Srovnávací testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI – Vzájemná výměna rolí
88 komentářů
WinDiesel
… kdy nevyhrála Fkoda nebo se mýlím?
copak se stalo, Fkoda přestala objednávat inzerci?
nebo byl Hjondé tak dobrý že se to už nedalo cinknout … ?
copak se stalo, Fkoda přestala objednávat inzerci?
nebo byl Hjondé tak dobrý že se to už nedalo cinknout … ?
Dany
Jen jim to napište velebnosti. Dynamika na úrovni základu v nižšej strednej a to aspoň toho vydarenejšieho. V kombinácii s prerasteným egom je to vražedná kombinácia.
Ty poblitý židle, to jim tam taky napište...
Ty poblitý židle, to jim tam taky napište...
Ozzman
Škoda Octavia 1.0 TSI !!! Gratuluji :yes: :yes:
Hele, já třeba nemám ego ani na Octávku, takže pro mě je vítěz ještě mnohem, ale opravdu mnohem menší. 😉
...ale neříkej to naprudko před holkama, že tvůj vítěz je mnohem, ale opravdu mnohem menší 😁
😁 Teď nevím, jak z toho vybruslit. Mohl bych zkusit vyzdvihovat zábavné házení do zatáček na prasáka....ty méně prudérní by to snad zaujalo. 😁
Hele, největší kládu tady mám já, protože jezdím starým Cliem a vůbec mi to nevadí.. naopak... kdo že to má X5? 😁 😁 😁
Niekedy sa oplatí staviť na ženskú zvedavosť, treba to prehnať a pochváliť sa napríklad smartom alebo peel p50... 😂
😁 To je nepřímá úměra... na malé Ego musíš mít SUV.... na tvého malého vítěze naopak potřebuješ velké Ego, protože zvládáš velké divadlo s malinkým kašpárkem 😁
Petr Hoffmann
korejec dělá velké kroky, škodovka krůčky..
_Karel_
Pokud si pamatuji, je to pěkných pár měsíců co tu Machala velmi chválil 2.0tdi 150kw v Audi. Nechápu, proč jím nenahradí tento předražený podprůměrný bazmek.
Jinak jízdní režimy se u Kodiaqa samy nevrací do výchozího "normál", alespoň u MY2018 ne, a moc se mi nezdá, že by to tak hloupě updatovali. Spíš špatný kus.
Jinak jízdní režimy se u Kodiaqa samy nevrací do výchozího "normál", alespoň u MY2018 ne, a moc se mi nezdá, že by to tak hloupě updatovali. Spíš špatný kus.
Překvapil mě rozdíl mezi udávanou a naměřenou dynamikou. To bych zřejmě řešil.
Nahradí, časem. 2.0TDI EVO už je myslím ve fl Superbu, na Kodiaq zřejmě dojde časem.
V cem vlastne spociva zo evo? V emisich nebo neco skutecne prinosnyho?
Podle toho, co jsem o tom přečetl, bude mít nové turbo s proměnnou geometrií lopatek ovládanou elektrickým aktuátorem, vstřikovče s tlakem 2200 barů, ocelové písty a oddělené chlazení hlavy válců a bloku motoru - rychleji se zahřeje na provozní teplotu. V Superbu testovali slabší verzi 110 kW a velmi se jim projev tohoto EVO TDI líbil, tišší, živější, úspornější, dokonce chválili spolupráci s DSG, což jsem snad ještě od nikoho neslyšel.
Ta druhá věta je fakt DĚSIVÁ 😁
2.0 TDI Evo je podle víc recenzí = lepší než poWLTP šestiválec 3.0TDI = je fakt že ten fungoval DĚSIVĚ 😉
Zatimco stávající 2.0TDI 140kW stojí za starou belu = EVO je naopak povedenej
Tvoje rozhodnutí že na emisích dalších ročně vyráběnejch sto milionů aut vůbec nezáleží = je fakt tristní :no:
Co dělaj oxidy dusíku se učilo myslim už na základce = asi si byl za školou
Ta žlutá tráva u silnic a usychající stromy atd. = tak dalšim živejm organismus jako sme my lidi = emise škoděj úplně stejně. A představ si že lidem co to ví a chápou věci rozumí, i těm co popíraj a odmítaj = škodí úplně stejně. Popírat zaručeně od rakoviny nepomáhá :-!
2.0 TDI Evo je podle víc recenzí = lepší než poWLTP šestiválec 3.0TDI = je fakt že ten fungoval DĚSIVĚ 😉
Zatimco stávající 2.0TDI 140kW stojí za starou belu = EVO je naopak povedenej
Tvoje rozhodnutí že na emisích dalších ročně vyráběnejch sto milionů aut vůbec nezáleží = je fakt tristní :no:
Co dělaj oxidy dusíku se učilo myslim už na základce = asi si byl za školou
Ta žlutá tráva u silnic a usychající stromy atd. = tak dalšim živejm organismus jako sme my lidi = emise škoděj úplně stejně. A představ si že lidem co to ví a chápou věci rozumí, i těm co popíraj a odmítaj = škodí úplně stejně. Popírat zaručeně od rakoviny nepomáhá :-!
Hele ty pošahanej ekologu. Jsme na motoristickým webu. Takže mě tyhle věci kolem NOx skutečně nezajímají. Já si jako zákazník kupuju homologovanej produkt a tím to pro mě končí. Mě zajímá jako řidiče jen a pouze jízdní projev, spotřeba a spolehlivost. Emise ani v nejmenší. Ty zajímaly přede mnou příslušný úřady, který udělovaly motoru homologaci. Jestli tebe zajímají hlavně emise, tak seš na úplně špatným serveru. Jdi diskutovat třeba sem http😐/www.jihoceskematky.cz/cz/o-nas
nebo sem
http😐/www.hnutiduha.cz/
nebo sem
http😐/www.hnutiduha.cz/
Dyť píšu že TEBE to nezajímá! Dokonce ani nevíš že snad všechny motoristický weby i tištěny magazíny napříč planetou = se tématikou emisí zabejvaj = ty vymyslíš že to do nich nepatří = protože TEBE to nezajímá 😄
No hlavně že znáš jihočeské matky 😁
U nás nedávno dělal Vaculík pěkný srovnání aut s vykuchanym filtrem = srazí je to zhruba na úroveň Euro I. Emise aut se aktivně řešej už od 60. let minulýho století = nemělo by to pomalu dojít = už i tobě? 😉
Zapomněl si že ses tu chlubil zaslepenym EGR ventilem? Tolik k těm úřadům a homologaci 😄
Jinak NZ za to vysvětlení = co to je to evo http😐/www.slovnik-cizich-slov.abz.cz/…hp/slov👋evoluce ty fakt nevíš nic = když si to nevymysliš :-!
No hlavně že znáš jihočeské matky 😁
U nás nedávno dělal Vaculík pěkný srovnání aut s vykuchanym filtrem = srazí je to zhruba na úroveň Euro I. Emise aut se aktivně řešej už od 60. let minulýho století = nemělo by to pomalu dojít = už i tobě? 😉
Zapomněl si že ses tu chlubil zaslepenym EGR ventilem? Tolik k těm úřadům a homologaci 😄
Jinak NZ za to vysvětlení = co to je to evo http😐/www.slovnik-cizich-slov.abz.cz/…hp/slov👋evoluce ty fakt nevíš nic = když si to nevymysliš :-!
Možná i patří, ale je to okrajová záležitost. Ne hlavní téma, takže když diskutujeme o motoru 2,0 TDI EVO, tak fakt poslední co mě zajímá jsou emise. Podstatný jsou jak jsem psal jízdní výkony, spotřeba a spolehlivost. Na emise si najdi jiný fórum. Seš jak kafemlejnek. Meleš si furt ty svoje bláboly, který nikoho nezajímaj. Netvrdím, že není potřeba se zabývat emisema, ale když VW vydá inovovaný motor, tak prostě emise není to co řidiče zajímá. Když to pochopíš ty zelená hlavo? Ne nechlubil jen jsem to konstatoval. To tak mělo kdejaký auto kde EGR dělal problémy. Vítej v realitě 😁 Akorát to bylo asi 5 let zpátky. Neznám nikoho ze svého okolí, kdo by na svým autě zaslepoval EGR teď. To byla taková doba víš. Jako před 15 lety kuchání katů. Občas se zkus probudit 😁
To je fuk jaká byla doba = prostě blábolíš o úřadech = a debi.l.ové vykuchávali filtry pevnejch částic nebo zaslepovali EGR ventily nebo ty vejš postavený dělali SW na oblafnutí homologizace atd. = furt jen debi.l.ové a hajz.lové = na době nezáleží = ani se nezkoušej probudit = u tebe neni šance :-!
