ze velke sedany su fakticky mrtve je jasne uz nejaky ten piatok... navyse su drzane pri zivote len ako "firemne pohrebaky"... pretoze prakticky zmyslajuci solventny zakaznik dnes uz jazdi radsej v Range Roveri alebo GLS od medveda a nie v nejakej uniformnej A8 ...
SUV vladnu... a mat dva melony k dobru tak tiez nevidim dovod preco ist do nejakeho mega sedanu ked podobne velke SUV je daleko praktickejsie sikovnejsie .. takze volil by som tiez SUV
Sorry, ale jsi vůl. Bez znalosti lídí kupujících limo tu píšeš cancy od rána do večera. Manažerský sedan není gazík!!! Co to je za kraviny typu "firemní pohřebák"? To ti řekl majitel limuzíny v Košicích?
30.000 luxusních sedanů za 5měsíců je pro Toppera mrtvolné
Absolutně nevíš o čem tu plkáš. :no:
Předpokládám, že člověk vybírající auto za 2 mega nemusí řešit, jestli v něm o víkendu převeze lednici nebo se do něj sbalí s rodinou do Chorvatska. A na dálniční přesuny bude sedan vhodnější.
Mít 2,5 mega, jdu si koupit sedan Cadillac CT6, mít víc tak CT6-V a určitě si nepůjdu koupit SUV, které je k ničemu. Vozit v něm nic nebudu a sedět vejš nepotřebuju
Nikdy jsem nejak nenašel vysvětlení proč se v této kategorii tak striktně dodržuje pouze karoserie sedan.
řada těchto aut se používá i pro soukromé použití kdy si jej manažeři berou na rodinné dovolené na hory a podobně a v tom chvíli se opravdu SUV jeví jako lepší volba Pokud by kromě sedanů nabízeli i kombi tak by možná byli překvapeni zájmem Vždyť kolik kombíků se prodává v rámci střední a vyšší střední třídy?
Pevna karoserie to je, ale kombi na tom není o moc hur, to už spíš liftback. A navíc tyto auta zrovna na okruhy nejezdí..
A to stáhnutí na pleš se dá vyresit lehce druhým vnitřním sklem, jak to měl citroen xm.
To platí i pro kupce aut nižší kategorie ;-) . Pokud mohu soudit dle okolí a svých známých, tak příkon k "obyčejnějším" autům (třeba Superb) nebo SUV (třeba LandCruiser) je poměrně zřetelný. Poslední MB S v mém okolí je určitě už deset let starý, i když jeho majitel je jediným vlastníkem prosperující fabričky, dodávající kovové díly hlavně do blízkého západního zahraničí.
Něco mi říká, že tady prostě vítězí velikost rozměrů, 2D rozměrné auto prostě podlehlo 3D rozměrným mostrům... dnes už nestačí být jenom dlouhý a široký:)
To naprosto souhlasím, asi i proto už nejsou moc IN sporťáky - prostě jsou i v 2D malé. Znám jenom jednu výjimku a tou je Dan F., který v období před Partyšovou jezdil na golf v Lamborghini a nasledně v Aston Martinu a "cajk" mu vozila manželka v Cayennu.
Je to presne o tom, ako sa píše v článku. Bohatí čakajú, pokiaľ automobilky nezačnú predávať zaujímavé elektromobily. Okrem Tesly viac-menej žiadne nie sú.
Bolo by zaujímavé zistiť, koľko majiteľov Tesly 3 malo predtým luxusné mercedesy, bavoráky či audiny.
Elektromobil však nie je len o imidži. Dynamické vlastnosti, ticho či jazdné vlastnosti aké dokáže poskytnúť elektromobil, len ťažko dokáže vyrovnať spaľovák (myslím samozrejme podobnú kategóriu a veľkosť áut).
S tým, ako sa bude zvyšovať ponuka modelov elektromobilov a znižovať ich cena - resp. rozdiel oproti spaľovákom, sa budú stále viac a viac rozširovať segmenty trhu, pre ktoré bude elektromobil výhodou či dokonca nutnosťou. Už teraz nastáva boom elektroautobusov - či už čistých alebo záložným spaľovákom. Ďalšia skupina budú bohatí, pre ktorých bude elektroauto symbolom imidžu. Nebude dlho trvať a elektromobilom prídu na chuť aj taxikári. Donúti ich k tomu trh - ak si zákazníci budú môcť vybrať medzi jazdou v spaľováku a elektromobile, tak ich čoraz viac bude preferovať druhý variant.
Ďalšími na rade budú rozvážkové služby ako UPS, DHL a pod.
A skončí to tým, že elektromobil budú chcieť aj socky z poslednej dediny, kde líšky dávajú dobrú noc. :-)
bavit se o tom proč se hůř prodává nová Corsa je trošku jiné sousto než se bavit o preferencích zákazníků luxusních sedanů....
Uvažme věk lidí, kteří taková auta většinou kupují.... pak možná vyloučíme přemýšlení o S-kládě v kombíku.... ;-)
Kdybych si měl tipnout proč se lux sedany prodávají míň než dřív, řekl bych:
1) změna společenského klimatu.... ty auta prostě působí snad ještě víc snobsky než před pár lety.... a s tím jak se furt řeší eko/bio/soc prostě tyhle auta fakt působí až nepatřičným dojmem.... jsou prostě ze starého světa....
2) už i v nižší třídě (5-er a spol) dnes asi dostaneš takovou technickou nálož, že jít ještě o třídu výš snad funkčně nedává ani smysl....
3) čím dál hustší provoz, časy, kdy jsi v S-klasse mohl dát na tempomat 230 a aristokraticky přeletět na druhý konec Německa jsou asi pryč.... (a opět se to případně dá udělat kvalitně i v Éčku....)
Ale nevím, fakt jen spekuluju.... :-)
Věřím že příslušní lidé z Audi/MB/BMW detailně mluví skoro s každým kupujícím a dobře vědí, co lidi od těch aut chtějí.....
Ze stejného důvodu, proč vymizeli velké sedany v mainstreamu, je tlak na velké limuzíny v prémii - auta o třídu níž nabízí dost prostoru i komfortu. To dřív nebylo. Dnešní pětka je prostorná jako dřív byly 7. A navíc je limuzína karoserií pro důchodce a asiaty.
V cem vidis tu prakticnost kterou skutecne u kombi vyuzijes? Ja mam tedy XC60 a nikdy jsem kufr nenaplnil nad uroven krytu / okna. S I mel velky kufr, tam jsi musel narvat cos potreboval? Nebo tam vozis neco vysokeho? Klec na psa? Prevazis vysoke krabice? Kdybych mel volit mezi S60 a V60 jdu do S...