Novinky
je asi fakt to nejlepší, s čím se lze u silničního auta setkat: http😐/www.youtube.com/watch?…
Výzva pro Fosteka: jestli víš o něčem lepším, hoď to sem 😄 Volume doprava!
Výzva pro Fosteka: jestli víš o něčem lepším, hoď to sem 😄 Volume doprava!
Fantazie. A já poslouchám závodničku: https😐/www.youtube.com/watch?…
Mazda 787B je skvělá. Ovšem když už závoďák, vede jasně tohle: http😐/www.youtube.com/watch?… - čas okolo 5😁0. Porsche 917 a Steve McQueen forever! :yes:
Takhle z videa zní spousta těch supersportů hodně podobně. Pusť si třeba Zondu... a podle mě budeš mít docela problém je od sebe poznat.
...jak je psáno v prostoduchém prvním příspěvku, udělal pro automobilové nadšence víc než kdokoliv jiný. V době, kdy se vlastnictví automobilu a jeho užívání stává stále méně svobodou a více dojnou krávou na financování států, skupin, politiků, ekošmejdů apod, JC držel a drží prapor nad naší svobodou. Desetiletí pojmenovává věci pravými jmény, nebojí se jít do extrému, (narozdíl od jiných aby nedejbože nenaštvali některé výrobce) umí se radovat jako kluk z povedených aut...
Nejenže udržel u deseti, možná stamilionu lidí vášeň k automobilismu, ale ještě tyto řady rozšířil. Jde o člověka natolik inteligentního, že umí mluvit ke všem skupinám lidí (vyjma komunistů a ekoteroristů). Proto jsem za jeho pořady, názory, testy, cesty tak rád.
LFA? Sakra proč ne?! Tak dobré auto, že ho Toyota cizelovala na několikrát a na každý kus doplácela. Moc rád bych ho měl v garáži taky! 😉
Nejenže udržel u deseti, možná stamilionu lidí vášeň k automobilismu, ale ještě tyto řady rozšířil. Jde o člověka natolik inteligentního, že umí mluvit ke všem skupinám lidí (vyjma komunistů a ekoteroristů). Proto jsem za jeho pořady, názory, testy, cesty tak rád.
LFA? Sakra proč ne?! Tak dobré auto, že ho Toyota cizelovala na několikrát a na každý kus doplácela. Moc rád bych ho měl v garáži taky! 😉
ten LFA má sice zvuk asi nedostižný, nicméně pokud bych hledal soupeře z "moderních aut", tak taky u V10😒br />
https😐/youtu.be/vXCMiYKAwyY?t=98
jinak já mám vždy husinu u tohoto😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ad Jeremy... po shlédnutí posledních dvou sérií TGT a hlavně kolumbijského speciálu s escobarovými hrochy na konci musím říc, že jak ho mám rád už hodně let, tak teď teprve začal zrát, jako víno. A celá trojice je naprosto kompaktní celek, kterému by slušelo dělat třeba dokumentární série.
https😐/youtu.be/vXCMiYKAwyY?t=98
jinak já mám vždy husinu u tohoto😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ad Jeremy... po shlédnutí posledních dvou sérií TGT a hlavně kolumbijského speciálu s escobarovými hrochy na konci musím říc, že jak ho mám rád už hodně let, tak teď teprve začal zrát, jako víno. A celá trojice je naprosto kompaktní celek, kterému by slušelo dělat třeba dokumentární série.
Tos dal výborný příklady zvuků = právě proto je ten V10 Lexusu hodnocenej nejlíp. Lambo je už moc brutal = pro delší poslouchání. M5 je famózní ale LFA prostě o něco dál
Souhlasil bych s Clarksonem = že LFA je nejlepší zvuk co kdy slyšel. A s Harrisem = že nejlepší auto co kdy řídil = i když to nemůžu posoudit = to beru jen podle toho co sem o autě čet 😄
Souhlasil bych s Clarksonem = že LFA je nejlepší zvuk co kdy slyšel. A s Harrisem = že nejlepší auto co kdy řídil = i když to nemůžu posoudit = to beru jen podle toho co sem o autě čet 😄
Já taky rozhodně radši Harrisona = než Clarksona
I když se oba shodli na tom že nej je Lexus LFA = a to mimochodem pěkně ukazuje ten ROZDÍL = Harrison proto jak jezdí jak je to sladěný Clarkson pro zvuk z výfuku
Harris je trochu jiný, naprosto skvělý. Méně glosátor, více jezdec a to skvělý. Bez JC by však nebylo takového Harrise, jak ho známe nyní. Musel si projít procesem a přidat část zábavy právě v Clarksonovském stylu. Je nyní nosným bodem TG a nebýt jeho, tak už TG podle mě není.
