Re: Bez klíče je auto jako nezamčené a nastarované.
Mně auto nenastartuje, když klíč není uvnitř. Stačí jen vystoupit a stát v otevřených dveřích a mám smůlu. Evidentně VW kašle nejen na emise, ale i na zabezpečení.
Prinos je velky, netreba riesit kluce, len sadnut a ist. Existuje vsak aj prinos pri klucovom odomykani a zamykani. Aspon ze startovanie uz funguje bezklucovo aj pri klucovych verziach.
akékoľvek a akokoľvek zabezpečené auto nie je problém. Pomôže len zmysluplná poistka. Vrátiť sa do čias mechanických kľúčov a najlepšie bez DO (ja viem, je to kombinácia pre poriadneho chlapa, že Arese :) ), by som sa už nechcel...
Re: Bez klíče je auto jako nezamčené a nastarované.
To co popisujes he blbost.Klic musi být v autě a nezřídka si auto řekne o zavření dveří,aby ten klíč vidělo. Dále auto nenastartuju když je klíč třeba jen v kufru a ten samozřejmě nejde ani zavřít. Pokud nastartují a klíč se z nějakého důvodu dostane z kabiny vozu auto začne dávat najevo ,že není klíč v dosahu .(samo ale nezastaví motor) U předchozího modelu auta byla šachta,kde se dal klíč vsunout za předpokladu nefunkční (vybité) baterie či klíče. To že je baterie vybitá auto hlásí cca 4 týdny, takže pokud je majitel debil s ignoruje varování neodjede.
Re: Bez klíče je auto jako nezamčené a nastarované.
Tak toto vyskusam na mojom aute. Ale mam ten dojem ze som kdesi v navode cital, ze ak auto "odide" od kluca, do 10 sekund sa motor vypne.
Co ma ale hneva je ta predstava, ze sa mi vybije baterka (alebo mi padne ten keyless-bazmek na zem a poskodi sa), a ja uz s autom neodidem. Odomknut si sice mozem klucikom ktory je schovany v ovladaci, ale nemam ako nastartovat. To je tiez bohovsky vymyslene! Preco nie je niekde v palubke aj strbina pre kluc, aby som pri pokazenom/vybitom ovladaci mohol nudzove aj nastartovat?
Re: Bez klíče je auto jako nezamčené a nastarované.
Ak chce niekto auto ukradnúť, tak ho ukradne. Neexistuje možnosť ako sa brániť okrem dobrej poistky, ktorá pokryje prípadnú škodu. Samozrejme ešte si môžem kúpiť auto, o ktoré nie je záujem.
Jak jsem si mohl vyzkoušet na kamarádově novém VW Passatu, ukrást se dá jakékoliv "bezklíčkové" auto. Stačí, když půjdu k vyhlédnutému autu, parťák zdrží maijtele pár metrů od auta (dotaz-kolik je hodin, neztratil jste peněženku apod.), já mezitím sednu zavolant, tlačítkem nastaruju šlápnu na plyn a jsem v trapu. Kdo si myslí, že auto bez klíče nepjede je na omylu, klidně jsem s ním odjel ze sídliště pryč, asi 10km a nic, pak jsem auto vrátil vyděšenému majiteli, který zíral na klíč v ruce.
teda neviem ako renault ale ford uz co to v tomto poriesil https://auto.pravda.sk/…alne-jednoducho/;-) aj ked za mna aj ta doba 40s bez pohybu kluca ( pohybovy senzor ) po ktorej sa kluc uplne signalom "vypne" je hodne ... je nejaky adekvatny dovod preco cakat az 40s a preco sa povedzme nemoze signalom "vypnut" uz hned po 5-10s od jeho nehybnosti? .. v digitalnom svete svete je to pritom takato doba cela vecnost ... ale aj tak je to super tah od forda ... :yes:
osobne by som bezklucove odomykanie aj zamykanie v aute nechcel.. relevantny prinos v tom stejne nevidim ale je to len moj pohlad... ale komu to vyhovuje tak v pohode ... :yes: