je to sladěný Clarkson pro zvuk z výfuku
Harris je trochu jiný, naprosto skvělý. Méně glosátor, více jezdec a to skvělý. Bez JC by však nebylo takového Harrise, jak ho známe nyní. Musel si projít procesem a přidat část zábavy právě v Clarksonovském stylu. Je nyní nosným bodem TG a nebýt jeho, tak už TG podle mě není.
No to nevim = matně si vybavuju jak sem jako mládě čet Harrisovy texty = a byly super. První Top Gear byl koncem 2002 = fakt nedám dohromady ze kdy byly ty Harrisovy skvěle napsaný texty = ale tak nějak možná i starší
Což by šlo dohledat = rozhodně to nevidim jako ty = znáš jeho původní texty v Autocaru nebo kde to začínal? Možná Evo? To tehdy bylo taky skvělý = no mou tehdejší optikou dokonce FANTASTICKÝ :-)
Hele koukám na britskou wiki aktivní roky Chrise Harrise = od 2002 ;-)
Začínal v Autocaru kde byl do 2008 = texty z tý doby považuju za naprosto skvělý = a rozdíl mezi nim a Clarksonem ten co sem napsal: Velmi kvalitní a zábavnou formou napsaný skvělý čtení o autech, absolutní světovejch vrchol vs velmi nadstadardní ZÁBAVA o autech, kde chvílema zábava jest nadřazena serióznosti informace
Já dám přednost tomu privnímu = to druhý mě neuráží protože mám načteno to první a drobná odchylka mi nevadí. Vadí mi když část lidí = tu odchylku bere za písmo svaté
Jenže psát a točit jsou dva naprosto rozdílné světy. Autocar si koupila třeba u nás tisícovka nadšenců, na TG se koukají násobky lidí bez rozdílu věku, pohlaví...
Ne, JC oslovil mnohem více lidí a hlavně otestoval kde co, od největších pleček po hypersporty. ChH chybí právě to spodní patro a zatím i množství oslovených lidí. Srovnávat AC s TG je pak nesmysl.
Nevím, kde je Harris o level výš.
No popularita masovost záběru = to zas pro mě neni to prvotní kritérium
V čem vejš sem napsal = nadřazenost serioznosti kvalitě informace = byť podaný zábavnou formou
Nadřazenost zábavný formě = která vede k tý větší známosti teda oslovení mnohem víc lidí = je plus na vydělávání peněz = ne na kvalitu informace. To upřednostňuju já
I když ty Clarksonovy prachy https://autoroad.cz/…remyho-clarksona něco do sebe maj :-!
Troufám si říct, že když si tady přečtu od každého 10 příspěvků, tak na 80% trefím, jestli sympatizuje z Clarksonem nebo ne. Kdo je chytrý jako ovládání ventilace na 5 dotyků, tomu se Clarkson líbit nebude. S posměchem komentuje naprosto nelogické kroky automobilek.
Rozhodně já radši daleko radši hodně hodně nad Clark-sonem vnímám Harris-ona :-)
U Clarksona mi vadí že zábava je nadřazená = takže docela často zkreslený info o autech = ve jménu zábavy. Jakkoli povedený. Zábavně dovede psát auta představit popsat i Harris = ale je to seriozní kvalitní informace
No a? To nic nemění na skutečnosti = že Clarkson nadřadí zábavu = a i viz tady v diskuzi = vyvolá mylný dojmy. To je moc
Dám přednost relevantní informaci = a Harris to umí podat jak celkem zajímavě a zábavně = tak hlavně správně
S trochou nadsázky Clarkson v části lidí vyvolával reakce kdy se lidi ptali https://www.csfd.cz/…oda/zajimavosti/?… kde je ta hospoda kde Nárožný čepuje :-!
Harris zábavně podává informace o autech = Clarkson dělá zábavu o autech = takhle nějak bych to řek
Všechny odstavce smaž a ponech ten poslední. A nezapomeň na to, že Clarkie testoval naprosto všechna auta, TG se teď upíná k tomu nejzajímavějšímu. Moc by mě třeba zajímal Harrisův test třeba C4...a divil bych se, kdyby vyzněl o 180st jinak než pokud by ho dělal JC. :D
Harris je víc technický, právě pro to, co testoval. K hujdám se nikdy pořádně nedostal nebo nechtěl.
