Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
Erik
Jak jsem si mohl vyzkoušet na kamarádově novém VW Passatu, ukrást se dá jakékoliv "bezklíčkové" auto. Stačí, když půjdu k vyhlédnutému autu, parťák zdrží maijtele pár metrů od auta (dotaz-kolik je hodin, neztratil jste peněženku apod.), já mezitím sednu zavolant, tlačítkem nastaruju šlápnu na plyn a jsem v trapu. Kdo si myslí, že auto bez klíče nepjede je na omylu, klidně jsem s ním odjel ze sídliště pryč, asi 10km a nic, pak jsem auto vrátil vyděšenému majiteli, který zíral na klíč v ruce.
zvlastne, ze mne sa auto odomyka az ked som cca 1m od auta, ale zamyka sa vacsniou az ked som nejakych 5-7m daleko
Ak chce niekto auto ukradnúť, tak ho ukradne. Neexistuje možnosť ako sa brániť okrem dobrej poistky, ktorá pokryje prípadnú škodu. Samozrejme ešte si môžem kúpiť auto, o ktoré nie je záujem.
Mně auto nenastartuje, když klíč není uvnitř. Stačí jen vystoupit a stát v otevřených dveřích a mám smůlu. Evidentně VW kašle nejen na emise, ale i na zabezpečení.
To snad žádné auto nenastarutuje...něco jiného, když už motor běží, pak i po vzdálení od klíčku auto nechcipne
Tak toto vyskusam na mojom aute. Ale mam ten dojem ze som kdesi v navode cital, ze ak auto "odide" od kluca, do 10 sekund sa motor vypne.
Co ma ale hneva je ta predstava, ze sa mi vybije baterka (alebo mi padne ten keyless-bazmek na zem a poskodi sa), a ja uz s autom neodidem. Odomknut si sice mozem klucikom ktory je schovany v ovladaci, ale nemam ako nastartovat. To je tiez bohovsky vymyslene! Preco nie je niekde v palubke aj strbina pre kluc, aby som pri pokazenom/vybitom ovladaci mohol nudzove aj nastartovat?
Co ma ale hneva je ta predstava, ze sa mi vybije baterka (alebo mi padne ten keyless-bazmek na zem a poskodi sa), a ja uz s autom neodidem. Odomknut si sice mozem klucikom ktory je schovany v ovladaci, ale nemam ako nastartovat. To je tiez bohovsky vymyslene! Preco nie je niekde v palubke aj strbina pre kluc, aby som pri pokazenom/vybitom ovladaci mohol nudzove aj nastartovat?
To co popisujes he blbost.Klic musi být v autě a nezřídka si auto řekne o zavření dveří,aby ten klíč vidělo. Dále auto nenastartuju když je klíč třeba jen v kufru a ten samozřejmě nejde ani zavřít. Pokud nastartují a klíč se z nějakého důvodu dostane z kabiny vozu auto začne dávat najevo ,že není klíč v dosahu .(samo ale nezastaví motor) U předchozího modelu auta byla šachta,kde se dal klíč vsunout za předpokladu nefunkční (vybité) baterie či klíče. To že je baterie vybitá auto hlásí cca 4 týdny, takže pokud je majitel debil s ignoruje varování neodjede.
kyklop
akékoľvek a akokoľvek zabezpečené auto nie je problém. Pomôže len zmysluplná poistka. Vrátiť sa do čias mechanických kľúčov a najlepšie bez DO (ja viem, je to kombinácia pre poriadneho chlapa, že Arese 😊 ), by som sa už nechcel...
osobne by som bezklucove odomykanie aj zamykanie v aute nechcel.. relevantny prinos v tom stejne nevidim ale je to len moj pohlad... ale komu to vyhovuje tak v pohode ... :yes: