Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tohle jsou nejlevnější elektromobily na českém trhu. Pod milion se jich vejde několik

Která auta na elektřinu jsou na českém trhu nejdostupnější? Na nízkou cenovku sází Renault nebo Hyundai. Nejvíce však boduje Škoda.
Zpět na článek
8. 8. 2019 11:53
8. 8. 2019 19:27
8. 8. 2019 23:22
29. 10. 2019 11:26
Avatar - Ada je zase tady
8. 8. 2019 08:34
Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Tento "trend" je cesta k likvidaci svobodného pohybu pro 90% obyvatel ČR. :-O
Rozbalit vlákno
107
Avatar - KANKUNEN
8. 8. 2019 08:56
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Tak je to především přání lidu. Strana, která by měla v programu zrušme dotace, kdo nepracuje nejí, třetí pohlaví není, policajti pokutují darebáky a nepokutují za 55 na rovině, pokud nemá migrant práci bude mu přidělena a podobně nedostane od lidu ani procento. U takové strany hrozí, že by museli skutečně pracovat.
Avatar - xxc
8. 8. 2019 08:57
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Nikto to ludi nenuti kupovat a ani to velmi nekupuju. A ze si zvolili debilov, to je uz ina vec, ale asi im to nevadi :-)
Avatar - kari.laz
8. 8. 2019 09:14
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Není to tak úplně pravda. V Německu už začínají spekulovat nad speciální daní na pohonné hmoty. To mi přijde dost jako manipulativní. Prakticky spalováky zlikvidují daněmi a zákazy a nikomu nic jiného, než koupit tuhle volovinu na elektriku nezbude, pokud nezbude chtít jezdit na koni, nebo na kole.
Avatar - xxc
8. 8. 2019 09:27
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Toho sa dotyka druha veta, ludom nove dane asi nevadia, ked si takych zastupcov zvolili. Alebo aspon vacsine to nevadi.

Ked automobilova doprava sa podiela na mizivom % znecistenia, nemoze ziadnemu normalnemu cloveku tak vadit, aby ju zakazoval a nahradzal o nic cistejsou elektromobilovou variantou.

Proste vacsina ludi je evidentne spokojna.
8. 8. 2019 09:38
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Nemyslím si, že většina lidí je evidentně spokojená. Pokud se jedná o Němce, ti jsou zvyklí držet h.bu a krok, ale např. žluté vesty ve Francii daly dost hlasitě najevo, že u pohonných hmot se daně zvyšovat nebudou.

Jiná věc je, že politici různými zákazy a nařízeními, prostřednictvím např. Ekologických plaket, se snaží velmi ztěžovat motoristům život a brutálně je tlačit do e-aut. Blíží se doba, kdy naplno zazní: Chceš se dopravovat individuálně? Mazej do e-auta! Nemáš e-auto? Mazej do hromady!
Avatar - Ozzman
8. 8. 2019 09:42
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Ty ekoplakety by podle mne až tak nevadily, pokud by je sakra někdo sjednotil, alespoň pro celou EU.
8. 8. 2019 09:54
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Sjednocení je jedna věc a vůbec nechápu, že to EU není schopná zajistit. Každý stát má nyní jiný systém, jiné třídy atd. Ta ekoplaketa je problém, protože se vyhlašují různá omezení a to pro různé úrovně ekoplaket. A např. ve Francii to vyhlašují den předem - v zprávách ? - pro jednotlivé departementy a nepoužívají značky na silnicích, takže projíždějící cizinci jsou velmi snadnou kořistí pro pokuty. A ekooblast Porůří např. zahrnuje i dálnice. Ty ekoplakety jsou docela mazec.
Avatar - Ozzman
8. 8. 2019 10:06
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jo, tam je to bordel, systém, jakým to má Německo je dle mne nejmenším zlem, většina novějších aut může kamkoli, je jasně dané kam které plakety smí a kam ne. Přidělení je dle velkého TP. Naštěstí ve Francii se to týká snad jen 4 měst ne?

Porůří - myslíš průjezd Dortumndem? Tam vede napříč hlavní tah, nebo to platí i mimo města ? Mám zelenou, tak jsem to neřešil :D
8. 8. 2019 11:05
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Já mám pocit, že to ve Francii postupně rozšiřují, navíc je v pravomoci prefekta to zavádět a vyhlašovat. Stejně se to zavádí v Rakousku, Itálii, tuším Portugalsku. Je to vopruz a dalších průměrně 30 - 40 EUR za plaketu a zemi. Takže na skle začnou kromě dálničních přibývat i eko nálepky a za chvíli neuvidíme na chodce na přechodech. Jsem zvyklý jezdit po Evropě, takže odhadem to je dalších cca. 150 EUR kromě dálničního "výpalného". Třeba při cestě z Prahy do Chorvatska zaplatím za dálnice stejně, jako za naftu.
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2019 11:15
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Až to všechno všude zavedou, podaří se jim stopnout individuální dopravu. Ovšem jsem zvědavý kde potom na své hloupé politické projekty vyberou DPH a spotřební daň.
Alkohol a cigarety to nezachrání,
že by tedy ELEKTŘINA?
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 11:19
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Viz má diskuze s třemadiamantama = nestopnou jen...
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 11:45
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Ze Švédka do Polska emigrovalo 2 500 švédů, nebo na jistých místech se nedá žít.
pro ilustraci - Za půl roku ve Švédsku 18 explozí, během týdne bouchlo 6 objektů, 25 lidí zraněných, jsou v tom byt, kostel, rodinný dům, diskotétka. Vše v Malmo.

Začíná to být sranda vid Hamunno.
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 11:52
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Co nám povíš na tenhle článeček Hamuno? https://www.idnes.cz/…-zahranicni_mato
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:30
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Že to je VELKÁ SLÁVA = že potravináři největší země světa = začali ve 21. trochu fungovat? 😊
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:41
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Super vid, sankce dokonale funují a pomáhaj Rusku :-)

A nějak si vynechal koment, jak západ uvaluje sankce a pak čile ze zlým ruskem obchoduje a jezdí tam častěji jak do Bruselu :-)
A když náhodou neobchoduje, tak západ obchoduje s čínou, Tkaže čína vezme motor Cummins, nalepí na něj logo Xuang Ghou Corporation a prodá ho rusovi.

Taky blbý co. Ony peníze nesmrdí, víme :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 13:37
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Samozřejmě daleko lepší by bylo kdyby světový společenství fungovalo tak jak kdysi po 2. světový bylo snad i myšleno = a když nějakej *** vpadne do cizí země = prostě ho svět vykopal zpátky za jeho hranice. A ty sou celosvětově jasný. Bohužel tak to neni tak aspoň ty sankce ;-)
8. 8. 2019 11:55
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Politici žijí v zásadě od voleb do voleb, co bude za dalšími volbami je nezajímá. Za těmi tlaky spíš bude průmyslová lobby s předvojem ekopomatenců.

Zatím mi to vychází tak, že e-mobil OK, ale malý do města. Na delší trasy auto se spalovacím motorem. To vede na zdvojnásobení aut, což je dost šílené, nicméně pro výrobce je to super a také to, že se bude prodávat více elektřiny a nakupovat méně ropy (možná), tedy více peněz zůstane "doma".

Automobilismus a nové generace ? Rozhodně se mění hodnotové žebříčky, je důležitější mít účet na facebooku a být on-line než se projet s benzínovou atmosférou po okreskách. Ale tak je to i historicky doložené.
8. 8. 2019 09:16
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Naprostý souhlas s Adou 8:34. A je úplně jedno, zda pár typů EV je v ceně pod milion nebo nad milion, jak píše autor článku, protože drtivá většina naší populace na ně nedosáhne. Statistiky zveřejňované tuším i zde, mluví jasně. Nové vozy si kupuje pouze cca 25% lidí, ten zbytek ojetiny v ceně do cca 230 tis. a stáří automobilového parku, dnes myslím 14,5 - 15 let, stále roste. Mimochodem, i v těch 25% je řada lidí, kteří "vysáli prasátko" do poslední koruny a tak ani oni v případě nákupu dalšího auta nemohou na EV ani pomyslet. Jak jsem vyrozuměl, tak řada lidí spjatých s aut. průmyslem se domnívá, že lidé v zásadě peníze na účtech mají, jen je nechtějí vydat za nové auto. Občas se objevuje volání po dotacích. Jenže kolik by tyto dotace museli činit, aby pokryli rozdíl mezi cenou ojetiny a EV? Pozn.: Osobně považuji dotace za nemravné, neboť ti kteří na EV nemají, sponzorují ty, kteří na ně víceméně mají. Každopádně kapitány našeho autoprůmyslu čeká od dalšího roku tvrdé probuzení a lakmusovým papírkem bude odbyt eCitigo v ČR, který lecos napoví. Masivní direktivní zavádění EV a omezování spalováků by u nás navíc v zásadě znamenalo rozvrat ekonomiky. Ale o tom příště.
Avatar - palix
8. 8. 2019 09:33
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Elektroautá sa rozšíria, keď budú cenovo a úžitkovo porovnateľné.
Ako bolo spomenuté - ak sa kupujú hlavne jazdené autá a priemerný vek je ca 15 rokov, elektroautá po takom čase už zrejme bude čakať nákladná výmena batérie. Na to jednoducho bežní obyvatelia mať nebudú. Ak daňovo obmedzíme klasické súčasné palivá, tak časom prídeme do bodu, že ľuďom sa bude žiť ešte horšie.
Samozrejme nezabúdajme na to, že akokoľvek je elektrina ako "palivo" v súčastnosti zvýhodňovaná..., keď a rozšíria elektroautá - dôjde k jej zdraženiu.
Budúcnosť nie je čo sa dopravy týka ružová... Predpokladám, že o pár rokov až desaťročí sa bude chodiť pešo, bicyklami, hromadnou dopravou... a niektorí budú cestovať po elektronických mapách s nejakou formou virtualnej reality.
Myslím, že skôr ako nejaký "všeobecný blahobyt" príde nejaká vojna.
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2019 11:18
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
To si ovšem EKO-marxisté neuvědomují ...
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 11:47
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Cílem neomarxistů je likvidace individuální dopravy pro 70% občanů, chtěj všechny nahnat do vlaků, mhd a a busů + na kola.

Pár zouflaců tomu ještě tleská, stačí si přečíst diskuze na profilu primátor Hřiba. Houba a ti co mu tleskaj tam valí bomby, člověk jen zírá kolik lidí má v hlavě vymeteno, ale dokonale.
8. 8. 2019 12:06
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Hlavne sa nerieši iná vec - že veľká časť tej dopravy je úplne zbytočná. Vyvážame mlieko do Poľska, a vzápätí k nám vozíme maďarské, kurence idú do Maďarska a u nás sa predávajú čínske prebalené v Čechách s nápisom "vyrobeno v EÚ", a tak ďalej. všetko je podriadené peniazom a každý obchodník bez mihnutia pošle zaoceánsku loď, flotilu lietadiel a kolóny kamiónov trikrát okolo sveta, len keď z toho kvapne nejaký zisk. Hospodárstvo nie je nastavené na plnenie potrieb ľudí, ale na plnenie vreciek oligarchov. Preto aj tá doprava vyzerá ako vyzerá.
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:22
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
vítej v konuzumní době. Zapoměl si na stovky nákladních boneingů co denně startují z Asie z cetkami z ebay a aliexpresu, které Evropa a USA kupuje jak magoři, protože 5 usd a free shipping vo*e.

K tomu světové ekologické katastrofy typu pralesy vykácené na biopaliva a palmový olej, měsíční a toxické krajiny kde s těží nerostné suroviny jako v africe, rusku (slavný norilsk) a dalších zemích, hořící sibiř a drancování lesů čínany tam, aralské jezero, milony tun plastů v ocenách, jaderný odpad atd

Ale Evropa to tu bude zachranovat větrníky, soláry a elektroauty. Hodně směšný vid
8. 8. 2019 09:49
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
E-auta jsou cca. 2x dražší - není ani náznak, že by to mělo být jinak - než auta se spalovacím motorem. Kupní síla firem / lidí se zvyšuje velmi pomalu, takže pokud budou politici dále tlačit e-auta, budeme schopni si pořídit nových e-aut cca. polovinu, než dosud nových aut se spalovacím motorem. Tím se výrazně začne zvyšovat stáří vozového parku a bude to mít i negativní dopad na ekologii. A v konečném důsledku se sníží počet lidí, kteří budou mít na individuální dopravu a významně se zvýší požadavky na hromadnou přepravu. U přepravy zboží dojde zcela logicky k výraznému zvýšení nákladů na přepravu a tedy i cen zboží a další důsledky jsou zřejmé.
Avatar - xxc
8. 8. 2019 10:38
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Len mi nejde do hlavy, preco sa ludia dobrovolne vzdavaju individualnej dopravy a volia tych, ktori im beru slobody.
8. 8. 2019 10:58
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Neznám volební kampaň během které by politici uváděli pro voliče negativní informace - např. že hromadně zakážou vjezd dieselů do centra měst a budou je nutit kupovat si e-auta za dvojnásobné ceny.
8. 8. 2019 11:58
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Čo to zas pletieš, si až taký naivný? Ľudia zvolia, koho im určia. Alebo si myslíš, že to ľudia na základe vlastného úsudku zvolili za prezidentku ženu, o ktorej dovtedy skoro nikto nepočul a ktorá sa "preslávila" iba tým, že presunula smetisko z jedného fleku na druhý? Ty si ju zakrúžkoval s vedomím, že je to dlhoročná dôveryhodná aktivistka, ktorá pre Slovensko veľa urobila a dokázala tým, že bude presadzovať slovenské záujmy a dôstojne nás reprezentovať? Nebuď smiešny.
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:02
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
ale ved je nas slnko jasnejsie ze niekto moc chce aby auta sa stali uz luxusom a nie beznou zalezitostou.... nieco mi vravi ze raz este auto bude len pre vyvolenych.. ako kedysi pred 50 rokmi ked ho mali jeden dvaja na celej ulici .... ono vsetko sa tak nejak nenapadne opakuje.. a ako aj vzdy vravim.. sinusovka nepusti .. vzdy vsetko prebieha da sa povedat v istych cykloch... takze sa obavam ze sa opat vratime do cias kedy auta budu len pre hornych 10 tisic .. nastastie nas ( aj mna ) by to este stihnut nemalo.. ale tym generaciam co pridu po nas ( o 20-30 rokov ) uz teraz vopred nic nezavidim... aj ked samozrejme netvrdim ze vsetko bude horsie... ale taka ta dostupna mobilita bude zda sa coraz vzacnejsia...
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 11:07
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Tohle ale neni sínusovka = to je definitivní ;-)

Prostě NEJDE dál a dál chrlit 100 milionů aut ročně = donekonečna

My si zlatý roky růstu Evropy za železnou oponou moc neužili = a když komunisti ekonomicky zbankrotovali = tak taky moc ne protože díky těm komančum tu sou dodnes menší platy příjmy majetek

No protože přes to NEJDE NAVĚKY tak momentálně fakt přichází.. to je ekonomika momentálně spojená s tim že se docela přemnožujem a hlavně šíleně rychle přemnožujem https://cs.wikipedia.org/…v%C3%A1_populace#… podívej se na ten poválenčnej růst = prostě na každýho nemůže navěky vyjít 1 barák a 2 auta. Eště víc to bouchne do očí když je ta křivka růstu eště za delší období..
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:12
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
ano s tym suhlasim ze nejde vyrabat stale viac a viac aut donekonecna... to je jasne .... ale rovnako nejde aby planeta uzivila 15 miliard ludi ... pritom spejeme k tomu.... asi to znie neuveritelne ale len od roku 1960 sa pocet obyvatelov na planete zdvojnasobil z 3,5 na 7 miliard ... ak to takto pojde dalej tak uz o 50 rokov to planeta proste "nezvladne"... nehovoriac ze do toho este zasahuje aj zmena klimy... coraz viac nepokojov vo svete a pod... auta uz casom ozaj nebudu trapit nikoho... budu ine vacsie starosti... auta budu potom uz riesit len taki ktori dnes riesia lietdla jachty a pod.. proste len ti vyvoleni...
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 11:17
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Tak ona uživí i těch 15 miliard = ale vlastně to bude stejně jako s těma autama = jinak než dneska
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:26
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
my to este nejak doklepeme ale tym co pridu po nas fakt nezavidim ....
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:26
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
my to este nejak doklepeme ale tym co pridu po nas fakt nezavidim ....
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 11:33
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
No ono má pravdu asi skoro URČITĚ Hawking = prostě MUSÍME na další planety

https://www.euro.cz/…-na-marsu-941319 :-)
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:40
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
tak on tusim daval nasej planete este nejakych 200 rokov ... proste je to optimista... nechcel nas moc nastrasit... 8-s ..
9. 8. 2019 10:48
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Ty seš fakt mimo. Na jaký jiný planety a jak by si tam chtěl migrovat? Nejsme schopný se smysluplně dostat ani na Mars a tam se žít nedá, tak jaký jiný planety by si chtěl osidlovat? :D :D
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2019 11:37
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Je to tak https://cs.wikipedia.org/…/Stephen_Hawking vymyslel ptákovinu = nekonzultoval to ryccardem ;-)

No schválně jestli se Muskovi povede to co si naplánoval = zemřít na Marsu = ale ne při přistání jak zdůraznil :D
9. 8. 2019 13:26
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Ty seš fakt zabedněnec. Jestli Musk chce natáhnout brka na Marsu, tak natolik technologie už postoupila. Zatím jsme jako lidstvo částečně zdevastovali jednu planetu, takže jestli myslíš že se nám povede upravit Mars pro život, případně se dostat k jiný planetě mimo sluneční soustavu, tak si musíš pár tisíc let počkat. V horizontu 100 let, ale nehrozí, že bychom se podívali výrazně dál než jednosměrně k Marsu. Nechceš tam s Muskem taky odlítnout zdechnout, že by tady byl od tebe klid?
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2019 13:59
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jo docela chci = na starý kolena nechcípnout v domově důchodců na Zemi ale na Marsu? Jo to CHCI :-)
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2019 11:23
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Až na to že my se nepřemnožujeme, pane, víme?
Přemnožuje se jen 9 zemí, které jsou jasně identifikované.
Zbytek světa populaci snižuje nebo zůstává na svém.

Tak nás laskavě do toho netahej a zaměř svoji snahu směrem k Africe a do Indie.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 11:31
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
No a tak to bylo VŽDY = že někde populace rostla rychlejš a někde ne. Ale MY LIDSTVO se poslední století množíme příliš rychle. A nejen Afrika ale populační růst po druhý světový = viz ten graf v odkazu = ten de samozřejmě i za náma = přes tvoje popírání základky nebo kdy to bylo

Přes fakt HODNĚ HLOUPÝ OMEZENÝ "nás do toho netahej" tak v Evropě bylo v roce 1800 asi 200 milionů obyvatel = dneska sme někde u 800 milionů. Eště v roce 1950 kdy se po válce rozjel ten největší růst tak to nebylo ani 550 milionů
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:50
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
ocenujem to ze chapes a vidis aj sirsie suvislosti .... takych nas je tu malo :yes:
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 11:51
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Odečti občany, kteří se v Evropě nenarodili resp. i ty kterým se tu nenarodili rodiče a spočti si, kolik milionů ti ubyde.

Pokud je jejich země neuživí, tak holt tamní vlády musí zavést systém za 1 dítě dostaneš přídavky plácnu 500 eur, za 2 děti dostaneš 100 eur, za 3 nic, za 4 nám zaplatíš extra daň 200 eur a třeba za 10 nám zaplatíš 3 000 euro? Nemáš? Nedělej si děti, pokud to ignoruješ, zavřeme tě. Nazdar, těšilo nás.

Neuživí vás vaše země? Sorry, tak pokud máte moc lidí, tak se budete muset umlátit klackem navzájem.
Nemůže si někdo nadělat miliardy lidí a čekat že mu je bude někdo jiný živit. To je jako kdybych si ted šel půjčit 5 mega a chtěl abys mi to splácel ty, protože já na to nemam a mam velkou rodinu co musím živit a ty mi musíš solidárně pomoct abych se měl líp.
8. 8. 2019 12:08
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Radikálne, ale asi to už potrebujeme. :yes:
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:17
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Na jisté situce jiné než radikální řešení nefunguje.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:19
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jako extrémisty jako ty = vyřadit z provozu? Jako se to dělá v Číně nebo dodnes v Rusku? No to taky de :-|
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:42
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Extrémisty jako si ty odstavit od moci než bude pozdě :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 13:35
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Já bohužel moc nemám = to bys myslim docela ČUČEL :-)

Mě by stačilo kdyby extrémisti jako ty = neměli dětinskou radost když má nějakej malej úspěch největší země na světě = zrovna která nám obřim způsobem uškodila

Ale podobně se radoval z NAŠEHO růstu
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:21
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Bariku = ty si fakt mimoň z mimoňova = z tebe maj hajzlíci křivý jako je Pitomio = fakt radost = co by bez lidí jako ty dělali :-)

V tuhle chvíli je jen tady u nás asi půl milionu cizinců = co tu pracujou. I tak dalších asi 400 tisíc chybí. Co myslíš že se stane = když všichni zblbnou na tvou úroveň = a těch 500 000 lidí zejtra vykopneme? ;-)
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:35
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Já psal něco o tom že chci někoho vykopávat? Nebo že sem nepustím vůbec nikoho?
Kde?

Já píšu o tom, že sem nejde pustit všechny co sem chtěj.

Cizinci pracují u nás jsou slováci, bulhaři, rumuni, poláci a občané bývalého sssr, tito tvoří 80%, zbytek je pár ajtáků a expertů ze španělska, itálie, německa, francie a británie co sem odešli protože tam není práce. Všechno povětšinou hodnotní lidé se vzděláním nebo manuálně zruční a ochotní pracovat. Nečkaj na dávky, dotace, nevraždí lidi, noekrádaj, neznásilnují, neodpalují bomby, neničí majetek.

Umíš rozeznat ten rozdíl?
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:41
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Tohle už bylo o hodně lepší :yes:

Ale nevraždí se a neznásilňuje podle národnosti = tos nevěděl?

Uměle připravenou vlnku po přepadení Krymu nám byl čert dlužnej ale https://hlidacipes.org/…emecku-na-dosah/
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:46
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
jasně, proto 60% trestných činů ve Francii, švédsku, británii, německu, španělsku, itálii atd páchaj migranti asijského nebo afrického původu popř. potomci těch co sem z těchto oblastí přišli, tj II generace.

Musíš si umět sehnat informace, víš, ono některé vtipné země typu Švédsko napíšou a daj do statistiky, že znásilnění provedl švédský občan, už nenapíšou že přišel před 3 lety z Eritreje a jmenuje se Muhammad. prostě je to švédský občan. Tečka.

Mě neoch*iješ rohlíkem, moc dobře vím jak to chodí.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 13:46
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Už sme se o pár věcech bavili a nevíš = jen čteš ruský hoaxy = a si jejich velkej fanda = asi holt CHCEŠ vidět svět po jejích ;-)

To jak seš nadšenej z každýho JEJICH úspěchu je smutný = za století dozadu nám nikdo tolik neublížil. Dnešní stav státu a platů a všeho = je furt danej jejich vlivem v druhý polovině minulýho století
Já mám radost z podobnejch věcí = ale NAŠICH

A popravdě i to kradení po revoluci = to je v uvozovkách normální = takže taky furt jen dopady odchylky kterou sme šli od 1948. A to bohužel trvá dodnes. Bude to chtít eště tak dalších 30 let = než budeme v normálu = myšleno ekonomicky ale bohužel i z pohledu sociologů. Co tenhle rohlík?
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 14:08
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
jasně, ruský hoaxy běžně píšou západní weby, nezávislé stránky co informující o celém světě, kdy krom švédka rozeberou v druhém článku bezpečnostní situaci v africe, v třetím v anglii, ve čtvrtém v číně, pátém v japonsku + samotní občané té které země.

Sou dvě možnosti - Bud máš fobii jako bratr Cibulka, že za vším vidíš rusáky anebo je FSB a GRU nejlepší špionážní a deziformační služba na světě a ostatní jsou za nimi o 70 námořních flotil dál.

Tak si vyber, já protože netrpím paranoiou to šacuju na verzi A.
Takže můžu ti říkat Cibulko? :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 14:56
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Nebuď eště větší idiot = takže PROČ máš furt dokola dětinskou radost z každýho úspěchu země co jen díky ní sme někde na třetině Rakouska = a to už sme za těch posledních 30 let hodně vystoupali?

Neni lepší = radovat se z toho samýho o nás? Jak už se to tu zase zlepšuje = že z nějakejch 10% úrovně rakouskýho rozpočtu po revoluci = sme už na tý třetině?
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 14:10
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
A když už jsi ten Cibulka,všichni sou ruský fízlové, co říká siderické kyvadélko? Už si ho použil? Co říká? Jsem agent KGB nebo spíš GRU? Ono je to dilema čéče :-) :-)
Avatar - Ozzman
8. 8. 2019 14:37
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Cibulka je top !:D mne je ho líto, že mu to snad jednou fakt hodím :D
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 14:49
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jeho volební letáky sou vždycky nejlepší, hlavně ten název strany na 15 řádků. Prostě Cibulka je jinej level no. Hamuna ho svým stylem hodně připomíná.

Druhá možnost je, že mu okupační tank v 68 přejel kačenku co za sebou tahal na špagátu. Vono trauma z dětství se pak přenáší i do dospělosti :-)

Tak co hamunno, máš doma siderický? :-)
Avatar - Ozzman
8. 8. 2019 14:52
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Já si stejně myslim, že je to prostě komik :D Něco jako ANO vytrollíme Europarlament :D Akorát on to dělá líp a dlouhodobě a neúnavně :D

Podobnej Troll je ten z Řádu národa :D
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 14:56
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Bud to dělá tak dobře, že by se měl dát na dráhu herce anebo tomu fakt věří, pak je otázka z čeho zblbnul.
Každopádně kvalitní matroš :-)
Avatar - Ozzman
8. 8. 2019 14:59
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
http://www.youtube.com/watch?…

Dejme si jednu jednohubku :D Doporučuji celé :D Imperátor Sládek tomu dá třešničku :D
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 14:57
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Ne ty si jen ňouma = kterej se raduje z cizích plusů

Bohužel zrovna z těch cizích = který nás stály.. fakt HODNĚ
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:00
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Nevím z jakých plusů u nás bych se měl radovat, když tu žádný nejsou.

Že tu šlape montovna a staví se víc skladů?

Kdybysme uměli vyvinout a vyrobit to co Rusko, ve vlastních fabrikách, tak bysme si mohli ale hodně hvízdat.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:08
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jj bohužel = i ty sklady a montovny = sou důsledek socialismu

Lišíme se asi právě v tomhle = ty odmítáš nebo nechceš nebo neumíš vidět i tyhle relativně jednoduchý souvislosti

Ale giganticky sme šli od doby kdy nevládne komunista = nahoru

Srovnávat co si může dovolit největší zem navíc přirozeně díky nerostnýmu bohatství ultrabohatá a malá jako my, kde ten zrovna ten rus v bilionech uškodil = a i to naše skromný nerostný bohatství = přesunul k sobě abys zas nebajkařil jak to bylo výhodný = tak srovnávat možnosti naše a německý nebo dokonce ruský = je naprosto mimo

Furt to samý PROČ nejsi nadšenej z našeho obřího ekonomickýho vzestupu = ale z RUSKEJCH drobnejch plusů?

Tvá první věta je fakt TOTÁLNÍ KRAVINA = odmítáš všechny dostupný čísla? Včetně třeba dramatickejch zlepšení zdravotnictví atd.? Sakra komanči to od Aše po Kamčatku zabalili = protože jim došly prachy vole!
Že ty to asi hodnotíš podle SEBE a ne podle STÁTU = to je asi jediný vysvětlení proč to máš v hlavně obráceně
Takže jo = určitě existujou jedinci kterejm bylo za socialismu líp = o tom žádná
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:20
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jasně zdravotnictví šlo nahoru, ale 15x toli lidí žere psychoprášky, 5x tolik lidí je nemocnejch protože stres, deprese, strach, nekvalitní jídlo a spěch. A o kolik je víc sebevražd vid.

Jinde za 30-40 let zdravotnictví nahoru vůbec nešlo. Navíc objednací termíny tady ke specialistovi takový, že kdybys měl nějakej vážnej problém, zdechneš než se tam dostaneš a úroven nemocnic mimo velká města je tragédie. Dej se operovat někde v Benešově nebo Český Lípě atd. Přeju hodně štěstí.

Rusko nám za uran a výrobky vůbec nic neposlalo. Ty Iljušiny a Tupolevy nám poslalili čínani, celou armádní techniku taky, ropu nám vozil tanker z arábie vid, plyn z USA, lokomotivy Sergej byly z Rumunska a kombajny Niva z Finska atd.
Odkud byla železná ruda a další suroviny těžko říct, asi z Německa.A atomvky nám postavili Italové určitě.

Tady je zas sranda dneska.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:38
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
No a vidíš jak už ZASE PLÁCÁŠ ŽVANÍŠ LŽEŠ = prostě to tak OBRÁCENĚ asi chceš vidět

Rok 1970 počet sebevražd 2824 loni polovina https://eurozpravy.cz/…d-je-alarmujici/ než začneš vymejšlet že v tom bylo i Slovensko tak ČSSR měla tehdy MÍŇ obyvatel než dneska česko
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:41
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jasně, tady každej tejden skáká někdo pod metro a vlak nebo z okna. Máš v tý krásný statistice taky předávkování drogama,práškama upití se alkoholem atd?
Možná bys dostal jiný čísla.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:48
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jj za socialismu se nedrogovalo = fakt trapný bariku = když si zjistil jak moc drsný to bylo se sebevraždama za komunistů. A že to je PŘESNĚ NAOPAK než se snažíš tvrdit

No mě víc sere to jak otáčíš = veřejně dostupný = ekonomický čísla. To co způsobilo ekonomickej propad jak kráva a nejen ekonomickej https://www.facebook.com/…152963423674009/ považuješ za to super a náš pomalej ale na druhou stranu obří vzestup = na ten bliješ

Jo bohužel návrat na pozice než to komunista vzal do ruky a způsobil to co Zeman popsal krátce před revolucí = a ten text asi spíš znáš = a co velestručně zmínil na tý Letný = tak návrat na tu úroveň PŘED komunistickym propadem = to bude chcít minimálně dalších 30 let spíš i víc. Pak teprve se zas přiblížíme úrovni Rakouska = připomenu že po 2. světový sme byli dokonce fous před nim. Že v roce 1989 sme fakt ale fakt NEBYLI před rakouskem lidi neměli plat jako rakušan atd. = to dá jistě i tvoje hlava
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:58
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jo drogovalo, toulen, iron, barbituráty a umělecké elity měly i ten heroin a koksík.
Barbituráty měl v oblibě i underground vid, takovej Miki Volek v nich jel těžce.

