Novinky
můžu potvrdit, sám jsem spokojeným vlastníkem Meganu Sedan a na prostornost si stěžovat skutečně nemůžu.
Apropos pánové, moje hláška o Octavii ve střední třídě byla narážka na statistiky SDA, které jí tam tvrdošíjně zařazují 😉
Apropos pánové, moje hláška o Octavii ve střední třídě byla narážka na statistiky SDA, které jí tam tvrdošíjně zařazují 😉
Jo, to je to, co Áda nepochopí... Ve Francii právě píší: Kia připravuje konkurenci Ranaultu Megane Classic.
Chytráku, seděl jsi někdy v Meganu sedan vzadu? Nebo v grandtoure? Prostornost už je i Oktávky 2 lepší, než u proklínané jedničky, ale prodloužené rozvory u delších Meganů jdou opravdu poznat
pak ale pracujou u rendlíka paka. Udělat z takové krávy (zvenku), tak malé auto uvnitř to už je teda umění. Nebi jestli ty tak trochu nepřeháníš s tim meganem. :yes:
Skus si pozriet rozmery NIZSEJ STREDNEJ TRIEDY! Octavii trosku cm chyba vsade okrem dlzky napr. v porovnani s Renault Megane sedan. Megane je sirsi, vyssi, o 10 cm vacsi razvor. Octavia je len dlhsia, inac je to mensie auto... Takze nedosahuje ani rozmery nizsej strednej triedy, je to absurdita pasovat Octaviu II do strednej!! >😁
Vzhľadom na to by som sa vôbec k tej veci nevyjadroval. myslím si svoje a blbečkovia nech sa hádajú... 😉
Pro tento koncept segmentu C používá Kia kódové označení TD. Obecně se očekává, že generačně vystřídá dosavadní Spectru. Představení konceptu má proběhnout v březnu na Autoshow v New Yorku. Uvedení na US trh se předpokládá v r. 2009. O Evropě zatím nebyla řeč. Spectra se prodává paralelně se cee'dem na mimoevropských trzích jako model s předpokládaným pokračováním životnosti, jelikož velmi úspěšný. Za leden 08 se globálně prodalo asi 17,5 tis. Specter a asi 11,5 tis. cee'dů. Pokud bychom tyto modely vzali jako dvě regionální varianty jednoho vozu, vyplyne, že by Kia mohla za rok 2008 prodat nějakých 300 tis. ks Spectry/cee'du. Pár dalších fotek, včetně kousku interiéru, je tady: [odkaz] Jelikož se Kie v lednu podařilo po dlouhé době výrazně posílit prodeje v Číně, má do roku 2008 dobře našlápnuto. Celosvětově zatím za leden prodej něco přes 103 000, tj. meziročně (leden 08 vs. leden 07) globální zvýšení prodejů o 13,3% (vč. LUV).
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
OII patří oficiálně do nižší střední třídy, ale koukni se třeba na euroncap tam ji dávaj do large car a v německu ji srovnávaj se střední třídou např Mazda6, BMW3, Ford Mondeo atd. Na délku má stejně vnitřího prostoru jak BMW3 a straší Mazda 6. Ale podle mého názoru ať si ji zařadí a srovnává každý s čím chce.
Autor tým chcel asi povedať, že Kórejci chystajú auto ako priamu konkurenciu Octavie. Octávka nie je klasický hatchback, nie je to klasický sedan je to pomerne veľký a praktický liftback. Teda keď sa nebavíme o kombíku. Možno nachystajú aj kombík na pomedzí nižšej strednej a strednej triedy...
Jo máš pravdu, to se mi dostal do počítače asi nějakej šotek. Pravda Accord je střední třída, i když kdo ví,třeba i Kia bude podobně jako Octavia na steroidech a bude se tlačit do střední třídy.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A taky koukám, že na té jedné fotce pře jakousi garáží (nevim) parkuje i Hyundai i20. Že by hromadné soustředění na severu 😉
Soudě podle toho pod plachtou to vypadá, že bude mít nová Kia ostře řezané tvary, skoro bych si dovolil připustit, že při pohledu ze zadu jako Cadillac. Takže doufám, že se model povede a bude tu další povedený autíčko. I když si nejsem zrovna jistý, jestli se to bude v Evropě dobře prodávat, spíš bych to vyděla na to, že to bude celosvětový model, který bude konkurovat Accordu, Corolle a spol.
Podobnou karos. variantu moc značek nemá, buď maj kratší kompaktnější auto, nebo sedan a pak rovnou kombajn, Oktávka je něco mezi.
to je síce pravda,že Ceed je v rovnakej triede ako Octavia,ale nema karosarsku variantu ,ktora by bola priamo nasadena proti nej...
Octavia je proste liftback nižšej strednej triedy konkurenti su Megane sedan,mazda 3 sedan,VW Jetta a atd.
Octavia podvozkom patri do nizsej strednej (napokon, stoji na golfovej platforme). Ale manazeri v skodovke si povedali, ze ked uz na nu pricapili ten obrovsky kufor, tak si zasluzi byt vyssie, v strednej triede. Lenze tam ju akosi velmi nepasuje medzi Passat, Mondeo, Mazdu6 a podobne vozy, tak teda urobili Octavii vlastnu triedu, niekde v strede...
Jak je vidět, autor článku si trochu zaveršoval - dalším cílem Kie bude třída Octavie - opravdu povedené. Jen jsem si myslel, že "třídu Octavie" má Kia vyplněnou Ceedem.
Nechápu, jakou třídu. Ceed, Golf a Mazda 3 jsou tedy jiná třída a Magentis, Passat a Mazda 6 určitě taky. To ovšem znamená, že Octavka je nejlepší z celé třídy Octavia.
Neviem, neviem, ale Octavia asi bude musieť s cenou dole, lebo tá nová Kia jej určite pekne zatopí, ak to bude znovu o 200 tis. menej, o čom uvažovať, tu už nepomôže ani spomienka a pieta na našu rodinnú Š-100 ročník 1971, ktorá verne slúžila do roku 1997.
takže predpokladám podobný design auta ako Octavia Passat etc ev Audi >😁