Teď si popíral že text o emisích patří do oborovejch médií = prostě popleteš VŠECHNO
Moje hlava neni zelená = nikdy sem je nevolil a zelený úplně vypatlaný hlavy = vojáky = naprosto nesnášim
Ale tvoje hlava je dutá + drzá = což je asi častá kombinace 😄
Když bude něco dalšího co dá lidem jako ty pocit co ten zaslepenej EGR a vykuchanej filtr = udělaj to i za 5 let. Lidi se nemění = proto ty nesnášíš Mirky Dušíny = před 5ti lety a určitě i za 5 let 😉
Teď si popíral že text o emisích patří do oborovejch médií = prostě popleteš VŠECHNO
Moje hlava neni zelená = nikdy sem je nevolil a zelený úplně vypatlaný hlavy = vojáky = naprosto nesnášim
Ale tvoje hlava je dutá + drzá = což je asi častá kombinace 😄
Když bude něco dalšího co dá lidem jako ty pocit co ten zaslepenej EGR a vykuchanej filtr = udělaj to i za 5 let. Lidi se nemění = proto ty nesnášíš Mirky Dušíny = před 5ti lety a určitě i za 5 let 😉
Ne to právě není fuk ty moulo. To je podstatný 😁 Teď už je svět někde jinde a ty meleš furt o zaslepených EGR ventilech 😁 A de-bi-l seš akorát ty sám a ještě k tomu arogantní. To to seš navíc tak tupej, že nechápeš, že zelenou hlavou je myšleno tvoje ortodoxní přehnaně ekologický cítění ne vojáci, ale co taky čekat. Ty si nepochopil mnohem jednodušší věci 😁
No = už fakt nebavíš
Zelený hlavy = mě neberou ani ty ani tamty.Ty vojenský = eště míň. Co se na TOMHLE nedalo pochopit? Kdo TOHLE pomotá? Snad jedině = ryccardo 😄
Ono taky dost záleží na tom CO ty považuješ za zelený https😐/archiv.ihned.cz/…tou-zachran-svet zřejmě všechno co TVOJE hlava nebere = takže všechno http😐/www.autoforum.cz/…-paradu-to-neni/ 😁
Podstatný to neni no možná v tvý jednoduchý souvislosti nechápající hlavě = ty na cokoli kašlající pako = budeš pako kdykoli = před 5lety i za 5 let. Ty myslíš snad jinak než když si měl zaslepenej EGR ventil? Ne = nebo? 😉
Když budeš moct udělat nějakou podobnou = deb.ilitu = za 5 let = s klidem jí uděláš. No a mě z důvodu kde se pohybuju z těhle důvodů https😐/www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/skoda-scala-1-5-tsi-dsg-vs-toyota-corolla-1-8-hybrid-srovnavaci-test-jehoz-vysledky-prekvapily/pohledy/1 vyhovuje emotivnější líp jezdící auto = který tam kde jezdí viz text a viz měření http😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ je prostě lepší. Že ty sis vymyslel = že to je přesně obráceně = nojo no
Skoro všechno popleteš a vidíš OBRÁCENĚ než to je = takže dík za mý hodnocení 😄
Já tebe řadim do úrovně těch vojáků = blbějš to už nejde = a narozdíl od tebe se většinou spíš nemýlim = připomenu ti že do řeči sme se dali když si poplet kam geopoliticky patří Irán. Škoda že nechceš říct jak to bylo když si nalít na oba VW Dieselgate hoaxy = o emisích který vlastně nemůžou bejt lepší a pokutách díky kterejm zkrachujou = sranda že si po tom všem furt myslíš že si analytik par excellence
Je to jako ty emise = TEBE nezajímaj tak VYMYSLÍŠ že se o nich v motoristickejch magazínech nemá psát = a ani nevíš že nepíše. TEBE zajímá tohle = a jedině TO je správně. No a někoho zajímá u aut i technika https😐/elektrickevozy.cz/…im-pohonu-toyoty
Ale ty se vidíš i nad Hawkingem jak si napsal = že si
Zelený hlavy = mě neberou ani ty ani tamty.Ty vojenský = eště míň. Co se na TOMHLE nedalo pochopit? Kdo TOHLE pomotá? Snad jedině = ryccardo 😄
Ono taky dost záleží na tom CO ty považuješ za zelený https😐/archiv.ihned.cz/…tou-zachran-svet zřejmě všechno co TVOJE hlava nebere = takže všechno http😐/www.autoforum.cz/…-paradu-to-neni/ 😁
Podstatný to neni no možná v tvý jednoduchý souvislosti nechápající hlavě = ty na cokoli kašlající pako = budeš pako kdykoli = před 5lety i za 5 let. Ty myslíš snad jinak než když si měl zaslepenej EGR ventil? Ne = nebo? 😉
Když budeš moct udělat nějakou podobnou = deb.ilitu = za 5 let = s klidem jí uděláš. No a mě z důvodu kde se pohybuju z těhle důvodů https😐/www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/skoda-scala-1-5-tsi-dsg-vs-toyota-corolla-1-8-hybrid-srovnavaci-test-jehoz-vysledky-prekvapily/pohledy/1 vyhovuje emotivnější líp jezdící auto = který tam kde jezdí viz text a viz měření http😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ je prostě lepší. Že ty sis vymyslel = že to je přesně obráceně = nojo no
Skoro všechno popleteš a vidíš OBRÁCENĚ než to je = takže dík za mý hodnocení 😄
Já tebe řadim do úrovně těch vojáků = blbějš to už nejde = a narozdíl od tebe se většinou spíš nemýlim = připomenu ti že do řeči sme se dali když si poplet kam geopoliticky patří Irán. Škoda že nechceš říct jak to bylo když si nalít na oba VW Dieselgate hoaxy = o emisích který vlastně nemůžou bejt lepší a pokutách díky kterejm zkrachujou = sranda že si po tom všem furt myslíš že si analytik par excellence
Je to jako ty emise = TEBE nezajímaj tak VYMYSLÍŠ že se o nich v motoristickejch magazínech nemá psát = a ani nevíš že nepíše. TEBE zajímá tohle = a jedině TO je správně. No a někoho zajímá u aut i technika https😐/elektrickevozy.cz/…im-pohonu-toyoty
Ale ty se vidíš i nad Hawkingem jak si napsal = že si
A ty mě zase docela bavíš. Kde sehnat takovýho pablba na strefování 😁 To jak chápeš všechno špatně je celkem zábavný. Vymyslíš si hypotézy stylu, že se vidím nad Hawkingem a v tom si žiješ 😁 Přitom jsem ti jenom napsal, že je nereálný, abychom v dohledný době kolonizovali nějakou jinou planetu. Čoveče nejseš autista nebo nemáš nějakou jinou duševní poruchu. Co ti říkal doktor? 😁
Doktor řikal že se s lidma tvýho IQ nemám bavit 😄
No mě paměť slouží = napsal že Hawking je proti tobě snílek = ty si realista. Si fakt možná myslíš 😉
Sepsul si ale nejen Hawkinga za dalšího nerealistu = kterýmu radíš co nepoplet a co naopak jo = je https😐/de.wikipedia.org/…him_Schellnhuber
A víš co je fakt děsivý? Že si fakt myslíš že seš nad nim = takže dokud mě vidíš trochu podobně = tak je to dobrý :😉
Taky si napsal = že nikoho kdo patří mezi ca 80% lidí který špatně chápou souvislosti a špatně zpracováváj informace neznáš = zajímavý jak vždycky všechno máš chápeš vidíš představuješ si vymyslíš skoro VŠECHNO PŘESNĚ OBRÁCENĚ = než to je 😄
Jak padlo o autech v nějakym nedávnym Speciálu = je to zajímavý s těma představama lidí = buď víš znáš rozumíš jak to je = nebo si jako ty vymýšlíš a zajímavý je, že Neználkové jako ty to netrefí tak nějak půl na půl = ale většinou NAPROSTO BLBĚ teda až PŘESNĚ OBRÁCENĚ
Škoda že nemáš koule odpovědět mi na ty VW dieselgate hoaxy že emise plnit nejdou a že díky pokutám zkrachujou = který si zbaštil i s navijákem = jestli si tehdy věřil mýmu vysvětlení že to je hoax
Nebo ti to holt došlo až časem když se to stalo https😐/www.idnes.cz/…109_automoto_fdv potvrdilo https😐/byznys.ihned.cz/…i-presto-klesaji a dneska nemáš koule...
No a tak je to furt dokola = něco pomotáš vymyslíš blbost jako teď že emise nepatřej do motoristickejch magazínů a okamžitě se oklepeš a dál vymýšlíš = že blbí sou ti ostatní
I na těhle stránkách si šílel z uprchlíků = už nevim kdo tě zchladil = že jako vždycky to vyhodnocuješ blbě. Proto taky baštíš ruský hoaxy = včetně těch fakt ultrapitomejch typu že v Německu kvůli migrantum radši nejstavěj vánoční stromy a tak. Ostatně volit dneska komunisty, Okamuru atp. to je taky ukázka brilantního myšlení
No mě paměť slouží = napsal že Hawking je proti tobě snílek = ty si realista. Si fakt možná myslíš 😉
Sepsul si ale nejen Hawkinga za dalšího nerealistu = kterýmu radíš co nepoplet a co naopak jo = je https😐/de.wikipedia.org/…him_Schellnhuber
A víš co je fakt děsivý? Že si fakt myslíš že seš nad nim = takže dokud mě vidíš trochu podobně = tak je to dobrý :😉
Taky si napsal = že nikoho kdo patří mezi ca 80% lidí který špatně chápou souvislosti a špatně zpracováváj informace neznáš = zajímavý jak vždycky všechno máš chápeš vidíš představuješ si vymyslíš skoro VŠECHNO PŘESNĚ OBRÁCENĚ = než to je 😄
Jak padlo o autech v nějakym nedávnym Speciálu = je to zajímavý s těma představama lidí = buď víš znáš rozumíš jak to je = nebo si jako ty vymýšlíš a zajímavý je, že Neználkové jako ty to netrefí tak nějak půl na půl = ale většinou NAPROSTO BLBĚ teda až PŘESNĚ OBRÁCENĚ
Škoda že nemáš koule odpovědět mi na ty VW dieselgate hoaxy že emise plnit nejdou a že díky pokutám zkrachujou = který si zbaštil i s navijákem = jestli si tehdy věřil mýmu vysvětlení že to je hoax
Nebo ti to holt došlo až časem když se to stalo https😐/www.idnes.cz/…109_automoto_fdv potvrdilo https😐/byznys.ihned.cz/…i-presto-klesaji a dneska nemáš koule...
No a tak je to furt dokola = něco pomotáš vymyslíš blbost jako teď že emise nepatřej do motoristickejch magazínů a okamžitě se oklepeš a dál vymýšlíš = že blbí sou ti ostatní
I na těhle stránkách si šílel z uprchlíků = už nevim kdo tě zchladil = že jako vždycky to vyhodnocuješ blbě. Proto taky baštíš ruský hoaxy = včetně těch fakt ultrapitomejch typu že v Německu kvůli migrantum radši nejstavěj vánoční stromy a tak. Ostatně volit dneska komunisty, Okamuru atp. to je taky ukázka brilantního myšlení
Doktor ti říkal...?
Možná bys měl zkusit změnit psychiatra, nejspíš ti to nepomůže, ale zkusit bys to mohl...
Možná bys měl zkusit změnit psychiatra, nejspíš ti to nepomůže, ale zkusit bys to mohl...
Nojo řikal = ale je z Fildy = a měnit ho nechci je to kámoš navíc fakt bedna 😄
A má samozřejmě pravdu https😐/www.auto.cz/diskuse/71243/1?… snažit se opravovat a diskutovat s Barikama a ryccardama = je marnost nad marnost
A když sis šťouch ty = tak i já https😐/autobible.euro.cz/…dyz-ma-600-koni/ někdo holt musí bejt poslední = v autech je místo dloooouhodobě oooobsazeno
A má samozřejmě pravdu https😐/www.auto.cz/diskuse/71243/1?… snažit se opravovat a diskutovat s Barikama a ryccardama = je marnost nad marnost
A když sis šťouch ty = tak i já https😐/autobible.euro.cz/…dyz-ma-600-koni/ někdo holt musí bejt poslední = v autech je místo dloooouhodobě oooobsazeno
Freddka
Dik moc, mam zrovna kocovinu a po precteni hodnoceni me to tak rozhodilo, ze jsem na 5 minut zapomnel, ze me boli hlava 😲
VII
Sranda je, že ač je SF objektivně lepším autem, prodalo se ho v červnu v Evropě 12* míň než Kodiaku.
Kodiaq má velkou výhodu v konfigurovatelnosti... mimo jiné i v motorech. Nedíval jsem se teda co z toho zbylo po WLTP masakru, ale slabší TDI s manuálem nebo 2.0TSI jsou zajímavé varianty.
Orm
Já jsem si uvědomil až teď, když jsou ta dvě auta vedle sebe, jaký je Kodi designový zmetek, jako když nafouknete Octu nebo Supa. Navrhoval ho ještě Kabanos jestli si dobře vzpomínám.
Já tedy nedávám hmyzí xicht u Santa Fe. Přitom předchozí dvě generace byly tak pěkná auta.
Já docela jo. Konu nemusím, i30 je nijaká... ale tohle mi přijde dost dobrý.
predosle santa fe-cko mi prislo akesi tvarovo prirodzenejsie.... ale ano aj to nove je pekne... ale kodiaq sa mi paci viac... v tej jeho akejsi celkovej tvarovej jednoduchosti a robustnosti je nakoniec ta krasa... a palubka? uplna parada .. :yes: ..
99matthew99
porazil Skodovku. Ci sa to niekomu paci alebo nie korejci napreduju podstatne rychlejsie dopredu ako si vw pravdepodobne predstavoval resp. vw setri kde sa da. Tiez by som si z tejto dvojice skor vybral SF pretoze ako celok funguje proste lepsie. Mozno nema tolko simply clever rieseni ale ja radsej lepsi motor a prevodovku ako viac hacikov a skrabku.
Inak na SK webe sa testoval Kodiaq 140kw diesel cestou do Bulharska a spotreba bola 8.6l a taktiez si recenzent stazoval na slaby nastup vykonu a dsg. Inak tento problem je tusim od 2015 co je tento motor v superbe a Skodovka s tym absolutne nic nerobi. Well done.
Inak na SK webe sa testoval Kodiaq 140kw diesel cestou do Bulharska a spotreba bola 8.6l a taktiez si recenzent stazoval na slaby nastup vykonu a dsg. Inak tento problem je tusim od 2015 co je tento motor v superbe a Skodovka s tym absolutne nic nerobi. Well done.
juivingtens
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
skutocne velmi blizki superi aj v reale co do sukromenho vyberu... osobne sa mi kodiaq ale paci viac... a hlavne aj jeho kabina aj ked uznavam ze celkovy pokrok aky santa fe spravilo voci predchodcovi je fakt brutalny a vizualne az revolucny ( co vsak kazdemu uz nemusi tato dizajnova revolucia sadnut ) ... ale je to fakt nazivo pekne a prakticke auto uznavam a obzvlast v bordovej posobi az honosne... ale na kodiaqa mam proste slabost ... je vizualne aj kabinou u mna dokonale posadeny ... je to maso .. a paci sa mi viac ...