Což by šlo dohledat = rozhodně to nevidim jako ty = znáš jeho původní texty v Autocaru nebo kde to začínal? Možná Evo? To tehdy bylo taky skvělý = no mou tehdejší optikou dokonce FANTASTICKÝ 😄
Hele koukám na britskou wiki aktivní roky Chrise Harrise = od 2002 😉
Začínal v Autocaru kde byl do 2008 = texty z tý doby považuju za naprosto skvělý = a rozdíl mezi nim a Clarksonem ten co sem napsal: Velmi kvalitní a zábavnou formou napsaný skvělý čtení o autech, absolutní světovejch vrchol vs velmi nadstadardní ZÁBAVA o autech, kde chvílema zábava jest nadřazena serióznosti informace
Já dám přednost tomu privnímu = to druhý mě neuráží protože mám načteno to první a drobná odchylka mi nevadí. Vadí mi když část lidí = tu odchylku bere za písmo svaté
Nerozlišuju Harrise dřív když hlavně psal a dneska když hlavně.. je furt stejnej. Fakt borec :yes: 😄
Začali stejně a dle mýho Harris celý roky o level vejš = kvalita bez kompromisů a přitom slušná zábava
Z mýho pohledu = dál nebo vejš = to nejde
Nevím, kde je Harris o level výš.
V čem vejš sem napsal = nadřazenost serioznosti kvalitě informace = byť podaný zábavnou formou
Nadřazenost zábavný formě = která vede k tý větší známosti teda oslovení mnohem víc lidí = je plus na vydělávání peněz = ne na kvalitu informace. To upřednostňuju já
I když ty Clarksonovy prachy https😐/autoroad.cz/…remyho-clarksona něco do sebe maj :-!
Proto Harris o level vejš = a víc to už nejde
Nech to plavat.
A závěrečný opusy jako Cloud Nine a spolupráce s https😐/www.youtube.com/watch?… byly taky fajn
No asi mi tam skočilo Clark-son Harris-on 😁
Rozhodně já radši daleko radši hodně hodně nad Clark-sonem vnímám Harris-ona 😄
U Clarksona mi vadí že zábava je nadřazená = takže docela často zkreslený info o autech = ve jménu zábavy. Jakkoli povedený. Zábavně dovede psát auta představit popsat i Harris = ale je to seriozní kvalitní informace
Dám přednost relevantní informaci = a Harris to umí podat jak celkem zajímavě a zábavně = tak hlavně správně
S trochou nadsázky Clarkson v části lidí vyvolával reakce kdy se lidi ptali https😐/www.csfd.cz/…oda/zajimavosti/?… kde je ta hospoda kde Nárožný čepuje :-!
Harris zábavně podává informace o autech = Clarkson dělá zábavu o autech = takhle nějak bych to řek
Prostě od 2002 je mi vo něco blíž Harrisův přístup = důvod sem napsal
A ten poslední odstavec = to ve zkratce asi vystihuje no 😄
To, že JC zabalí info do humorné formy a pracuje jako karikaturista, tedy vypíchne největší klady, či chyby je v pořádku...pouze jiný přístup. Někomu bližší, někomu vzdálenější. Ale horší nebo lepší? Obecně těžko.
Myslim že kdysi Harris psával i o běžnějších autech typu Fiesta a tak = ale už je to moc dávno. Nicméně psal a dneska i hodnotí na nejvyšší úrovni. Pro mě prostě nic dál vejš neni
Styl JC samozřejm chápu a asi i to proč je populárnější než jinak v oboru dobře známej Harris
Nevim co máš ty za kritérium pro to obecně = obecný hodnocení. Já prostě právě ty informace = těch dá Harris víc a vo fous serioznějš = přesně ta forma která mi vyhovuje. JC to překlápí jen do zábavy ta je nad všim = a těch info o autě dá míň. Že se forma JC líbí trochu víc lidem = pro mě neni kritérium. Základní kritérium pro psaní hodnocení vidim HLAVNĚ serioznost informace = když je podaná zábavně PLUS. Žádný další plus už neni = kvalitní info podaná v pěknym balení = je nejvíc
Lepší balení s trochu horší info = neni lepší. Jen může bejt populárnější = a vydělat víc prachů :-!
Jak píšu níže, obecný rozvoj zájmu. Pokud člověk aspoň trochu chce, od JC se dozví podstatné. Od Harrise u sporťáků taky nebo i víc, běžná auta nedělá. A kdo chce suchopárnost, ten si ladí AMuS.