Videa
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
Myslím, že dlouho přemýšleli, než jej vymysleli. Seat Leon ST Cupra R a co bude příště.... Seat Leon ST Cupra R - RS- a pak Seat Leon ST Cupra R-RS-R 😄
M mod u DSG řadí sám jen při překročení maxima/minima otáček, jinak by měl zařazený stupeň držet...
Pobavilo mě ale jak tu převodovku realisticky zhodnotil. Žil jsem teda v domnění, že v manuálním módu to samo prostě neřadí. To že to řadí na howno v automatickým módu budiž, ale když si chci řadit pořádně sám, tak by to auto mělo umožňovat. A v základu ne po hacknutí softwaru.
Gumy se musim priznat, ze mam ted Cup 2 od Michelinu. Ty pridaji hodne. S puvodnimi Conti sport 5 byl cas 2:03, ale to jsem jel okruh prvne v zivote. A ty conti jsem tam oddelal. 😄 Ohledne toho podvozku, treba u M3 F80 v serii je stabilita v zatackach o level vys.
V budcnosti už nič podobné od Seatu asi nebude. Ostane len Cupra ST pokiaľ sa nemýlim. 😊
Čo máš za pneu? Seria alebo niečo lepšie?
Tiež som menil brzdovku,pancierové hadice a dosky za lepšie no a potom sa človek musí učiť v premávke znova inak brzdiť. :😉
Tiež som menil brzdovku,pancierové hadice a dosky za lepšie no a potom sa človek musí učiť v premávke znova inak brzdiť. :😉
To s podvozkem platí vyjma supersportů nebo speciálních edicí ale pro vše. Aby to opravdu fungovalo, tak by se s autem nedalo dojet ani na rohlíky 😉 .
A skromnost stranou, pod 2 tam nejezdí vykuchané e32 na závodních gumách s výkonem kolem 200HP.
A skromnost stranou, pod 2 tam nejezdí vykuchané e32 na závodních gumách s výkonem kolem 200HP.
Diky za pochvalu, ale k sikovnosti to ma daleko. Spis je to o neustalem jezdeni a pozdeji prijde i ten lepsi cas. Kazdopadne co jsem koukal treba na starsi video s Fulinovou Cuprou R, tak ta diky odklonum drzi v zatackach az neuveritelne oproti te moji seriovce. A plati to i u Cupry ST R oproti klasicke ST 4x4, takze myslim, ze ty odklony daji urcite 1 sekundu bez problemu. Jinak za me muzu rict, ze to auto je v serii na okruh jeste porad moc mekke na podvozku.
Staci dat pancerove brzdove hadicky, lepsi brzdovou kapalinu a zavodnejsi brzdove desticky, celkove nic narocneho, a ty brzdy budou fungovat bez problemu. Mam nonperformance jednopistky a fungujou az neskutecne na okruhu. Nikdy zadna hlaska na pristrojovce.
Odklony zhorší ochotu zatáčet, zlepší jistotu při průjezdu a rychlost na výjezdu ze zat. a zmenší zátěž na gumy, časově ale v Mostě můžou udělat vteřinu? Každopádně jestli jedeš se sériovou cuprou v Mostě pod 2, pak jsi hodně šikovný řidič. 😉
To je jasný, s čím sériovým se dá na okruhu skutečně jezdit... Vyjma supersportů a porschí s ničím. 😉
Jedno kolo jde, ale víme od Budhy, že po dvou a více odejdou brzdy a elektronika vystaví stopku. Ale čas fakt pěkný! :yes:
No ja cekal, ze ty odklony udelaji jeste lepsi cas, navic kdyz ridic jede na videu fakt cistou stopu. Sam mam cupru 300 st v manualu v serii a zajel jsem podobny cas.
Ať se to jmenuje, jak chce, každopádně na konfekční kombík je ten čas fantastický, těsně pod 2 min jezdí Most borci z "klubu sportovních aut" běžně s eskovými carrerami. Jinými slovy, na to, že jde o v zásadě obyčejnou koncernovou skládačku, tohle auto u seatu skvěle vyladili. :yes:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.