PS: co test to sama sed .... hrozne foto.... santa fe-cku ta sediva strieborna vobec nesedi... inak fakt vyzera ovela lepsie ako na tychto fotkach... obzvlast v ciernej alebo bordovej je to az luxusne pokukanicko .... ale aj tak ostro cerveny kodiaq po tom najnovsom facelifte ( kde uz miesto loga je na veku napis skoda ) je u mna top :😉 https😐/img2.auto.cz/…ull/5823211_.jpg :😉 ...
PS: co test to sama sed .... hrozne foto.... santa fe-cku ta sediva strieborna vobec nesedi... inak fakt vyzera ovela lepsie ako na tychto fotkach... obzvlast v ciernej alebo bordovej je to az luxusne pokukanicko .... ale aj tak ostro cerveny kodiaq po tom najnovsom facelifte ( kde uz miesto loga je na veku napis skoda ) je u mna top :😉 https😐/img2.auto.cz/…ull/5823211_.jpg :😉 ...
Hm ale zviezol si sa niekedy niektorym z tych dvoch? Kodiaqy mame v praci asi 4, obcas sa na nejakom kolegovom prejdem, ale v Santa fe som sa nikdy ani len nezviezol tak fakt neviem. V kodiaqu je ten 140kw tdi uplne katastrofalny, pripada ti to ako keby ti ostala zapnuta rucna brzda. A do toho ta tragicka robotizovana prevodovka. Fakt je velmi jednoduche postavit take SUV ktore by bolo lepsie ako Kodiaq.
A běž se teď svézt Kodiaqem (V)RS, to je celkově výrazně jiný dojem, než u běžných verzí (teda až na ta vnitřní madla). Škodovka ty vrcholné verze prostě umí a ve finále mívají překvapivě právě ty nejdražší verze Škodovek nezajímavější poměr cena/výkon (myšleno obecně).
P.S. TDI/140 kW je o ničem, to už radši jen těch 110 kW, nebo rovnou BiTDI.
P.S. TDI/140 kW je o ničem, to už radši jen těch 110 kW, nebo rovnou BiTDI.
Ahoj label. RS som isiel, nenadchol ma. Sedadla tie iste ako mam teraz priplatkove sportove v octe, teda katastrofalne s nemoznostou si opriet hlavu a nenastavitelnou hlavovou opierkou. Cize auto na dlhsie trasy nepouzitelne. Robotizovana prevodovka uskackana, utrhana, podtaca, vibruje. Za tu cenu doslova skandal.
Obecně vzato, pevná hlavová opěrka není až tak hrozná tragédie, zvlášť pokud má člověk výšku do cca 185 cm.
A s tím dsg u K(V)RS těžce přeháníš, teda pokud si neměl "štěstí" na vyloženě vadný kus, nebo nemáš pravou nohu dřevěnou. A možná si řídil úplně jiné auto, než já.
A s tím dsg u K(V)RS těžce přeháníš, teda pokud si neměl "štěstí" na vyloženě vadný kus, nebo nemáš pravou nohu dřevěnou. A možná si řídil úplně jiné auto, než já.
meriam 180cm, ked si opriem hlavu tak pozeram do stropu. to je dost nebezpecne ked sa pocas jazdy pozeras do stropu a nie na cestu. Prevodovka bola rovnako tragicka ako v mojom aute, jedniny rozdiel bol v tom ze chaotila viac kedze ma jeden stupen navyse. a ano asi mi zdrevenela prava noha, lebo kedysi sa mi darilo riadit automat pravou nohou, aj na starych pleckach v usa, a teraz minto uznejse, chyba je asi vo mne 😊 a moja noha je na vine ze auto ide podtocene 50kou do kopca na 5ke.
Obecně nesouhlas = pevná hlavová opěrka je většinou docela tragédie
Stejně jako DSG = po tisíci testech kde to je napsaný = prostě všude snad s výjímkou ACZ = to popírat mi přijde megatrapný. Ostatně PROTO že DSG nestíhá = DSG už před časem v dražších audi nahradil zpátky klasickej HDM automat
Co si řídil ty 1 (neobjektiVWní) člověk a jakej si ty měl sVWůj pocit = je naprosto zcela total irelevantní. DSG ne = argument že to neni až tak hrozný a že některý sou fakt lepší atd. = to je vlastně jen potvrzování = že DSG je dneska jasná všeobecně uznávaná slabina
Už před lety to potvrdil velkej německej srovnávací test porovnání všeho včetně nákladů a poruchovosti převodovek
Stejně jako DSG = po tisíci testech kde to je napsaný = prostě všude snad s výjímkou ACZ = to popírat mi přijde megatrapný. Ostatně PROTO že DSG nestíhá = DSG už před časem v dražších audi nahradil zpátky klasickej HDM automat
Co si řídil ty 1 (neobjektiVWní) člověk a jakej si ty měl sVWůj pocit = je naprosto zcela total irelevantní. DSG ne = argument že to neni až tak hrozný a že některý sou fakt lepší atd. = to je vlastně jen potvrzování = že DSG je dneska jasná všeobecně uznávaná slabina
Už před lety to potvrdil velkej německej srovnávací test porovnání všeho včetně nákladů a poruchovosti převodovek
Když je to tak jednoduché postavit lepší SUV než Kodiaq, tak je zvláštní, že ve většině srovnávacích testů Kodiaq konkurenci poráží (tedy vyjma Světa motorů známého svou "objektivností").