Jde o ten poměr vid, thedá tak 3 lidi ze 100, koncem 90 let tak 20 ze 100 :-)

Kolovrátku, o Rakousku už si nám tu napsal 987x, Rakousko mělo proti nám asi desetinu fabrik, většinou jen lehkej průmysl a těžilo ze spolupráce s Německem.

O tom, že to tu řídili v 70 a 80 letech podniky a výzkumáky pitomci, kterým šlo jen o vlastní koryto a báli se inovací už jsme se bavili a mluvil o tom i tvůj oblíbenec soudruh Jakeš v legendárním projevu. A o flákačích a rozkradačích taky. Kdybys ho poslouchal, nebo ti sloužila pamět, nemlel bys tu dokola jak zaseklej gramofon.

Já za lidi co to řídili nemůžu, já sem v 70. letech ještě nebyl na světě a v 80 chodil tak do školy a školky. To si vyřid s rodiči a příbuznými a kamarády, co tu dobu tvořili, jak tu pilně pracovali pro blaho nebo spíš jak se fláklali, kradli a báli o dobré koryto tak, že nic nedělali, protože kdo nic nedělá, nic nezkazí. Mě do toho netahej.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 18:30
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Teď si popíral že za socíku se drogovalo = a najednou máš přehled kdo a co? :-!

S tim Rakouskem s kterym sme bejvali společnej stát a je podobně velký a v sousedství a je to výbornej příklad = to byla pravda poprvý a bude i po 988 = otázka je proč se tomu tak bráníš. Tak to prostě je = když po škole nastoupíme oba na zhruba stejnej plat a před důchodem budeš mít 10% toho co já = začneš to považovat za FAKT TĚŽKEJ PRŮSER?
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 16:03
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Řekni tu to ještě jinak - systém je tak dobrej, jak dobrý sou v něm lidi. Protože lidi stáli a stojí za houby, stojí za houby i ty systémy, v některý oblasti jeden víc a druhej méně, v jiný zas opačně.

Jak to říkal soudruh Pláteník? Musíme tu práci dělat s lidma co máme, i když nejsou dobrý, nikdo nám lepší nedá. :-)
Neomarxisti z EU holt chtěli Pláteníka obejít, šli na to jinudy, hodlali si holt jiný přivést, jenže to se hodně přepočítali a ještě hodně se tu budeme divit.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 18:28
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Teď si tvrdil = jak byli za socialismu lepší = a teď zas že stáli za houby?

Já citoval teda parafrázoval Čapka = ty soudruha https://www.novinky.cz/…naucili-40292560

Divit se čemu = jak nebudeme s Čínou v mínusu v jednotkách bilionů ale v desítkách? Že už to nestačí pokrejt plus z EU? No to se může stát
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 23:51
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Byli lepší mezilidský vztahy, ale kradlo se a nemakalo. Ted se krade na jiný úrovni a 50x tolik, ale krade třetina lidí protože ti ostatní užnemůžou. A fláká se 10% lidí co tehdá, protože už taky nemůžou.
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 23:54
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Divit se budeš tomu, až tě tady Mustafa s Omarem převálcujou, tvoji probruselštví eurohujeři a neomarxisti tu odhlasovali, že kdo tu žije 5 let a má povolení k pobytu, může volit ale HLAVNE být volen.

Takže milý neomarxisto, až Mustafa s Omarem bude mít v tojem městečku 30% obyvatel, zvolí si tam svého zástupce a počkaj pár let, až budo mít 55%. Pak se budou dít věci, nechtěj se toho dožít!
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:28
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Chtěl si napsat bez Číny jsme v loji, zejména pod taktovkou EU, které vyhazuje miliardy EUR za ekonomický vyžírky a za debilní větrníky, soláry, dobíječky, vodík atd.

To v loji budeme a hodně brzy, na to si můžeš vsadit.


Jestli se těšíš na to, až tu budeš muset povinně jezdit na kole, na baráku mít panely a na zahradě větrník a soused bude Muhhmad a Abdulah, tak si to užij. Až tady tyhle vymoženosti zavedou tak já mizím pryč.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:33
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
A to je ta další zásadní výhoda proti vládě komunistů kterou adoruješ. Můžeš = klidně. Mám spolužáky co šli za byznysem do Vietnamu a do konce života nevydělám to co oni

Je ti bližší Rusko? Di = když seš pracháč = bude to v pohodně. Jestli si průměr = bude to horší než tady = jak víš, i když se tomu vyhýbáš jak čert kříži. Jestli si důchodce s ruskym důchodem = do toho by nešel ani fanatik :-)

Že po evropě sou sousedi takový z jakejch máš amok = tak nějak může římská říše = tos přišel o víc jak 2 tisíce let pozdě = možná by sis moh skočit na test DNA = hlavně aby tě pak nemiglo :-!
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:04
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jinak sankce fungujou opravdu, i ty druhý - ruský - po ukrajinsko-ruské krizi jaksi Rusko zakázalo dovoz věcí z Ukrainy a hle, slavný ukrajinský Avto Kraz, co dělá nákladáky (a který tam postavili samo za sojuzu) už krachuje.

Bez Ruska sou v loji, jenže Rusko je nepotřebuje. Místo Krazu kupujou Kamaz a Ural.
Ted kdy krachnou ti co dělali pro rusko věci do raket a letecký techniky :-)
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 14:27
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Já sem nadšenej z úspěchů země, o který místní hejlové tvrdí, že ožralej mužik neumí vyrobit matičku a kladívko, plácá sankcím a on ten rus pořád ne a ne zbankrotovat, staví jaderný elektrárny po celým světě, exportuje zbraně, zemědělskou a stavební techniku, auta, nákladáky, motorky , letadla, lokomotivy, potraviny, má výrobky které nikdo jiný nemá nebo jen nejvyspělejší země jako usa, kanada či japonsko.

Tady hejl co dělá v německý montovně u pásu otroka, kde montovna připravuje POUZE celky pro finálovou kompletaci v něměcku, kde pak slíznou hlavní výnos a tu přidanou hodnotu (tady není žádná), tady investice do vývoje naprosté minimum, tak takový hejl tu kejhá, že rusko nic neumí a nedělá.
To je paradox.

Já díky tomu že se o techniku zajímám vím moc dobře co Rusko dělá a umí a to lidi jako ty štve, protože ty potřebuješ jako protivníka důchodce co volí Babiše nebo Okamuru nebo nějakýho otroka z kolbenky, kterej má sice lidovou moudrost a někdy dobrý názory, jenže narozdíl ode mě se v diskuzi neumí bránit, protože nemá informace a neví. A když už nevíte kudy kam, vytáhnete pravopis a řešíte, že Lojza napsal výtr místo vítr, abyste odvedli pozornost od toho na co reagovat nechcete, protože se vám to nehodí do krámu. Jenže já měl na školách z češtiny vždy 1 a 2, takže smůla. Navíc básničku nebo písničku ti vyfiknu během půl hodky.

Takže tomu Lojzovi můžeš lejt do hlavy o hoaxech a jak je východ hrozba a jak už krachuje, vono realitou sou postavený domy v Moskvě, Petrohardu a okolí, čisté neposprejované ulice, parky, obnovení zemědělství, investice do průmyslu a ruský firmy co vlastní firmy na západě atd

Já tu rozhodně netvrdím že Rusko je dokonalé, žádná země není, je tam spousty korupce, je tam spousty oblastí co potřebují investice a lepší organizaci, ale je tam taky spousty šikovných lidí a chytrých mozků.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:02
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Na ideologii moc nejsem = na fantasmogorie o mě už vůbec ne

Jak je na tom v průměru reálně Rusko vim. Nevim jestli ty = jestli si ty drobný plusy co občas zmíníš fakt maluješ jako celek a reálnej ti uniká. Nebo víš že z česka bys na důchod do ruska fakt ale fakt nechtěl

Bláboly že je tam spousty šikovných a chytrých = si nech pro někoho svý úrovně. To je v každý zemi = to kam rus doved svou na přírodní bohatství velmi bohatou největší zem na světě = místo kde mohla bejt = to už tak běžný neni

Momentálně je nad nima už i nedávno fakt zaostalá Čína = a bude hůř. Ostatně číňan co má všechno a všechny včetně rusa u ***e https://www.idnes.cz/…_zahranicni_baje možná připomohla i k těm aktuálnim požárum = i když tohle se asi s jistotou nedozvíme
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:06
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Čínan umí všechno, jj.

Leteckej motor třeba dodneska postavit neumí vid.

Vono to není taková prča.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:17
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jo číňan všechno ukrad okopíroval atd. A je jich miliarda a půl = to se maličko snáz hledaj hlavy = než v našem 15ti milionovym státě co sme pro jistotu rozdělili

Že ty si vymejšlíš nějakou věc do který se nevrhnul = nemá žádnou hodnotu. Prostě když se se zázemim miliardy a půl lidí zejtra rozhodnu = tak bude. Tohle už je taková docela HODNĚ ŠPATNÁ analýza bariku

Takže zjednodušíme = tak nějak z principu = v jakymkoli sportu = nás prostě číňan spíš porazí

A teď se se soustřeď = PROTO je životně NUTNÝ aby sme my evropaní táhli za jeden provaz. Jinak sme = malý chudý státy jako my = víš kde ;-)
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:23
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Von se čínan rozhodnul, ale nějak mu to nejde. A celej kosmickej průmysl má postavený na ruském :-) Stíhačky taky kupuje od ruska.
Ještě kdybys o tom něco veděl, to by bylo dobrý.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:27
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
No on číňan přece OPRAVDU kopíruje všechno = okrádá všechny je mu fuk jestli zrovna rusa nebo amíka nebo čecha. Je hezký jak se prsíš přehledem = kterej neni v globálu nijak důležitej. Zajímá tě to = fajn. Víš něco o čínskym hifi? Nejsi kvůli tomu blb. Kvůli tomu že přesně otáčíš jak je to s českou ekonomikou = to už blb si. Že se raduješ z ruskýho úspěchu a o českym naprosto LŽEŠ že žádnej neexistuje = to si taky blb. Neber to jako urážku = ale jako konstatování

Dobrý by bylo = kdyby tobě šlo spíš o to česko = než o rusa. A když už si vytáh to vědění = kdybys věděl jak a proč NAŠE ekonomika = je tam kde je. Když už meleš o důchodcích který nemaj = tak PROČ nemaj. Asi tak ;-)
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:36
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Máš blbý to, že mě je Česko a vychcaní lidi tady nějak putna. Mezlidský vztahy tady po roce 1989 šly brutálně dolů, lidi se k sobě chovaj výrazně hůř. Lhostejnost, argoance, vychcanost, zlodějna, snaha druhýho využít.

Já sem v podstatě globalista, ale v jiném smyslu než si tu definici představuješ ty.

Já umím obdivovat práci a umění různých lidí, nedělám rozdíl jestli je to čech, američan, rus nebo čínan. Nejsem tady na to citově vázanej, když budu zítra Na kubě, za měsíc v USA a za rok v Rusku, je mi to jedno a hroutit se teskem po domově fakt nebudu. Sem tu jen z pohodlnosti a zvyku, ale pokud se to tu časem nějak výrazně změní, nebudu tu ani minutu.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:43
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jo to JE BLBÝ = že ti je bližší rus než česko

Kecy o mezilidskejch vztazích si nech pro někoho s IQ tykve = to už dávno předtim popsal Čapek = nechce se mi to hledat takže parafráze = kdo byl *** bude *** a kdo byl slušnej bude slušnej
Tam to bylo asi spíš k blížícímu se nacismu a tehdejší změně = ale to je to samý.

Hezky ses popsal = dám spíš na to co si reálně napsal = na socialistický Československo máš hezkej pohled na to po ekonomickym bankrotu komunistů silně negativní. Stejně tak na celej náš kontinent = na Rusko který náš gigantickej propad ve všem https://www.facebook.com/…152963423674009/ způsobilo = nesčetnejma příspěvkama silně oslavnej
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 15:48
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Jo, možná je mi blíž amík, rus nebo třeba mexičan.

Divný je, že těch blbců nějak přibylo vid. že když spadneš na ulici, 6 z 10 lidí tě bez zájmu přejde, že už se děti nedělí na hrišti o meloun, sousedi si nepomáhaj a nepůjčujou věci jak dřív že že podvnodínků je x tolik jak za totáče. Samozřejmě že v každý době a systému sou ***, ale v tomhle tady jich je suverénně nejvíc.

Je to morální bahno a úpadek lidského charakteru a společnosti. Mamon, sebestřednost, zloba.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 18:35
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Prachy a moc = provázej celou historii lidstva = nikdy nebylo jinak

Že to socialismus pro těch spodních xy stovek milionů popřel ale jak papaláši tak různý veksláci a další vychytrálci si užívali západního zboží = to víš stejně jako já

Viz ten Čapek = lidi sou furt stejný = ty asi myslíš že někdy je to víc vidět. Nejradši mám komunisty co privatizovali apod. a dneska sou tvrdý kapitalisti = asi 30% firem privatizovali komunisti. Jeden slovenskej komunista co dle všeho krad už za socialismu na PZO a i díky současnýmu prezidentovi se velmi pěkně napakoval v 90. letech = si teď za roky co je ve vládách ČR připoslal 6,5 miliardy = a majetek mu za dobu co je vicepremiér a předseda vlády = stoupnul o 40 tisíc milionů. Tyhle komunisty mám úplně nejradši :D
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 23:49
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Já mam nejradši neomarxisty a ekomarxisty, co nemaj rádi komunisty. To je největší prča co může být. :-) :-)

Seš toho zářným příkladem.
8. 8. 2019 19:24
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Okupace 1968, železná opona, RVHP, koncentráky ... to bylo panečku vono, to se to vegetilo.
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 23:48
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Na našem území byly koncentráky? A v 70 a 80. letech, kde?
Umíš rozeznat rozdíl mezi bolševiky a komunisty?
Avatar - Barrichello
9. 8. 2019 21:47
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
V Gulagu s wifinou pod dohledem zelených neomarxistů je to lepší já vím. https://www.info.cz/…alova-42468.html?…

Těs se, náká ta vyvlastnovačka brzo přijde.
Avatar - Barrichello
9. 8. 2019 00:14
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Bláznů je dost, jeden z nich se jmenuje Salvini a dělá to sakra dobře. Evropa by takových potřebovala nejméně 200!!!

https://eurozpravy.cz/…e-o-ne-ma-malta/?…
9. 8. 2019 10:49
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
to ale nechtěl slyšet. Jasně my (Evropa) se nepřemnožujeme, ale odborníci typu hamůna ti budou tvrdit, že i tak to musíme MY v rámci Evropy řešit, takže ti jistě rád vysvětlí, že mít děti je špatně :D
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2019 11:39
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Nezvažoval si léčení?

Nemyslim blbosti = ta léčit nejde :-)
9. 8. 2019 13:28
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Hele neposílej nikoho na léčení. Spíš tady přestaň opruzovat a choď zase na přednášky Hnutí Duha, ať načerpáš nový moudra a můžeš se tady oslňovat moudrem ty tragéde :-D
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2019 14:02
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Dyť řikám že to léčit nejde = prostě už zůstaneš takovejhle :-|

Aha tak tady je ten problém = no já to nemám od Hnutí Duha = který ty jaksi považuješ za idioty = kdo jinej by tak prosazoval ZDRAVÉ ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ PRO ŽIVOT a PESTROU PŘÍRODU

Bohužel další obory lidský činnosti = se s nima začínaj nějak víc a víc shodovat = jako že by na tom něco bylo? :'-(

No když ryccardo řiká že URČITĚ NE = tak to by to s tou přírodou = mohlo bejt už docela hodně vážný :-!
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 11:48
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Můžeš specifikovat kdo se přemnožuje? Evropa to opravdu není, ta vymírá....

Ti co se přemnožují si to musí řešit u sebe.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:16
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
No ale takhle svět nefunguje = i když to tu a tam nějakej úchyl už zkoušel :-)

Ale samozřejmě můžeme udělat 38 tisíc kilometrů dlouhou hranici podél Evropy = tohle má Trump trochu snazší :D

Jak vidíš třeba momentálně na situaci v Česku https://www.kurzy.cz/…-lidi-za-22-let/ zoufale tu chybí statisíce lidí

Tak znova = tak jak si představuješ = svět nefunguje. Ale ty odmítáš pochopit i celkem jednoduchý domácí = dodnes tu chybí prachy = protože socialismus ;-)
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:25
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Nemusíme dělat žádný hranice, stačí ohlídat přístavy. Hranice je nutná jenom s Asií, tam se jedná o pár zemí. Na ostrahu by měla být nasazená společná evropská armáda nebo hraniční patroly s drony, terénáky, psy. Pokud by to nestačilo tak pak až teprve plot.

Lidi bez dokladů nebo ze zemí, kde nejsou válečné konflikty okamžitě vracet.
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:11
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Neboj, dozraje doba kdy lidi politiky vymetou od koryt a bude včechno zas jinak. Dějiny se pořád opakují.....
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:24
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Tak tady je asi ten NEJZÁSADNĚJŠÍ rozdíl = ty se na to kdyby těšíš = já se děsim ;-)

Další drtivej propad ve stovkách bilionů a zaostání https://www.facebook.com/…152963423674009/ bych fakt ale fakt NECHTĚL

Jinak = nekritizoval si ty mě ve vedlejší diskuzi = že nediskutuju k tématu článku? :-!
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:27
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Ještě si nereagoval. https://www.idnes.cz/…-zahranicni_mato

Jak se německé, francouzské a další delegace střídaj v Moskvě, čile obchodují i přes sankce a jak díky sankcím roste ruské zemědělství a většina průmyslu.

Blbý co :-)
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2019 11:20
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
… hlavně že ve svých ostatních příspěvcích elektromobily vítáš a chválíš je.
Ona korouhvička nemůže za to, že se otáčí, za to může vítr ………… :no:
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:31
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
nie je elektro ako elektro... ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:05
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Ono mozek nemůže za to že blbě funguje = za to můžeš ty :-!
8. 8. 2019 11:46
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
No keď myslíš... Tak budeš jazdiť na bicykli. Aspoň budeš zdravší.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:26
Re: Elektromobily jsou nezastavitelný trend
Zkusil si někdy elektrokolo? Boží :yes: :-!
8. 8. 2019 09:17
Elektromobily poškodzujú cesty
Práve som si prečítal článok o tom ako e-autá v Holandsku poškodzujú cesty . https://auto.pravda.sk/…rdia-holandania/
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:27
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
elektromobily mi davaju zmysel ked su mensie ( tym padom aj lahsie ) nieco ako elektricky Up alebo Zoe ( alebo I-mev od mitsu ) ktore budu po meste skutocne sikovne a aj cenovo este uchopitelne ... inak je jasne ze 2 tonove elektromobily za 2 melony su nezmysel... ale tak biznis opat vladne..
8. 8. 2019 11:50
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
To sú riadne vtákoviny teda...
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:52
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
asi tam na tych plytcinach moc kvalitne cesty nemaju... ;-) .. ved kdejake SUVecko dnes vazi 2 tony... o autobusoch dodavkach a nakladakoch ani nevravim ( a tych je ich pritom na cestach tiez dost ) ... takze mozno sa setri uz aj na asfalte .. nedivil by som sa.. ved doba setrenia je na svojom vrchole da sa povedat.. nikdy sa tak nesetrilo vo vsetkom ako dnes ... kazdopadne za mna je to docela marny pokus ako elektroautam poskodit meno

PS: alebo mozno tam tie ich cesty robia aj nasi cestari :D .. tak uz je to jasne ... ved sa mi staci pozriet z okna na hned prvu cestu a nevidim.. "sama jama"
8. 8. 2019 11:59
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
Nevím jak ty, ale já jsem v Holandsku autem byl vícekrát a silnice tam mají velmi dobré, s našimi je nemá vůbec cenu srovnávat.
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 11:59
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
ved aj madari maju lepsie ako my ... este aj tie uzke kdejake cesticky v zemplinskych vrchoch v malickych dedinach su ako z rozpravky ( ide o pokracovanie nasich slanskych vrchov ) maju ich uplne v pohode.. ale u nas? jamy aj na hlavnych cestach .. toto ja nepochopim nikdy ...
8. 8. 2019 12:10
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
Ale prd majú. Vidno, že si toho u našich južných susedov ešte toľko nevidel. Je to ako u nás, nič lepšie ani horšie. Diaľnice majú horšie.
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 12:13
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
je vidno ze je nevidno... ;-) .. sotva k tomu viac nieco dodam .. nazor od nazoru je iny.. ze jo... asi tolko k tomu
8. 8. 2019 12:18
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
Vždy nájdeš nejaký extrém. Ale celkovo by som maďarské cesty nad tie naše nepovyšoval. Jedine že by si bral v úvahu iba východ a tretiu triedu cez osady a dedinky mimo všetkých hlavných aj vedľajších ťahov. Je jasné, že na úzku asfaltku, ktorá vedie do troch dediniek, ktoré majú 500 obyvateľov všetky dohromady, nikto prachy na opravu nedá.
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 12:09
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
teda ta gambia ..... to ma rozsekalo :-[] ...
8. 8. 2019 12:12
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
Vedel by som ti nafotiť ešte krajšiu. Ale je to prípad od prípadu, cesty, o ktoré sa niekto stará, vyzerajú lepšie, tie, o ktoré sa nestará nikto, vyzerajú adekvátne k tomu.
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 12:16
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
tak samozrejme najdeme vsade rozne cesty... ale to porovnanicko s gambiou proste pobavilo ... preco zrovna gambia.. to je sila ... akoby sa to nedalo porovnat s nami alebo polskom ci chorvatskom... to uz mohli porovnat rovno s salamunovymi ostrovmi alebo nejakym bhutanom ked chceli byt fakt nejak extra zaujimavi :-[] ...
8. 8. 2019 12:19
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
to vieš, novinárikovia
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:27
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
Co co novinárikovia? :-|

