No vypadá to tak... jako mít Cayena jako mamtaxi je trošku luxus, ale když už to tak někdo chce, určitě je lepší když ve městě bude smrdět třeba za 7 s pomocí toho hybridu, než aby tam s klasikou smrděl za 15....
Jinak ty tabulkové údaje jsou úžasné, samozřejmě v praxi to asi dosáhnout nepůjde, ale nějakou metodikou to měřené je a prostě to auto musí být schopné jet i takto úsporně.....
Smozřejmě, kdo bude využívat aspoň trošku potenciálu toho auta, může na nějakou ekologii zapomenout.... to tam budou padat úplně jiná čísla..... no ale když už někdo nemůže bez nadupaného SUV žít, furt lepší aby v kombinaci jezdil za 10 než za 18.... a kdo se chce chovat ekologicky, samozřejmě nad takovým autem vůbec neuvažuje.... od toho jsou jiné káry.... ;-)
Tys toho moc ze soucasneho trendu moc nepochopil. Za par mesicu si uz jiny novy auto v klasickem usporadani co jede, uz nikdo neporidi. Klasicky auta s nadupanym motorem se mimo maloseriovek nebudou vyrabet, protoze pokutu za emise nezaplati. Bud oklesteny spalovacek nebo plug-in. O ekologickem chovani to prakticky neni vubec. To je jen v mozku nekolika malo informovanych lidi