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/mitsubishi/shogun-sport/105315/mitsubishi-shogun-sport-vs-hyundai-santa-fe-vs-skoda-kodiaq
https😐/uk.motor1.com/…diaq-group-test/
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/volkswagen/tiguan/102988/volkswagen-tiguan-allspace-vs-kia-sorento-vs-skoda-kodiaq
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/renault/koleos/100841/renault-koleos-vs-skoda-kodiaq-vs-ford-kuga
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/skoda/kodiaq/98051/skoda-kodiaq-vs-land-rover-discovery-sport-vs-kia-sorento
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/mitsubishi/shogun-sport/105315/mitsubishi-shogun-sport-vs-hyundai-santa-fe-vs-skoda-kodiaq
https😐/uk.motor1.com/…diaq-group-test/
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/volkswagen/tiguan/102988/volkswagen-tiguan-allspace-vs-kia-sorento-vs-skoda-kodiaq
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/renault/koleos/100841/renault-koleos-vs-skoda-kodiaq-vs-ford-kuga
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/skoda/kodiaq/98051/skoda-kodiaq-vs-land-rover-discovery-sport-vs-kia-sorento
Každá recenze je dneska nějak placená. Nemůžete dostat auto na recenzi a zhanit ho. A srovnávací testy jsou účelově zadané.
Dělají se i špatná auta, a nikdo je nikde nekritizuje. Inu, daň za články zadarmo na netu - musíte to pak zaplatit v kupní ceně auta a ještě vás to oblbuje při výběru.
Hjondé se s odchozem Vošického poučili a dělají to stejně jako to dělala Škoda doteď - placené recenze. Servery jako Autoe😜ress mají spoustu porovnávaček právě proto, že jim za to značky platí. Takto se dělá e😜anze a povědomí o značce. Vybere se vhodný soupeř a udělá se srovnávací test. Blbec ten, kdo tomu věří.
Dělají se i špatná auta, a nikdo je nikde nekritizuje. Inu, daň za články zadarmo na netu - musíte to pak zaplatit v kupní ceně auta a ještě vás to oblbuje při výběru.
Hjondé se s odchozem Vošického poučili a dělají to stejně jako to dělala Škoda doteď - placené recenze. Servery jako Autoe😜ress mají spoustu porovnávaček právě proto, že jim za to značky platí. Takto se dělá e😜anze a povědomí o značce. Vybere se vhodný soupeř a udělá se srovnávací test. Blbec ten, kdo tomu věří.
Obecně/v principu je komické, když tu roky v diskusích čteme komentáře o "kvalitě" a okaté úplatnosti tohoto plátku (SM) a pak najednou něco koncernovwého prohraje, a mávnutím kouzelného proutku je z toho odborná nestranná srovnávačka kvalitního auto magazínu (SM). 😉
Ernesto01
Silnice jsou dneska plné lidí, kteří životně nutně potřebují SUV a mají k tomu milion výmluv.
Auta se debilizují společně s debilizací řidičů. V tomto článku zazněla jedna posvátná věta, ačkoliv samotné srovnání bych nerad hodnotil - 140 kW na tyto SUV dynamikou odpovídá 1.0 TSI Octavii. A že by Octavia byla zrovna nějak malé nebo málo využitelné auto (jako každé jiné podobné kombi), to se říct nedá.
Zejména v osobním vlastnictví si tohle kupující uvědomí pozdě. Každá akcelerace stojí nehorázné námahy a peněz navíc - spotřeba stoupá jako utržená ze řetězu. Při volbě benzínu to celé bolí ještě o něco víc. Takže si pak koupíte SUV, ve kterém jezdíte pomaleji a s horším komfortem než s cenově srovnatelným běžným vozem.
Nezatáčí to, nejede to. Do terénu to taky nemůže (ani do lehkého, tyhle leštěnky se okamžitě zničí i od odletujících kamínků a poškrábou se od rostlin při první skutečně lesní cestě). Využitelnost je výrazně menší, prodeje jsou zejména podmíněny módou. Modely v cenové kategorii jako jsou ty recenzované lze ještě tak trochu pochopit, byť se jich u nás také moc neprodá a většina bude nafasovaná firemní. Ale SUV v kategorii "economy cars" nedává smysl. Takový T-Roc je vyloženě šílenost - pohybuje se v kategorii těch nejlevnějších aut a místo sebereflexe, že na žádnou velkou káru takový kupující nemá, si koupí SUV, aby ho pak draho provozoval.