To, že JC zabalí info do humorné formy a pracuje jako karikaturista, tedy vypíchne největší klady, či chyby je v pořádku...pouze jiný přístup. Někomu bližší, někomu vzdálenější. Ale horší nebo lepší? Obecně těžko.
No možná se mi líbí i to víc technický = auta sou hlavně o technice
Myslim že kdysi Harris psával i o běžnějších autech typu Fiesta a tak = ale už je to moc dávno. Nicméně psal a dneska i hodnotí na nejvyšší úrovni. Pro mě prostě nic dál vejš neni
Styl JC samozřejm chápu a asi i to proč je populárnější než jinak v oboru dobře známej Harris
Nevim co máš ty za kritérium pro to obecně = obecný hodnocení. Já prostě právě ty informace = těch dá Harris víc a vo fous serioznějš = přesně ta forma která mi vyhovuje. JC to překlápí jen do zábavy ta je nad všim = a těch info o autě dá míň. Že se forma JC líbí trochu víc lidem = pro mě neni kritérium. Základní kritérium pro psaní hodnocení vidim HLAVNĚ serioznost informace = když je podaná zábavně PLUS. Žádný další plus už neni = kvalitní info podaná v pěknym balení = je nejvíc
Lepší balení s trochu horší info = neni lepší. Jen může bejt populárnější = a vydělat víc prachů :-!
Kritérium? Je to jednoduché...celkový přínos. Zatímco na trio vedené JC se ráda dívá i např moje matka, kterou jinak auta vůbec nezajímaly, tak na Harrise zatím ne. To je jen vrcholek, neber mě za slovo...
Jak píšu níže, obecný rozvoj zájmu. Pokud člověk aspoň trochu chce, od JC se dozví podstatné. Od Harrise u sporťáků taky nebo i víc, běžná auta nedělá. A kdo chce suchopárnost, ten si ladí AMuS.
Mazda 787B je skvělá. Ovšem když už závoďák, vede jasně tohle: http://www.youtube.com/watch?… - čas okolo 5:30. Porsche 917 a Steve McQueen forever! :yes:
...jak je psáno v prostoduchém prvním příspěvku, udělal pro automobilové nadšence víc než kdokoliv jiný. V době, kdy se vlastnictví automobilu a jeho užívání stává stále méně svobodou a více dojnou krávou na financování států, skupin, politiků, ekošmejdů apod, JC držel a drží prapor nad naší svobodou. Desetiletí pojmenovává věci pravými jmény, nebojí se jít do extrému, (narozdíl od jiných aby nedejbože nenaštvali některé výrobce) umí se radovat jako kluk z povedených aut...
Nejenže udržel u deseti, možná stamilionu lidí vášeň k automobilismu, ale ještě tyto řady rozšířil. Jde o člověka natolik inteligentního, že umí mluvit ke všem skupinám lidí (vyjma komunistů a ekoteroristů). Proto jsem za jeho pořady, názory, testy, cesty tak rád.
LFA? Sakra proč ne?! Tak dobré auto, že ho Toyota cizelovala na několikrát a na každý kus doplácela. Moc rád bych ho měl v garáži taky! ;-)
Ad Jeremy... po shlédnutí posledních dvou sérií TGT a hlavně kolumbijského speciálu s escobarovými hrochy na konci musím říc, že jak ho mám rád už hodně let, tak teď teprve začal zrát, jako víno. A celá trojice je naprosto kompaktní celek, kterému by slušelo dělat třeba dokumentární série.
Tos dal výborný příklady zvuků = právě proto je ten V10 Lexusu hodnocenej nejlíp. Lambo je už moc brutal = pro delší poslouchání. M5 je famózní ale LFA prostě o něco dál
Souhlasil bych s Clarksonem = že LFA je nejlepší zvuk co kdy slyšel. A s Harrisem = že nejlepší auto co kdy řídil = i když to nemůžu posoudit = to beru jen podle toho co sem o autě čet :-)