jsou nejčastějším předmětem zájmu BYkupců a geeků.
Tohle bych ale neodepisoval.
Mini je stylovka, tam se snese vysoká sena a nikdo s ním nehodlá atakovat dálniční stovky kiláků. Navíc to bude snad i svižné. Tohle je docela fajn.
Strašný je, že na to jou dotace. Na vyloženě drahé a prémiové zboží. Rodina, co si koupí litrovou OC kombi tour nedostane nic. Ta jim to zaplatí z daní na PHM. Přeně, jak to ta malá čubka Gréta a Brusel chtějí.
JJ, elektro-vehikly, ty mají orálních kupů a příznivců několik habadějů. Půvabné je, že většina z nich se z orální fáze nikdy nepřesune do reálu, ale tlachat o tom budou do aleluuja :D:D:D
Pro srovnání několik čísel z podzimu 1955
Místo konání: Autosalón Paříž
5.X.1955, noc:
Tři výstavní prototypy Citroënu DS jsou za naprostého utajení a "hlbokej konšpirácie" převezeny na výstavní stánek firmy Citroën
6.X.1955, dopoledne
Okolo stánku Citroën propuká nefalšované davové šílenství nad novou "Bohyní"
Behem první HODINY zástupci automobilky přijímají 1.000 závazných objednávek
6.X.1955 večer
Do konce prvního výstavního dne složka "závazné objednávky DS" již obsahuje 12.000 záznamů
Do konce autosalonu si vůz závazně objednalo (tehdy i dnes) závratných 80.000 lidí - a to vše v podmínkách, kdy se Evropa tepve vzpamatovávala z marastu II.W.W. - a v době, kdy výroba "Bohyně" vlastně ani nezačala. Do konce roku 1955 se víceméně manufakturním způsobem kompletovalo 50-70 kusů měsíčně, teprve v lednu 1956 výroba dokázala "vychrlit" 229 vozů Citroën DS
Až se k těmto číslům reálných objednávek nějaký výrobce elektro-vehiklů přiblíží byť i na dostřel lodního děla, pak lze poptávku po těchto vozítcích považovat za něco relevantního. Do té doby mají statistiky množství rádobyzájemců hodnotu dobře propečeného steaku, zhruba tak 6-7 hodin po jeho konzumaci ;-);-);-);-);-)
Otázka pro chytré hlavičky - jak velká byla státní podpora a dotace na jednu "Bohyni"? :D:D:D