My jsme byli jiná generace a tohle prostě nepochopím. Čím nižší a efektivnější auto, tím lépe. Dneska ? Naopak. Každá socka jezdí firemním SUV a na silnici si vybíjí frustraci, když jim pak ten jejich "velký symbol moci" nikdo neobdivuje, protože je předjedete i s Octavií 1.0 TSI.
Auta se debilizují společně s debilizací řidičů. V tomto článku zazněla jedna posvátná věta, ačkoliv samotné srovnání bych nerad hodnotil - 140 kW na tyto SUV dynamikou odpovídá 1.0 TSI Octavii. A že by Octavia byla zrovna nějak malé nebo málo využitelné auto (jako každé jiné podobné kombi), to se říct nedá.
Zejména v osobním vlastnictví si tohle kupující uvědomí pozdě. Každá akcelerace stojí nehorázné námahy a peněz navíc - spotřeba stoupá jako utržená ze řetězu. Při volbě benzínu to celé bolí ještě o něco víc. Takže si pak koupíte SUV, ve kterém jezdíte pomaleji a s horším komfortem než s cenově srovnatelným běžným vozem.
Nezatáčí to, nejede to. Do terénu to taky nemůže (ani do lehkého, tyhle leštěnky se okamžitě zničí i od odletujících kamínků a poškrábou se od rostlin při první skutečně lesní cestě). Využitelnost je výrazně menší, prodeje jsou zejména podmíněny módou. Modely v cenové kategorii jako jsou ty recenzované lze ještě tak trochu pochopit, byť se jich u nás také moc neprodá a většina bude nafasovaná firemní. Ale SUV v kategorii "economy cars" nedává smysl. Takový T-Roc je vyloženě šílenost - pohybuje se v kategorii těch nejlevnějších aut a místo sebereflexe, že na žádnou velkou káru takový kupující nemá, si koupí SUV, aby ho pak draho provozoval.
My jsme byli jiná generace a tohle prostě nepochopím. Čím nižší a efektivnější auto, tím lépe. Dneska ? Naopak. Každá socka jezdí firemním SUV a na silnici si vybíjí frustraci, když jim pak ten jejich "velký symbol moci" nikdo neobdivuje, protože je předjedete i s Octavií 1.0 TSI.
SUV jsou moderní...lidé je chtějí.
Proč?
Dobře vypadají , jsou bezpečnější , lépe se do nich nastupuje , většinou mají zvýšený i podvozek , takže neurazíte předek auta u chodníku nebo v lese na hříbkách..
Za tohle si lidi rádi připlatí..
A většinou jezdí stejně dobře jako ty dnešní placatí jezevčíci - kombíky kolem.
Proč?
Dobře vypadají , jsou bezpečnější , lépe se do nich nastupuje , většinou mají zvýšený i podvozek , takže neurazíte předek auta u chodníku nebo v lese na hříbkách..
Za tohle si lidi rádi připlatí..
A většinou jezdí stejně dobře jako ty dnešní placatí jezevčíci - kombíky kolem.
SUV Anejsou bezpečnější = to je rozšířená mylná představa
Srovnávacích testů kombi vs SUV sou taky mraky = výsledky sou drtivě jednoznačný = od z principu menší spotřeby přes z principu lepší jízdní chování po z principu lepší deceleraci a já nevim co. Sou tu a tam výjímkypotvrzující pravidlo = jinak SUV ve všem horší. S bonusem = i pořizovací cenou i provozníma nákladama = taky horší 😉
Srovnávacích testů kombi vs SUV sou taky mraky = výsledky sou drtivě jednoznačný = od z principu menší spotřeby přes z principu lepší jízdní chování po z principu lepší deceleraci a já nevim co. Sou tu a tam výjímkypotvrzující pravidlo = jinak SUV ve všem horší. S bonusem = i pořizovací cenou i provozníma nákladama = taky horší 😉
Alfonz666
Teď jsem četl test na Autoforum a tam je to uplně obráceně... Ale co mě nejvíc překvapilo, že je Kodiak prej tišší a pohodlnější. Já nevim jestli v tom autě vůbec jeli. Kvalita interiéru vůbec nezmíněna a Kodiak vyhrává hlavně škrabkou a deštníkem 😄 No dobře jsem se pobavil... 😄
Navíc designér Hyu sice napasoval na dosud hezké SF hmyzí xicht, ale umí pracovat s poměrem kola/výřezy pro ně/hmota karoserie/pohledy lépe než Kaďák. 😉
Můžeme tady korejce nenávidět, pomlouvat, ale oni to nedělají špatně... navíc SantaFe bylo dlouhodobě i v minulých generací oblíbené auto a je na trhu řadu let, takže zkušenosti hrajou velkou roli...