Sem tak trochu novinář :-!
8. 8. 2019 12:15
Re: Elektromobily poškodzujú cesty
Hlavne tvrdenie, že z gúm EV ide do vzduchu toľko pevných častíc ako z výfuku dieslového Golfu absolútna kravina. To ten o 200 alebo 300 kg ľahší Golf sa nad cestou asi vznáša a gumy vôbec nederie, kdežto na EV sa menia asi každý druhý týždeň...
Avatar - KANKUNEN
8. 8. 2019 11:53
EV jak mobil
Hlavně čínské EV budou levnější a nebudeme dovážet tolik ropy , ale Čína zaplaví náš trh levnějšími EV. Nebude nejprodávanější na světě ani Corolla, ani Golf, ale xung xong. Tablet na kolech.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:05
Re: EV jak mobil
No zaplavený čínskejma šmejdama UŽ SME = sme asi 2 biliony v mínusu = za jejich napodobeniny a další šmejdy https://www.idnes.cz/…927_eko_euro_rts
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:29
Re: EV jak mobil
Pokud chceš do číny vozit luxusní auta, kosmetiku, šperky, hadry, vína a lakohol atd musíš logicky umožnit čínanovi vozit do EU cetky a šmejdy. A naíc tam mít svoje továrny kde vyrábíš svoje cetky pod svojí značkou a vozíš do světa.

Bez vývozu do Asie a USA a bez továren tam slavná unie do půl roku krachne.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 12:32
Re: EV jak mobil
Takže něco jako kdysi indiáni a evropani = ale obráceně? :-!

My jim naši kvalitu oni nám cetky napodobeniny a šmejdy? :-)

V našem českym případě s prodělkem v bilionech = aneb to co všude po světě vyděláme = přepošleme do Číny? ;-)
Avatar - Barrichello
8. 8. 2019 12:38
Re: EV jak mobil
Co si EU dovozci v Číně objednaj, to dostanou.

Němec vyrobí kvalitní gola ráčnu za 25 euro. Čínan umí tu samou, v 95% kvalitě co němec za 18 eur. Ale tu si v číně nikdo neobjedná, objednaj tam tu za 9 eur v kalitě 40% německé.

A takhle je to se vším. Čínan sem jen posílá to, po čem je poptávka.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2019 15:24
Re: EV jak mobil
Asi nesleduješ ale často v kvalitě dost mimo naše standardy = nejvíc problémovejch výrobků je.. z Ćíny

Nejdraží dneska neni výroba ale vývoj = a ten číňan zhusta krade = včetně okrádení mnoha českejch firem

Znám to z vyprávění z hifi = když čína přešla před lety na kapitalismus, teda pod vedenim lidí co si řikaj komunisti, tak první evropský výrobci co tam nabídly svoje zboží = měli mnohasetprocentní vzestupy = prostě se prodalo cokoli
Ta doba už je pryč = číňan všechno okopíroval dobu na vývoj a svuj vzestup tim dramaticky zkrátil a teď jak správně řikáš = ty kopie samozřejmě vyrobí levnějš = tam je obří nerovnost = ne absurdní rovnostářství jako tady https://www.tyden.cz/…tari_328591.html?… takže takovej PRAVEJ OPAK komunismu. Furt mraky lidí makaj za hrst rýže aby soudruh měl Ferrari i Rollse = ale to určitě víš. Zajímavý že i když český levicově smýšlející včetně extrémistů KSČM tohle vědi = tenhle ultrakapitalismus nesrovnatelnej s naší sociální evropskou rovnostářskou pohodou = podporujou a to místní sociální rovnostářství naopak :-)
Avatar - Barrichello
9. 8. 2019 00:03
Re: EV jak mobil
Jenže ty problémové výrobky pochybné kvality si tady objednávaj dovozci a přeprodejci z Evropy. Čínan umí vyrobit v 90-95% kvalitě jako němci, japonci nebo usa, ale nechá si to zaplatit.
Typický příklad telefony Huawei, nejvyšší řada je stejně kvalitní jako Apple nebo Samsung. Ale nestojí to 5 litrů ale 14.
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2019 11:41
Re: EV jak mobil
Tak když přejdeme na čínskej způsob komunismu = ty budeš makat 12 hodin za hrst rýže tak budeme vyrábět za podobně. Já se s realitou že budu tvuj šéf a mít Ferrari i Rollse sžiju :-)

Na Jágrovu reklamu Huawei sem před časem nalít = vrátil sem se = k pro česko solidnějšímu partnerovi než je Čína ;-)
Avatar - Barrichello
9. 8. 2019 11:44
Re: EV jak mobil
Dělníci už tma za hrst rejže nedělaj, máš starý inforamce, dokonce některé firmy z Číny odešly, že to pro ně už není ekonomicky výhodné.
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2019 11:49
Re: EV jak mobil
To nemám samozřejmě vim že se už dávno přesouvá kvůli cenám výroba nejen do sousedního Vietnamu. Ale ta hrst rýže je dobrej symbol = pro nás až absurdní příjmový nerovnosti

A to je jeden z problémů kterej Čína bude muset řešit = furt sou tam obří oblasti kde je to spíš za tu hrst rýže. Takovej rozdíl mezi Prahou a Jabloncem jako je tam mezi Šanghají a obecně velkejma metropolema a vesnicema = by ryccardo co tu přidal pár perel = určitě nepřežil ;-)

Tenhle způsob komunismu = přesnej opak původní základní komunistický myšlenky = ale je zajímavej :-)
Avatar - Barrichello
9. 8. 2019 21:44
Re: EV jak mobil
No zato vy máte ještě jinej systém socialismu vid, tzv. Zelenej. Eko šlechta neomarixstů v akci. Kdy bude nějaký vyvlastnění, na kdy to plánujete?

https://www.info.cz/…alova-42468.html?…
8. 8. 2019 19:27
Re: EV jak mobil
Co je to za logiku - Stalin, Mao ?
Avatar - Barrichello
9. 8. 2019 00:00
Re: EV jak mobil
Stalin byl magor, paranoidní schizofrenik co držel zemi pomocí strachu a teroru, co tam máš dál?
Stalin byl bláznivej bolševik, Lenin bolševik kterýho přivedli k moci Němci, co mu dali prachy na převrat výměnou za ukončení bojů Ruska v 1 sv. válce.

První představitel SSSR, který nebyl bolševik ale byl komunista se jmenoval Nikita Sergejevič Chruščov a byl sesazen pučem kariéristů jako byl Brežněv, Šeljepin, Suslov, Semičastnyj atd.

Takže ještě jednou, co tam máš dál?
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2019 11:50
Re: EV jak mobil
Takže VĚTŠINA byli magoři = no s tim se dá souhlasit
Avatar - Barrichello
9. 8. 2019 21:45
Re: EV jak mobil
Většina poltiků je pošahaná, to tvoji taky. https://www.info.cz/…alova-42468.html?…
Avatar - Jaros71
8. 8. 2019 23:22
Vodík
Elektroauta do města budiž...jako druhý vůz , pokud cena spadne.
Mizerný dojezd je jasný limit..a nebude tomu nikdy jinak.
Alternativa je vodík..za cca 10 let by už mohl být rozšířenější..a někdy časem i nahradit klasické diesly a benzíny.
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2019 11:26
Re:
Dobrý den, tu jsem narazil na zajímavý článek o tom jak jsou na tom elektromobily dnes v ČR https://www.dopravniznaceni.com/…y-dnes-b5045.htm
Máte někdo nějakou osobní zkušenost? Jak myslíte, že to bude do budoucna?
Rozbalit vlákno
0